Mi az autót a Rácz Mobil Kft-nél szervizeljük pontosabban szervizeltük, mert most adjuk el. Meg voltunk vele elégedve; szerintem gyorsan és jól dolgoznak. Pesten és Budán is van telepük, mi Budára (1037. Budapest, Testvérhegyi lejtő 1/a.) jártunk. www.saabszerviz.hu
Nem tudom hogy hol laksz, de ha Győr környékén, akkor Varga Ferencéket tudom ajánlani. Korrektek, jól dolgoznak ha úgy van viheted az alkatrészt is, de nem árt velük előtte egyeztetni hogy milyet ajánlanának az adott autóba. Bekerülési idő nagyjából egy hónap, mindig tömve van a műhely. :)
A másik ahová majd most megy a autó az az interdiesel. Injektorokat nehéz itthon vizsgálni így azokkal Ők küzdenek meg.
Egyéb munkálatokat amiket itthon meg tudok csinálni azokkal pedig itthon bíbelődök.
Saab 9.3 téligumi garnitúra lemezfelznin és tetőcsomagtartó eladó Külön-külön is.
Gumi mérete: 205/55 R16
Kettő darab Bridgestone gumi 1 szezont futott 90%-os állapotban. A másik kettő Pirelli 50%-os állapotban. Egyben, felnivel együtt 60e Ft! Megtekinthető Budapesten a Népligetnél (Nagyvárad tér közelében)
Ugye manapság mindenki tudja hogy mennyi az alkatrész és mekkora kedvezményeket lehet elérni, ami a kereskedőnek még akkor is haszon ha úgy adja el.
A legtöbb esetben, akik nagyon trükköznének hogy viszik az alkatrészt sokszor a legolcsóbbat választják majd utána ha rossz akkor a szervizt vagy magán szerelőt sarazzák hogy rosszul csinálta meg. Irreálisan drágák az alkatrészárak manapság minden autóhoz, így nem csoda hogy mindenki kedvezménnyel szeretne vásárolni. Mikor szervizbe viszem az autót, akkor udvariasan megkérdezem, hogy problémát jelent-e hogy ha én viszem az alkatrészt? Az alkatrészeket nem az alsó szegmensből szoktam válogatni, sőt messze el is kerülöm őket. Erről tájékoztatom a szervizt is. Ha nem lehet mint ahogy azt annál a szerviznél sem lehet ahol átvizsgálják az üzemanyag rendszert, akkor nyelek magamban egyet és megértem, de nem hepciáskodok. Sokakat nagyon nem érdekli az hogy a szervizben dolgozó ember is ugyanúgy pénzből él és a műhely berendezését is ki kell fizetnie valamiből amivel egyébként az ügyfél autóját fogja javítani, lepukkant helyre meg senki sem akarja vinni viszont minőségi munkát várnak a lehető legolcsóbban sőt az lenne a legjobb ha még a szerviz fizetne nekik hogy oda viszik az autójukat. Első alkalommal mikor meg lett a Saabom akkor átverve éreztem magam nem is kicsit. Nyeltem egyet kifizettem az ellenértéket elhoztam az autót nem kezdtem el ott problémázni, de nem is megyek oda vissza többet. Második helyen abszolút meg voltam elégedve a szervizzel, bármikor szívesen visszamegyek hozzájuk amikor szükséges és ajánlom is őket. A legtöbb esetben otthon javítom az autót és érzékelhető hogy mennyi szopás tud lenni egy probléma elhárítása és mennyi nem várt esemény tud közbe jönni. Ezt szintén nem szokták nézni az ügyfelek. Nézik hogy milyen norma időket adnak meg, hol mennyi idő alatt lehet megcsinálni és azt várja el hogy az az Ő autóján se legyen másképp.
Az lenne a kérdésem,hogy kell e az ET számokkal foglalkoznom a hirdetések böngészése közben vagy jó az összes 5 lyukú Opel felni? 15-ös vagy 16-osban gondolkozom.
Nekem a 150 lóerős van, és ha klappol minden akkor szerintem elég jól beletol az ülésbe amikor feltölt a csiga. (Nah ezt az érzést keresem régóta nem sokáig élvezhettem, mindig van valami amiért hiányzik a ménes egy része..., de talán majd most :D )
Köszi a választ. Ahogy írtad rázott, ez van most nekem is, a jobb első az ráz / üt. Ezt szeretném görgőztetni, csak ha utána esetleg gyengébb lenen a felni vagy hasonlók akkor lehet hogy vennék helyette másikat.