Én is nézegettem a 30 D-ket csak először 320D és 530D között vacilláltam és így jött a 20és25 a képbe. Én is gondolkodok a külföldről behozatalon, ha esetleg meg tudsz valami "autóvadász" ügyben kérlek jelezd.
Az nagyon drága mulatság lenne, láncos motornál nincs ilyen előírás (mint a szíjasnál).
Lehet, hogy van valami sokszázezres határ, ami fölött mindeképpen cserélni kell (illik?), de alatta egyedileg kell ellenőrizni a lánc feszességét, és az alapján dönteni a cseréről.
Kb. 300e alatt azért csúnya dolog egy 6 hengerestől, ha új láncot kér. Ami a járulékos költségekkel többszázezres móka...
Ja, és érdemes tudni, hogy a 2007 előtti 20d-k még első oldali vezérlésesek, tehát legalább ha láncot kérnek, akkor kisebb a meló, mint a 2007 utáni (amúgy láncszaggatós) változatoknál, ahol a motor hátsó végénél van a vezérlés.
Csak a 2007 utáni 20d-k szaggatnak láncot, az az előttiek szívósor lapkát darálnak be néha, de ez nem olyan gyakori.
Ha nem akarsz fogyasztásra gyúrni, válaszd a 25d-t, szebb a hangja, gyorsabban belelegszik, jobban tol, stb., és relatíve nagyobb belőle a kínálat is. És egy hibalehetőséggel kevesebb, ha manuális váltóval keresel.
En mindig nemetbol hoztam az autoimat, a magyar piac valoban lelakott autokbol al tobbsegeben, persze ki lehet fogni... de azoknak megkerik az arat. Nem is szabad ilyen autot 3 milllio alatt venni! En 3,4 millioert vettem az enyemet es ez egy nagyon egyben levo auto valos km-vel stb, de 5 honap alatt mar 500 ezer ft koltottem ra es meg mindig van ket fals hibam amivel szenvedek. Jo tanacskent annyit tudok mondani, ne tevesszen meg a sok relatíve kedvezo aru e60-as... azokkal millios koltsegek fognak felmerulni hamarosan, meg sok szivas.
megorít mar ez a hiba, meg a hatso fekbetet kopasjelzo is! Tarcsak-betetek, kopasjelzo cserelve lett raadasul gyari alkatreszekkel, es megis a fek tovabbra is kopast jelez, volt egy szall szakadas a csomagtarto tajekan de azt kijavítva is fental a fals hiba, meg ez az ules foglaltsag jelzo kínoz... amugy hibatlan az auto es minden mukodik is benne.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy április környékén szeretnék váltani BMW-re 520és 525D-ket nézegettem 2005-2007 között max 3 Millió-ig. Szeretném megkérdezni, hogy ezeknél mire kell figyelni?
Mik a típushibái? Azt olvastam, hogy valamelyik motor a láncot szaggatta az melyik motor? Ezeket ha javították akkor már megbízhatók? Ezekről a típusokról minden infó vagy bármilyen tanács érdekelne.
Nem nyomtam még meg... tudom nyomd meg és kiderül! :D nah de még is van neki valami visszajelzése valahol hogy most legutóbb röviden lett benyomva vagy hosszan? Műszerfalon ikon, vagy világít valami lámpácska a gombon?
Ha röviden nyomod meg, akkor a menetstabilizátor DTC funkciója működik. Ez egyenesben engedi kipörögni a kerekeket, de oldalirányú megcsúszást nem enged. Ez jól jöhet pl. hóban való elinduláskor. Ha hosszan nyomod a gombot, akkor a menetstabilizátort kikapcsolod.
Papám pár napja vett egy e60-ast, 30d automata csak hátsókerék hajtás (218 lóerő) . Még ismerkedünk a géppel, viszont elég sok dolog nem igazán tiszta, ezek közül az egyik a DTC gomb. Hát most vagy én túlmisztifikálom vagy nem tudom de hiába olvastam utána egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy az mikor mit csinál, mikor kell megnyomni stb... Ahol vettük ott a kereskedő, dadogott róla valamit hogy rövid megnyomás meg hosszú meg havasút, de nem igazán állt össze a kép. Kicsit tisztába tudnátok tenni ezzel?! Köszönöm szépen.
Illetve ez mellett még érdekelne, hogy 200 ezer körül van a km óraállás (év járatot sajnos nem tudok), milyen hibákra/cserés alkatrészekre kell számítani?