Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16894

9ml úgyhogy belefér. :)

XADO 12104

Előzmény: dx man (16892)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16893

Még az is lehet hogy kinézek.

Előzmény: Tomma407 (16888)
dx man Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16892

Hogy csináltatok neki "helyet", ill. mennyi Xado-t töltöttél bele?

Van olyan műhely egyáltalán, ahol le tudják szivattyúztni kvázi a teljes fáradt olajmennyiséget a szervokörből?

Előzmény: HZ2 (16890)
dx man Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16891

Amikor leállítod a motort, akkor sem hallod, ahogy a servo elcsendesedik?

Előzmény: Hun_Fighter (16883)
HZ2 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16890

Sziasztok!

 

Szervó ügyben két dolog lenne:

1. menet közben megy el a szervó hatás

Ha csak balra (vagy csak jobbra) tekerésnél remeg, akkor esélyes, hogy erősen megkopott a rendszer. Nekem is volt ilyen problémám, az lett a vége, hogy menet közben balra tekerésnél teljesen elment a szervó hatás. Fel kell emelni az autót, bal oldalon el kell húzni a gumiharangot, ha folyik belőle az olaj, akkor az szívás. Nekem komplett szervó csere lett a vége.

2. álló helyzetben/parkolásnál/kis sebességnél remeg

Hallottam a nyomócsöves megoldásról, de még nem volt "kedvem" kipróbálni (nem olcsó az a cső...)

Viszont 2-3 hete öntöttem a szervo olajhoz Xado szervo adalékot, és láss csodát pár nap hajtás után elmúlt a remegés. Érdemes kipróbálni...

HZ

Előzmény: P-L (16887)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16889

Szombaton motoros rendezvényre vagyok hivatalos, úgyhogy részemről kizárt.

Előzmény: Tomma407 (16888)
Tomma407 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16888

Sziasztok! Szombaton jön valaki innen Tökölre peugeot talira?

P-L Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16887

Nekem sem hangos a szervo. Még amit észrevettem, hogy inkább balra tekerésnél van.

doominogame Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16886

Mindig tanul az ember :)

Előzmény: omada (16885)
omada Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16885

Amikor tekergeted a kormányt, a szivattyú hajtás igénye megnő, és a motorvezérlő nemtudja egy stabil fordulaton tartani az alapjáratot, hanem egy picit leesik.  Mivel csökken a motor fordulata így a generátoré is, ha a generátoron nagy a terhelés akkor már teljes gerjesztésnél sem tudja tartani a ~14V körüli feszültséget, így egy picit esik a feszültség és ezt észrevenni a tompított halványodásán.  A szervócsőben még szokott lenni egy nyomáskapcsoló, ami a motorvezérlőnek ad jelet, hogy kicsit emelje meg az alapjáratot. 

Előzmény: doominogame (16884)
doominogame Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16884

Nagyon érdekelne, mi az összefüggés a kormány eltekerés és a tompított fény halványulása között. Valaki?

Előzmény: dx man (16881)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16883

Nekem nem hangos a szervóm és a lámpa elhalványodást sem tapasztaltam.

Előzmény: dx man (16881)
dx man Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16882

Egy kormányszervo diagos oldalon találtam:

Zajos morgás: a szervókormánygépekben bizonyos kritikus nyomásviszonyok mellett (részterhelésnél) hidraulikus lengés keletkezik. A rezgésszám kormánytípusoktól függően változó(100-200 Hz). A rezgés a kormányzást nem zavarja.

Szervos mesélte, hogy abban a nyomóági vagy visszatérő csőben (már nem emlékszem melyikben) van vmilyen rezgésnyelő spirál. Ennek esetleges szakadása, deformálódása nem okozhatja a problémát, ill. a nehezebb kormányzást?

dx man Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16881

Szia, neked nem hangos a korm.szervo szivattyúd? Középálláson, terhelés nélkül értem a kérdést. Majd nézd meg este, hogy a tompított fénye elhalványul-e láthatóan parkoláskor, kormánytekeréskor.

Egy bizonyos időponttól kezdve a PUG orvosolta a kormányrezonálás hibát, előtte úgy tudom az újakon még gariban cseréltek szivattyút vagy nyomócsövet.

Kormánykerék beremeg: Nyomóági nagynyomású vezeték hibás /
szervoszivattyú„kagylós”kopása

Előzmény: P-L (16871)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16880

Az imént beszéltem egy kollégával, akinek szintén 407-ese van, neki is hasonló kormánygondja van. Neki nem segített a csapágy csere... Tanácstalanság van.

Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16879

Nem biztos, hogy hülyeség, nekem is megfordult már a fejemben, hogy esetleg valami mechanikai probléma lehet, mert a hang és az érzés olyan, mint amikor egy kopott perselyben a tengely, vagy inkább egy tengelyen a fémkarika a túl nagy hézag miatt nem tud siklani, hanem bizonyos forgási sebességtől akadozva forog.

Előzmény: Hundred80 (16878)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16878

Lehet hulyeseg de az also csapagy csere elott azt hittem ennek a kocsinak ilyen nehezkes es darabos a szervoja) felemelve es kormany gombfejet kiveve alig lehetett kezzel elmozditani a kerekeket. Egy probat meger.

Előzmény: Hun_Fighter (16877)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16877

Illetve voltak javaslatok (bilincsek cseréje, tartály túltöltés, stb), de azok sajna ezt a problémát nem oldják meg.

Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16876

Sajnos nem. Feldobtam itt a problémát korábban én is, de egyelőre nem jött olyan tanács, vagy infó, ami alapján el lehetne indulni.

Előzmény: P-L (16875)
P-L Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16875

Megoldást még nem tudni??

Előzmény: Hun_Fighter (16873)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16874

Nem sok az, kb reálisnak tűnik. Bár nem vagyok nagyon képben a felszereltségekkel, a konzolon nem láttam az autótelefont, biztos, hogy Premium felszereltség? Ha mégsem Premium, akkor valóban kicsit túl van árazva,

Előzmény: HZ2 (16861)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16873

Nálam ugyanez a gond.

Előzmény: P-L (16871)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16872

Előre is köszönöm a segítségedet ,küldtem emailt + képet hozzá.

Előzmény: Zolysys (16870)
P-L Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16871

Sziasztok!

 

Szeretnék tanácsot kérni a szervo problémámmal kapcsolatban.Visszaolvastam, de az én gondomra nem nagyon találtam hozzászólást.

Az lenne a jelenség, hogy jobbra-balra tekerésnél darál.Álló helyzetben talán nem annyira és mintha hidegen,rögtön beindítás után még nem annyira.

Nem habosodik, az olaj kicserélve, a csőbilincsek(amiket ajánlottatok) kicserélve.

 

Köszönöm szépen előre is annak aki tud valami hasznos ötletet mondani!

 

Szép estét!!

Zolysys Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16870

tuti meg tudom oldani

cikkszámot adj

Előzmény: Hundred80 (16868)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16869

Ja és most jöttünk csak rá,hogy mióta megvan szorult a kormány.Most egy álom tekergetni )

A tanulság ,hogy bármilyen kocsit veszek is a közeljövőben viszek magammal egy tipus azonos tulajt ))

Előzmény: Hundred80 (16868)
Hundred80 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16868

Üdv mesterek.

Szeretném megtudni,hogy van e olyan aki tutira megtudja rendelni a kijelző keretemet. Kb 1 hónapja a helyi szalonban lebeszéltem,  kikerestettem a  7 colos előlapot (ár is megvan 11 ezer )de biza azóta semmi  akivel lebeszéltem beteg, azt mondták másik megyeszékhelyre irjak az ottani szakinak akivel eljátszottuk a beazonosítást ,ez volt 2 hete. Tele lett a hócipőm.Természetesen korrekten kifizetem a terméket + tejet sört,felest bármit állok az ügy elintézőjének )

Ja más,egy éve megvan kb a nejemnek a 407 1,6 hdi.Lotyogott a futómű ,alsó támcsapágyakat megrendeltettem -cserénél derült ki a jobb első csap elkopott előző javításnál sörös dobozzal hézagolták a csapágy és a csap közötti külömbséget,a  kocsi mappájában megtaláltuk a  számlát amit egy helyi viszonylatban jó nevű autó szervízben javítottak ( 2 első támcsapágy 2 kormány össz gömbfej, 2011 ben 158 260 ft-ért) a pofám leszakadt még a szerelőnek is.

szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16867

Igen, ahogy domino is írja minél jobban felszereltet vegyél.

Előzmény: DannyZuko (16863)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16866

Jah mégegy dolog. Az indexkar szeret elgyengülni, és a középső fütés beömlőnél ellenőrizni kell hogy a terelőlapkák nem töröttek-e mert azt macerás javítani.

Előzmény: DannyZuko (16863)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 16865

Hali!

 

Nekem is az van. Imádom, el nem adnám semmi pénzért, bár a 2.0hdi nyilván egy jobb motor, de nekem ez is elég mindenre. Rendkívül kényelmes, tágas, hátul ugyan kissé szűkös és a csomija sem a kategória legnagyobbja de minden befért eddig és a 135 utazót kényelmesen viszi 4 személy full csomaggal, klímával is. Az 5 literes fogyi felejtős, átlagban 6-6,5 közötti a reális. 5-ös váltóval az enyém 180-nál elfogy, 135-nél 3100-at forog. Elektronika. Csak abban megy tönkre bármi amiben van. Ebben van bőven, mindenféle szenzor a motorban, kerékben, féknél, stb. de egyáltalán nem olyan rossz a helyzet mint az sokan mondják. Kisebb bosszantó hibák lehetnek, de összességében nem roszabb mint bármelyik másik gyártó terméke. 165 ezernél már figyelni kell erre-arra. Kettős tömegű lendkerék, részecskeszűrő (eolys). Éredemes megnézni hogy száraz-e a porlasztók melletti rész, ha taknyos akkor az nem egészséges. Egy értő szemnek rá kell nézni diaggal, mégha nincs hibaüzenet akkor is ki lehet szúrni egy-két hibát az élő adatokból. Ha az olaj, szűrők rendesen (nem gyári ütemben) voltak cserélve, nem tescossal járt akkor a motor sokáig jó lehet, illetve gondos tulajról árulkodik. Gázolajból sem szereti a gagyit. Jó autók nagyon, kicsit tutujgatni kell őket, de olyankor hálásak. :)     

Előzmény: DannyZuko (16863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!