Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Thalia1.4 rt Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67641

Köszönöm a választ traki62

Thalia1.4 rt Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67640

Sziasztok!

 

Megpróbáltam ezt is, de nem indul csak villog a LED.

Még megpróbálom a felső holtponti jeladót kicserélni, mert akkor is villog.

 

Előzmény: traki62

Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67639


3.Elvileg van egy kis légtelenítő csavar egy csövön. Vigyáz műanyag és könnyen törik(legalábbis nekem volt)

4. A hűtőbordából is le lehet engedni.  ha nem tévedek. Csak ki kell csavarni az alsó sarkából a dugót. De erős a gyanúm ez egy másik autóban volt így. A legegyszerűbb ha a legalsó csövet lehúzod a hűtőbordáról vagy a motorról És jöhet a locsolkodás. 

Előzmény: Dexxxxter (67638)
Dexxxxter Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67638

Sziasztok! Lenne pár kérdésem, néhány hiba potenciális okával kapcsolatban:

  1. Hol találom a felső holtponti jeladót? Ki lehet-e mérni, hogy jó-e vagy sem?
  2. Hol találom a hőgombát? Ki lehet-e mérni, hogy jó-e vagy sem?
  3. Hűtővíz légtelenítése 'automatikus'? Kidolgozza magából a rendszer a kiegyenlitő tartályba? Ha nem, mi a megfelelő módja a légtelenítésnek?
  4. Hűtővíz cseréjéhez pontosan melyik csövet kell megbontani?

Thalia 1.4 8V benzin, 2005

 

Köszi előre is a válaszokat!

 

 

traki62 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67637

1800-2000a felpörgés szokatlan eddig nem volt 12éve ülök benne

Előzmény: Papalac (67636)
Papalac Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67636

Mit jelent a nagyon felpörög?

Hidegebb van, tovább tart felmelegedni a motornak, tovább megy emelt alapjáraton.

Mondjuk 1000 felett nem szoktak beindulás után.

Lehet fals levegőt szív valahol vagy alapjárati motort kell kitisztítani.

Előzmény: traki62 (67634)
Papalac Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67635

Lehet, hogy a kerék szerelés, emelgetés miatt tört el a csavar, de lehet, hogy már régen ilyen volt. Nemigen venni észre vezetés közben. Annyit csinál, hogy kanyarban kevésbé dől meg az autó. Kopogni szokott az úthibáknál, amikor a gumi elfogy. Ha letört, akkor vagy elrozsdált vagy elkopott mert a gumi eltűnt körülötte.

Inkább fent szokott gond lenni :

Előzmény: Poti85 (67632)
traki62 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67634

Nekem olyan problémám van hogy a motort mikor reggel indítom nagyon felpörög és sok időre áll vissza alapjáratra eddig nem volt ilyen pár másodperc 1200-as fordulat és vissza állt mi lehet a baj?

traki62 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67633

Üdv nem biztos hogy a immó romlott el én jártam így nekem az egyik kulcsom elkopott és addig szórakoztam az indítással még megbolondítottam az immót,le kellett vennem a akkusarut és másik kulcsal indítani és helyre állt minden.

Előzmény: Thalia1.4 rt (67627)
Poti85 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67632

Köszönöm szépen a pontos választ!

Már be is rendeltem 2db-ot.

Az is lehet, hogy ezzel a hibával vettem az autót, mert nem vettem észre, hogy megváltozott volna az autó viselkedése kanyarokban/gödrökben.... :)

Előzmény: Papalac (67631)
Papalac Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67631

Nem könnyű cserélni a gumik miatt. Stabilizátor szilent (első). Csak kanyarban és gödröknél van jelentősége, de ha nem száguldozik az ember, akkor szerelésig kibírja.

Előzmény: Poti85 (67629)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67630

Amatőr vagyok ebben de ha jól látom az egy stabilizátor lesz. 1500Ft a javítókészlet. Fék, kormányzás, futómű hibás autóval közlekedni tilos és életveszélyes. 

Előzmény: Poti85 (67629)
Poti85 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67629

Kedves Thaliasok!

 

Alánéztem az autómnak, és ez a látvány fogadott.

 

 

Nem értek hozzá, csak annyit látok, hogy hiányzik egy csavar.

Tudnátok segíteni, hogy mi kell hozzá? Egyébként menet közben nem veszek észre semmi rendelleneset. Hétvégén voltam abroncsot cseréltetni, akkor nem szúrt szemet, hogy hiányozna...

Mennyire veszélyes így közlekedni vele? Természetesen elviszem autószerelőhöz, de ha csak annyi, hogy veszek egy csavart és betekerem, nyugodtabban közlekednék vele, amíg ránéz egy mester.

 

Üdv, Poti

dcitibor56 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 67628

Sziasztok Renault Thalia 1.4 8V melegen megáll mintha leállítanám aztán 20perc múlva nehezen de újra indúl lassan kisimul a járása ezt többször csinálja van esetleg tippetek mi lehet ?????

 

Thalia1.4 rt Creative Commons License 2017.10.15 0 0 67627

Sziasztok! Van egy 2001-es évjáratú 1.4 Rt thaliám. Elromlott véglegesen az indításgátló. Csak gyorsan villog a középső piros LED. Azt szeretném kérdezni, hogy ki lehet e iktatni házilag az immót.

ivókút Creative Commons License 2017.10.15 0 0 67626

Elvileg igen, mert nem áll le a végállásnál, mert vagy eltörött a mechanika, vagy megkopott annyira.

Előzmény: lafaty1 (67625)
lafaty1 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 67625

Köszi. És ha nullás fokozaton van, az akkor is nyekereghet?

Előzmény: ivókút (67623)
ivókút Creative Commons License 2017.10.14 0 0 67624

A kesztyűtartó mögött van, de kintről férsz hozzá. Keress rá itt már sokan kitárgyalták...

Előzmény: ivókút (67623)
ivókút Creative Commons License 2017.10.14 0 0 67623

Nagy esély van rá, hogy a belső keringetés zsalu ad hangot...

Előzmény: lafaty1 (67622)
lafaty1 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 67622

Sziasztok. Már nagyon rég jártam erre. Ez ugye azt is jelenti, hogy műxik a gép...:) Ma viszont produkált egy olyat, hogy gyújtást ha ráadtam, akkor vhonnan a műszerfal mögül jön egy folyamatos nyekergő hang. Ha beteszem a kulcsot, és egy picit fordítok rajta, akkor is. Már régóta csinálja, de mindig abbahagyta pár mp után. Most nem hagyja abba. A motortér felől is a műszerfal irányából jön a hang. fűtőmotor, ablaktörlő bekapcsolására se hagyja abba.  2003 dci 215e km.Van esetleg tippetek? köszi, üdv.

vargachris Creative Commons License 2017.10.14 0 0 67621

Szia!

Bár nekem 16V-s van, meg picit fiatalabb, de 120e-nél vezérlést cseréltettem, gyertyákat, meg mindent, ami folyik (olaj motor/váltó, hűtőközeg). Strapabíró motor, komoly baj nem volt vele 7 év és 100e km alatt, de nem tudom mennyiben tér el a 8V-stől. Népítéletet olvastál?

üdv

chris

Előzmény: Break 307 (67620)
Break 307 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 67620

Üdvözletem mindenkinek:hát újra megpróbálom hátha.                                   

2 napja tulajdonosa lettem egy 2003-as 1,4 8v Renault Tháliának.129 000 km.

-elektromos tükrök

-elektromos ablakok-

-Man.klíma

-tolató radar

-vonóhorog-

2 légzsák

-ugrókódos gyújtás bénítás

-hibamentes kűlső

szeretném kérdezni mire számíthatok ,mire figyeljek az autó használatánál.Minden jó tanácsot elfogadok,elolvasok.Köszönöm mindenkinek a válaszokat.Jankovics Gábor

soneec0 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 67619

Szeva

En is pont most vagyok ebben a projektben. Kaphatok toled egy kis segitseget?

Koszi elore is

Előzmény: adamka9105 (67609)
nagya2 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 67618

HAli!!

Nagyobb baj sose legyen....... :-)

Üdv Nagya

Előzmény: Tokuta (67617)
Tokuta Creative Commons License 2017.10.11 0 0 67617

Hálás köszönet a tanácsodért! A cső volt repedt, most már megy mint a táltos. üdv.

Előzmény: nagya2 (67613)
Break 307 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 67616

sziasztok holnapi nap folyamán megyek megvenni egy 2003-as R.Tháliát 55kw 75le.Mire kellene igazán figyelnem.első Renault a kezem alatt eddig csak Peugeot volt és van szeretném még kérdezni az alkatrész árakat Kb? ami lesz cserés:vezérlés ,olajak (váltó is)milyen olajak?,szűrők:(olaj.pollen,), szíjjak,fagyálló( melyik színű),Köszönöm a segítséget Jankovics Gábor.

 

csukás2 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 67615

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Thalia 1,4 16V-nél eléghangosan dolgozik az üzemanyag szivattyú mi lehet vele különben működik rendesen csak hangosnak találom.Lehet,hogy hamarosan tönkre megy? Remélem nem mert elég drága.

2xkiss Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67614

Köszi! Megnézzük.

Előzmény: nagya2 (67613)
nagya2 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67613

HAli!!

Turbó cső a helyén??, nem repedt? akkor csinál ilyet, vagy mint nekem a tüzfalnál menő gumicső tetején lévő szenzort kiköpte, és kifújt (vásznas ragasztós(3M) rögzités rulez).

Üdv Nagya

Előzmény: Tokuta (67612)
Tokuta Creative Commons License 2017.10.09 0 0 67612

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni az alábbi hiba okának kiderítésében:

 

Egy 2002-es, 1.5 dci motoros Tháliám van, 200 ezer kilométerrel benne.

Kb 3 hete jelentkezett az a probléma, hogy sebességváltások után, gyorsításnál fekete füstöt kezdett nyomni, és egyszer-egyszer gyengülést is éreztem a teljesítményében, de ez nem volt mindig meg.

A fekete füst viszont maradt. Nem jelent meg semmiféle hibaüzenet az autó visszajelzőiben.

Próbáltam több alkalommal kicsit pörgetve járni vele, de lényeges változást nem tapasztaltam. Rátalálva erre a topikra, és itt olvasgatva a régebbi hozzászólások között, azok alapján úgy gondoltam, hogy talán az EGR-szelep lehet rossz.

 

Az autószerelő "kiolvasta" a hibákat, és valóban EGR szelepet kellett cserélni, - megmutatta a kiszerelt

bűnüst, aminek a csőszerű részében egy kb 3 cm átmérőjű jókora koksz darab volt.

(Szakszavakat ne várjatok tőlem, az nem megy.)

Izzítógyertyák lettek még cserélve, olajcsere és légszűrő csere volt még.

Üza. szűrő csere nem, az legutóbb 1 éve volt, kb 6-7000 km-rel ezelőtt.

Máshoz nem nyúltak.

 

Jelenleg most ideiglenesen visszakaptam az autómat a szerelőtől, - általa is elismerten hibásan- mert lenne egy 800 km-s utam, amit le kellene tudnom. Azt javasolta, tegyem meg, járassam az autót.

 

A fent írt korábbi hiba megszűnt, de helyette van az új, amely a következő: alacsony fordulaton, bármely sebességben szépen, egyenletesen, erővel és füst nélkül - mint korábban is- megy az autó.

2500-as fordulat környékén és fölötte viszont "ledadog", elmegy az ereje , és ontja a fekete füstöt .

Ilyenkor erőtlen, lassan gyorsul, hiába adnék neki gázt a pedállal, nem akar menni. 

Ez az állapot 3200-as fordulatig tart, utána "felszabadul", és innen már húz.

 

A hosszabb utam előtt ma megjárattam a gépet úgy 60 km-t, többször 10-10 km-t autópályán - üzem meleg motorral 4.-be pörgetve- de nem agyonpörgetve - hátha kiköpködné magát, de nem vettem észre, hogy jobb lenne. Néha mintha, - de utána újra csak füstől és gyenge, ha a fent leírt fordulat tartományban vagyok. Borzalmasan kormól is a kipufogó, most egy rövid út után is vastagon rakódik rá a fölötte lévő elemre a korom.  

 

Az autó a hiba ellenére sem ad hibaüzenetet a leolvasó programra sem.

 

A leírtak alapján láthatjátok, hogy meglehetősen laikus vagyok az autóhoz, szívesen venném hozzáértő segítségeteket, tanácsotokat. Köszönettel !

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!