Tévecc! Ma 10 óra 51, és 11:31 között. Felvette, elvitte a kiásott gödörbe, betette, elment ásott 1 másikat, a földet + elvitte. Az első 2 és az 5.-ik tengelye kormányzott.
A szöveg nagyjából: Solt Imre fotózta Dubai Dubai Marina Infinite Tower (80 emeletes épület) lett volna, résfalas alapozással. Az alapozás majdnem kész volt, amikor egyszercsak 2007. 02. 07-én betört a víz. ~100 munkás szerencsésen megmenekült.
Ja nem, csak a diffizár elektropneumatikus, tehát ha elengedi a gombját, akkor amint tehermentesül az erőátvitel, kikapcsol. Szóval nem egy fix mechanikus kapcsoló, amit úgy lehet felejteni. Előnye, hogy nem bandukolsz ki vele a betonra, hátránya, hogy nem állandó. Akkor ilyen dzsuvában egész napra úgy lehetne hagyni, mint pl. a Prágában :)
Ha ebből indulunk ki, akkor a 4 tengelyesben 6 diffi és 6 diffizár van. (a fekete hengerek a diffizárak pneumatikus munkahengerei).
Középen nincs diffi, ott a munkahenger a fix első hajtást kapcsolja ki-be.
Szerintem. De a forgalmazó egyik munkartársa szerint a 4 tengelyes állandó összkerékhajtású és középen is van diffi, amit én sajnos nem hiszek, mert 4 tengelyes rajzom nincs. Addig meg muszáj vagyok a 3 tengelyesből kiindulni :)