Vacilálok a DSG-vel, egy plusz hibaforrás, még lenne egy hely a haldexen kívűl amibe olajat kell cserélni, meg egyáltalán nem látom a hiányát. Olyan 5-6 évre tervezem a használatát, lehet, hogy DSG-vel majd picit eséjesebb eladni a használtautó piacon. A kárpítot megoldanám egy MAD-del, nagyon meg vagyok elégedve vele. A gyári kárpít nagyon drága és az egész alkantara. A MAD-nek van leather looking külső és alkantara az ülőfelületen és a felébe kerűl, de persze az ajtókon nem lenne.
Megkértem a kereskedő, hogy ha kérdezze meg az importőrt, ha létezik külömbség a O3 kombi és az O3 Scout karoszériája között, de nincs. Valószínű, hogy csak a hátsó rugók és a lengők a felfüggesztésnél is. A hátsó felfüggesztésed multilink?
Egy 183 lovas TDI néztem ki DSG-vel, bézs színüt. A mostani kocsim 14o lovas kézi váltós, gondtoltam legyen valami előrelépés. Nem tennék annyi extrát bele mind te.
Bi- Xenon, első fűthető ülések, +4 hangfal, Simply Clever csomag, színes maxidot, alu pedálok, telefonkihangosíto előkészítés, tempomat, fűtött fuvókák. Itt Romániában nem akarnak engedni csak 1ooo eurót, még szimatolok (igy az ára extrákkal kb. 28e euró ÁFÁ-val). A króm az ablakon nagyon szép én is bepipálom. Parkolóradar nem kell, nekem nem vált be, az egyik O2 Scouton van.
Köszönöm a választ, igen úgy néz ki, hogy szét kell jobban szedni. Szerencsére ettől független az ajtó működik, nyit-zár, csak a zárbetét nincs benne :)
Amilyen kedvezménnyel be tudják nekem szerezni, egy sima full syntethic olajhoz képest (5 liter olajnál) ez kb. 2500,- Ft-al jön ki drágábbra, így ennyit simán megér - szerintem... Nem kéz alól szerzik, hanem egy 4 betűs, országos hálózattal rendelkező hálózattól, csak míg az alap/olcsóbb olajokra nem tudnak intézni szinte semmi kedvezményt (max. néhány százalékot), addig ezekre a prémium olajokra majd 40-45% kedvezményt tudnak adni...
A listádról az 5W-30-as Mobilnak nincs 502.00 jóváhagyása, azt inkább nem erőltetném. A másik két olaj a csúcsok-csúcsa, igazi prémium termék - kicsit talán túl is lősz vele a célon, tekintve hogy egy igen konzervatív teljesítmény leadású, szög egyszerű 1.4-es szívó benzinmotorba akarod tölteni - de ártani biztosan nem ártasz vele :-)
Lassan esedékes lesz az OI. 1.4 BCA következő (135ezer Km) szervíze.
Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, aktívszenes por- és pollenszűrő, üzemanyagszűrő + gázszűrő, fékfolyadék csere, ami hirtelen eszembe jut... Még valami kimaradt?
Gyertyák 120ezernél kerültek bele (előző szervíz alkalmával) - BERU.
Szűrőkből MANN-FILTER-re gondoltam, előzőleg is az került bele, valamint most Mobil Super 3000 XE 5W-30 olaj van benne, de ezt picikét fogyasztja... Kb. 8-10ezer km után rá kell töltenem.
Szerintem egy Skoda árát nem szabad ennyire elengedni, mert attól, hogy minden jóval fel lesz szerelve, sajnos az emberek szemében"csak " egy Skoda marad, és ez eladáskor nagy buktát jelent
Ismerősnek vagyunk autókeresőben, 3.4 éves Golf VI Variant a cél, de képbe kerültek az O2 FL kombik is. Az Octaviák rendre drágábbak a Golfoknál!
a plusz extrákat nem fizetik meg
Ez minden autóra igaz. Fiatal autóknál azért az értelmes extrák (vagy extra csomagok) kicsit feljebb tolják az árat, de legalábbis felgyorsítják az eladás menetét.
Szubjektív dolog, de nekem nagyjából a kettes Superb óta nincs meg az a minőségi élmény amikor beülök mint ami megvolt még mondjuk a kettes Octiban. Pláne, ha figyelembe vesszük az árakat, hogy lassan eltűnik az árkülönbség a Skoda és a VW között. Míg az O2 és a generációtárs Golf-Jetta között gyakorlatilag nem volt minőségi különbség, sőt az Octavia több szempontból többet nyújtott, addig a ma határozottan van minőségi különbség a VW javára...
(a korrektség kedvéért be kell vallanom, hogy a Fabia első és az Octavia második generációjához komoly érzelmek kötnek, ezért kissé elfogult vagyok velük)
Olvastam én is az ítéletet, biztos van is benne igazság, de biztos, hogy az is benne van, hogy egy tizen milliós autótól többet várt, még ha céges is az autó. 10 milló környékén már joggal vár el az ember (legalább is szerintem) magas minőséget, és azt sajnos el kell ismerni, hogy köszönhetően a VAG üzletpolitikájának, mindig is gondoskodni fognak arról, hogy a minőség elmaradjon az ebbe az árkategóriába pozicionált konszerntársakétól.
Szerintem egy Skoda árát nem szabad ennyire elengedni, mert attól, hogy minden jóval fel lesz szerelve, sajnos az emberek szemében"csak " egy Skoda marad, és ez eladáskor nagy buktát jelent, mert a plusz extrákat nem fizetik meg.
Amúgy itt egy érdekes népítélet egy L&K Octaviáról. Bár én nem hallok mindenhol zörgő belső elemeket és a Canton sem annyira rossz, de van amiben igaza van. Ár-érték arányban lehet van jobb választás a piacon mint az L&K Octavia.
Nekem 50 alatt nem vált pirosra és én úgy tudom, hogy a sebességérzékelő sokkal korábban van (főleg észak felől, mert délről elég közel van a közig határhoz), de lehet, hogy csak álmodtam az egészet és kizárólag a vakszerencsén múlik, hogy 50 alatt mindig átengedett, 50 felett meg soha.
Lekedtem alkudózni én is itt a román kereskedésekkel. Topáz barnát választottam, de ezzel a színnel talán nagyobbnak tűnik, kéket láttam a minap, az is szép.
Ezeket a felniket a téli gumikhoz vettem rá, az eredetin pedig maradtak a nyáriak. Majd áprilisban valamikor átcserélem, addig kopjon egy kicsit a téli.