A fa sajna nem a legszárazabb, de a száraz fával se az igazi ....
A c24 nincs kizárva, de nagyon meg kellene nézetni valakivel, aki ért hozzá .... mert gázkazán kellene, ha nem vagyunk otthon nappal vagy éjszaka ha már nem rakjuk a kazánt ...
Egy éve megy, volt pár 128-as lángvesztéses hibakód ez alatt, de erre a szerviz tudja a megoldást, 5 perc alatt megoldják, hogy megbízható legyen az ionáram érzékelés, nameg reset-re különben is törlődik a hiba. Szóval bevált.
Egy kis vízvezetékes tanácsot kérnék: mitől lehet, hogy a zuhanynál előbb bekapcsol a meleg vízhez a gáz, és rendesen meleg a víz, majd pár másodperc után kialszik és csak hideg víz jön. Most cseréltem csapot, mert úgy véltem, az az oka. A mosdóban viszont folyamatosan jön a meleg víz. Ilyen sorrendben vannak a vízóra után: kád, mosdó. Előre is köszönöm, ha segít valaki. És bocs a szakszertűtlen előadásért.
két oldalon dudor. :( megpróbálom kihajtani, ha találok laposvasat, de igazából nem kell nekem feltétlenül ez a hollandi anyás kötés. vennék mást, ha máshogy meg lehet oldani és nem kell hozzá spéci szerszám. ha nincs egyszerűbb megoldás, és veszek egy ugyanilyen hollandi anyás újat, akkor az új nyomáscsökkentővel való összekötéshez is kell ez a spéci szerszám?
A cső belsejébe kell dugni egy megfelelő profilú kulcsot, és azzal. Ha szerencséd van, akkor hatszögű, akkor egy nagy imbuszkulccsal ki lehet tekerni, ha kerek, és két oldalon "dudor" van, akkor elvileg spéci dugófej kell hozzá, vagy olyan széles laposvas, ami a csőben forog, de a dudorban rendesen megakad.
sziasztok! elnézést a primitív kérdésért, de egy ilyen hollanderes kötést hogy lehet oldani?
nyomáscsökkentőt és biztonsági szelepet cserélek bojler alatt és a csap felett a nyomáscsökkentő ezzel az anyával volt rászorítva a csonkra. ezt az anyát nem igazán lehet megfogni, hogy ki tudjam hajtani a nyomcsökkentőből, mert nyilván elforog. és magához a rézcsőhöz sem férek hozzá csőfogóval.
Nos, igazából ez bármelyik kazánra igaz lehet, ami vizet fűt és zárt (vagy később valamiért zárttá váló) rendszerrel működik.
Amúgy most jobb lett a dolog, mert nem tud úgy levegősödni a rendszer. Be lett építve két automata légtelenítő a rajzon jelölt fekete "gomba", illetve a tágulási tartályt felülről kötöttük rá a
csőre, így a buborék biztosan tud távozni.
Viszont nekem volt egy további ötletem, mi lenne ha így csinálnánk meg:
A kályhából elmenő csőre egy "T" -vel kapna egy túlfolyót, amin szerintem távozhatna a gőz meg a nyomás keringés leállásakor a tágulási tartályba. Csak így nem tudom, hol lenne jobb a tágulási, a szivattyú előtt vagy után a visszatérő ágban.
Szerintetek ez működhet? Tudom, hogy sok múlik az egymáshoz viszonyított magasságokon....
Ha már meleg van, akkor aaaaz van.. de ha 17 órára érek haza és 16 fok van most (pedig még hol a fagy) és 19 óra környékén még csak 19 fok van és 20 körül meg alvás, akkor sose megy 20 fokra fel a lakás.... :( mert nincs aki teszi a kazánt .... valahogy a felfűtést kellene rövidítenem.... igaz régi hatalmas csöves rendszer átalakítva szivattyúval... mert cirkó módban fél nap a melegedés .... a csövek cseréje vékonyra, osztóval megoldás lehet? mert ebbe a rendszerbe van még egy fég c24, de 2 éve 5 nap alatt 35.000 huffot evett meg... azóta rá se nézek, nem hogy bekapcsolom ....
Azt meg tudná mondani valaki, hogy egy mezei C-24-es gázkazán hány %-os hatásfokú lehet? Van itt elfogadható áron lévő kazán, ami 91%-os hatásfokú. Nem érné meg lecserélni a C-24-emet egy ilyenre?