Az BPG-539 2004. tavaszán még eredeti rendszámával jelent meg Miskolcon. Utána futott egy pár hónapig JDX-775-ként, majd 2004. novemberére már FKB-250 lett belőle:
Aszonta a faxi, hogy ha kellene, akkor Pöcc-röff. Voith retarder és váltó van benne, állítólag felújított motor is. Akinek kell, eladó, odaadja így egyben. Egyedül a sirokkók hiányoznak belőle. Szétvárgni nem akarja, mert tudja Ő is, hogy nincs sok, de igen sokat zabál, így nem érte meg neki járatni.
Vegyünk egy példát: Ugyan eltelt 9 hónap a két kép között, de ennyi idő alatt a legrosszabb műhely sem készít olyan buszt, ami ennyire fakulna és rozsdásodna 9 hónap alatt...
Aki üzemeltet farost és lenne kedve egy kis "repifuvarhoz", kérem, ma este vagy holnap este keressen meg! teljespolgárinevem ékezetek nélkül egybe kukac gémail pont hú
Íme! CCG-139, valószínűleg egy Ikarus 260.06. Nem egy minőség, de ez a kamera egy mobilra készült. Remélem, a rendszámot ki lehet olvasni. Idén a DP-telep közelében láttam ezt a buszt, csak rendszám nélkül.
Első kép: AKH-901 Ikarus 260.43 M7-es pihenő, 2009.05.09. Két BKV-s fazon vitte a buszokat:) Második kép: JLZ-715 Ikarus 260.06(?) Alba Volán eredetű busz ugyanott, ugyanakkor. Ugye látható a különbség? Harmadik kép: És láss csodát! Egy AKH-901-hez megtévesztésig hasonló busz a Szent János kórháznál robog el a villamos mellett...JLZ-715 rendszámmal! Negyedi kép: "JLZ-715 kettő" 2009.05.17-én a Szent János kórháznál. Ez a kép is a villamosból készült. Ötödik kép: A rendszám. Na ehhez pofa kell. Csak a matrica érdekel: az melyiken van? Szerintem talán egyiken se:)
Nyugi már, amit itt felsorolsz, kimeríti a fél Btk-t. Arra nem gondolsz, hogy esetleg gyerekek csinálták, akik nincsenek tudatában annak, amit cselekszenek? Értem én, hogy szép, meg hogy 250-es, de disztingváljunk már, ha kérhetném!Örüljünk annak, hogy a tűznek nem volt halálos áldozata, sérültje. A többi a hatóságokra tartozik. Persze, Tónit hatalmas kár érte, de nem kellene begőzölni..