Keresés

Részletes keresés

boz-021 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54587
Nem, 397.00 - 1992-ből.
Előzmény: Irisbus (54586)
Irisbus Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54586
E97.00 1997 ből?
Előzmény: boz-021 (54585)
boz-021 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54585
Így messziről egész jól néz ki. Asszem, ez a Scania vázas proto...
Előzmény: Irisbus (54584)
Irisbus Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54584
Áááááá!
Eladták az IOS-775 öt! :o(

Viszont ahogy látom lakat&fény kategóriában abszolút győztes... :)
Előzmény: Dr.V.ker. (54583)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54583

Nah, nem sok Ikarust tudtam lőni Székelyföldön, nem volt sok időm(csoporttal mentem, kisbusszal), meg kellett a hely a tájképeknek :)) (legközelebb majd több időm lesz, autóval...)

Egyébként Csíkszeredán láttam 266-ost is (városi közlekedésben), meg azért van arrafelé jó pár érdekes busz (is).

Az első képet a buszból, Tordán lőttem, a másik 2 Csíkszeredán készült:

 

 

 

FAV 20 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54582
Béke Tóninak üzenem,hogy van 2 darab lépcső megvilágító lámpám a 630-as buszára. Ingyen adom, jeletkezzen érte.
vt976 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54581
Jó, hogy ez is fölkerült ide - mégjobb, hogy a 2 kép gyakorlatilag 1 képernyőn látható..:-)
Előzmény: P.stephenson (54577)
vt976 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54580

Köszönöm az infót!

 

"Lehet, hogy a Volánnál is csináltak utánfutókat régi buszokból?"

 

Az nem lehetséges, hogy a FAÜ-től vette a Volán ezt a csuklós buszt?

Előzmény: Mihál (54576)
4ajtós Creative Commons License 2009.06.02 0 0 54579

Sziasztok.

A hétvégi polgári találkozón mikor és hol lesz lehetőség a szombati napon megtekinteni a találkozó összes járművét egy helyen.

Köszönöm szépen.

Mihál Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54578
Az egy széles helyett két keskeny ajtóval 630-asokat emlékeim szerint az utolsó években (1969-70) gyártottak, és színük a szokásostól eltérően sötétbarna volt (az ablakoktól lefelé).
Előzmény: vt976 (54558)
P.stephenson Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54577

Színesben:

Előzmény: vt976 (54573)
Mihál Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54576
GA-12-65 Ik 620-as volt, 1959-es, elsőszériás. Tudomásom szerint teljes magasságban eltolható ablakokkal.

A felhasználásával készült csuklós szintén 620-asnak tekinthető, mert 3 ajtós (nemhivatalos típusjelzés: IC 620, ahol a "C" csuklóst jelent).
Úgy látszik, az ablakokat kicserélték.
Amin csodálkozom: az utánfutó lapostetejű kerékkivágása. Ilyennel csak 62-ig gyátották a 620-asokat, márpedig a csuklósítások a Mávautnál/Volánnál később történtek, és tudomásom szerint új gyártású utánfutókkal.

Lehet, hogy a Volánnál is csináltak utánfutókat régi buszokból?
Előzmény: vt976 (54568)
boz-021 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54575
Mail.
Előzmény: dutrancs (54571)
tupolev Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54574
De gyönyörű ez a fényezés!!
Előzmény: neils38 (54572)
vt976 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54573
Ikarus 250 - Autó-Motor, 1984?
Ikarus 250 - Autó-Motor
neils38 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54572
Ezt a Gépet a Közlekedési Múzeum elött találtam,ma délután.
dutrancs Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54571

Sziasztok!

Akit érdekel, az információt kaphat a 06 24 430-100 -as telefonon.A rendszáma CJM-518 volt.

Előzmény: boz-021 (54554)
E15.26 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54570
Ő van a BMEen piros színben.
Előzmény: JUV-053 (54569)
JUV-053 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54569
Ez az Ikarus 405-ös manapság hol tartózkodik?
vt976 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54568
Ez 620-as vagy 630-as volt?
Előzmény: faros1 (54561)
boz-021 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 54567

- A "talált" buszon Sütrak klíma van. A FIW-en nem, az asszem Tata.

- A "talát" buszon van fényvisszaverő a lökhárító sarka felett, a FIW-en nincs.

- A FIW-en van egy 2 tollas kulcsos plusz ajtózár. A "talált" buszon nincs.

- Nem stimmelnek a tükörszárak.

- A FIW-nek nem ilyen rács volt a motortérajtaján, ha jól emlékszem.

Előzmény: TOMvp (54565)
by-169 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54566

Ma Debrecenben.

TOMvp Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54565

Pl.?
Ülés szín stimmel, roló színe stimmel, prizma hiány - hely stimmel, Ikarus-jel szín stimmel, sofőrablak feletti szellőző színe stimmel, függöny színe stimmel.

Mire gondolsz még?

Előzmény: boz-021 (54563)
rigomodell2 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54564

 

 

 

    A 620-as csuklósokban helyi, 1 + 2 soros  ülések voltak, hátul peronnal, a 630-asokban pedig 2+ 2  soros, "távolsági " ülések, mint a farosokban. hátsó peron nélkül. Nálunk ( Kecskeméten ) mindegyiken széles ajtó volt, a kalauzülést egyformán, a második ajtó után helyezték el.

 

 

Szolgálati közlemény  Faros-1 úrnak:   elkészült az IKARUS Lux matrica, át fogom cserélni , és küldök Neked egy tiszteletpéldányt.

Előzmény: vt976 (54552)
boz-021 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54563
Szerintem nem az. Több részletében sem stimmel...
Előzmény: TOMvp (54562)
TOMvp Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54562
FIW-942.
Előzmény: boz-021 (54554)
faros1 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54561

Megérkezett a busz is....

Előzmény: faros1 (54560)
faros1 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54560
Ga 12-65  az első csuklósok egyike Kaposváron.Kis gyerekként de sokat utaztam a motorház tetején.
Dtomesz Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54559
Alapvetően a 620 városi, a 630 helyközi - távolsági kivitel volt. Az egy ajtó helyközi-távolsági, de a keskeny ajtós is helyközi volt, hiszen több volt benn az ülőhely...
Előzmény: vt976 (54558)
vt976 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 54558
Köszönöm az infókat!
A keskeny ajtót nem igazán értem, mert a Kapos Volánnak széles ajtós 630-asa van:
Ikarus 630 - 2008.04.19.
A képet a tavalyi kaposvári veteránautós találkozón készítettem.
Előzmény: Dtomesz (54556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!