Miért van rajta új Bkv-s matrica amikor már egy jópár éve nem láthattuk Budapesten forgalomba? Talán visszaküldi a VT az alvállalkozós buszok közé Budapestre???
Dj Aty-val egyet értek. Én is sokat gondolkodtam már, de akkor csak alap dolgokba kell belegondolni. Mibe kerülnek a kenőanyagok, tömítések, új gumialkatrészek, folyadékok amik csak ahhoz kellenek, hogy beindítsd. Motorhoz és futókhoz nem nyúlsz mondván ááá ez elment eddig is, de a gumikat azért lehet cserélni kellene majd, mert dolog, hogy a rendőr lelő, de utasokat szállítana az ember!!! Mert utasszállításra venné, mert anélkül tényleg iszonyat drága hobbi. Bizti 150e/év, telephely ahol áll min 100e/év, műszaki, zk nem akármi. Ha nem, hanem P rendszámozol a telephely kell, a P rendszám azt hiszem 200e/év krül van, jó kölcsönkéred mindig arra is rámegy valami. P rendszámmal mintha nem lehetne utast szállítani azt hiszem. Akkor utast szállítani: tachográf 3-400e üzembe helyezni, érvényesíteni ÉS ekkor még csak gumit vettél a buszra meg egy két létszükségletet (akksi, olaj..stb). Szóval ha utast akarsz szállítani vele, akkor a busz vételárán felül egy-egy ilyen buszra rá kell költeni nagyon hamar 1milliót. Ha veszel egy olyat ami jár, azt sem hiába adják el, arra is kapásból elmegy minimum fél millió+átírás...stb. Ha meg olyat veszel, ami áll már X éve, akkor még 1,5-2millió mire eléred, hogy menjen, utast szállíthasson, tied legyen, szép legyen. Szóval ha nem tudsz vele dolgozni akkor veszett drága hobbi, ha meg szállítasz vele, sokat kell, hogy megérje valamennyire. Ez a magán véleményem, nyugodtan lehet ellenezni, de én imádom ezeket a járműveket és majd mindent elkövetek, hogy sokat vezethessem őket (nemsokára minden meglesz hozzá), de sajnos kell hozzá pénztárca, hogy az ember egy saját példányt megengedhessen magának :( Ilyen korú járműveknél a vételár mindig kezdő részlet és a hatalmas kiadások a járulékos költségekben rejlenek...Ezt sokan nem gondolják meg, de iszonyú mik jönnek mindig közbe és persze mindig a hozzám hasonló kis pénzű embereke szeretnék ezeket e járműveket megmenteni és birtokolni. Érdemes a Velünk Pusztuló történelem topikba benézni, ott mindig mentsük meg ezt, mentsük meg azt, elhozod az autót netaláltán még ingyen is és utána százezrek repkednek el és ugyanarra a sorsa jut, rohad hátul a kertben... Bocsánat a hosszért!!!
Egyet értek veled de itt az első szempont,hogy a jármű túlélje a lángvágót.A 440-esnek már az anyagi része rendezve van többet majd a vevő topiktárs megírja.Most a 284-es lenne a legfontosabb ami működőképes ezért írtam mert a motort 1-2 héten bellül meglovasítják belölle ha nem kell senkinek!Ha jók az infók 1,5 millára tartják.
Nem az idő,a hely vagy a munkaórákkal van a baj,hanem azzal hogy sokba kerül felujitani.Ha nincs benne motor,válto stb akkor meg az elvontatás.Szolnok-Győr nem lenne olcso vontatoval...
Kedves Tóni!Mélyen együtt érzek veled,nem tudom,hogy egy embernek nem nevezhető képződmény,hogy tudott ilyen szörnyű dolgot véghez vinni.Fogalma sem volt milyen értékes autóbuszt pusztított el ezáltal.Osztom EKM-765 topiktársam véleményét , hogy ő is így pusztúljon el de ez is édeskevés sajnos.Pótolhatatlan darab volt.Búcsúzom énis IK 250.16-ostól mély fájdalommal ismét kihasítottak egy darabot a szívemből és hiszem sőt tudom nem vagyok egyedűl ezzel a nézetemmel!
Erre valakik nagyon rákaptak, én két évig "laktam" Győrben, azalatt semmi új rongálás nem történt rajta. Sajnálatos, hogy ilyenek léteznek. Viszont a busz szerintem megérdemelne egy megmentést.