Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12512
Ez a teszt csak akor érne valamit ha egytipusal lenne megcsinálva , de a diesel akor sem illene a képbe mert a motor konstrukció teljesen más ,de az még elmegy. De igy ez tényleg zagyvaság. Amugy ha jól tudom egy köbméter földgáz most 140 ft az kb 1liter benya fütöértékének felel meg azért az sem olyan olcsó.
Előzmény: zavoli (12507)
jocijocó Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12511
Ma láttam egy hasonlot berakva potkeréktartályként. Hát nem volt valami esztétikusan megcsinálva. De miért ne lehetne berakni, bár a csonk kivezetés és a kaszni szigetelése elég aprolékos munka lessz föleg ha esztétikusan szeretnéd látni.
Előzmény: zavoli (12510)
zavoli Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12510
Ilyen tartállyal találkozott már valaki?

Stako G65006711
Be lehet rakni vajon sima pótkeréktartály helyett?
JAMIE222 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12509
Ha megnézed,a megtett kilométerben nincs akkora különbség viszont.Nem a literek számítanak,hanem a költség....
Előzmény: zavoli (12507)
t.lantos Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12508

Ennek a tesztnek igy kurvara nem volt semmi ertelme, de nem baj :)

A lenyeg, hogy nem unatkoztak a keszitoi.

Előzmény: zavoli (12507)
zavoli Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12507
Akkor sem adom fel!!!
Akkó manuálisan:

http://www.autonavigator.hu/sztori/meddig_juthatunk_el_5000_forintbol-2848

http://www1.adac.de/Tests/Autotest/Ecotest/EcoTestTabelle.asp?ComponentID=184632&SourcePageID=184633&Schritt=2
Előzmény: zavoli (12506)
zavoli Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12506
index...
szóval a linkek:
Magyar teszt:


ADAC lista:
Előzmény: zavoli (12505)
zavoli Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12505
Találtam egy ADAC üzemanyag költségeket összehasonlító tesztet:
http://www.autonavigator.hu/gepjarmu_tavirati_iroda/foldgazos_fiat_panda_az_adac_fogyasztasbajnoka-2773
Magyar teszt:
-azt nem tudom, hogy sikerült előadniuk, hogy _azonos_ körülmények között(sebesség, forgalom, útvonal) 2x annyit fogyaszt az LPG-s Fiesta, mint a dízel Golf, de gyanítom a teszt magyar változata kicsit kamuzósra sikeredett.

Itt meg egy ADAC lista, ahol az újonnan Németo.-ban kapható gázos(LPG+földgáz) autókat hasonlítják össze.

Valahogy mintha az jönne le, hogy a földgázból kevesebbet fogyasztanak az autók mint LPG-ből, nem tudom miért lehet, de lehet, hogy csak azért, mert azok modernebb autók.
evolvens Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12504

A befecskendező, a benzin-levegő keverék beállításához tartozó befecskendezési időket tanulja. Van egy befecskendezési térképe, és egy (két) lambda szondája. A térkép alapján elkezdi a befecskendezést, a szonda alapján módosít. Ha egymás után sokszor egy irányba kell módosítani a térképet a szonda alapján, akkor célszerű módosítani a térképet, hogy megfeleljen a károsanyag normáknak. A városban ugyanis nincs sokáig azonos üzemállapot, így ha rossz a befecskendezési térkép, akkor ritkán van jó károsanyag kibocsájtás.

A befecskendezési térkép alapján derül ki, hogy mekkora befecskendezési idő tartozik a 18 fokos esős időhöz, illetve a 30 fokos napos időhöz. (Szerencsésebb lenne levegő tömegáramról, motorhőmérsékletről, motorfordulatról, stb. beszélni.)

 

Előzmény: Törölt nick (12498)
SzekelyAttila Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12503
Abban neked tökéletesen igazad van de azért biztos vannak tapasztalatok műhelyek közt,hangsúlyozom ,nem kókányolni szeretnék csak a legtöbbet akarom kapni a pénzemért ha már úgyis ilyen drága.
Előzmény: jocijocó (12502)
jocijocó Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12502
Ne az olcsoságot hanem a minöséget nézd inkább
Előzmény: SzekelyAttila (12501)
SzekelyAttila Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12501
Akkor már csak azt kéne tudnom hogy melyik műhelyhez forduljak akik a legolcsóbban építik a szettet.
Akár zavoli vagy DT.
jocijocó Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12500
Amit irsz ez a rövidtávu keverékképzés, nem a hoszutávú. Akeverékképzésnél a teljesgáz és a hideginditás megy elöre feltelepitet progi alapján amin nem tud változtatni de ott is figyelembeveszi a szenzorok adatait de pl a lambda szonda jel ott nem oszt nem szoroz.nyilván höfokot pl nézi. Sajna nem tudok neked ujat irni mert a hoszutávu keverék képzés is létezik, de nem vitázok veled nekem oszt tökmindegy hogy te hogy gondolod. Nekem a kocsimat az e-85 brutálisan meghülyitette, mert ugy csináltam ahogy monták elöször 50%majd 70% végül 80 ig eljutottam aztán lányom elvitte rakot rá benzint mert ara nem volt amere járt akusaru levétel let belölle. Szerinted miért? És utánna mért lett jó??????
Előzmény: Törölt nick (12498)
dnoise Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12499
Tény, hogy a DT régebbi rendszereivel voltak problémák, de a 700-as rendszer Valtek injektorokkal megbízható rendszert alkot. (ha korrekt a beszerelés/programozás)
Persze, ez mindegyik rendszernél alapkövetelmény, márkától függetlenül.....
Azért mert valakinek gondja van az ezzel szerelt rendszerrel, még nem biztos,hogy a rendszer a sz*r.
Nekem sem volt tökéletes a DT, mivel rosszul volt beállítva/kalibrálva. Miután normálisan be lett állítva, azóta semmi probléma nincs vele......de ez nem a szett hibája.
Kutyka Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12497
Merre szoktál átjárni?
Előzmény: bogil99 (12492)
Kutyka Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12496
Jó lesz a fél euró is... főleg ha úgyis arra jár az ember.

Párkánynál be kell menni a belvárosba? A híd körül jártam már. Arra van valahol?
Előzmény: tonjo (12495)
tonjo Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12495

Jó neked,de a legtöbb helyen 0,49 ojró:(

Nagymegyer,Komárnó,Párkány......

Előzmény: bogil99 (12494)
bogil99 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12494
Bocs én 0,439 € -ért tankolok kinn..
Kártyával középárfolyamon ~280 Ft 1 db. €. Nekem 121 az.
Előzmény: tonjo (12493)
tonjo Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12493
Legyen inkább 140,az közelebb van.
Előzmény: bogil99 (12492)
bogil99 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12492
Zömében azzal járok, kb. 121 Ft-ból jön ki.
Előzmény: Kutyka (12487)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12491
Ez még mindig így van. Egy szarul beállított gázüzem úgy elviszi a befecskendezési időket, hogy utána örüljön az ember ha beindul.
Előzmény: gymaci (12482)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.06.25 0 0 12490
Én még mindig azt hajtom, hogy nincs rossz rendszer, csak érteni kell profin hozzá!Csináltam már több ilyen autót Dt- /Techgas Modena/ , és Zavoli rendszerrel is kifogástalanul működnek.
Előzmény: SzekelyAttila (12454)
tonjo Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12489
Ha nem találod,akkor párkányba tucc tankóni.
Előzmény: Kutyka (12487)
tonjo Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12488

Nem azért szar mert Lengyel meg olcsó.

Simán önmagáért.

Ezeket sajna reszelővel,baltával, talán flexel készítették.

Előzmény: JAMIE222 (12464)
Kutyka Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12487
Akkor ez lesz a következő fejlesztés :)


Július közepe táján lesz egy komáromi utam. Gondoltam szlovákia felől megyek úgy, hogy Salka/Letkés-nél megyek át. Salka-Komarno útvonalon már jártam régebben, volt ott egy marha nagy jobbos kanyar és a bal oldalán egy sárga benzinkút... elfelejtettem már a település nevét. Nem ismeri valaki azt a helyet? Letesztelném a szlovák LPG-t :)
jocijocó Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12486
Ugylátom neked bárki bármit is ir hajtod a magadét. Na de mindegy vegyük ugy hogy neked van igazad. Most akkor már minden ok igyvan ?????
Előzmény: Törölt nick (12483)
ma81 Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12485
Biztos, hogy lehet! A Bácsgépkernél épp akkor szereltek egy 4,7 l-es Toyota Tundra
trerpjáróba két tartályt a platóra, mikor nekem csinálták a Corollát.
Előzmény: Kutyka (12448)
ma81 Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12484
Biztos, hogy lehet! A Bácsgépkernél épp akkor szereltek egy 4,7 l-es Toyota Tundra
trerpjáróba két tartályt a platóra, mikor nekem csinálták a Corollát.
gymaci Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12482
Ez az ecu tanulás tipusonként eltérő.

Volt már vita itt is erről Szappanost jol le is hülyézték e miatt ,pedig igaza volt!
Akkor nem volt kedvem beleszolni de nem álom meg.

De egy rossz gázbeállítás miatt nagyon képes egyik-másik eltanulni annyira, hogy több száz km-kell neki hogy megint rendesen betanuljon,és akkor hiába is próbálod beállítani gázba jol ha le van hülyülve csak kinlódni fogsz.Ezen egy hibakódtörlés sem segít csak egy benzines ecu sw frissítés vagy minimum 2-300km csak benzinnel menés és utána lehet rendesen felprogramozni gázra.

Régebbi tipusokra nemnagyon jellemző ,de egy újabb Citroen-Peugeot -nál brutális tud lenni.

(Bármikor bebizonyítom ha kell)!!!

dani920204 Creative Commons License 2010.06.24 0 0 12481
Szia.

A régebbi és újabb Suzuki swift esetén, ha leveszed az akusarut és visszarakod az első indításkor a computer tanul. Ingadozik az alapjárat majd visszaállítja a megfelelő értékekre. A legközelebbi indításnál, már nem fogja ezt csinálni hiszen megtanulta a computer.

Dani
Előzmény: Törölt nick (12478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!