Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tokuta Creative Commons License 2017.10.11 0 0 67617

Hálás köszönet a tanácsodért! A cső volt repedt, most már megy mint a táltos. üdv.

Előzmény: nagya2 (67613)
Break 307 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 67616

sziasztok holnapi nap folyamán megyek megvenni egy 2003-as R.Tháliát 55kw 75le.Mire kellene igazán figyelnem.első Renault a kezem alatt eddig csak Peugeot volt és van szeretném még kérdezni az alkatrész árakat Kb? ami lesz cserés:vezérlés ,olajak (váltó is)milyen olajak?,szűrők:(olaj.pollen,), szíjjak,fagyálló( melyik színű),Köszönöm a segítséget Jankovics Gábor.

 

csukás2 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 67615

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Thalia 1,4 16V-nél eléghangosan dolgozik az üzemanyag szivattyú mi lehet vele különben működik rendesen csak hangosnak találom.Lehet,hogy hamarosan tönkre megy? Remélem nem mert elég drága.

2xkiss Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67614

Köszi! Megnézzük.

Előzmény: nagya2 (67613)
nagya2 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67613

HAli!!

Turbó cső a helyén??, nem repedt? akkor csinál ilyet, vagy mint nekem a tüzfalnál menő gumicső tetején lévő szenzort kiköpte, és kifújt (vásznas ragasztós(3M) rögzités rulez).

Üdv Nagya

Előzmény: Tokuta (67612)
Tokuta Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67612

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni az alábbi hiba okának kiderítésében:

 

Egy 2002-es, 1.5 dci motoros Tháliám van, 200 ezer kilométerrel benne.

Kb 3 hete jelentkezett az a probléma, hogy sebességváltások után, gyorsításnál fekete füstöt kezdett nyomni, és egyszer-egyszer gyengülést is éreztem a teljesítményében, de ez nem volt mindig meg.

A fekete füst viszont maradt. Nem jelent meg semmiféle hibaüzenet az autó visszajelzőiben.

Próbáltam több alkalommal kicsit pörgetve járni vele, de lényeges változást nem tapasztaltam. Rátalálva erre a topikra, és itt olvasgatva a régebbi hozzászólások között, azok alapján úgy gondoltam, hogy talán az EGR-szelep lehet rossz.

 

Az autószerelő "kiolvasta" a hibákat, és valóban EGR szelepet kellett cserélni, - megmutatta a kiszerelt

bűnüst, aminek a csőszerű részében egy kb 3 cm átmérőjű jókora koksz darab volt.

(Szakszavakat ne várjatok tőlem, az nem megy.)

Izzítógyertyák lettek még cserélve, olajcsere és légszűrő csere volt még.

Üza. szűrő csere nem, az legutóbb 1 éve volt, kb 6-7000 km-rel ezelőtt.

Máshoz nem nyúltak.

 

Jelenleg most ideiglenesen visszakaptam az autómat a szerelőtől, - általa is elismerten hibásan- mert lenne egy 800 km-s utam, amit le kellene tudnom. Azt javasolta, tegyem meg, járassam az autót.

 

A fent írt korábbi hiba megszűnt, de helyette van az új, amely a következő: alacsony fordulaton, bármely sebességben szépen, egyenletesen, erővel és füst nélkül - mint korábban is- megy az autó.

2500-as fordulat környékén és fölötte viszont "ledadog", elmegy az ereje , és ontja a fekete füstöt .

Ilyenkor erőtlen, lassan gyorsul, hiába adnék neki gázt a pedállal, nem akar menni. 

Ez az állapot 3200-as fordulatig tart, utána "felszabadul", és innen már húz.

 

A hosszabb utam előtt ma megjárattam a gépet úgy 60 km-t, többször 10-10 km-t autópályán - üzem meleg motorral 4.-be pörgetve- de nem agyonpörgetve - hátha kiköpködné magát, de nem vettem észre, hogy jobb lenne. Néha mintha, - de utána újra csak füstől és gyenge, ha a fent leírt fordulat tartományban vagyok. Borzalmasan kormól is a kipufogó, most egy rövid út után is vastagon rakódik rá a fölötte lévő elemre a korom.  

 

Az autó a hiba ellenére sem ad hibaüzenetet a leolvasó programra sem.

 

A leírtak alapján láthatjátok, hogy meglehetősen laikus vagyok az autóhoz, szívesen venném hozzáértő segítségeteket, tanácsotokat. Köszönettel !

 

 

 

Devente Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67611

Sziasztok!

Segítséget kérnék hátha valakinek már volt ilyen jellegű problémája.  1,5 dci clió és mikor a kuplung pedált benyomom akkor felpörög a motor 
hol jobban hol csak kis mértékben.  Volt, hogy levegős volt a rendszer akkor ezt gondoltuk hibának de most már ez a hiba el van hárítva és most is csinálja.
Motor úgy gondolom jó állapotban van nem kopott, esetleg  valami érzékelő vagy talán vákumcső lehet?  / feltéve ha van ilyen../  Talán kompjuter hiba?

Egr szelepnél illetve előtte a leömlőnél, /pontosabban nem tudom mi a neve/ kis mértékben olajfolyást látni de az olajat nem eszi.

 

Köszönöm előre is ha valaki tudna segíteni.

Break 307 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 67610

Sziasztok keresek Renault Tháliát jó állapotban kevés km.1,4 8v motor.Gondozott belső és külső.Min.man.klíma,első elektromos ablak.Köszönöm visszahívom ha üzenet vagy hívás jön.0630 294 7326.Jankovics Gábor

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 67609

Persze megcsinálom! Úgy néz ki hogy az összes 1.5 dci vel kompatibilis, öcsémnek van egy 2002-es Clio II 1.5 dci-e mostmár neki is kell! :D

Előzmény: WebNeo (67608)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.07 0 0 67608

Örülök, ha akad időd rá, leírnád ide részletesen másoknak is hasznos lehet :D

Előzmény: adamka9105 (67607)
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 67607

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!

Bekötöttem ugy ahogy clioknál thaliáknál és azt kell hogy mondjam működik, a müszerfalon a kis kijelzön is megjelenik a beállítás!

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67606

Szerintem mennie kell! Még a DACIA-k nál is ugyan ez a szisztéma mint korosabb 2002-es clioknál thaliáknál

 

https://lh6.googleusercontent.com/-g7gAvd9sCuQ/UOLAEpR163I/AAAAAAAAAc0/eynxdy8r0VI/s640/cablage.JPG

 

Ez még hasznos lehet másoknak is, szépen képekkel illusztrálva, hogyan kell lépésről lépésre megoldani a kábelezést, csatlakozó buherálást!

 

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1627417473

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67605

Semmi gond :) Rendben köszönöm!

Előzmény: WebNeo (67604)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67604

Én vagyok a hülye :D thaliaban gondolkodtam az előbb utána nézek hétvégén a kangoonak is, bocs

Előzmény: adamka9105 (67602)
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67603
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67602

Kangooba még nem láttam ilyen kormányost és neten se találtam, olyat amelyikben gyári tempomat van, de keresgélek még! Inkább arra volnék kíváncsi ,hogy a thaliás clios modszer működik-e, hogy ha a csati "A2" pontjára kapcsolok gyujtás utáni +12V akkor aktiválódik-e a tempomat és persze a csati "D2" és ”D3" pontja közé illesztem funkciógombonként a megfelelő ellenállást amit a rádio távezérlö buherálásával kívánok megoldani, mert ez már nem funkcionál az autoban mivel nem a gyári rádio van benne. A limiter meg nem nagyon érdekel.

Előzmény: WebNeo (67601)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67601

ja a L,0,R sorozatuaknál, 45, 46, 65, 69 műszaki kóddal jelőltek esetén, bontókban igy keresheted ha nagyon ráállsz

Előzmény: WebNeo (67600)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67600
Előzmény: adamka9105 (67594)
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67599

Még annyi hogy a fékpedál kapcsoló 4 kábeles, ha ez számít valamit?

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67598

ivókút Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67597

A meganosoknál keresd Őt: http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=329179

Szerintem tud segíteni...

Előzmény: adamka9105 (67596)
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67596

Elöbb nem sikerült a képeket is küldeni

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67595

Ezt irja a diag, miután engedélyezve lett, meg képek a csatirol.

adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67594

Nincs kábelezés a kormányban, gondolom azért mert ugy tudom, hogy ezekben nem volt gyárilag tempomat. Clipben engedélyezve lett és mostmár irja a diag hogy van tempomat, csak nem tudom, hogy megoldható a kábelezés ellenállásos rádió vezérlövel mint a thaliáknál vagy clioknál?

WebNeo Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67593

Azt nézd meg hogy van e kábelezés a kormányban, ha nincs felejtős, ha van pofonegyszerű.

Clippel kell engedélyeztetni oszt jónapot.

 

Előzmény: adamka9105 (67592)
adamka9105 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 67592

Sziasztok!

Bocsánat a zavarásért, még új vagyok, de nem tudok már máshonnan több infót összeszedni ezzel kapcsolatban!

 

Na hol is kezdjem, sikerült egy gyönyörű állapotú Renault Kangoo kc0/1 1.5 dci (k9k702) 2002-es évjáratú autót vásárolnom, és segítségeteket szeretném kérni tempomat ügyben, már feltúrtam egy csomó külföldi és magyar fórumot, de kangoo val kapcsolatban nem találtam semmit, de feltételezem hogy a clioval megegyezik az ECU, delphi ds-150 el csekkolva az ecu és lehet engedélyezni a tempomatot, a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy ennél a típusnál is megoldható a tempomat kivitelezése házilag a rádió vezérlővel úgy mit a thaliánál vagy clionál, az ECU lábkiosztása ennél is ugyanaz mint a clionál mert látszólag egyezik, ha csak a motorteret fényképezném nem lehetnem megmondani, hogy clio vagy kangoo :)

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!

 

üdv.: Ádám

KTsk Creative Commons License 2017.10.05 0 0 67591

WebNeo, ivókút!

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!!

Hétvégén meg is csinálom.

ivókút Creative Commons License 2017.10.04 0 0 67590

A clio és a thalia(főleg ugyanabban az évjáratban nagyon nem egyforma belül! Van neked a műszerfal tetején kijelző, ahol a rádió adatai és az idő van megjelenítve? Ha nincs, nem is lesz hőmérséklet kijelződ...

Előzmény: Tiboro (67589)
Tiboro Creative Commons License 2017.10.04 0 0 67589

Ez a két csati a szürke csatlakozóból jön ki ami az egyik a rádióé a másik pedig kocsiban lévő csatlakozó é lenne de csak Cliosat találtam ezért vagyok bajba a panel ugyanaz de  a kábel nem! a kormányvezérló kapcsolokat kábeleket kaptam hozzá ugyanolyan mint az enyém a Tháliába de az a piros csatibol jön ki!

Előzmény: Airbag. (67586)
rentha92 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 67588

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138895645&t=9027813

Az első képen lévő csatiknak semmi köze hozzá, az a rádióé.

Előzmény: Tiboro (67582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!