de csakis arról, de most teljesen más aspektusban. ha valakit érdekel szívesen megmutatom, hogy hogyan van beszerelve a szett az autómba és mindenki eldönti, hogy tetszik-e vagy sem vagy összehasonlítja a sajátjával.
igen enyém lesz az utolsó szó, sőt még az utolsó utáni is :-) de nem beszélgetés volt, csak építő kritika, vagy nem? Legalábbis így indult a részedről.
az mennyivel jobb, hogy a hivatalos beszerelőműhelyek munkái után suttyomba hozzá járnak programoztatni, akinek ( hivatalos műhelyek) a hátán ugye csattan az ostor.
Teljesen igazad van. És ezennel be is fejeztem a beszélgetést a megmondós emberekkel erről a témáról. Lehet Intarziáé az utolsó szó, figyeld meg hogy így lesz. Persze az is valami "kedves, nem személyeskedő".
megintcsak leírom: az olvasás nagy úr!!! sokat segít a leírtak megértésében. tőlem nem is kell bocsánatot kérni (hol olvastad?) mert nincs miért (ha olvasol és értelmezel akkor rájöhetsz).
ezt viszont leírtad (bár lehet, hogy nem olvastad): "De az ostor majd a hivatalos műhely hátán csattan. Hajrá !"
eddig ezt fordítva látom, de megintcsak az olvasást javaslom:
"Ja és itt még nem olvastam olyat, hogy a Nyírő Laci munkáját vitték volna bárhová toldozni foltozni, újraprogramozni, míg az ellenkezőjét elég szép számmal."
Szóval az ostor esete a hivatalos műhelyekkel NEM HELYTÁLLÓ, ha érted mire gondolok ...
Ha megvannak az a szükséges engedélyei akkor a tanúsítványon és a szerelési nyilatkozatokon, miért egy másik beszerelő cég neve áll? A gázautó szerelő bizonyítvány megléte még nem azonos a műhely engedélyekkel, (többes számban).
Az hogy TDI DRAG ingyen dolgozik senki nem kérdezte, nem azt firtatom, hogy ki mennyiért dolgozik. Szerintem ez Laci és TDI DRAG magányügye.
Amilyen "kedves" stílusban írogatsz, Tőled biztos nem fogok elnézést kérni.
Legfőképpen Tőled nem fogok tartani, de mástól sincs miért. Hát az e-mail cím nem publikus és akkor mi van?
A bizonyos dolgok: Nyírő Lacinak nincs gázos műhely engedélye, soha nem is volt, sőt autófenntartó tevékenységre sincs bejelentve az NKH-nál. De ez már rég nem szegény Laciról szól aki nagyon rendes, ügyes és szerény ember. Veled ellentétben, mármint ami a szerénységet illeti.
az olvasás nagy úr: "ja és a Nyírő Laci által szerelt és TDI Drag által progizott 300++Le-s autóm"
ami ugye nem keverőfejes, hanem szekvenciális és márkáját tekintve Zavoli.
"Nem beszélve szerintem a mostani gázrendszerekről lövése sincs, vagy ha van nagyon titkolja (saját tapasztalat)"
az enyémbe érdekes módon úgy beszerelte, hogy pár szakember (nem gyorsszervíz, mert olyanba nem járok) igényes szép munkának nevezte és csettintett (félreértés ne essék, semmi közöm a beszerelőhöz, anyagi érdekem nem fűződik a munkájának pozitív beállításán. eddig 4*találkoztam vele. 1. felmérés, 2. autó otthagyás szerelésre, 3. autó elhozatal 4. egyszer arra jártam Kecskemétről Pest felé tartva)
Ja és itt még nem olvastam olyat, hogy a Nyírő Laci munkáját vitték volna bárhová toldozni foltozni, újraprogramozni, míg az ellenkezőjét elég szép számmal.
Hangsúlyozom, hogy nem ő az egyedüli ma Magyarországon aki jól szerel gázt. Van ilyen több is és láthatjuk a fejlődést is, de azért lássuk be vakon (columbo67) lefikázni valakit azért enyhe túlzás.
Szóval én kiállok amellett, aki igényes, szép és jó munkát végez és én ezt tapasztalom is és nem fikázok le senkit, akiről csak rossz a hírek, de én magam személyesen ezt nem tapasztaltam (mondjuk nem is megyek hozzá).
De mindenki oda viszi az autóját, ahová akarja, engem rohadtul nem érdekel hogy hányszor száz km-t utazgat javíttatni, beállíttatni.
Viszont nem tudom (nem értem) honnan származik az a sok tévhit, hogy az autógáz szar, nem megy vele az autó, állandóan átkapcsol benzinre, sokat fogyaszt, büdös, elégnek a kipuffszelepek, stb. (nem kell rá válaszolni, költői kérdésnek szántam)
Én látom, hogy miként szerel, meg azt is, hogy miként teszi helyre a mások elbaszásait. Majd ha jelentkezik a Medicar például , hogy a Nyírő Laci munkáját Ő tette helyre ( és ezt bizonyítani is tudja ), akkor meghajlok. Addíg meg szerintem leülhet mindenki, egyes :)