Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2001.03.15 0 0 114
Hat, nekem sajnos nincsenek, de ha CTD erre olalkodna, hatha tudna segiteni:)))
Előzmény: Maz (113)
Maz Creative Commons License 2001.03.15 0 0 113
Sziasztok!

Már többen irtak nekem, hogy nem akarok-e a honlapomra magyar traktorokat(dutra, stb) felrakni. Én szeretnék, csak nincs hozzá túl sok anyagom, képem meg szinte a nullával egyenlő.
Úgyhogy akinek van dutráról, rábákról, más magyar traktorokról képe, az megdobhatna velük, maradjanak fenn az utókor traktormániásainak legalább képek.

ui.: Jó a topic:-))

tcaoe Creative Commons License 2001.03.13 0 0 112
Felhozom, Detonator kartars nezelodjon csak:)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.21 0 0 111
Utóbbi két hozzászólásom után az Isten se mossa le rólam az alkesz jelzőt. :)
Tényleg nem úgy értettem.:)))))))))))))))
Előzmény: Crash Test Dummy (110)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.21 0 0 110
Gyógysört neki!!!! :))
Előzmény: HuG (108)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.21 0 0 109
Az mar nagyon nem jo( az aknaba pottyanni):((
Előzmény: HuG (108)
HuG Creative Commons License 2001.02.21 0 0 108
HI CTD!

HUG= Hóvirág utcai garázssor

Bocs most nem tudok többet írni és olvasni, mert tegnap széthegesztettem a szememet.

Ja és kipróbáltam egy 170cm-es lépcsófokot az aknába.:-(

To be cont...

Előzmény: Crash Test Dummy (107)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.20 0 0 107
Hi HuG!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kb. ennyit röhögtem, mikor olvastam:)

A helyzet szifilisztikája olymértékben orientálódott, hogy a morális egzisztenciának nem jut hely!!!! Magyarul: Vállalom:))))

Egy feltételem az alábbi:

->"Leendő családi házam II. szintjére tervezett erkélyének megszállása" Csak néminemű kocka alakú védőital megfelelő mennyiségű, orvosi vagy szaktársi javallatra történő rendszeres, bőséges belső adagolása tényének esete fennforgásával!!!
(magyarul egy kocka sör:))

->"a tesztjármű szabadon hagyása"

Veszélyességi pótlék? :)

Ps.:Kösz a figyelmességet névváltoztatásügyileg :)

Ha már itt tartunk:nekem nem jön ki sehogysem a (H)eterán (u)iat (G)elújító :)))))))))))))

Előzmény: HuG (106)
HuG Creative Commons License 2001.02.16 0 0 106
Hi Műláb (CTD)!

Sajnos tesztpilóta állást gazdasági okokból nem terveztem, de tesztelés vezetőnek (igazgató) szívesen látnának. A tesztpilóta nélkülézésének gyakorlati megvalósítását az alábbi gondolatok alapján terveztem:

1. Prototipus megépítése után kézigáz beállítása a nyomatáki jelleggörbe csúcsára, majd tesztelendő sebbeség megválasztása után váltókarok megfelelő fokozatba dobálása, a tesztjármű szabadon hagyása.
2. Leendő családi házam II. szintjére tervezett erkélyének megszállása.
3. Kidöntött fák-, agyontaposott autók-, bedöntött házfalak-, dombok-hegyek-szöllöskertek-disznóólak megmászásának és a futott km-ek számlálása.
4.Kiértékelés, károk megbecslése, záróbeszéd meghalgatása a tesztelés vezető szájából.

Előny: igazi Crash Test Dummyra nincs szükség:-) Csak rád a fentebb említett posztra. No meg amúgy is igazgatóként csak többet tudnál akasztani:-)
Hátrány: (?) Van ilyen magyar szó is?

műláb Creative Commons License 2001.02.16 0 0 105
Hi HuG!

Nem kell egy tesztpilóta? :))

Tcaoe!

Végülis az Unimog az Mercedes, nem félsz, hogy a jó csillagosok perre vitték volna? :))

Műláb

Előzmény: HuG (103)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.14 0 0 104
Megyek:)) Szolj!:)
Előzmény: HuG (103)
HuG Creative Commons License 2001.02.14 0 0 103
T. tcaoe!

Ha egyszer rámszakad a nemzeti bank, és az oldalbordám jóváhagyásával megalkotom a traktorgyáramat akkor szívesen látnálak magam mellé főkonstruktőrnek:-)

Az állás betőltése csak olyan emberek számára hivatott, akinek a fejében egy kerékkel kevesebb van, de a kisagyában ott az osztómű!:-)

tcaoe Creative Commons License 2001.02.14 0 0 102
Komolyan mondom, gondolkodtam rajta, hogy egy unimog szeru valami legyen, csak kicsiben. De meg a funkciostrukturat felirni se lett volna idom:)
Előzmény: műláb (101)
műláb Creative Commons License 2001.02.14 0 0 101
2001. február 14. szerda - Bálint, Valentin -> akit érint

Yess,I know, what it means, chaos- engineer!

Végre :)))

Ekét lehet rá rakni? :))))

Üdv.:Műláb (aki szintén nem angol) :))

Ps.: mezőgazdásztopik túllépte a 100-at! :)

Előzmény: tcaoe (100)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.13 0 0 100
Hat ez egy haromkereku varosi jarmu volt, elol ketto, hatul egy kerekkel. A poenja az volt, hogy mind a harom kereke kormanyozhato alascony sebessegnel, es 90 fokban lehet elforditani, hogy szepen be tudj allni a padka melle, akkor is, ha eppen csak akkora a hely, mint ez az ize. Ehhez viszont minimum ket kereket kell meghajtani(a hatsot, es az egyik elsot), hogy ne korbe forogjon. A designra mar csak nagyon keves idom maradt(ugy 1 nap), igy eleg vadul nezett ki.
Előzmény: BkorVette (99)
BkorVette Creative Commons License 2001.02.13 0 0 99
Nem akarsz rola meselni??(Nem az angolrol!):-)

Engem erdekelne!(Nem az angol!))

Udv.:B.korVette (Nem vagyok angol!):-))

Ui.: Tehat, milyen saskat terveztel??:-))

Előzmény: tcaoe (98)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.13 0 0 98
Az illeto angol volt, es jol tudott rajzot olvasni. Azonnal atlatta, hogy az altalam felvazolt jarmunek kicsit tobb kereket lehet kicsit nagyobb szogben kormanyozni, mint az altalanos....:)))
Előzmény: BkorVette (97)
BkorVette Creative Commons License 2001.02.13 0 0 97
tcaoe!

Es miert vagy te olyan kaoszize??

Vagy ezt az a faszi mondta rad, akirol szoltal?
De nem magyarazta meg miert?
Vagy csak en vagyok olyan fogyatekos, hogy ez egy megmagyarazando dolog nekem??
(ezt ne merd valasztani, mert tobbszor nem szolok hozzad.......bar ez inkabb ajandek, mint buntetes!!):-)))))))

Előzmény: tcaoe (96)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.13 0 0 96
Felhozom mar, mert ez egy jo kis topic.
műláb Creative Commons License 2001.02.08 0 0 95
:)))
Előzmény: tcaoe (94)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.08 0 0 94
Az.:)) Egy ember(nevet es statuszat fedje jotekony homaly) belepett amikor a diplomamunkamhoz plottoltuk a rajzokat, es valami ilyesmit hebegett:))))
Előzmény: műláb (93)
műláb Creative Commons License 2001.02.08 0 0 93
káoszmérnök??
Előzmény: tcaoe (92)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.08 0 0 92
engineer:))
Előzmény: tcaoe (91)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.08 0 0 91
Rovidites, mert a tce foglalt volt, amikor regisztraltam. The chaos engneer.
műláb Creative Commons License 2001.02.08 0 0 90
Szerintem az nem igazi üveggyapot, mert nem vakarózik tőle úgy az ember, mint mikor 10 éve a simson kipuffot gyapotozta.:)

Rád vártunk, Te vagy a Góré, nélküled em moccanunk!!!! :))

off

Mi az a Tcaoe? Mindig a tic-tac-toe -ra asszociálok:)

on

Előzmény: tcaoe (89)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.08 0 0 89
Itt vagyok:))
Hetvegen megoldottam a problemat, amit a bowden szalkasodasa okozott. Kozben jol telement a kezem a kormany alatti burkolat uveggyapot szigetelesevel:(((

Alabbi problema szep, tessek csak folytatni!:))

műláb Creative Commons License 2001.02.03 0 0 88
-> de vissza kellene adni a szót a topik készítőinek.

o.k.
TCAOE!!
gyere elő!!
:)))

Előzmény: HuG (87)
HuG Creative Commons License 2001.02.02 0 0 87
Köszi Műláb, de vissza kellene adni a szót a topik készítőinek.

Üdv.:
Ps: az informatikusságnak is meg van az előnye, mert egy nagyon régi álmom a veterán korú FIAT-ok tuningolása és ahoz szeretnék egy fékpadot és egy mikrovezérlős elektrónikus gyújtást készíteni. Másik szakmám az ipari elektronikai technikus és szakdolgozatomat ebben a témában készítettem.

műláb Creative Commons License 2001.02.01 0 0 86
UGH!

3x kellett elolvasni, mire asszimiláltam a paramétereket.
asszem, maradok a Phare- projektjeimnél... :))))
Nem igazán tudok mit kérdezni....

Ilyen ember műszaki informatikus??? :)
Pályát tévesztettél.

Sok sikert.:Műláb

Előzmény: HuG (85)
HuG Creative Commons License 2001.02.01 0 0 85
Hi Műláb!
Ez nem az én elgondolásom volt (a traki 5-6 éve kész van). Rám csak a hegesztés és az összerakásban való részvétel volt a szerepem.
A traki Tésen üzemel.
Az akkumlátor nélküli üzem a használati hely elhagyatottsága miatt van így. Dinamó van a kicsikén és így világítás is.

A kormánymű pitman tengelye az egyetlen ami növelt csavaró erőnek van kitéve. Egyébként érdekes a terhelése: az eredit helyén (UAZ vagy Zsuk) nagyobb terhelésnek van kitéve, mert ott esetleg száraz aszfalton forgatták a kormányt, ahol a kerekek a függőleges szimetria tengelyükön vagy ahoz közeli forgási pontban fordúltak el a karosszériához képest. Itt a kerekek szembontjából és így a körmánymű szempontjából ilyen erők nem keletkezhetnek mert a kerekek fixek. A két keret egyméshozvaló szögeltérésén múlik a dolog, ahol a kerék ívbejárásra kényszerülnek, azaz forognak. Lenyomott fékkel meg ne akarjon fordúlni. Az egyetlen nehezítő tényező a középső csukló miatt léphet fől, ami a két keret egymástól való síkbani eltérése (csavarodása)okoz, ami elvileg itt nincs megolva . Ráadásúl a csapágyazás ill a csuklófüggőcsap (de szép meghatározás:)) kopása is fokozottan súlyosbít. Nem vészes a kormányzása.
A 8x körbeforgatás sem lehet gond, hiszen traktorról van szó és nem egy Alfa 156 (idő van, kapkodásra nincs semmi ok).
A hidróhajtás rulez, egyszer kipróbáltam egy erediti baszomnagy FIAT traktort, hidró volt.
Egyébként a keretek síkban való elhajlása szerintem nem függ a kardántól, mert a két tengelye körben 15-25 fokot eltérhet és a kardán hossza is változhat (nagyon macerás méretezés), meg be lehetne azt tenni azért forgási és csavarodási középpontba is. Itt a gond az, hogy a két keret mindig összecsúkódna, tehát nehéz a síkban tartása.

Én a régebben leírt traktor szeretném megvalósítani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!