Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bet7 Creative Commons License 2012.04.17 0 0 2387

Én a vaterán vettem 5 000.- Ft-ért. gyári és a ebay.de-n sem olcsóbb. még mindíg árulja a koma, nézd meg!

Előzmény: niko.g (2386)
niko.g Creative Commons License 2012.04.17 0 0 2386

Sziasztok !

 

639-es Vitohoz ( 16-os kerék)  kellene egy darab gyári  dísztárcsa......valaki megszabadított tőle.......és szeretném pótolni......

 

Előre is köszönöm.

sasaG40 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2385

Sziasztok!

 

Eladtam az autót,az újra meg nem jó,úgyhogy maradt 4 db alufelnim régebbi vito-ról.Adatok a képeken, a gumik még használhatóak,bár elég régiek. Ár: 38 e Ft. Tel: 06 30 476 36 23

RÉMES Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2384

Namost vagy 2 hete én hallok surrogó hangot, de csak gyorsításkor, a jobb oldalról. AAz nem tudtam még kifülelni, hogy előlről, vagy hátulról!

 

Nem vészes, olyan minha valami föl lenne tekeredve pl a féltengelyre, de nem! Látszólag semmi baja.

 

Csapágy ilyet nem csinál, más meg nem lehet.  :-))  Majd elműlik.

 

 

 

 

Neked nem a féktárcsa takaró lemez ér bele a tárcsába?

Előzmény: vito 108 cdi (2380)
vito 108 cdi Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2383

Köszönöm a választ Doki!

Amióta voltam nálad (kék vito)nem torpan az auto,pedig a hiba kodot nem lehetet kiütni.Nem tudom emlékszel-e rá?

nimre79 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2382

szia az én 110d-m is ezt csinálta és nemsokára eltört a vezérműlánc feszitőiv és beállt a motor most javítják de közben rájöttünk hogy el van repedve a hengerfej nem tudom hogy végülis van e köze hozzá de ha össze lessz rakva kiderül hogy megmarad e ez a probléma most keresek rá hengerfejet bontva új láncot kap meg uj feszitőivet meg új patront és meglátjuk mi lessz remélem megjavul ha nem akkor keressük tovább a hibát majd ha okosabb leszek megirom hátha tudok vele segiteni valakinek

Előzmény: hph700 (2375)
vitodoktor Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2381

Hali:)  az a cső a  porlasztóknál lévő szelepfedél végre van szerelve éppen azért,hogy a gázolajat elvezesse láthatová lévő helyre!  ez azt jelenz,hogy a porlasztoknál probléma van,és valamelyiknél folyik a gázolaj:)

Előzmény: vito 108 cdi (2380)
vito 108 cdi Creative Commons License 2012.04.16 0 0 2380

Üdv mindenkinek!

Segítségeteket kérném.Van a motortérben egy vastag cső és folyik belöle a gázolaj(a cső csak úgy log a semmibe) ,mi lehet a baja?

Másik gondondom,fékezésnél olyan hangot hallok mintha el lenne kopva a betét de megnéztük és nincs.Kézifék pofa is új.

Segítséget előre is köszönöm!

webinas Creative Commons License 2012.04.15 0 0 2379

Üdv. mindenkinek!

 

Légkondi hűtőt lehet javítani, vagy cserélni kell?

Az alja szét van rohadva.

Esetleg tud valaki bontottat "baráti" áron?

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.15 0 0 2378

Üdv! én az "eneos" névre hallgató japán olajat töltettem a vasba a dokival, és meg vagyok elégedve!az ára is kedvező!

Előzmény: 150-es vonal (2307)
sanya1981 Creative Commons License 2012.04.15 0 0 2377

Jo estet urak.

 

Ma kivettem ujra motort-valtot mert omlott az olaj a valto es a motor kozti lyukon, mindent kicsereltem, csak ezt a szimeringet nem...

De semmi sincs veletlenul, a wandlert leszedve meglattuk, az a tarcsa ami a fotengely es a wandler kozt van, es a fogaskoszorut is tartalmazza, el van repedve. Tulkeppen az eroatvitel ezen keresztul zajlik, es nagy szerencse, hogy nem menetkozben tort el-volt akinek tonkretette a blokkjat es a wandleret is.

 

Urom az oromben.

 

Egyebkent a fekete teto divatbol van, nem szuksegbol(: A feher a8 am is ilyen, es elegge jol mutat.

 

A tukor talpa marad fekete mint sok autonal, es csak a behajthato tukorhaz lesz feher.

 

+ non plus ultra: a mar eladott de nalam levo Phaetnom valtoja amit 3000km-rel ezelott masodjara is felujitottak, most ismet tonkrement, epp ezt szerelem igy a vito utan...

 

Ezt csak azert meseltem, aki a csaladjaval tolthette a hetveget, az becsulje meg!!!

gartfi Creative Commons License 2012.04.15 0 0 2376

Fehérre fújva sokkal szebb lesz az összkép.

A teteje szerintem nem ront rajta, mert azt csak 2 m-nél magasabb emberek látják :-)

Én is átfényeztetem a hűtőrácsomat ezüstre, ha már minden olyan az autón még a kilincsek is.

 

 

Előzmény: sanya1981 (2374)
hph700 Creative Commons License 2012.04.15 0 0 2375

Sziasztok!

Kérdezném,hogy valaki járt már-e a következő képpen:

110D L,98 év.

Kb.40 percig járt a motor alapjáraton,indulás után hihetetlen mennyiségű kék füst áramlott ki hátul,az utánam lévők nagy örömére! :-)

Aztán mindig azt vettem észre ,ha kis fordulaton ketyegett a drága,sok olaj kerül az égéstérbe,gondolom ezért füstőlt kéken.Ha lassan megyek csipegeti az olajat is,viszont a fogyasztása 7l. alatt van...

Van még egy jelenség,ami érdekes.A motort cseréltük,csak a turbó ment át az Ausztriából származó motorra.Meleg motornál alapjáraton hebeg,rázkódik.Ha kicsit rálépek a gázra egyből kisimul a járás.Ilyenkor nehezen is indul be,kb.3x rá kell izzitanom,és fekete füst mellett "életre" kel a drága.

Ezek mellett is természetesen a kedvenc autónk! :-)

sanya1981 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2374

Színre volt fújva, de direkt fényeztettem feketére, mert így egységet alkot a  oldalüvegek fekete fóliájával. (De lehet visszafujatom fehérre, mert nekem sem tetszik annyira) /A tető is fekete lett/

Előzmény: gartfi (2368)
gartfi Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2373

Majd írd meg, hogy megoldódott-e a probléma. De szerintem jó lesz.

 

Előzmény: ata63 (2371)
gartfi Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2372

Ha már beállt a normál értékre, akkor mindegy pörgeted vagy nem, elvileg ha jó a hűtőrendszered, termosztátod, minimális változás lehet csak. Természetesen egy városi folyamatos araszolgatásban feljebb mehet, de nem sokkal.

A vizhőfok jelző nem fordulatszámmérő :-)

 

 

Előzmény: RÉMES (2370)
ata63 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2371

Köszi, akkor ahéten termosztátcsere.

Előzmény: gartfi (2369)
RÉMES Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2370

Termosztátcsere után akkor is megvan  normál motorhőfok, ha nem pörgeted?

Előzmény: gartfi (2369)
gartfi Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2369

Szerintem nem sok változás lesz a melegebb időtől sem. Nekem a másik autóban is ugyan ez volt a jelenség. Nem ment fel 65 fok fölé a vízhőfok soha, termosztát csere után beállt a gyári normális értékre.

A mostani Vitómba is cserélek termosztátot, mert detto ugyan az a helyzet, kb 60 fokig megy csak fel. A termosztátot 4.000 Ft.-ért vettem, nem nagy összeg és egyébként is szoktam cserélni  ( sok más dologgal együtt ) km vagy évtől függően rendszeresen.

Arról nem beszélve ha nincs meg az előirt motor hőmérséklet, akkor a fogyasztásod, olaj viszkozitás, stb  biztos rosszabb.

 

 

Előzmény: ata63 (2367)
gartfi Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2368

Sanya!

A tükröket nem fényezteted le fehérre?

Csak azért kérdezem, mert a kilincsek és a hűtőmaszk is fehér, nagyon stilusosan és szépen mutat de az a fekete tükör szerintem kilóg a sorból.

Nekem meg a hűtőmaszkom lóg ki, mert az meg fekete, minden más ezüst szinű :-)

Egyébként gratulálok, gondolom marha sok munka van már a gépedben.

 

Előzmény: sanya1981 (2365)
ata63 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2367

Nekem nem 80 fokig nem megy fel, hanem 65 foknál megáll, a mutató szerint. Nem kevés ez a dízelmotornak?

Kíváncsi vagyok, ha melegedik az idő, hogyan fog viselkedni.

 

 

Előzmény: RÉMES (2366)
RÉMES Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2366

Szerintem ha nyitva lenne a termosztát, akkor a hűtőbe bemenő cső. és a hűtő is meleg lenne.

 

Én megnéztem álló helyzetben sem melegedett a hűtő egyik része sem, sőt, simán visszahült alapjáraton.

 

Nekem is nehezen megy 80 fokig, főleg ha nem hajtom. Pedig a termoszátát jó.

 

Ezért rakják bele a kiegészítő fűtést.

 

Ahhoz terhelni kell, hogy a CR motorok "megfelelő" mennyiségű hőt termeljen.

 

Ha nem fűtök, hamarabb melegszik, mert nincs hőelvonás az utastér felé.

Előzmény: gartfi (2364)
sanya1981 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 2365

Jól mondod a thermosztátot!

 

Mosás: Lelke van a kocsiknak, én mindig simogatom őket indulás előtt(:

 

 

Urak, eladó 2 oldalsó füst színű index, nem áll jó az enyémnek, teszek bele rikitóan átlátszót, mint az első.

 

A két első Monroe gyári lengéscsillapító is-semmi bajuk!!!

 

Most indulok készre rakni a verdát, vasárnap éjfélre, kész leszek, remélem...

 

 

Előzmény: gartfi (2364)
gartfi Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2364

A fűtőtest a termosztát előtt van, különben csak üzemmeleg motornál lenne fűtés.

Azért nem megy feljebb a hűtőviz hőfokod, mert állandóan nyitva van a termosztát.

Forditott esetben forrna a vized.

Szerintem.

De ha nem jól mondom, bocsesz, majd a szakik kijavitanak.

 

 

Előzmény: ata63 (2363)
ata63 Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2363

Nekem is ez volt az első gondolatom, de logikusan gondolkozva, nekem nem állt össze a dolog. Mint mondtam, a fűtésem a kocsiban jó, azaz fűt. Viszont, a hütő nem melegszik. Ha ez a termosztát lenne, (feltételezve, hogy azért nem melegszik, mert állandóan nyitva van) akkor ahogy melegszik a motor, a hűtőnek is ugyanolyan melegnek kellene lenni mint a fűtőtestnek.

Előzmény: gartfi (2362)
gartfi Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2362

Szerintem ez tipikus termosztát hiba.

Én elsőre azt cserélném ki, nem nagy összeg.

 

Előzmény: ata63 (2360)
gartfi Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2361

Pszihológia. Autó mosás, takaritás után mindig szebben jár a motor és kevesebbet is fogyaszt.

:-)))

 

Előzmény: RÉMES (2359)
ata63 Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2360

Sziasztok Vito-s társak!

 

Teljesen új vagyok a fórumon. Soha nem volt még diesel autóm, Mercedesem meg pláne nem, de 1 hónapja megvásároltam életem első Vitó-ját.

1999-es 110 cdi, eddig elégedett vagyok vele, már amennyire elégedett lehetek, mert még csak tanulom. :)

Viszont a segítségeteket kérném, mert a vízhőfok 65 főlé eddig még nem ment, és nem tudom ennek mi lehet az oka. Az autóban a fűtés működik.

Tudnátok-e valami ötletet mondani, miképpen tudnám kiszürni, hogy a termosztát, vagy "csak " a hőfokérzékelő a rossz. Esetleg még valami más is lehet rossz?

RÉMES Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2359

... azok az emberek is mondják ezt, akik motorolajcsere alkalmával, leengedik a váltóból az olajat, majd friss olajat töltenek a motorolaj beöntőbe!

A motorolaj duplázva, a váltó meg olaj nélkül! :-)

 

ezt tegnap olvastam: 

emberünk megvette a fogyasztáscsökkentő csodamágnest, beszerelte az autóba, majd boldogan hírdette, hogy milyen simán jár, kevesebbet eszik.

 

Aztán felvilágosították, hogy nem az üzemanyagcsőre szerelte, hanem a fékszervó vákuumcsövére.  :-))))

Előzmény: gartfi (2357)
rzsolti91 Creative Commons License 2012.04.13 0 0 2358

Sziasztok.Még mindig vannak új légrugóim W638 és W639-hez. 40.000.-ft/pár (ebbe benne a posta is).Ha valakit érdekel e-mailben: rzsolti91@gmail.com vagy telefonon a +36/20-471-65-96 számon tud elérni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!