Keresés

Részletes keresés

Dr V Creative Commons License 2013.05.13 0 0 1308

Nem terveztem utat Gratz felé.

Előzmény: 850 T3 California (1306)
Guzzista Creative Commons License 2013.05.13 0 0 1307
Nagy a csönd, meséljetek, voltatok Veszprémben az alkatrészek ügyében?
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.13 0 0 1306
Dottor Vu! nem gurulsz véletlenül a héten Graz felé? vettem 1 esörucit asszonynak és el kéne ugrani érte. kinéztem arrafelé egy pár szuper fényszórót is villakonzollal kompletten, de azt idöközben eladták. na mindegy, ha nem, majd kiugrok érte.
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1305

Milano? ha vmi konkrétan érdekel ott, akkor érdemes bemenni. esetleg megnézni a Piazza Duomo-t, fölmenni a Dóm tetejére, az látványos. néhány óra alatt érdemben úgysem lehet jobban megismerni egy várost, legfeljebb megnézni a legfőbb látványosságot. én jobban szeretek kedves kisvárosokban csatangolni egyet.

ja, az útvonalat elsőre úgy jelöltem ki, h nagyrészt haladós legyen, szép tájakkal övezve. persze, lesz benne némi szerpentines hegyi út is a Stelvion kívül, és ha időnk engedi, az Alpokban szinte bárhol áttérhetünk más, kanyargósabb, v éppen sietősebb útvonalra is, ahogy kedvünk tartja.

Előzmény: Dr V (1304)
Dr V Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1304

Igen :)

Elsőre nemrossz útvonal, a szemem nehezen követi a kevés egyenes miatt. Vagy csak túl kicsiben nézem ?:)

A Sasfészek érdekelne, de ha jól nézem az kb +200km lenne...

Milanoba érdemes benézni? A térképen nem tűnik nagy távolságnak.

Előzmény: 850 T3 California (1303)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1303

vhogy így ?

thx 

Előzmény: Dr V (1302)
Dr V Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1302

Beírod a linkre utaló szöveget. Pl Moto Guzzi.

Majd kijelölés után rákattintasz a lánc jelre, mely a szövegdoboz tetején található.

A felugaró kis ablakban a megfelelő helyre bemásolod a linket. Ha minden jól megy a művelet után a szöveg aláhúzott lila színben fog pompázni :)

Valahogy így: Moto Guzzi

Előzmény: 850 T3 California (1301)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1301

ok, Adriék is lebeszélték magukat erről. közben kidolgoztam az 1. tervet, mailben nyomom.

de áruld már el, hogyan lehet egy szöveggel egy linkre mutatni, h ne kelljen ide bemásolni a 967 karakterből álló linket??

Előzmény: Dr V (1300)
Dr V Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1300

Annyira nem izgat az a találkozó, inkább a jó motorozások. Mag amúgy is, elég drága lesz a szállás a találkozó ideje alatt. Azt a pénzt inkább hő és széndioxid termelésre fordítanám :)

Előzmény: 850 T3 California (1299)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1299

szóval, én sem úgy gondoltam, h Mandello, és a Stelvio két külön túra lenne.

no, megtaláltam a találkozó programját is, itt van guglis fordításban:

 

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?client=tmpg&depth=1&hl=en&langpair=it%7Chu&rurl=translate.google.com&u=http://www.motoraduno-stelviointernational.com/programma.html&usg=ALkJrhggwswA49MUozRvfJVS_WJzHdamsQ

Előzmény: Adri 71 (1298)
Adri 71 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 1298

Azért gondoltunk erre, mert közel van Mandellóhoz. Mi nem tudunk egy nyáron 1x Mandellóba másodszor Stelvióra menni.

Nekünk a motorozás elsősorban az oda-vissza utat jelentené.

Voltunk Faaker Seeben a motoros találkozón, mentünk egy kört velük, és semmi gondunk nem volt.

A tömeg nem úgy motorozik, hogy egymás nyakában.

Fizetni nem kellett, az eszetlen bulizás meg valahogy kimaradt az életünkből.

 

 

Előzmény: 850 T3 California (1297)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1297

bocs, de én nem szavazok mellette.

1. ahol több ezer motoros van, ott nincs motorozás, csak vmi eszetlen bulizás.

2. a Stelviót lehetetlen élvezni ilyen tömegben.

3. fizetni is kell a programokért, amik nekem amúgy sem jönnek be.

4. júni végén Kirschlagba fogok menni a Guzzis találkozóra.

bocs, de nekem ennyi érv bőven sok, h másként tervezzek.

tudom, ne szövegeljek, hanem villantsam az útiterveket.

jön az is, rövidesen!

Előzmény: Adri 71 (1295)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1296

én igen! először csak Zegerszegre felnit centíroztatni, aztán ha meglesznek a bőröndök, akkor szinte mindenhová. itt a szomszédunkban a csodás alpesi utak, amint nincs rossz idő, lehet indulni bármerre. ahogy mondtam, a kirschlagi Guzzisokkal szeretnék találkozni még a június végi buli előtt.

Előzmény: GuzziBarat1 (1294)
Adri 71 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1295

Amit Misi írt, az jó lenne egy Mandellói múzeum látogatással egybekötve.

Beszéljünk róla...

Előzmény: GuzziBarat1 (1294)
GuzziBarat1 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1294

Ez kitolás,minden hévégén rossz idő.Mikor fogunk motorozni?Indul egyáltalán valaki valahova?

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1293

Kanyarvadászoknak és Mandellóba készülőknek ajánlom:

 

 

 

http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/stelvio-motorostalalkozo.html

 

Onnan már csak egy ugrás Mandelló,és túrázási lehetőség is bőven akad.

Adri 71 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1292

Szia!

Belefér igen.

Előzmény: 850 T3 California (1291)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.11 0 0 1291
hello, Adriék!
nagyon nézegetek a neten olyan oldaldobozt, mint a tiétek is. tetszik a formája, meg hát ugye a "gyári" is H&B. amit meg ezen kívül találtam, azok túl nagynak tünnek, nem ilyen kis dizájnosak. szal használtban keresgélek, csak egy kételyem maradt még. meg tudnátok mondani, h belefér-e egy kb. 38 x 30-32 cm-es notebook táska? ez alapvetö kritérium lenne, h kielégítse az igényemet a munkába járáshoz.
köszi!
850T3C.
Dr V Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1290

Ezt jól tudod, de meg lehet nézni neten, h milyen előgyújtás görbéket adnak meg. Egy darabig nő, után csökken. Pl, mint ez.

Nézz utána.

Előzmény: 850 T3 California (1289)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1289

hát nemtom! a hengerben lévő benzin-levegő keverék terjeszkedéséhez a szikra begyújtása után konstans időre van szükség, mire optimális helyzetben kezdi kifejteni a nyomást a dugattyúra. ergo minél nagyobb a fordulatszám, minél nagyobb a dugattyú sebessége, annál előbb kell beindítani a robbanást, h megfelelő mértékben tudja átadni az energiát. ehhez pedig az szükséges, h az előgyújtás szöge a fordulatszám növekedésével arányosan nagyobb legyen. v rosszul tudom?

Előzmény: Dr V (1287)
Guzzista Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1288
Nincs baj a gyújtással, a kérdés csak az volt, hogy mire való az előgyújtás átállító. Azt szerintem akkor kell használni ha 98-as benzinel üzemelne a motor. Ekkor nagyobb teljesítmény leadására lenne képes, de szerintem felesleges. Egy próbát azért megér.
Előzmény: Dr V (1287)
Dr V Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1287

MZnél a kisebb előgyűjtásnál pörgősebb a motor. Nézz rá a gyújtásra, lehet,h ott lesz a hiba.

Előzmény: 850 T3 California (1286)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1286

szóval, normál használat esetén a Nevadánál semmi előnye? (csak verseny célokra? :-))

 

Előzmény: Guzzista (1285)
Guzzista Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1285
Az előgyújtást akkor csökkentik, ha jobb minőségű benzint használnak. A P 20-ast például két féle hengerfejtömítéssel szállították annak idején. A 2 mm-essel szerelték, ez a 86-os oktánszámú normál benzinhez volt való, és mellékeltek egy 0,5 mm-est arra az esetre ha a 92-es oktánszámú szuper benzinnel használták a gépet. Ekkor nőtt a kompreszzió, a teljesítmény és csökkent az előgyújtás.
Előzmény: 850 T3 California (1284)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1284

ki tudja, mire való az a csatlakozó, amivel 2°-kal csökkenteni lehet az előgyújtást? a könyv úgy fogalmaz: "szükség esetén". attól talán jobban menne a gépem végsebesség irányában??

850 T3 California Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1283

rájöttem! :-)

Előzmény: Dr V (1282)
Dr V Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1282

Ha túl erősnek tartod a sárgát akkor használd a zöldet.

Előzmény: 850 T3 California (1279)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1281

most tettem bele a 85W/140-et. nem mondom, jó sűrű olaj! vagy fél óra volt, mire a liter lement. mintha kicsit csendesebb lenne 5.-ben, de nem akarom bebeszélni magamnak. majd hosszabb távon meglátom. amúgy kb 2.500 - 4.000 között szól, ezen kívül csendes, szal ennek megfelelően kell használni, ha zavaró.

Előzmény: Guzzista (1280)
Guzzista Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1280
Sajnos a kis Guzzik nagyon érzékenyek a váltóolaj minőségére, illetve a viszkozitásra. Az ötödik fokozat a legtöbbet használt, ezért kopik meg a gyenge olaj miatt. Ezzel lehet együtt élni, cseréje sokba kerül. Mikor a fiamnak néztünk motort, mi is találkoztunk síró váltóval.
Előzmény: 850 T3 California (1276)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1279

igen. szerencsére kaptam Szombathelyen. mindjárt a sárga betéttel kezdtem, de alig hallottam benne vmit. nagyon furcsa, h így felerősödnek a "belső zajok". azért hosszabb utakon biztosan jó lesz.

Előzmény: Dr V (1277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!