1.3 DDIS Wagonr pozitívom van, rettentesek benne a telek. Esetleg vmi ötlet, hogy lehetne jobb időt varázsolni bele ? Saját ötlet: Ignisben volt/van fűtött ülés... Kérdés: méretazonos a két ülés ? Tud vki esetleg bontottat ? Mindenféle ötlet érdekel :)
Vadász ismerősöm több, mint öt éve nyüstöl egy 4x4 Ignist, semmi baja a viszkónak. Lakókocsit is vontat vele. Természetesen siratófal-mászásra vannak jobb terepjáró megoldások, de mindennapi használatban megfelelő ez is.
Valóban, de érdekes módon a szervizkönyv egy árva szót sem ejt róla. Valószínűleg azért, mert a váltó ezen részét cserélik, nem vacakolnak a javítással. Ezt találtam még:
"Noha hajtási elvük azonos, az eltérő működési elvből adódóan élesen kirajzolható a különféle automata rendszerek közötti rangsor, a hierarchia legalján (példaképp a Fiat Pandában, Renault Scénic RX4-ben, Kangoo-ban, Suzuki Wagon R+-ban és Ignisben megtalálható) viszko kuplung áll, ebben az első és a hátsó differenciálmű közé szerelt hőre keményedő, de folyékony, azaz viszkózus anyaggal töltött kuplung a tengelyek közötti fordulatszám különbség esetén zár. A rendszer lassan reagál és nem bírja a komoly terepezést, tölteléke extrém esetben besülhet, ami után a differenciálművek is károsodhatnak használtautó vásárlásakor ezért különösen figyelni kell a kuplung állapotára."
Érdekes megoldás, minden esetre valóban nem ígérkezik túl tartósnak ez a rendszer.
Nahát, én még ilyet nem hallottam, de hogy a Wagonban ilyen nincs, az biztos. A szervizkönyvet áttanulmányozva, a hátsó kerekek fix összeköttetésben vannak az első meghajtással, az nem oldható egymástól. Tulajdonképpen a jobb oldali féltengely kimenetről van meghajtva a hátsó kerék. Nem tudom más típusnál hogy oldják meg, én nem tartom túl jó megoldásnak. A jobb oldali kihajtás viseli az autó meghajtásának 3/4 részét. A bal oldali meg az 1/4 részét. Én inkább arra tudok tippalni, hogy szegényke meg lett erőltetve és a kihajtás fogaskerekei oda lettek.
Képen piros X-el jelöltem azokat a fogaskerekeket, amik szerintem elkoptak.
Sziasztok! Suzuki wagon r+ 4x4 van egy olyan problémám hogy nem kapcsol a hátsó kerék, egy szerelő srác azt mondta hogy van benne ilyen kapcsoló motor, ami el oxidálódik.. ilyesmit merre felé találok az autón ?
Vettem egy 15 éves Wagon R+-t, és sajnos a másodkulcsa elfelejtette az immobiliser kódját. A szervíz elég arcátlanul 15.000-t kódolná újra az egészet, holott csak ezt kellene megtanítani.
Azt olvastam egy topikban, hogy a régi swifteknél volt egy "ezt csináld, azt csinált" trükk, amitől újra tanult a kulcs. Ismertek ilyet a Wagonnál?
Sajnos nem biztosíték hiba, végignéztem az összeset. Viszont a központízár használatakor, nyitás-zárás mindig villognak az indexek. Valakinek van valami ötlete hogyan tovább! Előre is köszönök minden segítséget!
S!zép estét! szükségem lenne egy szükségem lenne egy kis segítségre pont segítségre. tegnap még működött az index ma meg már nem, gondolom van biztosítéka csak nem tudom hogy hol keresse, az elakadásjelző sem működik. minden minden segítséget köszönök!
A héten cseréltettem fékfolyadékot. Legutóbb bő 3 éve volt cserélve. Mit ne mondjak, elég ronda volt a régi folyadék, szóval igen ráfért a csere. Amúgy is két évente kellene.
Előző tulajnak tönkre ment az egyik gyári kulcs (szétesett) én is úgy vettem tőle kocsit,hogy második kulcsot már csináltatva. Azt mondta,hogy ő Esztergomban csináltatta Suzuki gyárnál. De szerintem ha bemész egy Suzuki márkakereskedésbe csak tudnak segíteni,nem hiszem,hogy egy kulcs miatt Esztergomba kell menni. Azt mondta nem volt olcsó, de én kipróbáltam nekem második kulccsal indítani is lehet nem csak nyitni.
Csak jótanács hogyha ezt kell csinálni vkinek akkor a régebbi műanyaggal bevont--nem sérül a kaszni--- kábelt használjátok..
Mi is igy nyitottuk ki múltkor...egyikünk elhúzta annyira az ajtót h leférjen a drót...drót végén kb. 1-1,5 cm hurok ....kis babra munka ,de működött---kár volt egy 20-as erre szánni...
Igen mivel előtte az ajtót el kell húzni valakinek kicsit,hogy fent legyen kis rés 2 emberes meló. Vagy egy bottal esetleg egy fémmel kitámasztani, ha megvan rés nyert ügyed van. Swift-nél működött. De nem szeretném kipróbálni saját Wagon R+ -om. :) Egyik kollégám bent hagyta kulcsot csomagtartóban azért kellet neki is kinyitni, csak neki swift-je van.
Az a baj, hogy emlékeim alapján szegecselve van a lufihoz, igen lehet pótolni, csak kérdés, hogy mekkora kell neki. Ha a szegecseken túl vagy akkor már csak ki kell bújtatni a rögzítő fülekből :)