Keresés

Részletes keresés

kriszbon Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19751
Előzmény: Gypsy56 (19750)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19750

Mert nincs külön cikkszáma. Szerintem a 30 az .  D/SHAFT HSG ASSY LOWER (SVC/RP)

 

Előzmény: kriszbon (19748)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19749
Előzmény: kriszbon (19748)
kriszbon Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19748

Az a gond hogy, még a rajzon sem írják mi a neve annak a vacaknak, így még rákeresni sem lehet.

 

http://www.superxpower.com/pages/OemParts?aribrand=AYP#/Homelite/i625cd_String_Trimmer_UT-20624/Head_%26_Shaft

 

Ez vajon mi lehet, mert kép az nincs itt a kiárusításon sem? Homelite GI összekötő 869738

 

http://www.profikisgep.hu/Alkatresz-kiarusitas/Homelite.html

Előzmény: Sanyi apó (19747)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19747

Hát a télen lesz egy " gányolás " rajta, mert még motorikus szempontból nincs vele gond, de a vége az lesz, hogy újat kell vegyek!

Előzmény: Gypsy56 (19746)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19746

Sajnos ez úgy van, hogy öreg géppel nem akarnak foglalkozni. Vegyél újat ! Az a fajta javítás, ami nem alkatrész cserélgetés kihalt már . Régen ilyen boltokban eszterga, marógép is volt . Meg állványos fúró, köszörű, stb . Nézz be a műhelybe . Ilyenek már nincsenek .

Előzmény: Sanyi apó (19745)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19745

Maximálisan igazat adok Neked, már többhelyen kerestem alkatrészt sehol semmi segítség! Bocs , hogy félreértettelek!

Előzmény: Gypsy56 (19744)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19744

Egyáltalán nem köpködtem. Pusztán arra utaltam, hogy az "elit" helyeken megdöbbentő egy munkára használt gép . Vittem már be ilyen helyre a kaszámat, kb olyan hatása volt, mintha elfingottam volna magam . Elhúzott szájjal fitymálták, majd gyorsan próbáltak tőlem megszabadulni .

Előzmény: Sanyi apó (19743)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19743

Hát, azért én nem nagyon "köpködném", 1998 óta elvégzi nekem a ház körüli teendőket, ezenkívül van hat sor valamikori TSZ szőlőm, amit évente két-hromszor ezzel kaszáltam le, eddig minden hiba nélkül! Természetesen, zsinórtartódobot már cseréltem!

Előzmény: Gypsy56 (19742)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 19742

Elit műhelybe ilyen gép be se kerülne . :-)))

Előzmény: apii (19741)
apii Creative Commons License 2011.11.25 0 0 19741

Nem elit műhelybe való megoldás, de sokszor működött már! :-))

Előzmény: Gypsy56 (19739)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19740

Ha nem bírok szerezni alkatrészt, azt hiszem azt fogom tenni!

Előzmény: Gypsy56 (19739)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19739

Most büdös bunkó, meg Mekk mester leszek, de én belehegeszteném lánggal. Vagyis forrasztanám. Rézzel .

Előzmény: apii (19738)
apii Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19738

Ha minden kötél szakad!

Hegeszd fel a tengely belsejét, és reszeld ki.

Rakd fel a bovden végét, és illeszd össze a tengely furatával.Durva eljárás, kérdéses a hőkezelési tényező.

Előzmény: Sanyi apó (19737)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19737

A bowden szál helye kopott meg / négyszög keresztmetszet, ami ráadásul whitwort méretű /, így a bowden használatkor átfordul.  A Stihlét néztem, de az más kialakítású. Talán még az Einhell-ét kellene megnéznem.

Előzmény: Gypsy56 (19732)
apii Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19736

T-vel csak a gázrudazaton állítasz.Azzal nem bántod a karbi beállítását.Egy kúpot nyom a gázrudazat alá, így emeli, süllyeszti az alapjáratot.Addig csavarod vissza, ameddig nem esik a fordulat.Különálló csavar.Ha nem reagálna, akkor karbi állítás.De szokott reagálni.

Előzmény: szece77 (19735)
szece77 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19735

OK, T csavar megvan. A visszaállítás órával egyező, vagy órával ellentétes irány? Mennyi a kicsi, mondjuk 1/4 fordulat?

Előzmény: szece77 (19734)
szece77 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19734

öööö... a T csavar most nincs így előttem, hogy hol is van, de az gyárilag beállított csavar nem? Van még egy év gari rá, addig nem tekerem, de átböngészem az útmutatót azért.

 

Jövő hét végére ha kész lesz, még az is jó nekem, de a kukoricát ki kellene végnom (sőt be is forgatnom...) még az idén.

Sebaj, úgyis esőben vetettem tavasszal, télen meg hóban aratok! :-)

Előzmény: apii (19727)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 19732

Sajna ötletem sincs. De ennek mi baja ? Javítani nem lehet ?

Előzmény: Sanyi apó (19731)
Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19731

A kép lemaradt!

Sanyi apó Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19730

Üdv. Mindenkinek!

A közelmúltban / 18662 sz. hozzászólás / segítséget kértem egy régebbi évjáratú Homelite i625 tipusú damilos fűkasza alkatrésze iránt, amit a kereskedelemben nem tudok beszerezni. A róla készült képet mellékelem. Erre az alkatrészre megy rá a damiltartó fej, ill ebbe csúszik bele a bowden. Segítséget előre is köszönöm!

apii Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19729

Én tényleg nem tudom hogyan lehet az oleo bovdenén feszíteni.De ha így mondod, akkor már értem, hogy a bovden lészorításánál is lehet szabályozni a hosszát.Stihlnél van a markolatba egy erre kitalált dolog, de az sem mindig működik.Az oleoét még nem kellett szétszednem. :-))

Előzmény: gws580 (19728)
gws580 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19728

Biztos egyre gondolunk szerintem....:)

Amennyiben Te is a gázbowden külső, feketeszinű köpenycsövének, a karbi felőli végénél levő, rögzítő és a

fentebb említett "cső" előre- hátra tekergetésére szolgáló  csavarkákra gondolsz...  ;)

 

De kövezzetek meg ha a bc 380-nál nem így van!!!

 

 

Előzmény: apii (19726)
apii Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19727

Kicsit állíts vissza a t csavaron.Az enyém is ezt csinálja, valószínűleg bejáratástól alakul ki, vagy így állnak be a dolgok.Hibát nem találtam ezzel kapcsolatban az enyémen sem.

Előzmény: szece77 (19720)
apii Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19726

Az hol van!A markolatban?

A bovdent kétféleképp lehet beakasztani a karburátornál, egyszer feszes lesz, ha megfordul a kis bizb.sz akkor meg lazán foglal helyet a bovden.Van egy bevágás a karbi gázrudazatán, és azt kell figyelni hogy áll.Ezt csak úgy!

Előzmény: gws580 (19725)
gws580 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19725

"Mitől lehet az szerintetek, hogy az egy éves kaszám (Oleo Mac BC 380) így viselkedik:

 

a nyár folyamán egyre magasabb alapjáraton kezdett pörögni, az utolsó néhány használatkor már erősen forgatta a kést/damilfejet.

ahogy magasabb lett az alapjárata,"

 

Nekem a bc 420 t akkor csinált hasonlót, mikor a gázbowden,  un.durvabeállítója kicsit meglazult.

Előzmény: szece77 (19709)
szece77 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19724

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

 

lejár a műszakija

Előzmény: forest240 (19723)
forest240 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19723

Azon is széttekerted a karbit? Ember....

Előzmény: szece77 (19722)
szece77 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19722

Értem én, persze, hogy kell szívnia levegőt, csak nem emlékeztem rá hogy van a tanksapkán szuszogó (vagy esetleg máshol szuszog). Nem tekergettem szét a karbit, hanem hozzáértő képet vágva "beállítottam"! :-) Egyébként csak egy negyed fordulat az össz lehetőség tekerni, de attól függetlenül elviszem szervizbe. Majd ha hazajött a kocsi a szervizből, amivel elviszem! :-))))

Előzmény: forest240 (19721)
forest240 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 19721

Az elfogyasztott benzin helyére levegőt kell szívnia valahol, egyébként olyan tüneteket produkál, amitket leírtál, mert a nyomáskülönbség miatt nem bírja rendesen felszívni a benzint. Először elszegénydik a keverék, aztán megáll. Ha ez a hiba oka, könnyen ellenőrizhető megllazított tanksapkával. Ha széttekergetted a karbit, valóban okosabb, ha beállíttatod a szervízben.

Előzmény: szece77 (19720)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!