Keresés

Részletes keresés

ksly435 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54312

Nem úgy új. Hanem Pesten biztos, hogy nem ilyen szépre fényezve állt. Biztos már Fehérváron vagy ahol most áll ott fújták újra.

Előzmény: 18-09 (54311)
18-09 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54311
Már az első budapesti üzemnapján rajta volt a logó, ez pedig 2006-ban volt.

Az új logó meg annyira új, hogy 2001 óta használják...
Előzmény: ksly435 (54310)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54310
Miért van rajta új Bkv-s matrica amikor már egy jópár éve nem láthattuk Budapesten forgalomba? Talán visszaküldi a VT az alvállalkozós buszok közé Budapestre???
Előzmény: 0225 (54292)
LTNLTN Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54309

A DUC-176-nak meg lett szüntetve a hátsó ajtaja, tehát ez a 177 lehet.

Egyébként az ex. soproni BPG-539 is volt egy időben Miskolcon, egy magánvállalkozónál.

Előzmény: suraki1 (54307)
ckg471 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54308
Nekem ez egy ex. Honecker-tárgyalóbusznak tűnik, ha nem mondok hülyeséget...
Előzmény: Grikon (54294)
suraki1 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54307
A fehér 546-os szerintem ex Kisalföld, a kék is csak egy lehet, csak sajnos nem emlékszem, melyik maradt meg. :S
Előzmény: HáBé (54304)
mayflower36 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54306
Ja de azért valaki árulja már el hol van a 284es, mert nagyon megnézném! :)))
Előzmény: mayflower36 (54305)
mayflower36 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54305
Dj Aty-val egyet értek. Én is sokat gondolkodtam már, de akkor csak alap dolgokba kell belegondolni. Mibe kerülnek a kenőanyagok, tömítések, új gumialkatrészek, folyadékok amik csak ahhoz kellenek, hogy beindítsd. Motorhoz és futókhoz nem nyúlsz mondván ááá ez elment eddig is, de a gumikat azért lehet cserélni kellene majd, mert dolog, hogy a rendőr lelő, de utasokat szállítana az ember!!! Mert utasszállításra venné, mert anélkül tényleg iszonyat drága hobbi. Bizti 150e/év, telephely ahol áll min 100e/év, műszaki, zk nem akármi. Ha nem, hanem P rendszámozol a telephely kell, a P rendszám azt hiszem 200e/év krül van, jó kölcsönkéred mindig arra is rámegy valami. P rendszámmal mintha nem lehetne utast szállítani azt hiszem. Akkor utast szállítani: tachográf 3-400e üzembe helyezni, érvényesíteni ÉS ekkor még csak gumit vettél a buszra meg egy két létszükségletet (akksi, olaj..stb).
Szóval ha utast akarsz szállítani vele, akkor a busz vételárán felül egy-egy ilyen buszra rá kell költeni nagyon hamar 1milliót. Ha veszel egy olyat ami jár, azt sem hiába adják el, arra is kapásból elmegy minimum fél millió+átírás...stb. Ha meg olyat veszel, ami áll már X éve, akkor még 1,5-2millió mire eléred, hogy menjen, utast szállíthasson, tied legyen, szép legyen. Szóval ha nem tudsz vele dolgozni akkor veszett drága hobbi, ha meg szállítasz vele, sokat kell, hogy megérje valamennyire.
Ez a magán véleményem, nyugodtan lehet ellenezni, de én imádom ezeket a járműveket és majd mindent elkövetek, hogy sokat vezethessem őket (nemsokára minden meglesz hozzá), de sajnos kell hozzá pénztárca, hogy az ember egy saját példányt megengedhessen magának :(
Ilyen korú járműveknél a vételár mindig kezdő részlet és a hatalmas kiadások a járulékos költségekben rejlenek...Ezt sokan nem gondolják meg, de iszonyú mik jönnek mindig közbe és persze mindig a hozzám hasonló kis pénzű embereke szeretnék ezeket e járműveket megmenteni és birtokolni. Érdemes a Velünk Pusztuló történelem topikba benézni, ott mindig mentsük meg ezt, mentsük meg azt, elhozod az autót netaláltán még ingyen is és utána százezrek repkednek el és ugyanarra a sorsa jut, rohad hátul a kertben...
Bocsánat a hosszért!!!
Előzmény: Dj Aty (54290)
HáBé Creative Commons License 2009.05.16 0 0 54304
Pálinkásat!

Egy kis segedelmet kérek szépen ex-miskolci, jelenleg gyomai 546-osok ügyében:

KPY-531
FKF-371
és egy kakukktojás, egy MAN:
LGT-303

Köszönettel: HB
BPO-023 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54303
CCG-139, a filmeseké. (54301)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54302
A közös dolgok hosszútávon nem szoktak működni sajna.. (sokszor rövidtávon sem)
Grikon Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54301
Természetesen egy 5 ablakos 250-es volt valamikor. De mi célt szolgál? A tetőn mintha sátortartó lenne oldalt. CCC-xxx-es a rendszám ha jól láttam.
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54300
1 ötlet:Összedobná pár ember a pénzt és már meg is lenne a busz :D
nemeza Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54299
Nekem megérne ennyit gondolkodás nélkül, ha lenne.. :)
Irisbus Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54298
,,többit majd a vevő topiktárs beírja"

Nocsak... :o)
0225 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54297
Egyet értek veled de itt az első szempont,hogy a jármű túlélje a lángvágót.A 440-esnek már az anyagi része rendezve van többet majd a vevő topiktárs megírja.Most a 284-es lenne a legfontosabb ami működőképes ezért írtam mert a motort 1-2 héten bellül meglovasítják belölle ha nem kell senkinek!Ha jók az infók 1,5 millára tartják.
vt976 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54296
Talán egy 250-es Ikarus(?).
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54295
Komoly :D
Előzmény: Grikon (54294)
Grikon Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54294
Róla mit kell tudni? Ma láttam először:
250
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54293
Nem az idő,a hely vagy a munkaórákkal van a baj,hanem azzal hogy sokba kerül felujitani.Ha nincs benne motor,válto stb akkor meg az elvontatás.Szolnok-Győr nem lenne olcso vontatoval...
Előzmény: 0225 (54291)
0225 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54292
Jó hírek!A 411K4-es közismertebb nevén 440-es szállítás közeli állapotban illetve a 284-esben benne a motor tehát most kéne rá lecsapni amíg lehet!!
0225 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54291
Pont ez a varázsa!
Előzmény: Dj Aty (54290)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54290
Lehet hogy olcsón odaadnák,de mire megcsinálod működőképesre!Na az kerül sokba.
Előzmény: pmobilTB (54284)
0225 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54289
Kedves Tóni!Mélyen együtt érzek veled,nem tudom,hogy egy embernek nem nevezhető képződmény,hogy tudott ilyen szörnyű dolgot véghez vinni.Fogalma sem volt milyen értékes autóbuszt pusztított el ezáltal.Osztom EKM-765 topiktársam véleményét , hogy ő is így pusztúljon el de ez is édeskevés sajnos.Pótolhatatlan darab volt.Búcsúzom énis IK 250.16-ostól mély fájdalommal ismét kihasítottak egy darabot a szívemből és hiszem sőt tudom nem vagyok egyedűl ezzel a nézetemmel!
Benny94 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54288
Ezt meg csak úgy: 8 éves EAG E15 30000 km-rel! Link
Előzmény: Benny94 (54286)
Benny94 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54287
Elnyelte az Index a linket. A link.
Előzmény: Benny94 (54286)
Benny94 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54286
Jó állapotú 250-esek és ugyanitt 260-as alkatrésznek. Íme:
Előzmény: pmobilTB (54284)
suraki1 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54285
Erre valakik nagyon rákaptak, én két évig "laktam" Győrben, azalatt semmi új rongálás nem történt rajta. Sajnálatos, hogy ilyenek léteznek. Viszont a busz szerintem megérdemelne egy megmentést.
Előzmény: pmobilTB (54284)
pmobilTB Creative Commons License 2009.05.15 0 0 54284
Talán Győrben ez a pusztulat...
Azóta sajnos az utolsó ablakát is bedobta az "értelmiség". :S
Lehet bagó pénzért el lehetne hozni.
üdv
Jani
Előzmény: ckg471 (54280)
CTH-083 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 54283
A FIS-010 ről tudok.Ő volt a CCV-628 azelőtt.Majd hat évig jártam vele....
Előzmény: HáBé (54233)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!