Keresés

Részletes keresés

braun Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11669
 Okés...csendben leszek..inkább megadok egy telefonszámot:-)
Előzmény: Machthaber (11668)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11668

Még nem EU tagállam:-)) Tessék jan. 1-én próbálni:-)

 

Úgylátszik nem csak a valagad égett el, hanem az agyad is...vagy a kettő ugyanaz...:)

 

Próbálkozz mégegyszer az olvasással...tudod, van az a betű, hogy "h", "a", "m", megint egy "a","r","o","s", megint egy "a", "n"...

 

aztán most reklamálj, a január 1-el kapcsolatban...

 

:)

Előzmény: braun (11667)
braun Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11667

 Még nem EU tagállam:-)) Tessék jan. 1-én próbálni:-)

 

 A nyugodt futás 3 forgóvázzal olyan, mint a zajos mozony 2 mv-vel?:-)))

Előzmény: Machthaber (11665)
by-169 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11666
Bizony hogy az egészet kiirtják de nem gyengén. Mai napon is vagy kb 50 darab 20-57-est számoltam meg egy helyen.
Előzmény: _nyunyuka (11662)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11665

Kárpótlásul, egy spéci jármű a hamarosan a legfrissebb EU tagállamból:

 

Ennek a szerkezetnek viszont kifejezetten nyugodt lehet a futása...3 forgóvázzal csak könnyebb...:)

 

 

 

Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11664

Mégis selejtezték a teljes sorozatot ahelyett

 

Ebben biztos vagy?

 

:)

 

Az időt viszont nem lehet megállítani, másképp hogyan nosztalgiáznánk?

Előzmény: _nyunyuka (11662)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11663
Valamikor kell lennie, ha már télen nincs..:)
Előzmény: braun (11661)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11662

A 19-57-esnél nem volt jobb szerkezet, de a 20-57-es Bo sem volt rossz.

 

Mégis selejtezték a teljes sorozatot ahelyett, hogy alapos REV Tim...

 

Az üléseit legalább átmenthették volna a posta-Bhv-ba.

Előzmény: Machthaber (11657)
braun Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11661

 Nocsak-nocsak...hideg is lesz? mert, ha abból a bizonyosból építjük a várat, nem ártana:-)))

 

 

Előzmény: Machthaber (11660)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11660

Nehogy már azt gondold, új az 5let: nyáron a nem üzemelő léhűtős  67-eseket szaunának kell +díjért kiadni....

 

:)

...bár amennyire nyüzsi van, az idén léphetjük meg ezt valszeg utoljára...hisz tudod, beindult fagyasztóipar projekt...lesz is meglepi a nyáron, aztán írhatod a választ túl hideg volt c. műsörre....

Előzmény: braun (11659)
braun Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11659

A te problémádra:

 

1. van minek égnie...

 

 Még jó:-))

 

2. utazz többet, mert a zsírégetés egészséges és trendi!

 

 Már értem, mijé jársz Te annyit a napfényesbe:-)

 

 Erről jut eszembe, csinájjunk Norbi-vonatot:-) Csupa 20-37-ből, és már dőlne is a lé:-)

 

Előzmény: Machthaber (11657)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11658

Hja kérem, ez a Dózsa-expressz...

 

Az csak a kezdet: Máglyára vele!

 

:)

 

Előzmény: rm40 (11655)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11657

de a Bo-t télen utálom, mert szétég a valamgam az ülés alatt lévő fűtőtest miatt

 

A 19-57-esnél nem volt jobb szerkezet, de a 20-57-es Bo sem volt rossz.

 

A te problémádra:

 

1. van minek égnie...

2. utazz többet, mert a zsírégetés egészséges és trendi!

3. nem bántani rg7-et, olyan ritkán mond e topikba jogosat!

 

:)

 

Előzmény: braun (11643)
Machthaber Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11656

Annyival többe került volna rendesen megcsinálni őket, vagy mi volt az oka ennek a furcsa átalakításnak?

 

Ők is 3-as szorításban vergődtek akkor: idő-pénz-jármű hiány. Egy IC minőségű park az kellett nekik, de rögtön, mert a MÁV-nak már volt. A forrás akkor még csak "kistestvéri" volt, és házon belül is volt szakmai ellenállás az új technológiával, maradni kívántak a jól ismert szerkezeteknél....így ott spóroltak ahol tudtak: forgóvázon, a belső ajtók pneumatikáján és a klímán. (A klímán a MÁV is.)

 

A másik ok, hogy ők a 160-as kialakítást sokallották (az xx-67 160-as járművet takar, az első xx darab arra is lett vizsgáztatva), ismerve az akkori pályaviszonyokat, a 140 menetrend szerinti belföldi vonatnak eléggé nagy lépésnek látszott, amit 10-15 éven belül nem volt várt, 120-ig pedig a RÁBA-OSZZSD forgóváz alkalmas...a 10-15 év pedig egy főjavítás után újabb bűvös szám a "nagykönyv" szerint, tehát ők megpróbáltak a 19-re lapot húzni, hogy átvészelik ezt az időszakot...nos előbb megvalósultak a pályafejlesztések.

 

(SZVSZ: a 140 erőltetése ma is csak inkább presztizs kérdés az 1-esen, mint műszaki és menetidő csökkenési realitás-tehát a logikájuk végül is érthető)

 

Aztán az üzemi tapasztalatok és a gyár meggyőzte őket az egységesebb kialakítás előnyeiről.

 

...a végeredményt braun megírta. Azóta többszörösét ráköltötték, de már így maradnak.

 

Meg most már megjött a pénzzel együtt a "kedvük" is, és új, illetve az újszerű állapotban lévő járművekre koncentrálnak.

 

Ez van, az EU arra felé közelebb van...

 

Előzmény: Törölt nick (11640)
rm40 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 11655

> Én ugyan imdáom a régi járműveket, de a Bo-t télen utálom, mert szétég a valamgam az ülés alatt lévő fűtőtest miatt

 

Hja kérem, ez a Dózsa-expressz...

Előzmény: braun (11643)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11654

A bolti polcról nincs, előző munkahelyemen dobálták ki őket. Valami katonai vacakhoz rendelték, aztán megmaradtak.

Előzmény: DJ Szegecs (11653)
DJ Szegecs Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11653
Vigyél magaddal nyunyuka-féle innovatív hidegtükrös halogén Bhv-izzót!

Vedd úgy, hogy fel vagy véve a Garázs Audió-ba! :)
Amúgy van 24V-s hidegtükrös halogén is?
Előzmény: _nyunyuka (11646)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11652
Ez egyedi darab. Ha szükséges, beteszem :-).
Előzmény: V43 1071 (11648)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11651

Igen, de a kapcsolóval csak egyszerre lehet a fűtőtesteket kikapcsolni. A csípőfogóval meg egyenként :-).

 

A Te megoldásod a nyerő: tűzoltóruha. Az azbesztet tudzommal betiltották. (Avagy miért is utálják a REV Tim-műveket? :-)

Előzmény: braun (11650)
braun Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11650
 Ehh..ez túl barbár..különben is. Kapcsoló is van, vagy, ha mást nem, a főkapcsoló:-))
Előzmény: _nyunyuka (11649)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11649
Szigetelt csípőfogó :-).
Előzmény: braun (11647)
V43 1071 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11648
Nem sokáig maradnának a helyükön, valamennyi a maszek teherautósok belső világításában kötne ki.
Előzmény: _nyunyuka (11646)
braun Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11647

 Jesszusom....nah, gondolhattam vóna:-))) Kíváncsi vok, hogy a seggégető Bo ülés alatti kályhára mit ajánlasz? Azbesztpárnát?:-)))

Előzmény: _nyunyuka (11646)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11646

a Bhv-kban lévő cuki kis égők fényénél meg nem lehet olvasni....

 

Pont Tőled ilyet...szégyelld magad! :-)))

 

Vigyél magaddal nyunyuka-féle innovatív hidegtükrös halogén Bhv-izzót! A megoldást licence-díj nélkül nyújtom át :-)))

Előzmény: braun (11643)
braun Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11645
 Maga csak halgasson, annyi bejglit zabált, hogy már lassan vágásérett lesz:-))
Előzmény: rg7 (11644)
rg7 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11644
mert szétég a valamgam az ülés alatt lévő fűtőtest miatt

Töpörtyű szezon van, nem?
:))
Előzmény: braun (11643)
braun Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11643

Nekünk még fel kell nőnünk a zajtalan kocsikhoz...

 

 Ne beszélj többes számban. Én ugyan imdáom a régi járműveket, de a Bo-t télen utálom, mert szétég a valamgam az ülés alatt lévő fűtőtest miatt (vagy játszok a fűtéskapcsolóval), a Bhv-kban lévő cuki kis égők fényénél meg nem lehet olvasni....

szal én már nagyon felnőttem a jó járművekhez (még mielőtt valaki leütné a labdát, szigorúan, mint utas:-DD)

Előzmény: unikumi (11641)
braun Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11642
 Ződ-Sárgáék spóroltak, osztán később kiderült, hogy a különbség többszörösét kiköhögték már a különféle javítások végett. De ezek a kocsik már így maradnak...egyébként érdekes élmény bennük utazni..
Előzmény: Törölt nick (11640)
unikumi Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11641
Én DWA-ban még éppencsakhogy szeretek utazni,(azon kilátok, és azért valamennyire csak érzem, hogy megy) de az emeletes vonat valami katasztrófa volt. Nem hallod, hogy megy a vonat, este(én akkor mentem vele) a sötétített ablakok miatt nem látod, hogy megy a vonat, nem rángat, ezért nem is érzed, hogy megy a vonat. Brrrrrr. Kész szenvedés volt azon utazni. És az a félhomályos neonfény... Nagy megkönnyebbülés volt utána a jól megszokott Bo-ban utazni. Azon kilátok, hallom, hogy megy, érzem, hogy megy, és legalább magyar benne a fénycső, és világít rendesen. A Bhv-kban is nagyon ki vagyok békülve a kis izzókkal. Ha nem lopják el őket, nagyon jó fényük van. Nekünk még fel kell nőnünk a zajtalan kocsikhoz...
Előzmény: Susice (11633)
Susice Creative Commons License 2006.12.26 0 0 11638

gyors IC.

 

Ammá' vót! Rapidnak hívták, megbukott az is...

 

Vagy gyorsított gyors. :D

 

Ez viszont COOL! Igen, ez tetszik!

Előzmény: BoGar (11637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!