Krokodillal lett megtámastva az olajteknö és ugy lett emelve a motor ahogy a karosszéria emelkedett a csavarok kicsavarása közben. Sokat nem kellet emelni. Aztán le lett szedve az öntvény, le lett szedve a bk, rá lett téve az uj bak és vissza lett téve a tetö, a motor szinte semmit nrem mozdult semmilyen irányba a függölegesen kivül. Ezért nem is értem mitöl ment el az egyes meg a hátramenet. A kettes az még elfogadhato, de az egyest nem lehet betenni.
A fűtőmotorom meglehetősen furcsa hangokat produkál. Először visított mikor kedve támadt, ezért kiszedtem, kifújtam kompresszorral, a csapágyaknál befújtam WD40-nel, azóta semmi, egészen ma estig, ugyanis mikor mentem haza bekapcsoltam és a visítás helyett erősen morgó, daráló hangot hallat. Mit gondoltok? Csere? Lényegi kérdés, hogy lehet így baja az autónak (pl. kigyulladhat) mondjuk a WD40-től? Fontos lenne, előre is köszönök minden tanácsot/hozzászólást. G.
Az akku alatt van a másik. Most utánna néztem, akkor lett nálam cserélve, amikor az olajteknőt kellett cserélnem. Az miatt ki kellett biztosan kötni az összes bakot+ még a segédalvázat is leengedni, - marha nagy szopás volt, főleg úgy, hogy még elötte sosem kellett ilyent csinálni...
Szerintem simán elmehet egyébként annyit, mert azért meg kell emelni a motort is hozzá, nem?
Én úgy állítottam vissza, hogy nemsokkal azelőtt cseréltem izzót és emlékeztem mekkora volt a hézag a klímacső a szervoszivattyú és a zárhíd "háromszögben"...
Csak vicc volt! Ha jól emlékszem(próbáltam utána keresni de csak nem találom...) sima műszerfal izzó 12v 1,2W kell bele, aminek nincs "foglalata". Nem 100%, mert már régen cseréltem!
Egy kérdésem volna: A váltó box feletti hármas kapcsoló sor (ventilátor fokozat kapcsoló, fűtésterelés) "háttér világítása " milyen típusú égővel van megoldva?
Mielőtt szétvenném beszerezném hozzávaló égőt. Ehhez kéne a segítség. Előre is kösz!
Cserélnem kellett motortartó bakot mert el volt szakadva, és utána a váltót nem tudom betenni egyesbe és hátramenetbe. Lehetséges, hogy olyan mértékben megváltozik a motor és a váltó viszonya, hogy ilyen eredménye legyen? Olyan mintha a váltóbot balra elfordult volna és elakad a határolonál mielött elérné a szésö váltopoziciot a váltonál a rud.
... és így is volt. Kis víz kiment, de sikeresen betekertem az újat, és a vízhőfok-jelző ingadozása is megszűnt, áll vízszintesben.
Viszont.... a másik probléma, aminél mindenhol a FHP jeladót láttam potenciális hibaoknak, nem szűnt meg.
Szóval, eddig 2-3-szor érzékeltem reggeli inditás után, hogy a kocsi nehezen gyorsul, érezhetően rángat, mintha tapadós-csúszós-tapadós útfelületeken menne át. 5-10 perc után mintha ez megszűnne, és minden a normális kerékvágásban megy.
Nem tudom, összefügg-e ezzel, de szintén kb háromszor volt, hogy nem indult a kocsi. Az önindító forgatta rendesen, de semmi benzin, a motor nem akart életre kelni. 5-6 x 3-4mp-es indítózás után egyszer csak beindult. Utána, illetve ezeken kívül szinte bármikor, pöccre indul.
A FHP jeladó csatlakozóját WD40-nel befújtam, de ez a rángatós gyorsítás ez után történt pár száz km-rel.
Olvasom ismét, hogy nem tudsz szabadulni a problémáktól. Írtam már korábban a szivattyúval kapcsolatban teendőket.
Azt írod, hogy elektromos bajokra gyanakszol. Azt tanácsolnám, hogy az ECU oldalán található nagy csatlakozót húzzad le és
kontaktsprayval tisztítsad meg.
Nem tudok konkrétabban hozzászólni, ahhoz kéne látni és hallani, hogy mit művel a motor.
" a klipben szinte minden esetben nagynyomású szabályozási hiba van"
Nem tanácsolnám azt, hogy 4-5 ezer forintot költsél az autódra, mert akárki mondta, ez egy lehúzós ár !
Kezdem azzal, hogy egy ÚJ nagynyomású szivattyút már kapsz 120-130 ezerért a RACING BAZÁRON. ( a felújítása ennek a töredéke ) A hetekbe adtam el egy tökéletes szivattyút 60 ezerért. Szerintem nem szemcsésedés okozza a hibát, mert akkor már régen megállt volna a masina.
Porlasztókat szintén megkapsz elfogadható áron ugyan ott. ( ajánlanám a sajátokat kell felújítani egy egyszerű kapcsolószelep cserével )
Nekem kínai kapcsolószelepek vannak a gépemben, lényegesen olcsóbbak mint itthon és nekem senki ne mondja azt, hogy azok szarok, mert a sárga nem gyárt szarokat és állítom, hogy a gyári is onnan származik.
Egyet vettem a ROYAL DIZELTŐL és beszereltem a három kínait és az egy " eredetit ". Több tízezret mentem és a résolaj méréseknél az eltérés gyakorlatilag elhanyagolható.
A porlasztó fúvókákat a tűkkel együtt szintén rendelheted a sárgáktól, szintén nevetséges áron.
Végezetül még egyszer azt tanácsolnám, hogy ne adjál ki pénzt feleslegesen, keress egy lelkiismeretes hozzáértő szerelőt és beszéljétek meg a dolgot.
2001es 1.4es Thalia-m van, és egy ideje nyugdíjba ment a visszajelző hang, ami szól, ha úgyfelejtettem a világítást az autón. Van ötlet rá, hogy ilyenkor mi a teendő? Van egy kis piezo hangszóró valahol, ami elromlott, vagy valami más lehet a hiba oka?
Hali. Ma voltam bent a szervizben. Úgy volt hogy inkább kivonatom a kocsit mint hogy megcsináltassam. Csak az alkatrészek 170.000Ft rúgnak+50.000Ft munkadíj.
Kicsit átbeszéltünk a dolgot és máris egy 16.000Ft lámpacsere helyett 1000Ft polir lett. A jobb oldali teljes tükörből már csak az üveg lesz megvéve. 5000Ft spóroltam megint.
Na meg a díszhűtőrács(müszaki ellenőr szerint fontos) 32.000Ft. Mondom mi van. Most nézem postával együtt 10.000Ft.
Csak a pontosításon megvan a szerelési díj :D
Kérdés az axiális rudakat nehéz cserélni? Ha nem akkor mi is kell hozzá? Gondolom kell még hozzá az a gumi is ami segít elnyelni a rezgéseket a kormánynál.