Közben tettem megint egy próbát,a világító motor kontroll lámpa miatt.Max fordulatszám 3000,a váltón nem működik a kick down és gyengébb is az autó.Tehát 1 vészprogram.Hibakód nincs a km órán. Szuper,utoljára minden hibátlan volt,1 hétig állt,álló helyben beszart.
Közben mégis lett időm és a klíma zárlatot is megvizsgáltam.Adtam direkt áramot a kompresszornak és az akksi + nál mintha hegesztettem volna.Szóval úgy néz ki hogy zárlatos az új kompresszor?
A klima zárlat keresést egyenlőre feladtam. Viszont kb 1 hete lelőtte az egyik csövet a turborol. Megálltam visszatettem,utána elhúztam trelerrel egy autót a melegben hegyi utakon minden gond nélkül. Utána egy hétig nem használtam. Ma reggel elindítottam és világít folyamatosan a motorchek lámpa. Az autóval minde rendben,van erő,minden ok. Levettem 10 percre az akksi sarut,de még mindig világít. Köze lehet hogy kb 2 km-ert turbo cső nélkül mentem?
120mm 21 fej meg tán 14 mm átmérö.
https://www.northridge4x4.com/pages/quick-reference-chart
A anya nincs rögzitve.
Gumikalapácsal üsd a csillagvillást. Vagy edzet fej meg nyomatékkulcs.
Ütvecsavarozó.
Már tudom mire gondoltál lower control arm
Kompletten engem a csar mérete érdekel.... ez annyira bevan rohadva,hogy nem szemdvedek vele tovább.... az alsó csavarba is belemart a persely.... szóval az is cseres...
Sziasztok. Egy XJ VIN-jének nem 1J4FJ-vel kéne kezdődnie? Ez meg LE2FJ23H7SC017751. Hol tudom dekódolni ezt a VIN-t? Ahol próbálom, nem ad ki eredményt... Vagy korai 1995, vagy kései 1994. -es lehet az autó. Köszi.
szia. tekerd le a szabályzóját. a legfelső állásban van direkt világításon. tekered lefelé, és halványul, majd kikapcsolod. ez a tekerentyű a bal oldali bajuszkapcsoló , ami a világítás és irányjelző kapcsoló is, a végétől kb. 5 - 6 cm-re van.
Ért valaki itt a jeep grand cherokee 3, crd3.0 2006 autó belső lámpák azaz villágitás beállításához? Az van, hogy folyamatosan ég és nem alszik el egyik sem. Így aztán az aksi... Ha volna egy magyar nyelvű gépkönyv valakinek az is sokat segitené.
Köszönöm
Megcsinálom azt amit mondtál,elvágom a kompresszor vezetékét és így csak a kompresszornak adok áramot.Ha akkor is szikrázik(zárlat) akkor lehet rossz az új kompresszor?
Erre jó a probalámpa.
https://www.google.com/search?client=ms-android-motorola-rev2&ei=fwM2Xfr_JdKX8gKH-IKYAQ&q=ac+cluch+diagram&oq=ac+cluch+diagram&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.3..0i19j0i22i30i19l7.35248.38207..38651...0.0..0.175.1306.0j9......0....1.........41j0i22i30.9RAdpd12kzs#imgdii=uAbX8Lirsf5noM:&imgrc=TAKdZdsuLEknAM:
Megint teszteltem. Megblankoltam a kompresszor áram szálát és adtam neki direkt áramot az akksirol. Olyan mintha ez testszal lenne mert ahogy hozzá érintettem a pozitiv saruhoz nagyot szikrazott mint amikor véletlenül rövidre zárom az akksit. Szóval szerintem a kompresszor nem kap áramot és valami keveredes/testelés van.
Hmmm hmmm, hány ventillátor van benne? Sosem láttam 2.7 crdt.
Most megnéztem az enyémet mert ac állásnál nekem kapcsol egy elektromosat is. Szóval a motor hajtotta hütőventillátor előtt van még egy.
Mi van ha az zárlatos?