Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

406 SW Creative Commons License 2016.10.22 0 0 30470

Köszi, nem volt sajnos időm a kérdés feltevésekor visszaolvasni...

De most megtettem.

Köszi még1x!

Előzmény: ugyörgy (30467)
stegere Creative Commons License 2016.10.22 0 0 30469

Szia. 

 

2000 ft volt....kb. 20 perc...

 

 

Előzmény: giornalista (30468)
giornalista Creative Commons License 2016.10.21 0 0 30468

gyertyák cseréjére mennyi a reális ár?

ugyörgy Creative Commons License 2016.10.21 0 0 30467

Szia.

Nos a segítség a következő: tényleg, de igazán,  csak kb. 20 hozzászólást kellene visszaolvasnod - kb. 4 nappal korábbra- , mert erről kérdezett más is. Természetesen két évnyi anyagot is átnézhetsz. Ezeknél újabb infót nem fogunk tudni.

Előzmény: 406 SW (30466)
406 SW Creative Commons License 2016.10.21 0 0 30466

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni!

 

Autóvásárlás előtt állunk (természetesen Wagon R). Feleségemnek vennénk a járgányt.

Mindenféle információ jól jönne!

Mire figyeljünk vásárláskor, mik a gyenge pontjai az autónak, stb.

 

Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!

cseszi2 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 30465

Üdv! kedves Wagonos társak ma voltam műszaki vizsgán ,Két hátsó fékmunkahenger ,plusz fékbetétek , és ki kellett dobni a két hátsó teleszkópot még az eredeti volt kapott két új Monroe-t

Anyag plusz munkadíj plusz vizsgadíj 60 ezer huf. 2002. 01. havi  GLX-es

Minden napi használatban van az autó 10-20 km minden nap. Nagyon megvagyunk vele elégedve Swift-ről váltottunk Wagonra kényelmi szempontokból magasabb ülés könnyebb beszállás plusz jobb pakolhatóság "egyébként a bal dudagomb nekem is megadta magát"

 

ugyörgy Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30464

A mai napon az idősebbik Wagonommal (2001-es) nosztalgiáztam egy pár száz km-es autópálya meneten. 2 fő, +csomagok. ugyanolyan jól megy, mint a VVt-s és még kevesebbet is fogyaszt. Szóval tényleg nosztalgia menet volt.

Előzmény: MXer (30459)
giornalista Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30463

Na, ma megint beleborult 70 ezer forint a vagyonőrbe. 

 

Kiderült, hogy szalszakadasos volt mindkét hátsó gumi, azért riszalt a kocsi háta. Akartam amúgy is téli gumit venni, így most azonnal kellett lépni. Szerencsére a Marsonal volt a kinézett 155/65 r14 Nokian WR D4-ből, a felszerelést két hétre vállalták volna, ezért kimentem Csepelre egy ismerős gumishoz és megvolt azonnal. Végül elneztem a kipufogos felé, aki szintén csepeli, mert zorgott a hővédő lemez elöl, illetve hangos volt a szar utángyártott dob. Végül némi hegesztéssel az előbbi megoldodott, hátra meg használt, de jó állapotú gyári dob került fel, mindjárt sokkal csendesebb lett a bódé. 

 

Eredményes nap volt :-)

Landsmann_ Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30462

Még gyári a kuplung, féktárcsa, fékbetét. 83000 km van bennne.

sanyooo1 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30461

Nekem soha! 6,5-8,2 között fogyasztott, amíg mértem, vagyis első évében. 

Előzmény: sakac (30460)
sakac Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30460

Olyan alacsony fogyasztást nekem is sikerült produkálnom. :)

 

Nálam ami előjött  váltó dificsapágy, féltengelycsukló (  utángyártott felejtős), 40e-nél bal első teló csere... a többi a szokásos fék,olaj,gyertya,kuplung,hátsó teló,hátsó lengőkarok is csere.

Előzmény: Landsmann_ (30455)
MXer Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30459

Köszi a sok hasznos infót!

A kiszemelt példányt,ma elvitték az orrunk elől:(

Előzmény: giornalista (30454)
MXer Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30458

Köszi a sok infót!

Előzmény: Landsmann_ (30455)
t.lantos Creative Commons License 2016.10.17 0 0 30457

Magyar Wagonon SOSE volt 13"-os kerek gyárilag.

Előzmény: AndrewBlase (30456)
AndrewBlase Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30456

Szerintem az is magyar Wagon volt. Pont ugyanúgy nézett ki, mint az enyém, csak 4 személyes volt. Láttam már kocka Wagont is, az nem az volt.

Előzmény: miklos.a (30450)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30455

A nagyobb fogyasztás ellenére az 1.3-as 93 LE-et javaslom. Egyrészt ezek fiatalabb példányok, láncos, nincs gond a motorral. Nagyobb a teljesítménye, ami klíma esetén nem hátrány. Ezek már mind 5 személyesek. A klíma 5-6 decit dob a fogyasztáson, de ez is sok mindentől, mint ahogy a a fogyasztás is sok mindentől függ. 6 és fél éve van nálam a gép, ennek az átlagfogyasztása 6,4 l/100 km. A fogyasztásom 4,56-8,09 között volt eddig. Hogy a 4,56-ot hogy csináltam, ne kérdezzétek, fogalmam sincs. Tavaly október 29-én sikerült összehozni. Klímázni már nyilván nem kellett. :) 

Váltó problémát nem tapasztaltam. Ezek a váltók nem versenypályára termettek, idő kell a szép, könnyed váltáshoz. Ami típushiba, az talán a világításkapcsoló megolvadása. Ismert probléma, a kapcsoló aljzatában kell erősebbre cserélni a kábelsarut és a probléma megoldva. Nekem is olvadt a kapcsoló, a sarut erősebbre cseréltem és még a gyári kapcsoló van benne. Igaz, van egy tartalék eredeti gyári, ha végképp megadná magát. 

Olajok, szűrők fékfolyadékot előírt időközönként cserélni, akkor sok gond nem lesz vele. Persze nem tudható hogy az előző tulaj hogy bánt vele, ezért gyakorlatilag első számú szabály, vásárlás után ezeket mind cserélni, akármit mondanak mikor volt cserélve. Mert vagy volt, vagy nem. Ha hamarabb van cserélve, abból baj nincs. Ha nincs cserélve, na az már problémás. Főleg a váltó olajat szokták elhanyagolni, meg a fékfolyadékot. Azt 2 évente cserélni kell! A 6 és fél év alatt két hátsó lengéscsillapítót és akkumulátort cseréltem. Más javítani való nem volt rajta. (természetesen a szűrők, olajok, hűtőfolyadék stb szükséges cseréjén kívül. 2004-es gyártású. 

Előzmény: MXer (30447)
giornalista Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30454

szia!

én fél éve vettem Wagon R-t, a tapasztalataim a következők.

 

ha klímásat keresel, akkor 600 ezer fölött nézz, mert alatta csak hulladékok vannak. ha régi típusú, hüvelyk ujjal nyomható dudája van, figyelj rá, hogy ne legyen beszakadva a két gomb, mert drága cserélni.

 

amire még figyelj: indítsátok be hidegen, és füstöl-e hátul. ha indításkor kifúj néhány kék pamacsot, akkor cserélni kell a szelepszárszimmeringeket benne. ez típushiba a benzineseknél. 50-60 ezer forintos szerviz (a nepper arról beszél majd, hogy néhány ezer forint maga az alkatrész ára, de a cseréjéhez szét kell bontani a fél motort, tehát drága). nem kell félni tőle egyébként, mert csak az olajat eszi ilyenkor, viszont jó alkualap lehet.

 

a váltónál arra figyelj, hogy ne járjon nagyon-nagyon nehezen (csak kicsit). ami nagyon nehezen jár, én azt a szívem szerint ott is hagynám, hacsak nincs nagyon más.

 

még egy tanács: ne foglalkozz a kilométeróra állásával. nyiss meg nyugodtan 200 ezer fölött futott autókat is. ezek 10-15 éves autók, kevés lehet köztük, amelyeket évi 10 ezer kilométer futásra (sem) vettek. és azok olyan állapotban is lesznek. nekem olyat sikerült kifognom, aminek volt gazdája, ápolt volt a bele, nem volt tökéletes állapotban, kellett is rá költeni azóta (most épp a hátsó futóművel viszem majd, mert elkezdett szitálni... odaverhette valahová az asszony), de érezhetően egyben van a bódé, és ez talán a legfontosabb. egy "halott" autóra 1 forintot is felesleges költeni, egy olyanra viszont, amiben évek vannak még, lehet nyugodtan. 

Előzmény: MXer (30447)
MXer Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30453

Üdv!

Köszi a választ.Akkor lehet jobb lesz nem metál fényűt választani,ha később kasznit kell javítani!

Még egyszer köszi,jelentkezek ha Wagon r fanok leszünk:)

Előzmény: h.c.s (30448)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30452

Nem tudom, hogy oldották meg, de az én öreg wagonomban hátul kettős ülés van, s középen egy övszerű biztonsági öv, 5 személyes a forgalmi szerint, így vettem.

Előzmény: LT74 (30441)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30451

Nekem 2002-es 4 személyes van, az 14 collos! 

Előzmény: miklos.a (30450)
miklos.a Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30450

De az a japán wagon r és nem a magyarországi Wagon R+

 

A mi autóink csak 14 collos kerekekkel kerültek forgalomba

Előzmény: AndrewBlase (30449)
AndrewBlase Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30449

Sógornőmnek még a régi, 4 személyes Wagonja volt, 13-as kerekeken. Biztos nem ő rakatta fel a kisebb abroncsot.

Előzmény: t.lantos (30446)
h.c.s Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30448

Szia!

 

Mindegyik bevált, az újabb többet eszik. A régiről írják az olajfogyasztást, én nem tapasztalom.

A váltóról is írogatnak, én ezt se tapasztalom.

A klíma nálam kb fél liter

Azt tudni kell, hogy a fogyasztás nagyon lábfüggő. 6-tól 9-ig bármi lehet. 10 éves átlagom 7,1

Igénytelen, eddig csak olaj, fék, szűrő, akksi cserém volt. (16 éves)

A rozsdára érdemes figyelni, a többi olcsón javítható.

szerintem.

Előzmény: MXer (30447)
MXer Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30447

Üdv mindenkinek!

Szeretnénk Wagon r tulajok lenni,és ezzel kapcsolatban szeretnék pár kérdést feltenni.

 Első:melyik motor a beváltabb,az 1.3-as szíjas,illetve az újabbik láncos?

Klíma menyit dob a fogyasztáson?Vásárlás előtt mire figyeljen oda az ember?

Vannak-e nekik típushibái?Olvastam váltó problémákról már valahol.

1000-t nem szeretnénk,meg DDist sem.Tapasztalati tanácsokért nagyon hálásak lennénk.

Köszi a válaszokat!

t.lantos Creative Commons License 2016.10.16 0 0 30446

A 13"-os kerek a japan kocka Wagon volt.

A magyar mind 14"-os, de az elejen 4 szemelyes volt.

Előzmény: AndrewBlase (30445)
AndrewBlase Creative Commons License 2016.10.15 0 0 30445

Mivel a "régi" 4 személyes széria 13"-os kerekeken jött ki, az újabb meg 14-esen, így természetesen nem ugyanaz. Nekem is rossz méretet adtak anno a boltban, amikor cseréltem a fékeket.

Előzmény: Dzsonszii (30444)
Dzsonszii Creative Commons License 2016.10.15 0 0 30444

Helló!

A hátsó dobfék mérete sem ugyanaz. Javítsatok ki, ha nincs igazam!

Előzmény: LT74 (30441)
ecce homo Creative Commons License 2016.10.14 0 0 30443

Az SX4-hez anno egy hasonló vezérlést szereltem be, (hasznos tulajdonsága, hogy a motor leállítása után kb. 20-25 mp-ig késlelteti a DRL kikapcsolását, és ez sötétben igen jól jön néha...):  https://www.aliexpress.com/item/2016-New-Hot-12-V-Car-Auto-LED-Daytime-Running-Light-Relay-DRL-Controller-ON-OFF/32620972458.html?scm=1007.13338.49932.0&pvid=d2e88e99-4fa0-48e5-ad38-fae68b58ec6d&tpp=1

Előzmény: h.c.s (30438)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.10.13 0 0 30442

Nem fog menni. A középső ülés biztonsági öve hiányzik. Az a tetőhöz van rögzíve.

Előzmény: LT74 (30441)
LT74 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 30441

Sziasztok! Tudom hogy volt már téma, és vissza is olvastam pár oldalt, de nem-e változott valami az ötszemélyessé alakítás lehetőségében? Kaptam ugyanis egy hármas padot,de nekem csak 4 a papíron helyet foglalók száma. Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!