Pár fényképem van F303 és 303-ról és IH Bergmeisterről Rába 250-ről, de ezek saját képek, meg nem is túl pöpecek szakmailag.
Viszont érdemes az oldtimer magazin honlapján körülnézni.
www.veteran.hu
Még nem ugrottam oda, de most van egy sorozat benne a csepeli Vörös Csillag Traktorgyárról, pontosabban a Csepelekről.
pl.: a 2001. első számban van két kép a kisdutráról (U-28)és a 8 hengeres Csepel motorról.
Máshol tutkó hogy nehéz ügy.
Zetort fényképezni meg amúgyis a káoszmérnök nagypapijánál lehet a legkirályabbul.
:o))))))))))
Már többen irtak nekem, hogy nem akarok-e a honlapomra magyar traktorokat(dutra, stb) felrakni. Én szeretnék, csak nincs hozzá túl sok anyagom, képem meg szinte a nullával egyenlő.
Úgyhogy akinek van dutráról, rábákról, más magyar traktorokról képe, az megdobhatna velük, maradjanak fenn az utókor traktormániásainak legalább képek.
A helyzet szifilisztikája olymértékben orientálódott, hogy a morális egzisztenciának nem jut hely!!!! Magyarul: Vállalom:))))
Egy feltételem az alábbi:
->"Leendő családi házam II. szintjére tervezett erkélyének megszállása" Csak néminemű kocka alakú védőital megfelelő mennyiségű, orvosi vagy szaktársi javallatra történő rendszeres, bőséges belső adagolása tényének esete fennforgásával!!!
(magyarul egy kocka sör:))
->"a tesztjármű szabadon hagyása"
Veszélyességi pótlék? :)
Ps.:Kösz a figyelmességet névváltoztatásügyileg :)
Ha már itt tartunk:nekem nem jön ki sehogysem a (H)eterán (u)iat (G)elújító :)))))))))))))
Sajnos tesztpilóta állást gazdasági okokból nem terveztem, de tesztelés vezetőnek (igazgató) szívesen látnának. A tesztpilóta nélkülézésének gyakorlati megvalósítását az alábbi gondolatok alapján terveztem:
1. Prototipus megépítése után kézigáz beállítása a nyomatáki jelleggörbe csúcsára, majd tesztelendő sebbeség megválasztása után váltókarok megfelelő fokozatba dobálása, a tesztjármű szabadon hagyása.
2. Leendő családi házam II. szintjére tervezett erkélyének megszállása.
3. Kidöntött fák-, agyontaposott autók-, bedöntött házfalak-, dombok-hegyek-szöllöskertek-disznóólak megmászásának és a futott km-ek számlálása.
4.Kiértékelés, károk megbecslése, záróbeszéd meghalgatása a tesztelés vezető szájából.
Előny: igazi Crash Test Dummyra nincs szükség:-) Csak rád a fentebb említett posztra. No meg amúgy is igazgatóként csak többet tudnál akasztani:-)
Hátrány: (?) Van ilyen magyar szó is?
Ha egyszer rámszakad a nemzeti bank, és az oldalbordám jóváhagyásával megalkotom a traktorgyáramat akkor szívesen látnálak magam mellé főkonstruktőrnek:-)
Az állás betőltése csak olyan emberek számára hivatott, akinek a fejében egy kerékkel kevesebb van, de a kisagyában ott az osztómű!:-)
Hat ez egy haromkereku varosi jarmu volt, elol ketto, hatul egy kerekkel. A poenja az volt, hogy mind a harom kereke kormanyozhato alascony sebessegnel, es 90 fokban lehet elforditani, hogy szepen be tudj allni a padka melle, akkor is, ha eppen csak akkora a hely, mint ez az ize. Ehhez viszont minimum ket kereket kell meghajtani(a hatsot, es az egyik elsot), hogy ne korbe forogjon. A designra mar csak nagyon keves idom maradt(ugy 1 nap), igy eleg vadul nezett ki.
Az illeto angol volt, es jol tudott rajzot olvasni. Azonnal atlatta, hogy az altalam felvazolt jarmunek kicsit tobb kereket lehet kicsit nagyobb szogben kormanyozni, mint az altalanos....:)))
Vagy ezt az a faszi mondta rad, akirol szoltal?
De nem magyarazta meg miert?
Vagy csak en vagyok olyan fogyatekos, hogy ez egy megmagyarazando dolog nekem??
(ezt ne merd valasztani, mert tobbszor nem szolok hozzad.......bar ez inkabb ajandek, mint buntetes!!):-)))))))