Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2023.04.20 0 0 33551

Nem hiszem. Ennek négy kerékkel kevesebbje van.

Előzmény: Atis57 (33549)
ponTT Creative Commons License 2023.04.20 0 0 33550

Köszönöm a választ!!

Előzmény: tom sawyer (33543)
Atis57 Creative Commons License 2023.04.18 -2 1 33549

Szia!

 erre gondoltál?      Rmms 31-55-395-5358-1

 

Előzmény: róbertke (33548)
róbertke Creative Commons License 2023.04.18 0 0 33548

Előkerűltek a Tankszállítók? 

Boldogult korukban ezek 83 tonnát tudtak szállítani. 😎

Előzmény: 8601301 (33540)
Felek Ferenc Creative Commons License 2023.04.17 0 1 33547

MÁV Ggu 166 299 - gyártva 1939. - S. 1970.

fed-2 Creative Commons License 2023.04.15 0 1 33546
Előzmény: Zsivany2 (33544)
Zsivany2 Creative Commons License 2023.04.15 0 0 33545

Jó, akkor nem csak én gondoltam így.

Előzmény: György barát (33533)
Zsivany2 Creative Commons License 2023.04.15 0 0 33544

Ki a gyártó N-ben? N-gem érdekelne. 

Előzmény: fed-2 (33538)
tom sawyer Creative Commons License 2023.04.15 0 0 33543

Szerintem 1000 mm-es kerekek voltak alattuk.

Előzmény: ponTT (33542)
ponTT Creative Commons License 2023.04.15 0 0 33542

Szervusztok!

 

Meg tudná mondani valaki, hogy a Ggs kocsik alatt milyen átmérőjű kerekek futnak/futottak?

 

fed-2 Creative Commons License 2023.04.13 0 0 33541

Persze, mások is gyártják/gyártották. De nem véletlenül nem linkeltem be sem a REE-modeles sem más termékét, a Piko-ét meg főleg. Valami érdekes megfontolásból a Piko-nál már a hetvenes években hihetetlen energiával és munkával -a nyugati kortársakhoz képest is- rendkivüli részletességgel megcsinálták a vagon felépitmények legkisebb eltéréseit is (olasz vagy francia kocsiknál) , majd MINDENT ráraktak ugyanarra az egységes német alvázra ... :-(

A hozzá illő filléres tojás kerekekkel együtt :-(((

 

De ez már bőven off-topic, jól ki leszek itten ebrudalva a modelles aspektusokkal...

 

Előzmény: RhB (33539)
8601301 Creative Commons License 2023.04.12 0 3 33540

Egy sor állt belőlük Tatán. Csak néhányat volt időm megnézni. Azokról a gyári táblák el voltak távolítva. 

 

31 55 484 9 613-4 Sammps

 

 

---

 

 

31 55 484 9 642-3 Sammps

RhB Creative Commons License 2023.04.12 0 1 33539

Ezt a kocsit a Piko is csinálta/csinálja H0-ban már évtizedek óta, de az előzményben lévő MÁV-os kocsinak nincsenek meg a szellőzők a lehúzható fedelekkel ill. az ajtó melletti kicsit lejjebb van és fedő nélkül. A lehúzható szellőzők eltüntetése talán az egyik legszarabb meló. :D És ez az N-es rézmodell is ilyen.

 

 

Nekem is van ilyen régi, talán kettő is, elvileg az 5/6449/... kocsik ezek. Most nincsenek kéznél

 

A Piko kocsira példa, a régi

 

https://www.vatera.hu/gh63-h0-piko-fedett-teherkocsi-sncf-3237267035.html

 

https://www.vatera.hu/r482-h0-piko-fedett-teherkocsi-sncf-3241510622.html

 

és a mostani

 

https://vasutmodell.com/piko-57705-fedett-teherkocsi-g02-dr-iii

 

Előzmény: fed-2 (33538)
fed-2 Creative Commons License 2023.04.12 0 1 33538

Ez egy francia OCEM 29-jellegű vagon, jól irtátok hogy lehet francia vagy belga eredetű.

Utánakeresve találtam egy szinte tökéletesen a máv-osnak megfelelő réz épitőkészletet belőle (ráadásul emberi áron), de a német kisszériás készitő csak N-esben csinálja, az meg nekem kicsi :-(

 

Előzmény: 505519570004 (33471)
fed-2 Creative Commons License 2023.04.12 0 0 33537

Valami ilyesmi kőagyag edények lehettek azon is:

Előzmény: Atis57 (33528)
fed-2 Creative Commons License 2023.04.12 0 0 33536

Meg egy másik strigulát nekem is húzhat Feri.

Előzmény: M Tom (33523)
M Tom Creative Commons License 2023.04.11 0 1 33535

Sőt 1924-ben a dessaui vagongyár 120 db-ot készített a még nem heggesztett alvázas változatú Om Königsberg sorozatba. Vegyesen fékes és anélküli kivitelben.

Előzmény: György barát (33533)
M Tom Creative Commons License 2023.04.11 0 0 33534

:-))

Előzmény: György barát (33533)
György barát Creative Commons License 2023.04.11 0 2 33533

A vagonfal 2. szelvényében, fölül, két sorban ott van a Deutsche Reichsbahn felirat. Alul a pályaszám és az "Om Breslau" vagy az "Om Essen" szöveg. Mert az ajtó alatti küszöb ennek a kettőnek a jellegzetessége. 

 

Előzmény: Zsivany2 (33532)
Zsivany2 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 33532

Az miből látszik?

Előzmény: M Tom (33522)
róbertke Creative Commons License 2023.04.10 0 2 33531

Előzmény: kanizsella (33526)
róbertke Creative Commons License 2023.04.10 0 0 33530

1930-as években épűlt, 12 db 1000 literes cserépedény 120 hl össztérfogattal, sósav vagy salétromsav szállítására szolgált. 

Előzmény: kanizsella (33526)
rezgaras Creative Commons License 2023.04.10 -1 0 33529

Nekem nagyon németesnek látszik. Min egy német "egyen-alváz".

Előzmény: kanizsella (33526)
Atis57 Creative Commons License 2023.04.10 -1 1 33528

Szia!

 Tetszenek ezek a keránmia-porcelán amforák. A felirat sem rossz ---csaknem robbanó olajat szállitottak vele?

Előzmény: kanizsella (33526)
róbertke Creative Commons License 2023.04.10 0 0 33527

Nagyon szépen köszönöm! 

Előzmény: kanizsella (33526)
kanizsella Creative Commons License 2023.04.10 0 2 33526

Előzmény: róbertke (33525)
róbertke Creative Commons License 2023.04.10 0 1 33525

 

A képek szerint a CSD vasútnak is volt savhordós kocsija. Majd csak a III. korszakos számot kell kideríteni valahogyan. 

  

M Tom Creative Commons License 2023.04.09 0 0 33524

Köszi.

Előzmény: Felek Ferenc (33517)
M Tom Creative Commons License 2023.04.09 0 0 33523

Szia Feri,

egy strigulát már húzhatsz is!

Előzmény: Felek Ferenc (33519)
M Tom Creative Commons License 2023.04.09 0 0 33522

Köszi, a kép jobb oldalán egy eredeti DRG változat van. :-))

Előzmény: Zsivany2 (33516)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!