Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12837
De volt Bp. és Hatvan között oda vissza M3. De szombaton nagyon óvatosan kellett menni, vasárnap se nagyon lehetett tartósan 120-at menni, de azért megpróbáltam.
Előzmény: Törölt nick (12833)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12836

Mi a rossz? A viz és a denszesz kapcsolatáról ad tájékoztatást. Igaz konkrétan légfékre van a példa, de gázolajban ugyan úgy a vizzel lép kapcsolatba.

Előzmény: patyi. (12834)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12835
Ez valóban jó, de nem az üzemanyag tartályba, hanem a légtartályba, mert ott aztán tényleg rengeteg kodenzvíz lecsapódik. A Csepeleknél volt egy fagytalanító pumpa, amibe glicerint kellett tölteni, és naponta többször meg kellett nyomni, hogy bespriccelje a rendszerbe. Plusz a légfék levegőtartályának alján volt egy rugós szelep, amit kézzel meg kellet húzni, és akkor lefújta a tartály aljából a trutyit. Ha ez elmaradt, akkor gázolajos rongy egy lapátra, meggyujt, aztán azzal kiolvasztani a légfékrendszert, járatni, és lefúvatni.
Előzmény: Crvoyager (12828)
patyi. Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12834

 

 Jó a link,csak teljesen másról szól......a levegőrendszerről. Én is azt tettem még annó az IFA-légtartálya előtt lévő tartályba.

Előzmény: Crvoyager (12828)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12833

Autópálya ezek szerint nem volt?És amikor nyomod neki mondjuk 120-al?

Bár van egy haverom akinek a Lagunája volt és az sem fogyasztott 6,5-nél többet.

Fűtés milyen benne?

Előzmény: fekvőrendőr (12824)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12832
macimoci Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12831
Nekem is jó itt, de a thunderbirdnél nem működik a legutóbbi frissítés óta.
Előzmény: GPS (12801)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12830
Előzmény: fekvőrendőr (12826)
patyi. Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12829

 

 Az 1.5-ös dci motort nagyon dicsérik.....

 

 

 

  Ja,hétvégén leszigeteltem a lakó tetejét és elejét.

Előzmény: fekvőrendőr (12824)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12828
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12827

Nem célozgatunk ugye?Te nagyon hülye vagy!!!

 

De előtted már leírtam csak az arányokat nem:50 literhez elmegy 1 L denszesz.Csak az új autókban sok az elektronika és azt nem tudom hogyan díjazza az idegen anyagot?Már ha egyáltalán érzékeli?Én a Nissanba tavasszal amikor már jó idő van beleszoktam önteni a 60 literhez 2 L denszeszt.Soha nem találtam a szűrőben vizet.

Előzmény: Crvoyager (12820)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12826
Bocsánat, csak 86 LE.
Előzmény: fekvőrendőr (12825)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12825
1500 köbcenti, 96 LE, 63 kW, nyomaték 200 NM
Előzmény: F Artur (12821)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12824
Pénteken vettem át, szombaton a legnagyobb havazásban elmentünk a szüleimhez nyolcvan kilométerre Nógrádba, vasárnap vissza, már civilizáltabb viszonyok között.
Ennyi használat alapján jók a benyomásaim. A típus ugyanaz mint a régi volt csak a motor más. Nagyon kajaknak érzem ezt a kis dieselt. Szerintem nem lesz gondja a lakóval sem. És a fogyasztása is hihetetlen számomra, 5,3-at mutatott a fedélzeti computer, mindezt ilyen időben. Furcsa volt látni, hogy az tjelezte ki, hogy még ezer kilométerre elég a tankban levő nafta. :-)
Előzmény: Törölt nick (12817)
patyi. Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12823

 

  A Crvoyager meg Iszugy mondta a tutit!

 

 Denaturált szesz.....én 3 lityit teszek 100 literhez,( plussz ha nagyon hideg van még 5-6liter benzin)és az enyém is turbódízel.

Előzmény: Törölt nick (12817)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12822

A páralecsapódás akkor is érvényes!Vagy a tankban vagy már a benzinkúton.

Van egy benzinkutas ismerősöm aki elmondta,hogy minden ősszel és tavasszal tisztítják a tartályokat és tavaszra álltalában összejön benne 2-3% víz.

Előzmény: brumilány (12816)
F Artur Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12821

Ha nem titok mennyi az a "kis" TD?

Nem csak a cm3, hanaem a mellérendelt KW is érdekel?

Előzmény: fekvőrendőr (12815)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12820
Az ujpesti öbölnél már én sem tankolok,mert igen vizes az alja.
Előzmény: Törölt nick (12808)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12819

Szerintem nem lehet baja, bár a Te autód olyan uj hogy abban ennyi idő alatt nem is okozhat gondot.

 

Előzmény: fekvőrendőr (12815)
Crvoyager Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12818

Jó estét Mindenkinek!

 

Dizelesek figyelmébe ajánlanám a rég elfelejtett denszeszt, ami állitósal segit a viz egy részét közömbösiteni. Arányt ne kérdezzetek,már nem emlékszem. Mellesleg nem csak a gázolajban van viz,hanem a tankban a páralecsapódás is igen jelentős.

Folyamatosan nem használtam prémium dizelt, de néha jó és tényleg jobban megy az autó.

A szürőre annyit,hogy az enyémnek a házában van egy fűtőszál, ami télen előmelegiti inditás előtt.

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12817

Hát annál én sem!Az enyém sima szívódízel,de ezeknél már nem lehet tudni,hogy mi történhet.A benzinesnél simán elmegy egy tankban 1L denszesz,de a gázolajban nem vegyül el.

Ezek szerint megvan az új autó?Milyen?

Előzmény: fekvőrendőr (12815)
brumilány Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12816
Csillaggarázs!
Előzmény: Törölt nick (12814)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12815
+12 fokos télen a garázsom. A denszeszt ennél a kis turbodieselnél nem merném kipróbálni.
Előzmény: Törölt nick (12814)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12814

Kezdjük ott,hogy élyszakára hol van az autód?

Ugyanis először ott kezdődik,hogy amikor tankolsz akkor belefolyik a föld alól a meleg gázolaj 8-12 fokos.Ott már a -10-hez képest van kb. 20 fok hőmérsékletkülönbség.Aztán menet közben összelötyögteted és közben vagy beállsz egy aránylag meleg garázsba vagy felmelegszik a levegő tehát valahol páralecsapódás lesz ami már egyszer megtörtént amikor a tartálykocsiból a mínusz akárhányfokos üzemanyagot leeresztették a +8-12 fokos földalatti tartályba.Szóval ilyenkor mindegy,hogy mit tankolsz ez elő fog fordulni minden télen amikor ekkora hőmérsékletkülömbségek vannak.Ráadásul ilyenkor a parafin is kicsapódik ami az enyémben valószínűleg tegnap sikerült.De ma sokkal enyhébb volt az idő ezért átmosta a szűrőt és megy,mint az álom...

Nagyon nem is akartam cserélni,mert 2500ft!!

A benzinesnél is előfordulhat,de abba 1 liter denaturáltszesz kiviszi a vizet,mert az elvegyül vele.

A régebbi dízeleimmel ezt én is eljátszottam ami be is vált,de a hájtek nem biztos,hogy díjazza.Nem merem beleönteni.Pedig biztos nem tenne kárt benne.

Előzmény: brumilány (12812)
fekvőrendőr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12813
Na ez szép, én pénteken vettem át életem első diesel személykocsiját. Azt se tudom, van-e, illetve hol van a vízzsák?
Bezzeg a határőrségnél a 452-es Csepelen tudtam hol van.
Pont ezért határoztam el, hogy premium dieselt fogok bele tankolni. Ezek szerint felesleges.
Előzmény: brumilány (12812)
brumilány Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12812
Nem tudom, hogy Ti mit tankoltok a dieselbe, de nekem egy hónapja lett kipuculva a vízzsákom a benne lévő szűrővel együtt, mert 2/3 részig tele volt vízzel, ami bele is fagyott. Most megint ugyanez történt, újra tele van vízzel. Eddig az OMV-nél tankoltam, az Alpesi dieselt, a drágábbat. Most áttértem a magyar kútra. Van jobb ötlet?
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12811

Mi egyszer a likócsi crosspályán kerültünk egy ilyen idóta társasággal komoly vitába.Kihívták az újságírókat és a rendőrséget és azt bizonygatták,hogy mi kigyúrjuk a védett növényeket.Azt tudni kell hozzá,hogy a likócsi crosspálya helyén a győri házgyárnak volt a hulladéklerakója tele betontörmelékkel és a saját pénzünkből kitakarítottuk a szeméttől és hozattunk rá földet.Raktunk ki egy ládát a szemétnek és amikor megtelt akkor beleraktuk zsákba és elvittük a szeméttelepre.Természetesen mindenhez engedélyt kértünk az önkormányzattól.

Kb. 1 év múlva jöttek ezek az okosok és azt bizonygatták,hogy az árvalányhaj az védett növény!Hozzáteszem amíg odaérünk a földútról soha nem térünk le!

Mondtam neki,hogy mutasson már egyet amelyiket kigyúrtuk.Hát azt sem tudta,hogyan néz ki!Mondom neki,ha lenéz a lába alá akkor lát egy egész bokorral,mert rajta áll:-))

Aztán az lett a vége,hogy a rakétásoktól kivezényeltek egy harckocsit és keresztbe-hosszába szétgyúrattak mindent amit addig csináltunk!Természetesen előjöttek újra a hatalmas betontömbök meg a szemétkupacok és jó magyar szokás szerint kicsi kupac nagyot kíván:elkezdték újra odahordani a szemetet építési törmeléket.Hát ennyit a környezetvédelemről...

 

Előzmény: F Artur (12810)
F Artur Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12810

Soha nem felejtem el!

Balatonfelvidéki Nemzeti Park. 1990 gázvezetéket építettünk, és az illetékes ifjú diplomás parkőr előírta, hogy a nyomvonalon a földből kikerülő kődarabokat össze kell szedni, és elvinni a / oda /. Nem lehet visszatemetni! Természetesen nem a homokágyba akartuk visszatelepíteni.

Na most! Ez a pali a az egyik földútba egyszer csak egy Uaz-nyi bontott törmeléket nyomott bele, és én véletlenül lekameráztam. Kérdésemre azt mondta, hogy járhatatlan ez a földút, ezért kell a nyomvonalat erősíteni.

Végkifejlet. Nem továbbítottam  a felvételt a főnökeinek ,pedig mostani eszemmel azt kellet volna tennem. Mi természetesen  + költségekkel a köveket összeszedtük.

Előzmény: Törölt nick (12809)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12809
Nna ebben teljesen egyetértünk!Pár oldalt megtudnék a velük való találkozás élményeiről tölteni.Amikor győzködnek,hogy a motorommal mekkora kárt tudtam tenni az erdei úton ami több milliós összeg.És mindezt az erdő közepén a bazi nagy terepjárója mellől mondja ami a négy kerekével 2x akkora kárt okozott ezek szerint,mint én!Na ezt nem is forszírozom tovább,mert mindjárt kerülök egy idegeset az erdőben...
Előzmény: GPS (12806)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 12808

Na itt vagyok.Nem izgulok,mert már nem az első dízelem és tudom a jelenségek okát.Helyesbítek kékesfehér és ugyanaz a tünet,mint amit utánam írt a Patyi.A Nissannál nagyon látványos tudott lenni amikor eltömődik a gázolajszűrő.Max. sebesség 80 és ahogy az idő halad a sebesség csökken és a szúnyogok meg hullanak mögöttem...

De egyenlőre megoldódott a dolog,mert bementem a városba szűrőér és közben meggyógyult!Biztos felkapott a tankból valami iszapot.Majd akkor lesz csere amikor tényleg nem megy.

Előzmény: GPS (12800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!