Beletettem az egyiket azok közül, amiket vettem Tőled és már működött is rendesen. Majd ha elfogy az összes, akkor kezdem vizsgálgatni, hogy mi lehet a bajuk :)
Tegnap mentem is egy kört vele... 4500rpm-ig kihúzattam és annak ellenére, hogy 500ccm-es a hengerem, gond nélkül vitte a 350ccm-hez való injektor :)
Nincs itt hobby gázautó szerelő!! Van egy profi ( Nyírő Laci ), és egy szorgalmas, autók és a tuning iránt is fogékony autóreszelő, aki kezd látni a pályán a programozás tekintetében:)
Ellenben ma volt egy jó tapasztalatom is végre, azt hiszem, a sok negatív kritika után ez is ide kívánkozik:
Ma picit korrigáltam egy Suzukit, melyet a Bácsgépker szerelt 27-én. Nyírő Laci átnézte, szép, hibátlan szerelést talált, én meg a programot néztem át, az is rendesen meg volt írva, volt benne munka rendesen!!! Ezúton is köszönet a Bácsgépkernek a rendes munkáért, valamint azért, hogy megértette a szándékom, mely soha nem romboló volt!
Ezt a szégyent! Egy 15 éves gyakorlattal rendelkező, az elsők között induló, gázautó szervizes egy hobby gázautó szerelőhöz fordul majd segítségért. Gratula. Az ügyfél ezek után, hogyan bizzon meg a "tapasztalt, nagy múltú" hivatalos szervizekben? Hát mi van itt? A feje tetejére állt a világ.
Jó hallani, ezt, hogy volt "friss Bácsos" autó a kezeid közt és pozitívak a benyomások!!! A hétvégén néztem jobban álá a gépnek, s korrekt alul is a szerelés. Az egyedi engedélyt + friss gázbiztszemle papírt is megküldték 3 hét elteltével! A fogyasztás is nagyon korrekt/ 7,3-7,5l /, a kollégám Szegedi szerelésű Ignisével szemben, ami simán beszedi a 8-at!-s a Corolla nehezebb is, erősebb is!