Keresés

Részletes keresés

papifan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12368
Sziasztok!
A friss fv-s 019-es Ao kocsit az fvdátumától számított 6. napon
igencsak megrongálták Egerben. Vjv haverom elmondása alapján
értesültem az esetről. Éjjel történhetett. Egyik budiajtó alumíniumbetétei
leszedve, a vécéfoglaltságot jelző lámpa cucca kifordítva helyéről,
néhol az ajtó fateste megfeszegetve. A kocsi 4 ajtajából 3-ról leszedve
a belső kilincs, valamint egyéb alumíniumbetétek hűlt helye a kocsiban.
Említett haverom volt szoliban, amikor az eset megtörtént. Szépen,
ahogy illik, lezárta a kocsit éjjelre, még belülről próbanyitásokat is végzett.
Az esetből rendőrségi ügy van/lesz. Ma 5504-ben volt az említett kocsi.
Azért beutazott Hn-ból Egerbe civilben, hogy ott legyen, amikor a 3 nyomozó
fényképezi a kocsit, vizsgálja át azt. Mutatta egy lapocskát, amire felírta
a kocsi hiányosságait. Nála volt, hátha a rendőrök megnéznék a papírmunkát is.
Egyébként említett haveromról annyit kell tudni, hogy nagyon precíz.
Ezért is csípem, valamint első találkozásunkkor természetesen magázva
köszöntem neki és kérte, hogy nyugodtan tegezzem.
Hogy törném apró darabokra a kezét annak/azoknak a barbárnak/barbároknak,
aki/akik megrongálta/megrongálták a kocsit. :@:@
Beszélgettünk a vonaton, hogy mit kéne csinálni a rongálókkal.
Kezüket eltörni meg ilyen nyalánkságok vagy egyszer rájuk pirítani alaposan és
a felük összefosná magát. Hasonló véleményen voltunk.
Azt mondta, hogy Sm környékén vannak még megbecsült, jól karbantartott személykocsik.
FKU-911 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12367
Remélem, még sokáig ilyen marad. (Én  olyan láttam ami  fővizyga után még nem volt forgalomban, de már tiszta graffiti volt)
Előzmény: _nyunyuka (12360)
Nohabf Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12366

Üdv!

 

Szerintem már volt csak akkor máshol ácsorgott:)

Előzmény: k_n (12365)
k_n Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12365

Sziasztok!

 

Szombaton Tapolcán elcsíptem egy különleges csemegét, nem tudom volt-e már:

 

 

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12364

Kicsit rendezgettem a listáimat és egy pár dolog nincs meg.

Probáltam keresgélni a neten, de nem leltem az adatokat.Ha tudnátok segíteni, nagyon megköszönném:)

Szóval:

BDt 349-es 2001-es REV ideje.

Bhv 20-07 668-6 2001-es REV ideje.

BDh 81-27 014-es 2001 és 2005 közti REV ideje, ha volt.

BDbhv 003-as 2000 és 2005 közti REV ideje, ha volt.

BDbh 127-3-as 2004-es REV ideje.Ez sem biztos, hogy volt.

 

Szoval sokat segítenétek, ha utánna tudnátok nézni az adatoknak.

Elöre is köszi

M41 2204 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12363
Túl hamar megtalálta otthonát :)))
Előzmény: Vendégsín (12362)
Vendégsín Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12362
...magaslabda...

...leütve. :-)))
Előzmény: M41 2204 (12354)
Vendégsín Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12361
A 10bar-os ,amiről az ajtóvezérlés megy...

Én szentül meg voltam győződve arról, hogy az ajtóvezérlés a kocsi 24 V-os akkumulátortelepéről működik.
A főlégtartály vezeték, aminek a névleges nyomása a kapcsolt vontatójármű főlégtartály nyomásával azonos, az ajtók mozgatásához, a WC-k - esetenként nem csak a zárt rendszerűek - működtetéséhez, a sínfékhez, a fék segédlégtartályok töltéséhez, a légrugókhoz, a szellőzőrendszer légcsappantyúinak működtetéséhez, stb. is szolgáltathat levegőt.
Előzmény: mcg (12343)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12360

Mai ünnepnap Nyugatiban: végre sikerült graffiti-mentes 100-as vezérlőt fotózni!

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12359
 ma reggel kaptam lencsevégre Nyugatiban
Norboy Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12357
Egyre gyakoribb..... A MÁV szerint ezek IC-kocsik.....
Előzmény: Törölt nick (12347)
Machthaber Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12356

Ha nem lenne ez a vezeték,akkor az IC-k pneumatikus ajtóit igencsak nehezn tudnák az utasok kinitni..:)

 

Ebbe azért ebben a formában ne legyél annyira biztos. Több okból sem:

1. A zárás történik levegővel, tehát a nyitás levegő nélkül lényegesebb egyszerűbb!

2. A zárási és működtetési nyomás nem 10 bar, tehát ezen elven elég lenne 1 légvezeték is - a féké- de ekkor igen érdekes fékezési/oldási tüneteket mutatna az jármű...:)

 

Viszont valóban az ajtók és az egyéb nem fékes pneu fogyasztók ellátása történik a második, ill. nagynyomású levegőskapcsolaton keresztül. 

 

 

Előzmény: mcg (12343)
Machthaber Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12355

Azt jelentették a kémek mai napról - bár igazából holnap lesz aktuális, hogy:

 

21 55:

637-1

Sm/Sm

 

538-1

539-9

555-5

557-1

560-5

Ps/Ps

 

 

31-55:

016-6

Ps/Ps

 

M41 2204 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12354

Szokták csinálni, vagyis nem csinálni a kapcsolást.

 

Volt olyan is, mikor a légvezeték nem volt összerakva, és a fékpróba rendben megtörtént.

 

Kicsi ismerettel rendelkezek a pneumatikus dolgokról. Bár ez a mondat néhány kollégának itt magaslabda lesz.

Előzmény: mcg (12343)
braun Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12353

Én Szolnokon láttam pár éve. A rendező gurítódombhoz közeli végén rozsdásodott.

 

 Megtaláltam a képet én is, csak kérds, hogy ott van-e még, vagy esetleg máshol. Netalán elbontották, vagy egyéb sorsra jutott.

 

 

 Rhb meg majd megtanul olvasni is:-)))

Előzmény: division by zero (12349)
amicus Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12352

Egy kiscsoportos óvodásnak?! :-)))

Előzmény: RhB (12351)
RhB Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12351

Braun úrfi megszólítása ezentúl "Tanár úr" lesz? :-)))

Előzmény: amicus (12350)
amicus Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12350

Igaza van braun úrfinak, jobb az ilyen evidens dolgokat is leírni a békesség kedvéért. Nagyon szép dolog, hogy ennyire odafigyel az ifjabb generációk képzésére, nevelésére.

A kérdésére a választ sajna nem tudom.

Előzmény: RhB (12348)
division by zero Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12349
Én Szolnokon láttam pár éve. A rendező gurítódombhoz közeli végén rozsdásodott.
Előzmény: braun (12346)
RhB Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12348

Tudja valaki, hogy a 24-28 237-1-es merre tanyázik? A félreértések elkerülése végett ez nem egy Bz mellék...

 

Szerintem azt már minden gyerek tudja, hogy azokat a 24-28 500-tól felfele számozták.

Előzmény: braun (12346)
braun Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12346

 Urak!

 

 Tudja valaki, hogy a 24-28 237-1-es merre tanyázik? A félreértések elkerülése végett ez nem egy Bz mellék, hanem egy kissé romos állapotú kéttengelyes személykocsi.

maczko Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12344

Szerintem máshol kellene megbeszélnünk, mert kivágnak innen minket:

Akkor nem volt ekkora kamionforgalom.

Előzmény: k.novotny (12307)
mcg Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12343

Lehet:)

 

Az ajtókhoz csak egy kell,a másik meg a fékhez mindenképp..

 

A 10bar-os ,amiről az ajtóvezérlés megy,arról mennek a vákumos wc-k is...

 

Ha nem lenne ez a vezeték,akkor az IC-k pneumatikus ajtóit igencsak nehezn tudnák az utasok kinitni..:)

 

Bár láttam már olyat,hogy a keletis szakik ezt elfelejtették öszekötni az egyik közbenső kocsin a Goldoni/Balaton pároson...:))

 

Előzmény: M41 2204 (12342)
M41 2204 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12342

budikhoz(itt igaz olyan nincs) - ha memóriám nem csal, inkább már nincs.

Azt kérdeztem, miért kell két légvezeték az ajtóvezérléshez. Akkor ezek szerint tényleg félreéretettem. :))

Előzmény: mcg (12340)
mcg Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12340

Az alap az 5bar-os...erről megy a fékberendezés.

 

Az ajtókhoz,budikhoz(itt igaz olyan nincs) a segédlégvezeték kell,ami 10bar nyomású...

 

Ezeket egyben nem kötheted...:)

Előzmény: M41 2204 (12339)
M41 2204 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12339

Lehet, hogy félreértek valami, miért kell két légvezeték az ajtók működtetéséhez?

Előzmény: bodecsabi (12338)
bodecsabi Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12338
Az ha jól tévedek bonyolultabb sztori. Került is, meg ment is el, a kulcsszó itt a két légvezeték az IC kocsik ajtóműködtetése miatt.

Csabi
Előzmény: M41 2204 (12337)
M41 2204 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12337
20-37 sorozatból nem kerültek Szegedre?
Előzmény: bodecsabi (12335)
Nohabf Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12336
Köszönöm az infót!
Előzmény: bodecsabi (12335)
bodecsabi Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12335
Decemberben Szombathely megkapta az összes 20-70 Bpm és az összes 10-71 Apmz kocsit. Cserébe leadta -67-es kocsijait az Alföldre.

Csabi
Előzmény: Nohabf (12333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!