Megtudná nekem valaki mondani, hogy a Makóról 11 órakor induló buszon, melyik két sofőr dolgozik. Nekem elég azt megírni, hogy maradt a régi beosztás, vagy új dolgozó is van.
Köszönöm! Látom van köztük viszonylag rövidebb távolságú út is. Viszont mostanában a reggeli budapesti járaton kék Volvot a zalaegerszegin is csak Ikarus E95-öt szoktam látni.
MAY-567: Vasárnap Szeged-Subotica-Szegedet csinálta sokat. MAY-568: Késői Szeged-Mohács-Szeged (21:25-re ér vissza) MCE-074: Szeged-Zalaegerszeg-Szeged HMP-851: Vasárnaponként a Becej-t szokta vinni FLX-301: Vasárnaponként késői Szeged-Pécs-Szeged, 22:20-ra ér be elvileg FLN-332: Különjáratos szintén mint a HMP
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a vasárnap 15:40-kor Székesfehérvárról Szegedre közlekedő 1507/106-os járat melyik kocsival lesz kiállítva? Az utóbbi időben rendszeresen a MAY-567 volt rajta, lehetséges ez a hétvégén is?
Az 595 szerintem Vhelyről ment, az nem volt kölcsönben.
A KBS is szépen halad Szegeden. Nem sok munka van a korrózióálló felépítményen, , a legtöbb helyen fém tiszta volt 13 év után is, csupán kerékjáratok környékén volt inkább több munka. Nem is tudom, hogy az 5 év az Orusttrafiken-nél a Grön express (Kärna-Ytterby-Kungälv-Göteborg-Mölnlycke) útvonalon, vagy az a 7-8 év a magyar utakon viselte-e meg jobban?:)
Nem tudom mi volt múlt héten de ma olyan tömeg volt főleg Szarvasig hogy hihetetlen élmény volt negatív értelemben. Ráadásul ezek a kék Volvok és azok az Ikarusok sem több órás utazásra valók. Na de az van ami van.:)
Egy órával ezelőtt már Makaón állt. Viszont KBK-844 is bent parkolt, "kiállt a forgalomból". KBK-845 helyett ma HFF-714-hez volt szerencsém. Nem rossz, maradhatna.
Reggel LLE-635 helyén dolgozó ELM-348 Kiszomboron heringjárattá változott, ilyenkor tudja az ember értékelni az Alfa méreteit.
Reggel még DUD-595 is feltűnt a buszpun. Makó-akármi-Makó táblával. Nem tom mi van itt...