jobb hátsó, jóbb elsö kisdugattyu, bal hátsó bal elsö kisdugattyu, jobb elsö nagy dugattyu bal elsö nagydugattyu. Elvileg ez a sorrend asszem, de egyébként nincs jelentösége mert nem maradhat bennt levegö. Hátul a hátsóhídnál emeljétek meg, mert a fékeröszabályzó nem fog olajat engedni a munkahengerekhez.
Meg lehet csinálni a szamara elosztóját, de mindenképpen IGC vagy VGC kell mellé mert a szabályzó miatt nem ér majd semmit az egész max szép sima alapjáratod lesz de tuti megforralja a vizet. :-)) Ha kell kép a gyújtáselosztóról akkor szólj, de van jobb ötletem is gyújtással kapcsolatba.
Sziasztok!Olyan problémám van, hogy ki lett cserélve az alekomon az összes fékcső, a két hátsó munkahenger, fel lett szabályozva a hátulja és egyszerűen hiába légtelenítem le az összes munkahengert (elöl-hátul) levegős marad. Esetleg van valami sorrendje ahogy légteleníteni kell?Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.
Müszakira jelentkezz be idQbe, mert nem mindíg van hely. Ha nincs idöpont addíg míg lejár a müszakid akkor kapsz igazolást a következö idöpontíg ami díjmentes.
De felhívom a figyelmed, hogy az igazolás már megkezdett vizsgának számít és emiatt csak oda viheted vissza az autót vizsgáztatni.
Ha betellett a forgalmid akkor a vizsgakor adnak egy igazolólapot ezzel és a hátsó rendszámtáblával be kell menned az okmányirodába és 6000FT-ért kapsz új forgalmit.
Lenne egy olyan tiszteletteljes kérdésem Felétek, hogy mit tudtok a mostani műszaki vizsgának a rendszeréről?! Volt olyan közületek, aki most a legfrissebb rendszerben vizsgáztatta le gépsárkányát?
Nekem most lenne esedékes a műszaki vizsga augusztus elején, de halottam olyat is, hogy az új rendszer miatt nagyon be vannak táblázva, 2 hónapra előre be kell jegyezkedni. Lehet akkor is menni persze mikor normálisan mennél, de ha nem tudnak fogadni, akkor csak egy igazalólapot kapok addig míg nem tudnak fogadni, de ezért is ki kell fizetni a vizsga teljes árát, majd a kapott időpontkor újra! Legalábbis így hallottam én...
Jelentkezzek már akkor most be muszaki vizsgára?
Most néztem hogy a forgalmija a kocsinak megtelt... Új forgalmit fog akkor autómatikusan kapni, vagy ezt is nekem kell majd intézni valamelyik ocsmányirodában?!Mi pénzbe fog ez nekem kerülni? A kocsin nincs eredetvizsga sem, 1. tulajdonosai vagyunk... Mi ennek a menete, legyen szíves valaki homályosítson fel!
Ha a felni középfurata nagyobb, mint ami az autóra való, és nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a legprecízebb centrírozás után is vibrálni fog menet közben a kerék. Nagyjából ennyi, lényeg, hogy a felnidnek gondolom a közepe nagyobb mint az Alekoé, ezért kell ez a gyűrű, kb. 2000 Ft körül mozog a készítése, ha jól informálodtam. :)
Sziasztok! Úgynézki sikerült felnit szereznem az alekom-ra, csak egy kérdés. Elvileg kell hozzá valami tehermentesítő gyűrű vagy mi. ez mi? hogy? mennyi? Ha valaki tud segíteni előre is köszi!Üdv
Megpróbálhatod, habár inkább nyáron lesz hasznavehetőbb. Télen én hidegindítási gondokkal küzdöttem vele, ezért is szereltem bele a takarék elektronika pneu szelepét. Ha bekapcsolatm, akkor tudott az UIS levegőt szívni, ha kikapcsoltam, akkor nem. Ezzel a hidegindítási problémáimat kiküszöböltem.
Amúgy meg télen egy kicsit benzindúsabb keveréket használok, (7-10 fokos előgyújtással) nyáron meg egy kicsit szegényebbet (4-4,5 fokos előgyújtival). Ezzel télen sokkal hamarabb vissza tudom a szivatót dugni és a motor sem áll le piros lámpánál. Mivel én már írtam, hogy rövid utakat teszek meg, nagyon nagyot hoz a konyhára. Télen bőven 9 liter alatt van a rövid városi fogyim. Ákltalában 8,2-8,7 között mozog.
Nyáron egy 3-7 decivel eszik kevesebbet ugyanazon távokon.
Felhívom a figyelmedet, hogy a motor fogyija erősen függ a lábadtól, a motor kopottságától és a beállítástól. Ne várd, hogy 1,1-es fogyija legyen egy 1971-es 1600-as motornak. Viszont a gyári tűréseket szépen lehet küszöbölni.
DE, próbáltam, de a mostani konfiguráció többet hozott a "konyhára". Sőt, még belülről kapcsolható kivitelbe is megcsináltam. Egy pneu szelepet lehetett beülről vezérelni.
Amúgy bárki bármit mond a legtöbbet a láb és ész összehangolt tevékenységével lehet spórolni (no meg 10 évenként egy karbicserével...:-)))).
Ez nem tuning gyertya,csak hosszú élettartamú (100e km)
Nem kopik, nem fogy el.
Én Dél pesten 8 literes fogyin belül közlekedek sokszor hideg motorral, rövid távokon. Elég bizonyíték???*
A "karfiol" légszűrő gyártmánya SCT germany
Sport Air filter, melynek a tipusa SB 004/63
Vegyél hozzá sport légszűrő olajat.
Én a XVIII.kerületben lévő légszűrő boltba vettem, a Tinódi u. magasságában van az üllői úton.
A becsatlakozása a fontos, mert az 63-as szennyvíz csőből lett csináva.
Télire persze visszateszem az eredeti légszűrő kombinációt automata meleglevegő szabályozóval.
*off: A vállalati 3,5 éves 1,4-es, 75 pacis VW polo gépkönyvébe az van írva, hogy lehetőleg ne használjuk rövid távokon....:-))))) Minimum 5 km-t tegyünk vele, mire üzemmeleg lesz...:-))))