Nekem gond nélkül működött, igaz csak egy autórádió és a belső világítás ment róla. Azt nem tudom, hogy a gép szabályozza-e, de volt olyan öreg tápegység ami meg sem nyikantotta az autó rádiót. Az enyémbe még olyan volt amire kapcsolót kellett kötni, a mostaniakat már lehet, hogy tényleg a gép szabályozza, mert az alaplapra van kötve és onnan indul.
Mit nem értessz ...... egy vagyon kicserélni és mivel eddig is elvoltam valahogy csak összejön. Mutass egy olyan trafót ami mai darab és ennyit tud és ne kerüljön 5ezernél többe. 10ezerét akkor inkább maradjon ez és jöjjenek a ledek.
Hát nem tudom,de ez van beletervezve. 2x10 és 1x7.5 amperes olvadó bizti van. Gonldolom a 2x20 amper max az egy biztonsági tartalék is. Mellesleg a körfűtés ventillátor is 12 voltos aztán a kb 100 wattnyi 12 voltos izzót is birnia kell.
Elvileg megoldható lenne több táppal is,de akkor azt kellene összehozni, hogy akkuról meg minden menjen. Közös test és még egy csomó átkötözgetés lenne.
Amig nem tudod az "elhányás" okát - addig csak óvatosan.
De mégsem értek valamit: 40 A max. az inverternek kellhet - másnak nem - viszont minek az inverter, ha van 220? Mire kellene 40 A...amikor ott van a 220?
A mai technikával 12V-al és 3-4 A-el fényárba boríthatod a bódédat. Ez komoly.
Ennek még az az előnye is megvan, hogy "vaduláskor" (amikor nincs 220) - ugyanaz a világító-rendszered rendkívül gazdaságosan kezeli az akku-áramodat is....nem úgy, mint a klasszikus (ám jócskán elavult) izzósor.
A bojler-automatika, de még a vízpumpa se eszik többet ennél ...akkor nem értem mire kellhet több mint 5 A - 12 V-on, egy bódéba? .
Az hogy azt a két diódát kicserélem ugyan olyanra, miért is gányolás. Felénk ezt szimpla javitásnak hivják. Olyan ez mint a magnó javitás. Mellesleg keress nekem olyan mostani kütyüt, ami max 2x20 azaz 40 ampert bir és akkor meglátjuk.
Vitán kívül kérdezném volt egy Lehner ha jól emlékszem József nevű könnyűbúvár sporttársam Pesthidegkúti lakos volt hévízen búvár balesetben hunyt el. Véletlenül nem rokonod?
Nem tanultál.....ejnye....... Síaréna /nanx/ emlékezzél ott is elbasztad nyelvtani és illemtani ismereteidet. Hát ezzel a nagy arccal /enduro oldal/ elbujhatnál a hó alá vagy vizalá. Borogasd bordáid és ne a szart keverd OKOS TOJÁSSSS!!!!! Takarodóóóó!!!!!!
CT.gyorsan csináltassál,lehet maradandó lesz az agyad helyén.Olvasd vissza miket írtál TE gyerek.... utána hőzöngjél. TE kezdet, gyepes/ agyú ??/ TE beszélsz stilusrol :-&
Idefigyelj TE beképzelt m:::::m. TE ne szólj bele főleg olyan dolgokba amihez semmi közöd, nem kérdeztek és nem is ismersz,de ez részedre még most szerencse.ne TE mond meg, hogy én mivel /telek stb./ fizessek a lakóért. Ajánlom nagyon fogjad vissza magadat. Ezen a fórumún a TE stílusod undorító.bunkó. Gondolom az áram párszor megrázott csak nem eléggé ez ködösíti az agyadat. Jó emésztést........Gondolkozzál!!!!! Ha írsz a fórumba legalább addig próbáljál emberhez illő módon viselkedni,minimális kultúrával rendelkezőknek menni szokott. Na oszt be!!!!!.
Lehet, hogy még a végén te fogsz hallgatni a jószívű tanácsomra - és majd külön email-címet kell nyissak a nagyszámú, hálálkodó-leveleidnek a fogadására :-)))) .
Ha a dióda nem választ le, és a delej visszafut a trafóba mert nem kapcsolták le - hát az érdekes "termikus jelenségeket" tud produkálni neked.
Minden esetre, én tanuk előtt kijelentem, hogy részemről - elektromos ügyekben !!!! - én se nem pártolom a gányolást...de még "bűn-segédként" sem veszek részt benne.
Túl sokmindent láttam már ahhoz, hogy egy eleve gyanús alkatrészt mindenféle áthidalásokkal meg ilyesmikkel való "veszély-mentesítését" támogassam.
A hosszúidejű és felügyelet nélkül működő, nagyáramú villamos berendezés AZ NEM VICC !!! .