Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.28 0 0 384
van direkt műszerfaltisztító szilikon nélküli, az elég jó, de jó a sima bútorápoló is.... szilikonost semmiképpen mert rásüt a nap és olyan lesz mintha izzadna a műszerfalad.

Gumi egységekre nagyon király a szilikon pl sebváltókar szoknya, de én lefújtam a kilincseket és gyönyörű fekete műanyag színe lett megint... ezenkívül a kormány Y részét is érdemes lefújni, mert szép sötét tónusa lesz újra, persze biztos anyagfüggő. Magát a kormányívet is lehet, de marhára fog utána csúszni :-/

arra vigyázz hogy üvegre ne menjen a szilikon, mert homályos lehet, párásodik nagyon és nehezen lesz tőle leszedhető a pára

színre fújt lökhárítóm, sajna nincs, a feketére tök jó volt a szilikon.....

Előzmény: Leon_ (383)
Leon_ Creative Commons License 2002.06.28 0 0 383
Akkor kis ON :-)))

Szerintetek a műszerfalat mivel kéne kenegetni, hogy szép fekete maradjon, és ne ragadjon, de a por se álljon meg rajta. Bútortisztító?
Gumikat mivel szokták kenegetni, jó rá az autósboltok szilikon spray-je, vagy van jobban bevált dolog?
Ugyan ez a kérdés a színrefújt lökhárító fekete műanyagjaira, azt mivel szokták ápolni??

Thx a lot!

Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.28 0 0 382
részemről lezárva, a magyarázat gyengus volt, de legyen neked igazad én már nem offolom tovább a topikot, máshova meg nem mehetek vele, mert mint mondtam ez nem újságírói ámokfutás, ez szimpl a biznisz.... nektek, meg a kozmetikásnak.... bár aláírom, biztos szépen dolgozik....
Előzmény: stevie wonder (381)
stevie wonder Creative Commons License 2002.06.28 0 0 381
Ordas, ez tenyleg a masik topikba valo.

En magam sajnos nem akarom ujra leirni azt, amit az elobb mar leirtam. Egyetlen reakcio:

"Ezt most így saját tapasztalat nélkül honnan tudod?"

A szerkesztoseg es csatolt allomanya harminc ev koruli autobuzikbol all. Eletunk soran jonehany autot kozmetikaztattunk mar eddig. A tapasztalatok alapjan latogattunk el jonehany (kb 6) uzemegysegbe, es kivalasztottuk a legjobbat.

De hogy orulj, ideirom a masodik legjobbat is:
Csepel, Jokai utca 25 (kozel a Gubacsi hidhoz, ez is olyan gyartelep-szeruseg), 06 30 464 8868.

Nagyon meggyozo volt egy kis eldugott moso is a Gyali uton, az Alfa (nem a Fiat!) markakereskedes melletti kis utcaban, de sajnos ott nem mukodott a polirgep. Az innen hozott kartyat nem talalom, ugyhogy telszam nincs.

Ez legalabb ON volt...

Előzmény: Ordas Farkas (379)
Szkátó Creative Commons License 2002.06.28 0 0 380
kivi

Hát én inkább keresnék egy akciós helyet, hátha lemegy a 30k 20-ra. Szerintem az a szélvédő már kuka.
Nekem is cserélnem kell, de csak 20 kilóba fog fájni a zöld üveg munkadíjjal. Igaz, hogy nekem nem Fordom van, hanem E30-as Bömös.

Előzmény: kivi (376)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.28 0 0 379
Sztivi!

Továbbra is minden harag nélkül, én nem tartalak gyenge újságírónak, se nem ítélem el azt ahogy a totalcar működik, a mai világban ez egy bevált rend, ez van, ezt kell szeretni. Nem negatívan írok, csak azt akartam, hogy másnak is tiszta legyen mi van a logo mögött....

1. ez igaz, de mondjuk ez csak egy márkakereskedés, egy márka. Ha mindegyikről csak az igazat írnátok, már rég nem lenne totálkár ( hosszú távon gondolkodva)

2. en sem találok semmi kivetni valót csak tisztába akartam tenni, hogy is megy felétek ez a dolog

3. ezt a magyarázatot nem tudom elfogadni, mert te azért fizetést kapsz ( remélhetőleg) hogy megírod a cikket, és a kocsid is csillogott villogott amíg össze nem tört, cserébe egy túláradóan pozitív cikk nyomán jónéhány
30 000 forintos kuncsaft ment a szakihoz innen a totalcarról. Tehát ingyen szép lett a kocsid, írtál egy csábító cikket majd felvetted a fizetésed. Nem ítéllek el, ez ma így megy, csak akkor legalább vállaljuk fel.

4. > De -- ezt allithatom -- ok voltak a legjobbak. Ezt most így saját tapasztalat nélkül honnan tudod? úgy értem, mindegyiknél meg kellett volna csinálni egy kocsit, hogy legyen alapod az összehasonlításra, nem?

minden harag és bántó szándék nélkül írom......

Előzmény: stevie wonder (377)
stevie wonder Creative Commons License 2002.06.27 0 0 378
kivi,

irj kozvetlenul a cikk szerzojenek! Azt a cikket viszont nem en kovettemel :-)

Előzmény: kivi (376)
stevie wonder Creative Commons License 2002.06.27 0 0 377
Ordancs,

szerintem ez az Autos ujsagiras amokfutoi topik temaja, de azert vegyuk sorba itt is:

1) amikor nem kaptunk tesztautot, akkor is voltak tesztek. Emlekezz vissza, a teljes VW-palettat leteszteltuk, pedig Szorad urnal tiltolistan voltunk.

2) ebben viszont nem talalok semmi kivetnivalot. En magam tudom ajanlani a muhelyt, fuggetlenul attol, hogy ingyen dolgoztak-e az automon. Ha a nem-ajanlott kategoriaban lennenek, talaltam volna modot a kerdezok lebeszelesere. Igy viszont nagyobb a felelosseg: sajat teljes nevvel ajanlom a muhelyt, egyebkent tovabbra is teljes szivvel.

3) igen, ez talan rossz dontes volt. De mivel a kepeket en csinaltam, lathato, hogy egesz ejjel (es reggel) ott teblaboltam egy kulvarosi automosoban. OK, ez az ujsagirok sorsa. Winkler foszerk egyebkent le is baszarintott es o volt az, aki nem engedte a cimet publikalni. Utolag egyetertek vele.

4) ez viszont a gyakorlatban nem megvalosithato, ezt lasd be. A cikket termeszetresen megelozte elozetes kutatas, es messze nem a FL-fele muhely volt az egyetlen, ahol jartunk. De -- ezt allithatom -- ok voltak a legjobbak.

Ugyanez zajlott le a kipuffogos, a lengecsillapitos es gyakorlatilag az osszes muhelylatogatasos cikk irasakor.

Ne felejtsd el, hogy nem kozmetika tesztet akartunk irni, hanem altalanos ismeretterjeszto anyagot. Az emberek tobbsege nem is hallott meg gepi polirrol meg ilyenekrol.

A kozmetika teszt azert nemmegvalosithato, mert akkor tenyleg mindenhol rendesen fizetnunk kene. Marpedig egy ilyen tetel azert nem semmi, es nem lehet a kollegakat rakenyszeriteni, hogy egy tobb tizezer forintos koltest maguk fedezzenek, kotelezo jelleggel.

kivi Creative Commons License 2002.06.27 0 0 376
stewie,
magánban meg tudod nekem adni annak a szélvédőjavító (kavicsfelverődés...) cégnek a paramétereit amelyikről cikk íródott kb. egy éve? Állítólag ők nem csak a kagylós törés kipótlásával foglalkoznak, hanem a repedések gyógyításával, illetve a továbbterjedés megakadályozásával is.
Merthogy pórul jártam... Az ütött lyuk mellett pár cetire keletkezett egy kis repedés is. Az üveges megjavította a lyukat, de nem "mert" a repedéshez nyúlni, nehogy elszaladjon. Nos, a múlt heti hőségben elszaladt, most már kb. 20 centis. Jelenleg inkább kiadnék párezer pénzt a javításra, mint 30 ezret a cserére.
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.27 0 0 375
természetesen tudom, hogy te írtad a cikket :-)

mégegyszer mondom, minden bántás nélkül mondtam, amit mondtam........

néhány kiegészítés:

1. én sem gondoltam hogy a szaki fizetett nektek, akkor nem voltam érthető. Másképpen fogalmazok: ha nincsenek pl autókat bemutató, magasztaló cikkek a totalcaron, akkor egy idő után nem fognak a kereskedők demo autót adni nektek ( ki akarja hogy nyilvánosan elismerd, hogy az autója az árához képest sehol nincs?) Ha nem adnak demó autót, akkor nem tudtok cikket írni, ritkábban frissül a magazin, csökken az olvasottság -> egyre kevesebben hírdetnek a totalcar-on....... folytassam?

2.> Azert ami a reklamerteket illeti, elgondolkodtato, hogy a cikkben NEM szerepel a muhely neve/cime/elerhetosege -> de a szerkesztőségben átvehető nem? akkor meg minek álszenteskedünk? ha jól emlékszem egy nappal a cikk megjelenése után, akit érdekelt mind megtudhatta a címet innen a topikból tőled...

3.akkor azért a kocsid csak ingyen lett tiszta, nem? nem mintha baj lenne, csak kérdezem

4.igazán akkor lenne ez jó, ha sokkal objektívabb lenne a megfigyelés a műhelyben... meg ha esetleg nem egy céghez mennétek el pl autót ápolni, hanem többhöz, és összehasonlítanátok hogy hol mit mennyiért milyen gyorsan milyen minőségben csinálnak..... mert ez a túláradóan pozitív egyoldalú cégbemutató bár megismertet néhány az autóápolással kapcsolatos folyamattal, mégis csak azt szolgálja, hogy a végén ehhez a szakihoz menjél el

5. félreérthető voltam, tényleg 30 ezer volt a teljes műsor, nem csak a kárpit volt benne ebben az árban elismerem

Előzmény: stevie wonder (373)
N___ Creative Commons License 2002.06.27 0 0 374
Tegnap késő du nekiláttam a kátránycsíkok eltávolításának a gépről. Teszteltem egy kis részen, lejöttek alkohollal, de szerintem tiszta vízzel is ua idő alatt jött volna le, de azé megcsináltam.
Az általad is ajánlott alkohol műanyagig szedte le a festéket a díszléceken és mattra küldte az egyéb részeket, de a kátrányt elég nehezen vitte le, volt olyan tipus, amit semmi nem oldott.
Természetesen a reggeli fényben vettem csak észre az eredményt, ami anyagiakban kifejezve 2 db ajtó komplett metálfényezésében fog jelentkezni. Nem volt rossz kör.
A havertól kaptam helyette egy Würth gyártmányú aszfalteltávolítót (Teenentferner), az remekül oldja az idegen anyagot, de a fényezést nem bántja. Azt bátran ajánlom alkohol helyett.
Előzmény: Flex (310)
stevie wonder Creative Commons License 2002.06.27 0 0 373
Szia Ordas,

en irtam a cikket. Az apolas valoban ingyen volt, de termeszetesen mast nem fizetett a ceg.

A hasonlo cikkek egy reszeert valoban szolgaltatast kapunk, de nem mindig. Pl kipufogomuhelyes, tuningos cikkeknel semmi ellenszolgaltatas nem volt: ugy gondoltuk, hogy erdekli az olvasot, ugyhogy igyekeztunk megtalalni a legjobb mestert es ot bemutatni. Igy volt a kozmetikas cikknel is, de itt a szolgaltatast valoban ingyen kaptuk. Azert ami a reklamerteket illeti, elgondolkodtato, hogy a cikkben NEM szerepel a muhely neve/cime/elerhetosege.

Most megyunk Thomy-hoz folias riportot csinalni, tole nem kapunk semmit, meg szolgaltatast sem. Egy "idegen" auto foliazasat fogjuk kozvetiteni.

Nagy gaz lenne, ha a Totalcar ilyenekbol elne :-)

Előzmény: Ordas Farkas (360)
Löncshús Creative Commons License 2002.06.27 0 0 372
Hello Ordas!

Nem tudom, lehet, hogy igazad van. Illetve ebben a reklám-pénz témában biztos. Ha vastag az ülés szövet,szivacs, akkor el tudom képzelni a Totalcar-os variációt is. Bár 30 kiloért nem (csak) azért vinném a gépet, hogy tiszták legyenek az ülések... :-)

Előzmény: Ordas Farkas (360)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 371
Én is porszívózok minden hónapban. (Kivéve ősztől tavaszig.) A női nemnek meg "kusska" az autótól. Az az én "világom". (Apukám világa, ahogy Csiszár Jenci mondta volt.) ;-)
Előzmény: Ordas Farkas (369)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 370
A 3 éves, az a Matizom volt. ;-) Ott még nem volt szükség ülések tisztítására. Jó állapotban van ez a 6 éves Espero is, (15 ezerrel kevesebb km, mint a Matizomban és jóval kevesebb karcolás.) csak én "kurva" igényes vagyok. ;-)

Egy Moulinex takarítógépem van, gyári folyadékkal, csak még nem mertem nekiengedni az üléseknek a porszívózáson kívül. Inkább majd csinálok egy tesztet valami félreeső helyen.

"Ez a csodaszép új Esperod?"

Hogy kinek mi a csodaszép, az egy dolog. A korához képest nagyon ott van a szeren, ;-) ("Kemény" 33000 km-el vettem. Na jó, azóta már beleraktam vagy 1000 km-t) ;-)

Előzmény: Ordas Farkas (368)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 369
höh, kisdetonátor... ez jó

vannak rendes emberek, akik minden hónapban alaposan kivízporszívózzák...... ott az általam leírt procedúrára semmi szükség.
Sokkal inkább a:'Te annyuk! mikor porszívóztuk ki utoljára a kocsit? múlt nyáron? vagy azelőtt? egyáltalán volt már ez kiporszívózva?' esetekre való.....

Előzmény: Detonátor (367)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 368
6 év.... na ott már érdemes pedig ilyet csinálni, én úgy emlékeztem 3 éves. Ez a csodaszép új Esperod?

nem ismerem a takarítógépedet, én már többször is takarítottam ilyen témában, általában elég az otthoni gép, nekünk még soha nem volt gond a kérpittal. mondjuk ha van szabályzó a gépen, és nem csak ki-bekapcs van rajta, az egy előny, mert így még jobban tudod védeni az anyagot.

szerintem a hátsó ülés alsó-fölső része közötti tenyérnyi sáv elég kéne hogy legyen a teszteléshez, ha nem bírja az anyag ott nem fog senkinek feltűnni.

Előzmény: Detonátor (365)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 367
A lényeg a lényeg! Nekem a porsszívózások után így is OK-k az ülések, csak "cirka" két hónap múlva érkezik "kisdetonátor". Szeretmném, ha "pöpec" lenne, minimum a belseje az autónak. ;-)
A műszerfal ápolásával semmi gond. Abban már van tapasztalatom. Bútorápoló rulez! ;-)
Előzmény: Ordas Farkas (364)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 366
Köszi! Rajta leszek a dolgon.
Előzmény: kivi (363)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 365
Takarítógép van itthon. Csak nem merem ráegedni a a tisztitó programot. Kétszer már kiporszívóztam, de félek egy picit a tisztító folyadéktól. Egyébként rendben vannak az ülések, csak zavar, hogy 6 évig használták előttem.

Árgus szemekkel figyelem szavaid. ;-)))

Előzmény: Ordas Farkas (364)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 364
na most én nem vagyok "mester", ellenben kárpitot már tisztítottam...... tehát szerintem a jó recept: marha alaposan kiporszívózod, akár többször is egymás után..... utána befújod/kened kárpittisztító kencével ( pl háztartási boltban adnak neked, de mondjuk a tescoban kapható kefés fejű habot fújó dolog se rossz, bár szerintem nem az igazi, közel sincs olyan hatása mint egy igazi kárpittisztítónak) jó alaposan beledörgölöd, nem csak a felületét simogatod.... hagyod megszáradni, majd újra kiporszívózás ( tulajdonképpen csak fellazítja a piszkot a kárpitban) és ekkör jöhet az igazi munka. Ha van otthon nagyteljesítményű takarító gép, vizes rendszerű akkor az jó, de lehet kölcsönözni is, bár utoljára 2-3 éve kölcsönöztem, de biztosan van még ilyen cég...... a vízhez persze kárpittisztítót adagolás, de most ugye ez folyékony állapotú és nem hab, mint az előző.... általában egy kör már elég szokott lenni, kivéve ha még sose volt tisztítva a kárpit..... a végén a kárpit színétől/anyagától függöen érdemes befújni/kenni kérpitápoló sprayvel, többek között emiatt lesz új szaga a kocsinak no meg a műszerfal ápolástól, de az már egy másik sztori...

amit azért mindenképpen megtennék, mert nem ismerem a kárpitodat: próbáld ki a kencéket, hogy bírja-e a kárpit, egy nem túl feltűnő helyen, pl lehajtod a hátsó ülést és ott ahol az alsó meg a felső elem összeér....... mert ugye ami nagyon tisztít az roncsol is egy kicsit, kérdés hogy ez látszik-e majd vagy sem...... mondjuk 10000-ből 1 ami nem bírja szerintem, de azért ne a tied legyen az az 1.

Előzmény: Detonátor (362)
kivi Creative Commons License 2002.06.26 0 0 363
Lennie kell... Az apró karcokat egy sima wax-szal nem tudod eltüntetni. Az inkább egy bevonatot képez a lakkozáson, de nem tünteti el a karcokat.
Előzmény: Detonátor (361)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 362
Kárpittisztításra essek neki az itthoni takarítógéppel, vagy van valami jó ötleted?
Előzmény: Ordas Farkas (360)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 361
Van abban políros is? :O
Előzmény: kivi (359)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.26 0 0 360
>Viszot éppen a totalcar-on van egy cikk az autókozmetikáról és azt írták, hogy ez a megoldás nem tökéletes, mert csak a felületről távolítja el a port/koszt és mire kétszer meghemperegsz az ülésben, addigra feljön a többi szutyi is

ez az aminek nem kell bedőlni, minden bántás nékül írom, de gondolom neked is világos hogy a totalcarnak is meg kell élnie valamiből.
Ha azt írja a cikkben, hogy mindenki otthon egy sima vizes porszívógéppel meg tudja csinálni a kárpittisztítást ki fog otthagyni a "mesternél" 30 ezer foritnot? senki... és ha senki nem hagy ott pénzt akkor legközelebb nem lesz fizetett hírdetés cégbemutatónak álcázva. Ha viszont nincs fizetett hírdetés, illetve egy ingyenes cégbemutató után nem megy senki el ehhez a szakihoz 30 ezer forinttal a zsebében, mert a cikk a valóságot közli, akkor nincs pénze a totalcarnak, vagyis nincs totalcar és ez a fórum sem.

mindenhol így megy, de van ismerős az indexnél, ő mesélte, hogy náluk is ez a helyzet. De asszem erről volt külön topik és cikk is itt valamikor.

Tehát csak óvatosan a bemutató cikkekkel....

Előzmény: Löncshús (353)
kivi Creative Commons License 2002.06.26 0 0 359
Ha a teknőcös waxod nem csak wax hanem polír is, akkor nekivághatsz bátran. De sokkal nagyobb meló polírozni, mint simán csak waxolni. :-(
Előzmény: Detonátor (358)
Detonátor Creative Commons License 2002.06.26 0 0 358
Sziasztok!

Vannak apró karcolások a legújabb szerzeményemen. (Daewoo Espero) Szerintetek nekikezdjek a "teknőc" wax-szal? (
A használt verdáimnál (anno) nagyon szerettem.) Vagy vigyem el egy pasztázásra valahová? Ezen kívül: Van benne négy elektromos ablak. Jól működnek, meg minden. Lehet az ablakemelő motorok munkáját könnyíteni valami vezető síneket kenő anyaggal?

Első körben ennyi kérdésem lenne. :)

SzaboZE Creative Commons License 2002.06.25 0 0 357
Nem, ez most lett átállítva. Én a fehérvári útihoz jártam eddig. Ott kb 3 percig ment egy 100-asért a műsor. Most kikerült egy cetli, hogy 1 perc 100 ft...

SzaboZE

Előzmény: zordon_ (356)
zordon_ Creative Commons License 2002.06.25 0 0 356
Mert szándékosan b*sszák el az időzítőt. Ld. benzinkutas trükkök topic. Oda beírtam, nem másolnám át ide.
Előzmény: SzaboZE (354)
kivi Creative Commons License 2002.06.24 0 0 355
Nemrég csináltam egy próbát, hogy ahogy én mosom az autót (slaggal) mennyi víz fogy: 74 liter. Vagyis 0,074m3. A mostani árral számolva ez kb. 20 forint.
Előzmény: Törölt nick (349)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!