Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HZ2 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16890

Sziasztok!

 

Szervó ügyben két dolog lenne:

1. menet közben megy el a szervó hatás

Ha csak balra (vagy csak jobbra) tekerésnél remeg, akkor esélyes, hogy erősen megkopott a rendszer. Nekem is volt ilyen problémám, az lett a vége, hogy menet közben balra tekerésnél teljesen elment a szervó hatás. Fel kell emelni az autót, bal oldalon el kell húzni a gumiharangot, ha folyik belőle az olaj, akkor az szívás. Nekem komplett szervó csere lett a vége.

2. álló helyzetben/parkolásnál/kis sebességnél remeg

Hallottam a nyomócsöves megoldásról, de még nem volt "kedvem" kipróbálni (nem olcsó az a cső...)

Viszont 2-3 hete öntöttem a szervo olajhoz Xado szervo adalékot, és láss csodát pár nap hajtás után elmúlt a remegés. Érdemes kipróbálni...

HZ

Előzmény: P-L (16887)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16889

Szombaton motoros rendezvényre vagyok hivatalos, úgyhogy részemről kizárt.

Előzmény: Tomma407 (16888)
Tomma407 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16888

Sziasztok! Szombaton jön valaki innen Tökölre peugeot talira?

P-L Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16887

Nekem sem hangos a szervo. Még amit észrevettem, hogy inkább balra tekerésnél van.

doominogame Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16886

Mindig tanul az ember :)

Előzmény: omada (16885)
omada Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16885

Amikor tekergeted a kormányt, a szivattyú hajtás igénye megnő, és a motorvezérlő nemtudja egy stabil fordulaton tartani az alapjáratot, hanem egy picit leesik.  Mivel csökken a motor fordulata így a generátoré is, ha a generátoron nagy a terhelés akkor már teljes gerjesztésnél sem tudja tartani a ~14V körüli feszültséget, így egy picit esik a feszültség és ezt észrevenni a tompított halványodásán.  A szervócsőben még szokott lenni egy nyomáskapcsoló, ami a motorvezérlőnek ad jelet, hogy kicsit emelje meg az alapjáratot. 

Előzmény: doominogame (16884)
doominogame Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16884

Nagyon érdekelne, mi az összefüggés a kormány eltekerés és a tompított fény halványulása között. Valaki?

Előzmény: dx man (16881)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16883

Nekem nem hangos a szervóm és a lámpa elhalványodást sem tapasztaltam.

Előzmény: dx man (16881)
dx man Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16882

Egy kormányszervo diagos oldalon találtam:

Zajos morgás: a szervókormánygépekben bizonyos kritikus nyomásviszonyok mellett (részterhelésnél) hidraulikus lengés keletkezik. A rezgésszám kormánytípusoktól függően változó(100-200 Hz). A rezgés a kormányzást nem zavarja.

Szervos mesélte, hogy abban a nyomóági vagy visszatérő csőben (már nem emlékszem melyikben) van vmilyen rezgésnyelő spirál. Ennek esetleges szakadása, deformálódása nem okozhatja a problémát, ill. a nehezebb kormányzást?

dx man Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16881

Szia, neked nem hangos a korm.szervo szivattyúd? Középálláson, terhelés nélkül értem a kérdést. Majd nézd meg este, hogy a tompított fénye elhalványul-e láthatóan parkoláskor, kormánytekeréskor.

Egy bizonyos időponttól kezdve a PUG orvosolta a kormányrezonálás hibát, előtte úgy tudom az újakon még gariban cseréltek szivattyút vagy nyomócsövet.

Kormánykerék beremeg: Nyomóági nagynyomású vezeték hibás /
szervoszivattyú„kagylós”kopása

Előzmény: P-L (16871)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16880

Az imént beszéltem egy kollégával, akinek szintén 407-ese van, neki is hasonló kormánygondja van. Neki nem segített a csapágy csere... Tanácstalanság van.

Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16879

Nem biztos, hogy hülyeség, nekem is megfordult már a fejemben, hogy esetleg valami mechanikai probléma lehet, mert a hang és az érzés olyan, mint amikor egy kopott perselyben a tengely, vagy inkább egy tengelyen a fémkarika a túl nagy hézag miatt nem tud siklani, hanem bizonyos forgási sebességtől akadozva forog.

Előzmény: Hundred80 (16878)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16878

Lehet hulyeseg de az also csapagy csere elott azt hittem ennek a kocsinak ilyen nehezkes es darabos a szervoja) felemelve es kormany gombfejet kiveve alig lehetett kezzel elmozditani a kerekeket. Egy probat meger.

Előzmény: Hun_Fighter (16877)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16877

Illetve voltak javaslatok (bilincsek cseréje, tartály túltöltés, stb), de azok sajna ezt a problémát nem oldják meg.

Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16876

Sajnos nem. Feldobtam itt a problémát korábban én is, de egyelőre nem jött olyan tanács, vagy infó, ami alapján el lehetne indulni.

Előzmény: P-L (16875)
P-L Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16875

Megoldást még nem tudni??

Előzmény: Hun_Fighter (16873)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16874

Nem sok az, kb reálisnak tűnik. Bár nem vagyok nagyon képben a felszereltségekkel, a konzolon nem láttam az autótelefont, biztos, hogy Premium felszereltség? Ha mégsem Premium, akkor valóban kicsit túl van árazva,

Előzmény: HZ2 (16861)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16873

Nálam ugyanez a gond.

Előzmény: P-L (16871)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16872

Előre is köszönöm a segítségedet ,küldtem emailt + képet hozzá.

Előzmény: Zolysys (16870)
P-L Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16871

Sziasztok!

 

Szeretnék tanácsot kérni a szervo problémámmal kapcsolatban.Visszaolvastam, de az én gondomra nem nagyon találtam hozzászólást.

Az lenne a jelenség, hogy jobbra-balra tekerésnél darál.Álló helyzetben talán nem annyira és mintha hidegen,rögtön beindítás után még nem annyira.

Nem habosodik, az olaj kicserélve, a csőbilincsek(amiket ajánlottatok) kicserélve.

 

Köszönöm szépen előre is annak aki tud valami hasznos ötletet mondani!

 

Szép estét!!

Zolysys Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16870

tuti meg tudom oldani

cikkszámot adj

Előzmény: Hundred80 (16868)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16869

Ja és most jöttünk csak rá,hogy mióta megvan szorult a kormány.Most egy álom tekergetni )

A tanulság ,hogy bármilyen kocsit veszek is a közeljövőben viszek magammal egy tipus azonos tulajt ))

Előzmény: Hundred80 (16868)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16868

Üdv mesterek.

Szeretném megtudni,hogy van e olyan aki tutira megtudja rendelni a kijelző keretemet. Kb 1 hónapja a helyi szalonban lebeszéltem,  kikerestettem a  7 colos előlapot (ár is megvan 11 ezer )de biza azóta semmi  akivel lebeszéltem beteg, azt mondták másik megyeszékhelyre irjak az ottani szakinak akivel eljátszottuk a beazonosítást ,ez volt 2 hete. Tele lett a hócipőm.Természetesen korrekten kifizetem a terméket + tejet sört,felest bármit állok az ügy elintézőjének )

Ja más,egy éve megvan kb a nejemnek a 407 1,6 hdi.Lotyogott a futómű ,alsó támcsapágyakat megrendeltettem -cserénél derült ki a jobb első csap elkopott előző javításnál sörös dobozzal hézagolták a csapágy és a csap közötti külömbséget,a  kocsi mappájában megtaláltuk a  számlát amit egy helyi viszonylatban jó nevű autó szervízben javítottak ( 2 első támcsapágy 2 kormány össz gömbfej, 2011 ben 158 260 ft-ért) a pofám leszakadt még a szerelőnek is.

szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16867

Igen, ahogy domino is írja minél jobban felszereltet vegyél.

Előzmény: DannyZuko (16863)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16866

Jah mégegy dolog. Az indexkar szeret elgyengülni, és a középső fütés beömlőnél ellenőrizni kell hogy a terelőlapkák nem töröttek-e mert azt macerás javítani.

Előzmény: DannyZuko (16863)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16865

Hali!

 

Nekem is az van. Imádom, el nem adnám semmi pénzért, bár a 2.0hdi nyilván egy jobb motor, de nekem ez is elég mindenre. Rendkívül kényelmes, tágas, hátul ugyan kissé szűkös és a csomija sem a kategória legnagyobbja de minden befért eddig és a 135 utazót kényelmesen viszi 4 személy full csomaggal, klímával is. Az 5 literes fogyi felejtős, átlagban 6-6,5 közötti a reális. 5-ös váltóval az enyém 180-nál elfogy, 135-nél 3100-at forog. Elektronika. Csak abban megy tönkre bármi amiben van. Ebben van bőven, mindenféle szenzor a motorban, kerékben, féknél, stb. de egyáltalán nem olyan rossz a helyzet mint az sokan mondják. Kisebb bosszantó hibák lehetnek, de összességében nem roszabb mint bármelyik másik gyártó terméke. 165 ezernél már figyelni kell erre-arra. Kettős tömegű lendkerék, részecskeszűrő (eolys). Éredemes megnézni hogy száraz-e a porlasztók melletti rész, ha taknyos akkor az nem egészséges. Egy értő szemnek rá kell nézni diaggal, mégha nincs hibaüzenet akkor is ki lehet szúrni egy-két hibát az élő adatokból. Ha az olaj, szűrők rendesen (nem gyári ütemben) voltak cserélve, nem tescossal járt akkor a motor sokáig jó lehet, illetve gondos tulajról árulkodik. Gázolajból sem szereti a gagyit. Jó autók nagyon, kicsit tutujgatni kell őket, de olyankor hálásak. :)     

Előzmény: DannyZuko (16863)
doominogame Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16864

A legszebb kombi. Ha tudsz választani, inkább vegyél 2.0 motorost, nem eszik sokkal többet, de jóval erősebb, nyomatékosabb. A motor is tartósabb. Keress jól felszereltet, mert hamar fájni fog, ha egy fapadban ülsz és látod, mennyi minden okosság lehetne benne. Ennél a típusnál az utólagos berakás nem egyszerű út, a vezeték kötegek és a fedélzeti elektronika miatt. Kényelemre számítsál, de ez a kombi nem nagyon jó cuccolni, mert erősen befelé dőlnek a hátsó traktus falai. Amúgy arra számítsál, hogy mindig lesz valami apró nyűgje, mert francia és mindent figyel. Még egy helyzetjelző hiba miatt is hisztizik. A km legyen benne biztos, mert egy visszatekert kocsi nagy és drága meglepetéseket okozhat. Fő, hogy ne higgy az eladónak, ha az anyja szeme világára is esküszik. Ez vonatkozik magánszemélyre és kereskedőre egyaránt. Kérjél papírokat, szervizszámlákat, szervizkönyvet. A vásárláshoz, próbákhoz vigyél hozzáértőt, vagy vidd el egy átvizsgálásra, de ne a tulaj mondja meg, melyikbe, mert az le lehet zsírozva. Ha papírokkal valami nincs rendben, pl. a törzskönyv nem névre szól, akkor hagyd ott. Fő, hogy ne szeress bele egy példányba azonnal. És alkudj.

Előzmény: DannyZuko (16863)
DannyZuko Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16863

Sziasztok!

 

Kacérkodom a gondolattal, hogy veszek magamnak egy 2008-as 407 sw 1,6hdi symbolt-t. A kocsiban 165e km-t írnak.  Tudtok valamit mondani ezekről a kocsikról? Jót vagy rosszat? Amit hallottam és olvasgattam róluk az az, hogy a motorjuk kimegy a világból is, csak az elektronikájuk nem a legjobb. Tud valaki valamit ezekről? Milyen fogyasztást kell várni ettől a motortól a 1,5 tonnás kaszniban? Megállítom 5-6L közt? Nyilván nem Senna stílusban, hanem a normál 100-120 körüliben.

 

Kommenteket előre is köszi!

Fabricio78 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16862

Lehet, hogy igazad van! Bár találtam 2007-es SW 1.6 HDI-t 2,199-ért, és ennél jóval olcsóbbat is. Isten tudja mi a reális ár....

Előzmény: HZ2 (16861)
HZ2 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16861

Lehet hogy én vagyok eltájolva, de nekem soknak tűnik az ára...

Előzmény: Fabricio78 (16845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!