Ha már úgyis összeolvadnak egyszer, remélem, nem offolnánk szét a topikot, ha összeírnánk őket egybe. Én sajnos eléggé elkavarodtam a két szállítmánnyal, ezeket tudom csak:
Lemaradtam, miről is van szó? Annyit értettem, hogy megérkeztek és hogy "Fosvo 8700"...azt ne mondd nekem, hogy a TV-hez is kerül ilyen hulladék. Remélem nem Helyire.
A többit láttam Cinkotán, a Volvo-bázison. Remélem, hogy azok az ocsmányul felrakott kék csíkok mihamarabb eltűnnek róluk vagy kijavításra kerülnek, mert ez így esztétikai borzalom.
A szegedit ne bolygassuk, így is elég nyakatekert és hosszú az útvonala. A Fejér megyei és a Bács-Kiskun megyei üdülési igényeket nem feltétlenül kellene egyazon autóbuszjárattal kielégíteni.
Ha már járatokat tervezünk: Dunaújvárosból leginkább egy helyből induló járatot lenne célszerű indítani, a Kiskunhalas környékieknek pedig Kiskunhalasról lenne célszerű indítani járatot, ami viszont Solttól párhuzamos lenne a Kecskemét-Hévíz járattal. Megérné?
Ha már ennyire bevált ez az új Szeged-Székesfehérvár (Veszp./Sop./Győr) vonal, sok utassal, el kellene gondolkodni hogy sokkal jobb lenne nyáron a Szeged-Hévíz járatot is errefelé üzemeltetni. Pl. Halas,Kőrös, Dunaújváros városokból EGYETLENEGY járat SINCS!!! a Balatonra a nyáron... Nem kalkuláltam ki percre pontosan de 6-7 óra között lenne a teljes menetidő mondjuk ha Szfv után Siófok-déli part lenne az útvonal...
Állítólag a jövő héten 4 sofőr megy fel a BKV hoz. Hoznak buszokat felújításra. Felújításra bement a KBT-234 belső kiszerelések folynak ülések már kint, klíma már lekerült. KBS-691 szépen halad, hamarosan kész.
— helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló autóbusz, kéttengelyes 16 db; — helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló autóbusz, háromtengelyes 7 db; — helyközi országos távolsági szóló, kéttengelyes autóbusz 7 db; — turista autóbusz 2 db: