Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
itt kinnt 2szer 2 savos autopalya szakaszok vannak megcsinalva repternek, plusz a kozepso sav, ahol beton kockaka vannk lerakva elvalsztonakm, de azokt fel lehet szedni, ha veszhelyzet van, vagy kihuzhato korlat van, es igy akkor olyan 5 sav lesz,ami 2,5 meter savszelessegnel 12,5 metert jelent, 3 nal 15m metert.
Véletlenül láttam, meg, bútort néztünk egy benti áruházban. Séta közben ismerősnek tünt a kocka. Meg kellett nézni közelről is... :) Más: A Rábának a harmadik kockája a Reptéri útról jól látható, közel van a kerítéshez. Hétvégén csinálok pár képet kívülről, aztán meglátjuk. Kinézetre ez tünik a komolyabbnak.
Jelentem voltunk a Rába kockába. Gépészeti része 100%-osan lecsupaszítva, elektromos hálózat jónak mondható.
lefelé nem találtunk lépcsőházat, valszeg nincs is alsó szint. Felfelé 4 emelet van. Két bejárat, egy az udvar, egy a nagy csarnokból.Fényképet majd rakunk fel.
Egy Rt. századnál volt lokátorok kevésbé voltak alkalmasak leszállító lokátornak. A repülőtér készletében meg voltak olyan leszállító eszközök, amiket csak oda kellett állítani a kitelepülés helyére, és máris örülhettek mindennek! De egy Rt. századot azért felesleges volt mondjuk Molnaszecsődről elmozdítani, hogy a repülést kiszolgálhassák. Nézd meg: Taszártól nem messze Juta Pápától nem messze KUP
Kecskeméttől nem messze Városföld. Ezeket az egységeket kifejezetten a repülő ezred mellé rendelték.
Honvédségi területeken is hemzseg a szemét (persze sok szemét már a bezárás után kerül oda, de sok van, ami le se tagadható, hogy honvédségi), egy légvédelmi bázis sem lett teljesen rekultiválva :-(
Ha sikerül összejönnöm egyik régi topic lakóval, akkor vagy holnap, vagy csütörtök de. végzünk egy előzetes próba bejárást. Viszünk gyertyát.Meg amit kell ilyenkor.
Talált, süllyedt. A háromból az egyik. Ató tárva nyitva, ejnye-bejnye tábla sehol, pár lépést bementünk, de nem találtunk működő villanykapcsolót... közeli ismerősöm anno ide járt légoltalmi gyakorlatra. Több szint lefelé, és felfelé is. Egy közeli ki(be)rándulást megérne. :)
Azért posztoltam, mert egy Molnaszecsődön szolgált Honvéd mondta, hogy tervben volt a század kitelepülése az autóút mellé, gondolom vadászirányításnak, mert volt ott a laktanya mellett, ő ezt állította. De ahogy ő mondta a terv csak paípron létezett, soha nem gyakorolták.
Leszállópályánek nem kevés egy kétsávos út szélességű aszfalt? Ha ezt vesszük, akkor Solt - Kecskemét közötti 52-es főút szinte teljes hosszában leszálló pálya lehetne! Viszont amikor az M-7-est építették, akkor még volt ilyen törekvés. A környező alakulatoknak meg is voltak a kidolgozott terveik az M-7 lezárására és a feltételek gyors kialakítására!