2004-ben egy 5 éves álmom vált valóra mikor megvettem a vaj bőrös navis 2.2 hdi-t. Bevallom mégegyszer nem vennék bőröst. Nyáron ragad mint a cukros víz, télen kurva hideg mikor beülsz (nekem nincs ülésfűtésem, de ha lenne is szar beleülni) szóval csak szép a bőr de nem praktikus. Talán egyszerübb letörölni róla a rácsöppent jégkrémet, de más előnyt nem tudok. A 4 sebességes automata szerintem is jó, csak lassan vált. A 6 sebességesben az nem teetszett hogy állandóan váltogat. És a chipes 4 sebességen is nagyon tud ám menni. főleg ha portba teszem akkor előzésnél sincs az a luk míg normál módban padlógáznál gondolkodik egyet majd visszavált. azt látom hogy 2 millió körül mennek a 6-7 éves 2.2 hdi-k ami olyan alacsony ár hogy nem adom el. Hacsak nem találok egy nagyon olcsó SUV-ot. Persze csak automatát veszek! Akar a halál váltogatni többé! :)
Sajnos pont azok hiányoznak belőle amikre vágynék,nagynavi,dizel,automata,bőröst pedig nem szeretnék.Színre pedig grafit vagy ezüst,talán-talán fekete-de elég kényes szín :(
Képzeld el a barmot amikor jár a szervízbe és a 'Depullition system faulty' feliratot
ki akarja non-stop szedetni ami nem hibakód hanem egy figyelmeztetés,hogy alacsony üzemanyagszint miatt a részecskeszürő nem tud dolgozni!! Rátankolsz
akár 2000-ért és a 3. indítás után elalszik a sárga jelzés! Ez volt a problémám a barátnöm 308-ával még ide is írtam,hogy mi lehet a mególdás.? 2 napja nem volt kedvem este tankolni szintén kaptam egy ilyen üzenetet a 607-től! Másnap tank és elmúlik. A Cd 'pause' üzemmódba kapcsolható a kis karon lévő +- hangerő egyszeri
időben történő meghúzásakor! Az ajtók bezárásakor teljesen természetes,hogy a tetőablak megmozdul,hiszen légnyomás keletkezik,a bent lévő levegőnek valahogy mozogni kell!
Az ilyennek azt kívánom kapjon egy új
6-os Golfot és tekergesse a manuális klímát közel 5 millióért!
Ő alighanem egy gyökér, akinek sosem volt még saját autója. A cégest érti fikázni, mert azért nem kellett a szó szoros értelmében megdolgozni. Viszont ha megtakarítana/hitelt törlesztene és sajáttal járna, azt lehet hogy jobban becsülné. Kíváncsi lennék, mi számára az elfogadható autó! A 2.2 HDI-s 607 menettulajdonságait ismerem, nem lomha, lehet vele dinamikusan közlekedni. A 2.7 es biturbo nemhinném, hogy lomha lenne és attól kellene félni, hogy nem ér át vele az ember egy kereszteződésen. Persze nem hasonlítható egy sportautóhoz, de értelmetlen is lenne. "Számomra ismeretlen alkatrészek a motor és a kipufogó között (utánégetőféleség)" - ezzel valszeg a részecskeszűrőre gondol, s mivel ő ilyenről még nem hallott/olvasott, ezt hibának is minősíti. Áááá, csak felhúzom magam!
Joci a 4sebesség nem kevés bele hiszen ami 5-6 sebességes automata ugyanannyit pörög szinte csak kisebbek a lyukak a váltások közt. Remélem naggyából érted.
Más téma! Családtagunk a Porsche M5-ben dolgozik,tudja,hogy autóbuzi vagyok
ezért meginvitált az új Golf 6 tesztvezetésére! Siralmas!!!!!!! Biztosan értékálló,biztosan nagy preztizsű,de miért nem tudnak ezek egyszer egy olyan autót gyártani amiben jól érzi magát az ember?! Szürke,kocka,szinrefújva max a csajod körme van,a tükrök kilincsek fekete müanyagból vannak!!!! + szerencsétlen úgy néz ki mint az 5-ös! Tudom a tradició fontos de ha megnézzük a 308-at neki sikerült
'észrevétlenül'egy új modellt csinálni a 307-ből! Ezeknek nagyon nem megy és
már abban sem vagyok biztos,hogy tartósabb mint egy francia.
Igen, hasonló a a 2,7HDi váltója is, de mégis más rendszer, ugyanis az egy japán váltó. Nem feltétlenül tökéletes az sem, már olyat is láttam egy 2,7Hdiből kiszedve..:))
A 4HP20-as váltót csak benzines modellekhez használják. 605 3.0 V6,
406 Coupe 3.0 V6,és a 407 3.0 V6 6 sebességes váltója is ezeken az alapokon nyugszik csak más elosztással! Ezt egy német oldalon találtam,a 307 váltója
más konstrukció! 607 Hdi-hez nem ezt a váltót ( vagy nem teljesen ) adták,de gondolom alapjaiban hasonló lehet,biztos nem fejlesztettek egy teljesen másikat:-)
Figyelj, nekem nem hiányzik az 5-6 fokozat. Szerintem ehhez a motorhoz tökéletes ez a váltó. Régi dízellel még nem mentem, annak nem tudom hogy milyen a váltója. Ezt Ottofon tudná megmondani. A fogyasztással kapcsolatban pedig nem hinném, hogy sokat fogyasztana ez a másfél tonnás dög a 3000es motorral. A vegyes fogyasztás (város, főút(90) és autópálya, nem feltétlenül mindig nyugisan) 11,5-12l. Volt egy előző autónk ami 2000ccm benzines volt, és az fogyasztott 10-11l-t, és közel sem egy ilyen kocsi volt.
Egyébként valóban nem francia, hanem német fejlesztés. Ez egy 4HP20-as váltó ami benne van. Egyes Mercedes Vitokban is ugyanez a váltó van.
Elhiszem hogy ezek után rossz érzéseid vannak azzal az automatával kapcsolatban, de a biztos hogy nem ugyanaz a váltó van benne mint a 607-ben. Először is a benzineshez és a dízelhez nem lehet egyforma a váltó, már csak a nyomaték miatt sem. Én egyszer láttam egy 307-es automatáját, igaz nem CC volt, de teljesen más volt mint ami a 607-ben van. Szóval én még tartom hogy isten ez a 4 sebességes (nekem legalábbis bejött).
A váltó témával kapcsolatban: Az elöző autóm 307 CC 2.0 turbo tiptronic volt,hibátlan
kivéve a váltót!! 4 sebességes volt gondolom u.a mint a 607 váltója " Porsche System"! Nagyon lehetett érezni,hogy kevés a 4 sebesség kérte volna az 5 vagy akár a 6-ot is! Nem száguldoztam vele nem azért kellett a nagy motor,a felszereltség tetszett benne! Kb 100x játszotta azt,hogy reggeli indítás után 3.-nál
nem váltott feljebb úgy maradt se le se fel félreállás újraindít utána jó volt. A fogyasztás tragikus volt,szintén a váltót éreztem benne 50%-ig ludasnak! Az egész család Pug-gal jár nálunk ez ' betegség' apámnak 2.7 V6 Hdi 607 van. Vezettem
a váltó olyan mint a vaj,hibátlan precíz,nincs felbögő motorhang,mindig ott vált el ahol kell! Lehet,hogy a benzines máshogy van párosítva a 4-es váltóval mint a dízel
akkor elnézést mindenkitől aki ilyet használ,de nekem egy fertő volt:-))
Szerintem nem kevés a 4 fokozat. Ennek nagyon nagy fílingje van -véleményem szerint-. 4-be megy 50km/h-val is, de ha akarod akkor 185km/h-nál teszi a 4. sebességet (tesztpályán, forgalomtól elzárt területen persze, mert ugye max. 130km/h :)))) "Sport" és "Havas út" program is van benne. A "havas út" annyit csinál hogy 3.-ból indulsz, így még ha olyan hó van hogy a kipörgésgátló nem elég akkor is elindul nyomatékból, valamint a váltásokat a havas útnak megfelelően csinálja. A sport program igazából akkor jó ha tartósan úgy akarsz menni. Előzéskor "D"-ben is visszakapcsol a letaposod padlóig a gázt. Sőt ha pl. mész 80-nal és csak félig nyomod le a pedált akkor 3-ba teszi, ha padlóig akkor 2-be. Szóval előzéskor nem kell a sport.
Azokban van 6 sebességes japán váltó (ami szerintem nem is annyira jó - elnézést ha valakit megbántottam vele - ) amik már új szériások (krómcsík körbe, más ködlámpa...).
Nincs egyikben sem multikormány, de a szokásos 2 bajuszkapcsoló alatt még van 1-1. A baloldali a tempomat, a jobboldali a HiFi.
Én HDI-t szeretnék,mert számomra felesleg egy olyan nagy köbcentis autó,nem igazán használnám ki.Ez a 2.2 pont megfelelne.
Akinek ilyen van az bátran írhat :)
Mennyibe kerül egy olaj csere egyébként a váltóban?
Vannak tipushibái az autónak?A népítéleteket olvasgattam és elég vegyes érzelmeket vált ki az autó.Főleg az elektronikára panaszkodnak,meg hogy erőtlen a motor-az utóbbi engem mint mondta,nem zavar.
Szeretném alaposan körüljárni a témát és egy megbízható autót taláni,remélem sikerül :)