Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

öreg vas Creative Commons License 2019.08.10 0 0 2276

Feltöltöttem az akksit,semmi változás. De sztem csere lesz a vége,aztán ez a hiba kizárva.

Előzmény: Bmrenault (2274)
safiati Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2275

Üdvözlet!

 

Van köztetek olyan aki mostanában vásárolt Renegade-t? Érdekelnének a hétköznapi és nem hétköznapi használattal kapcsolatos tapasztalatok.

 

 

Bmrenault Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2274
A klima kompreszorra küldtem videot hogy nézd meg.
Tölsd fel az akkut merült állapotba meghülyiti a kocsit.
Előzmény: öreg vas (2273)
öreg vas Creative Commons License 2019.08.03 0 0 2273

Közben tettem megint egy próbát,a világító motor kontroll lámpa miatt.Max fordulatszám 3000,a váltón nem működik a kick down és gyengébb is az autó.Tehát 1 vészprogram.Hibakód nincs a km órán. Szuper,utoljára minden hibátlan volt,1 hétig állt,álló helyben beszart.

öreg vas Creative Commons License 2019.08.03 0 0 2272

Közben mégis lett időm és a klíma zárlatot is megvizsgáltam.Adtam direkt áramot a kompresszornak és az akksi + nál mintha hegesztettem volna.Szóval úgy néz ki hogy zárlatos az új kompresszor?

öreg vas Creative Commons License 2019.08.02 0 0 2271

A klima zárlat keresést egyenlőre feladtam. Viszont kb 1 hete lelőtte az egyik csövet a turborol. Megálltam visszatettem,utána elhúztam trelerrel egy autót a melegben hegyi utakon minden gond nélkül. Utána egy hétig nem használtam. Ma reggel elindítottam és világít folyamatosan a motorchek lámpa. Az autóval minde rendben,van erő,minden ok. Levettem 10 percre az akksi sarut,de még mindig világít. Köze lehet hogy kb 2 km-ert turbo cső nélkül mentem?

Bmrenault Creative Commons License 2019.08.01 0 0 2270
120mm 21 fej meg tán 14 mm átmérö.
https://www.northridge4x4.com/pages/quick-reference-chart
A anya nincs rögzitve.
Gumikalapácsal üsd a csillagvillást. Vagy edzet fej meg nyomatékkulcs.
Ütvecsavarozó.
Már tudom mire gondoltál lower control arm
Előzmény: gyugyus86 (2269)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 2269
Kompletten engem a csar mérete érdekel.... ez annyira bevan rohadva,hogy nem szemdvedek vele tovább.... az alsó csavarba is belemart a persely.... szóval az is cseres...
Előzmény: Bmrenault (2268)
Bmrenault Creative Commons License 2019.08.01 0 0 2268
Aszem 13 az a frame 15 a gömbcsukló meg 22 v24
Előzmény: gyugyus86 (2267)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 2267
Hali. A hátsó stabilizátor rudnal a "kutyacsont" anti roll bar fent milyen meretu csavarral van osszerakva? Illetve az anya a kasztnihoz rogzitve van?
felhasznaaloo Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2266

Nem csalás, nem ámítás: bizony kínai!

Előzmény: Bmrenault (2265)
Bmrenault Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2265
Persze mert az egyik karakter miatt az alap dekodolok azt irják.
Kina de canada is kijött.
Előzmény: felhasznaaloo (2264)
felhasznaaloo Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2264

Köszi! Eszerint Detroiti '95-ös.

Van olyan honlap, ami azt írja rá, hogy "Beijing gyártmány". Másik fórumon is valaki ezt vélelmezte, hogy kínai. Mi a f???

Előzmény: Bmrenault (2263)
Bmrenault Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2263
http://www.jeepz.com/forum/vin.php
Ez jó lesz.
Előzmény: felhasznaaloo (2262)
felhasznaaloo Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2262

Sziasztok. Egy XJ VIN-jének nem 1J4FJ-vel kéne kezdődnie? Ez meg LE2FJ23H7SC017751. Hol tudom dekódolni ezt a VIN-t? Ahol próbálom, nem ad ki eredményt... Vagy korai 1995, vagy kései 1994. -es lehet az autó. Köszi.

MCSY Creative Commons License 2019.07.27 0 0 2261
Előzmény: Bassssz (2260)
Bassssz Creative Commons License 2019.07.27 0 0 2260
Köszönöm szépen, küldöm az infót, a gépkönyv az nagyon jól jönne ha volna valakinek.
talajkoordinator Creative Commons License 2019.07.26 0 0 2259

szia. tekerd le a szabályzóját. a legfelső állásban van direkt világításon. tekered lefelé, és halványul, majd kikapcsolod. ez a tekerentyű a bal oldali bajuszkapcsoló , ami a világítás és irányjelző kapcsoló is, a végétől kb. 5 - 6 cm-re van.

Előzmény: Bassssz (2258)
Bassssz Creative Commons License 2019.07.25 0 0 2258
Sziasztok

Ért valaki itt a jeep grand cherokee 3, crd3.0 2006 autó belső lámpák azaz villágitás beállításához? Az van, hogy folyamatosan ég és nem alszik el egyik sem. Így aztán az aksi... Ha volna egy magyar nyelvű gépkönyv valakinek az is sokat segitené.
Köszönöm
bandigreen Creative Commons License 2019.07.25 0 0 2257

Kulcsos kiolvasás:

P1242

P1652

aki ráér, agyalogjon velünk :)

 

B.

bandigreen Creative Commons License 2019.07.25 0 0 2256

na srácok!

 

elkezdődött...

 

tegnap gépre tettük, Delphi Cars, vak. Nem lát semmit, senki nem beszél senkivel.

 

jövő héten motortér kábelköteg csere. 

 

Több, mint egy év állás után is szép, és jó a hangja is. Alakulni fog, mert alakulni kell.

 

majd jelentkezem.

 

B.

Bmrenault Creative Commons License 2019.07.23 0 0 2255
Elhozod a mestertől? Plasdi dippel fújd meg.
Előzmény: bandigreen (2253)
Bmrenault Creative Commons License 2019.07.23 0 0 2254
Lassan bal kanyar előtt lökd ki üresbe. Ha rángat de a motor ok akkor a hajtásban van valami. Ez olyan mintha zárna a cucc és feszülne.
Előzmény: Moncsi085 (2252)
bandigreen Creative Commons License 2019.07.23 0 0 2253

Update:

jön haza a bébi... 

go stock project

 

átkábelezzük első lépésben az egész motorteret, aztán meglátjuk, mit mutat.

 

 

Moncsi085 Creative Commons License 2019.07.23 0 0 2252

Sziasztok!

Légyszives segítsetek!!! 2000-es 3.1 diesel.

Csak és kizárólag balra kanyarodásnál rángat és úgy csinál, mintha le akarna fulladni.

Volt egy időben olyan is, ha egyszerre fordítottam a kormányt és adtam a gázt, akkor le is fulladt.

Gyertyák, szűrők, olaj mind rendben.

Autópályán hosszabb balra ívnél elég para.

Valaki tudna megoldást? Vagy egy szakit? Vagy esetleg volt már bárkinek is hasonló?

Bmrenault Creative Commons License 2019.07.22 0 0 2251
Azt azért mondtam hogy a biztit nézd meg hogy kivágja e akkor is.
Nézd meg ezt
https://m.youtube.com/watch?v=ult2ivD30FM
Előzmény: öreg vas (2250)
öreg vas Creative Commons License 2019.07.22 0 0 2250

Megcsinálom azt amit mondtál,elvágom a kompresszor vezetékét és így csak a kompresszornak adok áramot.Ha akkor is szikrázik(zárlat) akkor lehet rossz az új kompresszor?

Előzmény: Bmrenault (2249)
Bmrenault Creative Commons License 2019.07.22 0 0 2249
Erre jó a probalámpa.
https://www.google.com/search?client=ms-android-motorola-rev2&ei=fwM2Xfr_JdKX8gKH-IKYAQ&q=ac+cluch+diagram&oq=ac+cluch+diagram&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.3..0i19j0i22i30i19l7.35248.38207..38651...0.0..0.175.1306.0j9......0....1.........41j0i22i30.9RAdpd12kzs#imgdii=uAbX8Lirsf5noM:&imgrc=TAKdZdsuLEknAM:
Előzmény: öreg vas (2248)
öreg vas Creative Commons License 2019.07.22 0 0 2248

Megint teszteltem. Megblankoltam a kompresszor áram szálát és adtam neki direkt áramot az akksirol. Olyan mintha ez testszal lenne mert ahogy hozzá érintettem a pozitiv saruhoz nagyot szikrazott mint amikor véletlenül rövidre zárom az akksit. Szóval szerintem a kompresszor nem kap áramot és valami keveredes/testelés van.

Előzmény: Bmrenault (2247)
Bmrenault Creative Commons License 2019.07.22 0 0 2247
Hmmm hmmm, hány ventillátor van benne? Sosem láttam 2.7 crdt.
Most megnéztem az enyémet mert ac állásnál nekem kapcsol egy elektromosat is. Szóval a motor hajtotta hütőventillátor előtt van még egy.
Mi van ha az zárlatos?
Előzmény: öreg vas (2245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!