Keresés

Részletes keresés

k.novotny Creative Commons License 2008.01.11 0 0 200

Na akkor hogy is van ez, mert egy kicsit megzavartál:-))))

 

A 19-17 -es változatot Dunakeszi is gyártotta, de már osztott, félig lehúzható ablakokkal. A győriek darabszáma nem volt túl magas (20),

 

 

19-17 000-079 az hány darab??? ugye ez nem 20

 

A 20-26-es Bh, 20-07 Bhv, a 20-17 By és a korábbi 19-05 Ap(v) (ma 29-05 Bp) kocsik ezeknek a kis győrieknek a rokonai. 

 

Tessék mondani a Dunakeszi gyártású 20-26, 20-07, 20-17, 29-05 (ex19-05, ex 19-17) kocsikat miért hasonlitjuk a győri kocsikkal össze.

 

Az általad felsorolt kocsisorozatok közül csak a 19-17 000-079-es volt győri kocsi, a többi Dunakeszi gyártású

Előzmény: sitting target (197)
sitting target Creative Commons License 2008.01.11 0 0 199
Nem vagyok benne biztos, de mintha a 188-as hsz-hez csatolt képen a 424-es mögött is ilyen lenne az 1. kocsi. (mármint 19-17, vagy inkább 29-17)
Előzmény: sitting target (198)
sitting target Creative Commons License 2008.01.11 0 0 198
Még valami: a "Szerelmesfilm" c. magyar filmen (fsz: Halász Judit, Bálint András) szerepel egy ilyen kocsi, mint egy nemzetközi gyorsvonat kocsija. A kocsibelső is egész jól látszódik.
Előzmény: sitting target (197)
sitting target Creative Commons License 2008.01.11 0 0 197

Az "A" kocsik középszáma valóban 19-17 volt, a "B" -é pedig 29-17 míg létezett "AB" változatban is 1-2 osztállyal 39-17 számon. Sajnos ilyen kocsikban én már nem utaztam (legalábbis nem emlékszem rájuk), ezek az u.n. "kis győri" kocsik, és az utódaik az (egykori) -51 -57 -es (pápaszemes), ill. -41 -47 -es győri kocsik. A 19-17 -es változatot Dunakeszi is gyártotta, de már osztott, félig lehúzható ablakokkal. A győriek darabszáma nem volt túl magas (20), míg Dunakeszin mintegy 100 készült.

Bővebb info: www.vasutikocsi.freeweb.hu

Egyébként esztétikailag számomra is ezek a kocsik jelentik a csúcsot. Fülkés 1, 2, és 1-2 osztály, teljesen lehúzható ablakok, és "normál" (nem ízelt) befelé nyíló ajtók.

 

A 20-26-es Bh, 20-07 Bhv, a 20-17 By és a korábbi 19-05 Ap(v) (ma 29-05 Bp) kocsik ezeknek a kis győrieknek a rokonai. 

Előzmény: rutthin (184)
V63-017 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 196
1991-ben készült a kép Boba állomáson.
Előzmény: Én-1 (195)
Én-1 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 195
Megírnád, hogy hol készült a kép?
Előzmény: V63-017 (189)
Zsivany Creative Commons License 2008.01.11 0 0 194
Ez hány évvel ezelőtt volt? Nem tűnik olyan túl réginek a kép.
Legalábbis nem 1990 előttinek, mert akkoriban szerintem egy ilyen kép készítéséért 10 év fegyház járt.
Előzmény: V63-017 (189)
f.antal77 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 193
OFF

ne toljunk ki egymással nagyon a v_terán....

ON
Előzmény: rutthin (192)
rutthin Creative Commons License 2008.01.10 0 0 192

Igen, ez az!

Erről beszéltem! Ebből volt "B" és "A" sorozatú. Ahogy írtam...

Ezek a 60-as években jártak még gyorsokban, mint Aa, és Ba kocsi, de a 80-as években már nem számítottak gyorsvonati kocsinak. Akkor már a 19-41, 19-47, 19-57, 20-41, 20-47, 20-57 és a többiek kiszorították őket onnan. Ennek ellenére még előfordultak gyorsokban, főleg az alföldön. Az 1.oszt.-úak viszont szinte pályafutásuk végéig jártak gyorsokban Sm, Tp, Nk. környékén.

Előzmény: Tastam (188)
f.antal77 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 191

Saját gyűjteményből....

 

A 22-es psz-ú 'Huba' gyorssínautóbusz. Érdekes, hogy a névtábla "fedvényezett" egy D... EXPR... (Déli Expressz?) feliratú táblával.

 

 

Gashpy Creative Commons License 2008.01.10 0 0 190
szvsz a két utolsót tőlem kaptad...
Előzmény: siófok35 (183)
V63-017 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 189
Remélem ez is nyalánkságnak számít, a kép készültekor én 6 éves voltam ( tehát nem saját fotó)
Tastam Creative Commons License 2008.01.10 0 0 188

Olyanra gondolok, ami a gép után van. Csak az nem GySEV volt és nem 1/2. osztályó, de most nem találtam csak ezt a képet. Akkortájt már nem gyorsvonatokba használták, de eredetileg annak gyártották.

Előzmény: rutthin (184)
rutthin Creative Commons License 2008.01.10 0 0 187

Igen! Akkor ez a sima B kocsi lesz...

Még én is utaztam ilyenben, pedig általában csak az alföldön jártak. Viszont a 19-17-es A kocsi szerintem a valaha gyártott legkényelmesebb kocsi volt!

Talán a 19-80-as múlja felül, mert abban össze lehetett húzni az üléseket.

Előzmény: by-169 (186)
by-169 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 186
20-26-os nem lehetett mert annak más a fugantyú kilalakitása az ablakon.
Előzmény: rutthin (184)
m61019andras Creative Commons License 2008.01.10 0 0 185

Meg a Bh az termes volt.

 

Előzmény: rutthin (184)
rutthin Creative Commons License 2008.01.10 0 0 184

Az a régi típusú gyorsvonati, fülkés kocsi volt, aminek egészen le lehetett húzni az ablakát (nem volt osztott táblás). A betűjelét sajnos nem tudom.

 

A 80-as években nem volt gyorsvonati kocsi teljesen lehúzható ablakkal!

Amire Te gondolsz, az a "sima" B, vagy A sorzatú kocsi lehetett, fülkés, oldalfolyosós.

Az A középszáma 19-17 000- volt. A B-ét nem tudom.

Vagy lehetett Bh kocsi, 20-26-os. De ezek nem voltak gyorsvonatiak, csak besorozták őket gyorsvonatokba.

Előzmény: Tastam (182)
siófok35 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 183

Nem tudom honnan töltöttem le ezeket... :-D

Tastam Creative Commons License 2008.01.10 0 0 182
Az a régi típusú gyorsvonati, fülkés kocsi volt, aminek egészen le lehetett húzni az ablakát (nem volt osztott táblás). A betűjelét sajnos nem tudom.
Előzmény: by-169 (174)
v43-1167 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 181

Régeben sokkal színesebb volt a vasút nem úgy mint most.Amúgy most is imádom.

Ott voltak a gőzösök, a dízel korszak, hatalmas teherszállítás, személyszállítás,

majdnem minden állomáson volt tartalék,tolatás.

Most meg eladtak mindent ezek a ...  H-START,CARGO,ilyen kft. olyan kft. stb.

Megbecsülték az embert meg a munkát.

Köszönöm szépen a válaszodat!!!  Nagyon jó kép!!!!!!!!

Előzmény: Tastam (178)
v43-1167 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 180

Bocsánat, akkor rosszul tudtam.

Elég sokáig ott láttam árválkodi FC dízelszín mellett pár hiányosságal.

Előzmény: m61-008 maki (177)
M62-194 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 179

Érdeklődnék h van e valakinek néhány fényképe a 128-as vonalról?De érdekelne régi vasutas gyulai vagy csabai kép is!Előre is köszönöm!

Tastam Creative Commons License 2008.01.10 0 0 178

Azért annyira ma sem rossz. Régebben pl. külföldi gépek nem nagyon voltak láthatóak.

A felvételen az M62 034-es látható Kőbányán a sínháromszögben, 1988. szeptember 30-án. A két bobó, amit vontat, jugoszláv exportra készült, más nem volt utána. Nagyon váratlanul érkezett a menet, sajna nem volt időm jobb beállítást keresni.

Előzmény: v43-1167 (175)
m61-008 maki Creative Commons License 2008.01.09 0 0 177
Nem lett selejt, 318-as számon él tovább.
Előzmény: v43-1167 (176)
v43-1167 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 176

Sziasztok!

Megbróbálom kideríteni FC-ben kinek a beo. gépe volt a 263-as Szergej!

Én jó pár ével ezelőtt láttam tolatós tehervonattal mifelénk.

Sajnos már leselejtezték.Sokáig ott állt FC-ben a dízelszín mellett.

Előzmény: SztAti (172)
v43-1167 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 175

Sziasztok!

Azok a szép kis 70-es 80-as évek.Bárcsak éltem volna már akkor.

Milyen szép volt a vasút nem úgy mint most.Sajnos már én is csak képeken

ámulok-bámulok pedig nekem nagyon tetszet az a korszak.

Nagyon jó ez a "Régi fotók" topic!!!!!!!

Azt szeretném megkédezni, hogy hanyas Szergej és hogy a Bobók után

van valami szerelvény?A képen nem látszik.Vagy a Bobók továbbítják a

Szergejt?

Előzmény: Tastam (170)
by-169 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 174
Az utolsó képet milyen kocsi tipusban csináltad ha még emlékszel rá?
Előzmény: Tastam (168)
m61019andras Creative Commons License 2008.01.09 0 0 173

Ha jól látom a ferencvárosi dízelszín mellett is áll.

 

Előzmény: SztAti (172)
SztAti Creative Commons License 2008.01.09 0 0 172
Ezt a képet egy ferencvárosi mozdonyvezetőtől kaptam 1989-ben, a nevét sajnos nem tudom, beosztott gépe volt a 263-as.
m61019andras Creative Commons License 2008.01.09 0 0 171

Ez sem semmi. :-)

 

 

Előzmény: Tastam (170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!