Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2017.10.25 0 0 67696

A WD40 nem kenőanyag. Ki lehet velw mosni a csapágyat, de utána zsírspray vagy lánckenő spray kellene.

Előzmény: Ajven1985 (67692)
Papalac Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67695

Féltengely nem csúszott ki a váltóból?

 

Előzmény: ÖregMackó (67694)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67694

Krokodillal lett megtámastva az olajteknö és ugy lett emelve a motor ahogy a karosszéria emelkedett a csavarok kicsavarása közben. Sokat nem kellet emelni. Aztán le lett szedve az öntvény, le lett szedve a bk, rá lett téve az uj bak és vissza lett téve a tetö, a motor szinte semmit nrem mozdult semmilyen irányba a függölegesen kivül. Ezért nem is értem mitöl ment el az egyes meg a hátramenet. A kettes az még elfogadhato, de az egyest nem lehet betenni.

Előzmény: ivókút (67690)
Papalac Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67693
Előzmény: janobá (67679)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67692

Sziasztok!

 

A fűtőmotorom meglehetősen furcsa hangokat produkál. Először visított mikor kedve támadt, ezért kiszedtem, kifújtam kompresszorral, a csapágyaknál befújtam WD40-nel, azóta semmi, egészen ma estig, ugyanis mikor mentem haza bekapcsoltam és a visítás helyett erősen morgó, daráló hangot hallat. Mit gondoltok? Csere? Lényegi kérdés, hogy lehet így baja az autónak (pl. kigyulladhat) mondjuk a WD40-től? Fontos lenne, előre is köszönök minden tanácsot/hozzászólást. G.

ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67691

Bocsi, ennyi tellett tőlem...   ;-)

Előzmény: janobá (67689)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67690

Az akku alatt van a másik. Most utánna néztem, akkor lett nálam cserélve, amikor az olajteknőt kellett cserélnem. Az miatt ki kellett biztosan kötni az összes bakot+ még a segédalvázat is leengedni, - marha nagy szopás volt, főleg úgy, hogy még elötte sosem kellett ilyent csinálni...

Szerintem simán elmehet egyébként annyit, mert azért meg kell emelni a motort is hozzá, nem?

Előzmény: ÖregMackó (67688)
janobá Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67689

Kösz a segítséget, hátha valaki még "megtámogatja"  az úgy emlékszemet :)

Előzmény: ivókút (67682)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67688

És a bal also baknak lehet annyi játéka, hogy igy elpozicionálhato a motor? Azt se tudom az hol van. 

Talán van fotom a régi állapotrol megkerrsem...

Előzmény: ivókút (67686)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67687

Úgy kijött, hogy a másik bak nem is lett meglazítva? Nekem nem ment úgy. Azt hiszem még a váltótartót(kutyacsont) is ki kellett kötni.

Előzmény: ÖregMackó (67685)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67686

Én úgy állítottam vissza, hogy nemsokkal azelőtt cseréltem izzót és emlékeztem mekkora volt a hézag a klímacső a szervoszivattyú és a zárhíd "háromszögben"...

Előzmény: ÖregMackó (67683)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67685

Nem én csináltam, de azt nem lazitottuk csak a jobb felsöt cseréltük. Tető le bak ki, bak be tetö vissza.

Előzmény: ivókút (67684)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67684

A bal alsót is lazítottad, amikor cserélted ugye? 

Előzmény: ÖregMackó (67683)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67683

a jobb felsőt és valoban elég nagy a holtjáték de nem jövök rá merre mozditsam hogy jo legyen. Azt hittem a motor visszaeresztéskor a helyére kerül.

Előzmény: ivókút (67677)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67682

Azt, ha megfordítod látod is!

 

 

 

Csak vicc volt!  Ha jól emlékszem(próbáltam utána keresni de csak nem találom...) sima műszerfal izzó 12v 1,2W kell bele, aminek nincs "foglalata". Nem 100%, mert már régen cseréltem!

http://ledbenjo.hu/termek/Standard-2721-muszerfal-izzo-1-2W/4877

 

Előzmény: janobá (67679)
janobá Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67681

Elnézést a sorrend alulról felfelé értendő a képet később találtam :)

janobá Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67680

Erről lenne szó.  A kép nem saját!

janobá Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67679

janobá Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67678

Üdvözlök mindenkit !

Egy kérdésem volna: A váltó box feletti hármas kapcsoló sor (ventilátor fokozat kapcsoló, fűtésterelés) "háttér világítása " milyen típusú égővel van megoldva?

Mielőtt szétvenném beszerezném hozzávaló égőt. Ehhez kéne a segítség. Előre is kösz!

 

ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67677

...egyébként melyik bakot cserélted?

Előzmény: ÖregMackó (67675)
ivókút Creative Commons License 2017.10.24 0 0 67676

Valószínű, hogy nem jól lett visszarakva a bak. Nálam a jobb felsőnél pl. elég nagy a játéktér...

Előzmény: ÖregMackó (67675)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.24 0 1 67675

Sziasztok!

 

Cserélnem kellett motortartó bakot mert el volt szakadva, és utána a váltót nem tudom betenni egyesbe és hátramenetbe. Lehetséges, hogy olyan mértékben megváltozik a motor és a váltó viszonya, hogy ilyen eredménye legyen? Olyan mintha a váltóbot balra elfordult volna és elakad a határolonál mielött elérné a szésö váltopoziciot a váltonál a rud.

 

nagya2 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 67674

HAli!!

Turbó cső (gumi) lecsúszott, repedt, szal elmegy a levegő nyomás.

Üdv Nagya

Előzmény: nandinosz (67670)
Papalac Creative Commons License 2017.10.23 0 0 67673

Az indítási gondot az FHP okozhatja, de menet közben nem szól bele a motorba.

Ki kell venni és megtisztítani a végét egy tiszta ronggyal. Fémreszeléket szokott begyűjteni, mivel mágnes van benne.

A kihagyásokat gyertya, gyújtótrafó, gyújtókábel okozhatja.

Előzmény: Dexxxxter (67672)
Dexxxxter Creative Commons License 2017.10.23 0 0 67672

... és így is volt. Kis víz kiment, de sikeresen betekertem az újat, és a vízhőfok-jelző ingadozása is megszűnt, áll vízszintesben.

 

Viszont.... a másik probléma, aminél mindenhol a FHP jeladót láttam potenciális hibaoknak, nem szűnt meg.

Szóval, eddig 2-3-szor érzékeltem reggeli inditás után, hogy a kocsi nehezen gyorsul, érezhetően rángat, mintha tapadós-csúszós-tapadós útfelületeken menne át. 5-10 perc után mintha ez megszűnne, és minden a normális kerékvágásban megy.

Nem tudom, összefügg-e ezzel, de szintén kb háromszor volt, hogy nem indult a kocsi. Az önindító forgatta rendesen, de semmi benzin, a motor nem akart életre kelni. 5-6 x 3-4mp-es indítózás után egyszer csak beindult. Utána, illetve ezeken kívül szinte bármikor, pöccre indul.

A FHP jeladó csatlakozóját WD40-nel befújtam, de ez a rángatós gyorsítás ez után történt pár száz km-rel.

 

Mi lehet a gond?

(1.4 8V benzin, 2005)

Előzmény: Papalac (67661)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.23 0 0 67671

Sziasztok! Tháliára használt téli gumi, 175x65x14 barum, 4db acélfelnivel együtt,azonnal felszerelhető, + zárható tetőcsomagtartó, eladó. Miskolchoz közel.

nandinosz Creative Commons License 2017.10.23 0 0 67670

Sziasztok! 1,5 dc feketén füstól egr szelep tisztitva, könnyen indul mi lehet a hiba? 

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.22 0 0 67669

          Szevasz ÖregMackó !

 

Olvasom ismét, hogy nem tudsz szabadulni a problémáktól.  Írtam már korábban a szivattyúval kapcsolatban teendőket.

Azt írod, hogy elektromos bajokra gyanakszol. Azt tanácsolnám, hogy az ECU oldalán található nagy csatlakozót húzzad le és 

kontaktsprayval tisztítsad meg. 

Nem tudok konkrétabban hozzászólni, ahhoz  kéne látni és hallani, hogy mit művel a motor.

" a klipben szinte minden esetben nagynyomású szabályozási hiba van"

Nem tanácsolnám  azt, hogy 4-5 ezer forintot költsél az autódra, mert akárki mondta, ez egy lehúzós ár !

Kezdem azzal, hogy egy ÚJ nagynyomású szivattyút már kapsz 120-130 ezerért a RACING BAZÁRON. ( a felújítása ennek a töredéke )  A hetekbe adtam el egy tökéletes szivattyút 60 ezerért. Szerintem nem szemcsésedés okozza a hibát, mert akkor már régen megállt volna a masina.

Porlasztókat szintén megkapsz elfogadható áron ugyan ott. ( ajánlanám a sajátokat kell felújítani egy egyszerű kapcsolószelep cserével )

Nekem kínai kapcsolószelepek vannak a gépemben, lényegesen olcsóbbak mint itthon és nekem senki ne mondja azt, hogy azok szarok, mert a sárga nem gyárt szarokat és állítom, hogy a gyári is onnan származik.

Egyet vettem a ROYAL DIZELTŐL és beszereltem a három kínait és az egy " eredetit ". Több tízezret  mentem és a résolaj méréseknél az eltérés gyakorlatilag elhanyagolható.

 A porlasztó fúvókákat a tűkkel együtt szintén rendelheted a sárgáktól, szintén nevetséges áron.

Végezetül még egyszer azt tanácsolnám, hogy ne adjál ki pénzt feleslegesen, keress egy lelkiismeretes hozzáértő szerelőt és beszéljétek meg a dolgot.

 Üdvözlettel ÉN !

Előzmény: ÖregMackó (67664)
Tzupi Creative Commons License 2017.10.22 0 0 67668

Szervusztok,

 

2001es 1.4es Thalia-m van, és egy ideje nyugdíjba ment a visszajelző hang, ami szól, ha úgyfelejtettem a világítást az autón. Van ötlet rá, hogy ilyenkor mi a teendő? Van egy kis piezo hangszóró valahol, ami elromlott, vagy valami más lehet a hiba oka? 

 

Találtam ezt a képet itt a fórumon : http://img.index.hu/imgfrm/1/7/3/8/BIG_0009551738.jpg

Ehhez van valakinek jelmagyarázata, hogy mi micsoda?

 

Köszönöm!

 

 

Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.20 0 0 67667

Hali.
Ma voltam bent a szervizben. Úgy volt hogy inkább kivonatom a kocsit mint hogy megcsináltassam. Csak az alkatrészek 170.000Ft rúgnak+50.000Ft munkadíj. 

Kicsit átbeszéltünk a dolgot és máris egy 16.000Ft lámpacsere helyett 1000Ft polir lett. A jobb oldali teljes tükörből már csak az üveg lesz megvéve. 5000Ft spóroltam megint. 

Na meg a díszhűtőrács(müszaki ellenőr szerint fontos) 32.000Ft. Mondom mi van. Most nézem postával együtt 10.000Ft. 

Csak a pontosításon megvan a szerelési díj :D 

Kérdés az axiális rudakat nehéz cserélni? Ha nem akkor mi is kell hozzá? Gondolom kell még hozzá az a gumi is ami segít elnyelni a rezgéseket a kormánynál. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!