Az előgyújtást akkor csökkentik, ha jobb minőségű benzint használnak. A P 20-ast például két féle hengerfejtömítéssel szállították annak idején. A 2 mm-essel szerelték, ez a 86-os oktánszámú normál benzinhez volt való, és mellékeltek egy 0,5 mm-est arra az esetre ha a 92-es oktánszámú szuper benzinnel használták a gépet. Ekkor nőtt a kompreszzió, a teljesítmény és csökkent az előgyújtás.
ki tudja, mire való az a csatlakozó, amivel 2°-kal csökkenteni lehet az előgyújtást? a könyv úgy fogalmaz: "szükség esetén". attól talán jobban menne a gépem végsebesség irányában??
most tettem bele a 85W/140-et. nem mondom, jó sűrű olaj! vagy fél óra volt, mire a liter lement. mintha kicsit csendesebb lenne 5.-ben, de nem akarom bebeszélni magamnak. majd hosszabb távon meglátom. amúgy kb 2.500 - 4.000 között szól, ezen kívül csendes, szal ennek megfelelően kell használni, ha zavaró.
Sajnos a kis Guzzik nagyon érzékenyek a váltóolaj minőségére, illetve a viszkozitásra. Az ötödik fokozat a legtöbbet használt, ezért kopik meg a gyenge olaj miatt. Ezzel lehet együtt élni, cseréje sokba kerül. Mikor a fiamnak néztünk motort, mi is találkoztunk síró váltóval.
igen. szerencsére kaptam Szombathelyen. mindjárt a sárga betéttel kezdtem, de alig hallottam benne vmit. nagyon furcsa, h így felerősödnek a "belső zajok". azért hosszabb utakon biztosan jó lesz.
Szerintem is a fűldugó a megoldás.mindenre.Félre a tréfával,a legtöbb guzzi ötödikben sipol,kattog.kerreg.Hozzá kell szokni.Kimondottan nekem semmi akut alkatrész gondom nincs,a havernak kellene pár dolog,hogy ne menjen egyedül elkisérem.Ha valakit érdekel:Ikervári Motoros Találkozó máj-24-25-26 Kastély kert.
olajszűrő lassan nekem is játszik. most tettem bele az új váltó olajat, kíváncsi leszek, hogyan válik be? bár tegnap az új füldugóval már nem is hallottam sípolni ötödikben. talán ez a megoldás a nemkívánatos zajok ellen? ;-)
Ha megengeded válaszolok Dr V helyett mert én rendeltem meg az alkatrészeket. Olajszűrő, légszűrő, szelepfedéltömítés. Ebből látszik, hogy csak időszakos szervízről van szó.
na most azért nem szúrtam be a linket, mert rohadt hosszú. majd akkor, ha elárulod, h hogyan lehet ide beilleszteni olyan mutatót, ami a kívánt linkre mutat
egyébként meg mit akarsz Veszprémből? nem mondod, h alkatrész kell a Brevába?
?én is készültem menni, de csütörtökön Győrbe megyek. talán pénteken, v jövő hét elején sikerül eljutnom hozzájuk. de ha megtennéd, hogy nézel náluk hátsó küllőt (16")? ha jól emlékszem, a rövidből kellene 1 db. el van görbülve rendesen, jövő héten meg vinném szerelőhöz centírozásra. köszi!
Mindenképpen! Rengeteg mindent láttam a raktárban. Kérjétek meg az embert, hogy mutassa meg nektek is a raktárt mert nem ismeri az alkatrészeket és ezért nem tudja megmondani, hogy mi mindene van.
júni 1-2.-án lesz Mandelloban egy motoros találkozó, de nem Guzzis, nem márkafüggő. gondolom a Guzzi múzeum emiatt nem lesz külön nyitva, bár ki tudja? az időpont is elég korai, a hegyekben még hideg van.
most olvasom, a múzeum aug. 5-től szept. 1-ig tart zárva.
igaz, csak olaszul, és szinte csak Olaszországról szól, de nagyon részletes és látványos oldal. térképek, találkozók, programok, látnivalók, itinerek, szállások, éttermek, stb. tervezgessünk!