Ahogy írtam, egy kollégámnak van egy 280 lovas benzines, azt mondta, hogy csak szóljak és megyünk egy kört. Szép kék. Ha jól emlékszem ~1X M körül volt. (15-16...passz).
megjegyzem én a Bravót úgy vettem 2012 -ben.. hogy a lányomnak egy sportversenyén voltunk Üllőn . egész napos volt, untam magam, átmentem az Atlasz akkori Fiat kereskedésébe, nem is tudom létezik e még.
nagyon agilis eladó volt, mentünk egy kört egy t-jet Bravóval. nagyon megteszett (Zafira beszámít) pár hónap múlva vásároltam egyet :) (nem itt, északon a Duna mellett)
Suv Porsche nem kene, de az 5 ajtos verziobol az uj azert dogos nagyon.az nekem kene. De abban az arban inkabb s merci. Nekem a mai olaszok nem jonnek be. A stelvio aranytalan a szememnek. Plane az a ket kajhacso hatul.
Ford raptor tetszik meg, de csak 4hengeres dizel van (amugy a platos 4kerek nekem jol jonne)
Az uj auto arak nagyon magasan vannak. Pont ma olvastam a vezessen a 14 millios octaviat. Azert az elegge azt a qv a.
Ne viccelj, ha lett volna az octavia méretében hasonló vas a Fiatnál, talán maradtam volna. De - ahogy korábban is írtam - elmentek az 500-as irányába. A Tipo meg amerikai design, a Dodge Dart átirata, alul motorizált és ahhoz képest az ára nem baráti. Az alap majdnem 2M-val drágább, mint 2009-ben a Bravo volt.
Szóval nem pálya.
Az mostani nagy, könnyebb, mint a Bravo volt és dinamikusabb (lehet, hogy a dsg teszi, de a +41NM is érezhető).
Tegnap felugrottunk Káoszfalvára - kb haszontalanul, de ez mindegy is - szóval már majdnem beértünk az M3 bevezetőre, mikor először egy Cayenne S porolt el ezerrel, majd nem sokkal utána egy Stelvio Q. Nem hiszem, hogy valaha előállna a helyzet, de ha választani kell, akkor ez utóbbi sokkal inkább, mint a P. :-)
Nem rossz kocsi, igaz akinek volt már Bravoja annak egy picit visszalépés. Mind a felhasznált anyagok terén, mind a helykínálatban. Mi próbáltuk cégesnek az 1,4 szívót, de a kolléga 1,3 M-jet Lineájához mérten számára autózhatatlan...
persze ez már nem az a Fiat, sajnos török már. Nekem a legkellemetlenebb az ajtó kilincse volt, ami eszméletlen béna tervezési hiba.
Egy napig volt nálam egy dízel, amíg a Giu éves szervizen volt.
100+ kilit mentem vele, pozitív véleménnyel kiszállva. Jó futómű, jó motor, kifejezetten kényelmes ülések, nekem sokkal kényelmesebb mint az Octavia ülése pl.
Fateromnak is nagyon tetszett! (Grandéja van amúgy)
Az nagyon jó teljesítmény főleg, ha egy 1800 kg-es szívó :) egyterűben van. Jó hosszú váltójával simán tudhatja a 10 feletti 0-100-at.:) A jó billegős felépítményével pedig a kanyarok királya.:) Nekem még mindig jobban bejön a lapos, 1300kg-os könnyű autó:) Szinte csak egyedül járok, a családban mindenkinek van már autója....
Mi kérem szépen nagyon jól tudjuk, hogy 190 ló csak arra elegendő, hogy odébbálljunk a kertben. Oviba járni már "minimum" 200-210 ló szükséges, rendesen haladni pedig még ennél is több.
(A fentiekből kb. 100 ló levonható, amennyiben valaki nem béna. ;-) De nem biztos, hogy ez az alapeset.)
Szerintem a Fordnál is több a cégautó, ugyanúgy, mint a Skodánál.
---
Én vennék megint. Nem beszélgetni akarok vele, vigyen el A-B-vonalon és legyen benne hely. Nekem pont jó. :-)
Megnéztem a Tipo anyagát a Fiat oldalán. Majd 200 kg-val nehezebb,mint az Octavia és a 120-as t-jet motor a csúcs. A csomagtartó is kisebb. És a belseje sem élhetőbb.
A Bravo az korrekt vas volt, dizájnban meghaladta a saját korát, de a Fiatnál nagyon félrement az irány a 500-as mindenféle módozataival. Kár...
---
Ne viccelj már, a 190 lovas sem olyan gyenge.
Jójó, nyilván egy RS buli lehet, (az, egy kollégának volt, mentünk vele, de eladta és vett egy 280 lovas Giuliát) de egyelőre az körön kívül marad. :-)