Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

(M)Ákos Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56807

Nekem tele volt szilánkkal az egész autó, még hónapok múlva is találtam.

A bekarcolt rész simán szétdurrant, körülötte a többi (nagyjából) egyben maradt.

Előzmény: Varshi (56805)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56806

Előző cégesen volt körben 3M biztonsági fólia.

A nagy eszemmel egyszer benn felejtettem a laptopot az ülés mögött.

Pont letoltam a gatyámat a fürdő öltözőjében, amikor csörögtek a Skyguard-tól, hogy riaszt a kocsi.

2-3 perc alatt kinn voltam. A hátsó oldalablak maradéka benn volt a kocsiban.

A közepén bele volt karcolva egy kb. 20x10 cm négyzet, és ott zúzták be.

Fel vannak ezek készülve mindenre...

Előzmény: MZ/Y (56803)
Varshi Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56805

Azt nem.

De attól még betöri, mert biztos fogja keresgélni a kis matricát, amikor felspannolva lopni készül. :))

Előnye, hogy egyben marad (a helyén) a repedt üveg, így valszeg feladja, és bár az üvegkár megvan, nem kell szedegetni hónapokig a szilánkokat.

 

Sötét fólián viszont nem lát át, így nem is tudja, hogy érdemes-e törnie.

De azon ugye a rendőr se lát át....

Előzmény: MZ/Y (56803)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56804

Reggel pont erre gondoltam :)

 

Egyébként, saját tapasztalat szerint kb. 30-40 ezer km kellett, hogy bepuhuljon a futómű.

Most már tényleg kényelmes.

Kicsit a döngés is csökkent.

 

Akinek meg baja van a rugózással új O3-nál, csekkolja le, hogy a kereskedő nem felejtette-e benne a "transport block"-ot...külföldi fórumon több esetet is olvastam.

 

Itt pl. Golf 7 csillapítók/rugók beszereléséről (is) témáznak:

http://www.briskoda.net/forums/topic/318282-octavia-20tdi-firm-hard-suspension/

 

Így néz ki a szállítási rögzítő (állítólag ez már egy újabb, nehezebben észrevehető változat):

Előzmény: Paragon1985 (56801)
MZ/Y Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56803

Fóliázott ablak is olyan könnyen megadja magát? Nem lehet, hogy ha látják a matricát az ablak sarkában, akkor másik autót keresnek?

 

Egyébként igen hasznos lett volna annak a szerencsétlen nőnek, aki mellé vagy 2 éve pattant be egy állat egy kereszteződésnél/körforgalomnál és meg is ölte.

Előzmény: Pierr_Kardán (56797)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56802

Én is előről hallom, a hátsónak ehhez nincs köze. 

Előzmény: Varshi (56800)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56801

Majd ha találkozunk Fehérváron, akkor megyünk mindkettővel egy kört és megszakértjük, hogy az én ízlésem kényes, vagy vagy nálam hangosabb. :)

 

A H Astrát mindenki zajosabbnak, rosszabbnak mondja futómű tekintetében, s nálam mégis halkabb. Tényleg jó lenne összehasonlítani más O3-assal. 

Előzmény: (M)Ákos (56793)
Varshi Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56800

Az viszont csak egy hátsó futómű.

Én viszont mindig elölről hallom a zajokat.

Előzmény: _Yasin_ (56798)
viktor a takarító Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56799

Ok, meghajlok a tények előtt :-))

Előzmény: Pierr_Kardán (56777)
_Yasin_ Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56798

Egyébként ha elolvasod az O3 teszteket, mindenütt dicsérik a csendességét az újságírók, és a gyári zaj adatok is a kategóriájában a legcsendesebbek közé sorolja az autót.

 

 

Azért azzal nem árt tisztában lenni, hogy az újságírók tesztre gyakran preparált tesztautót kapnak, ami több dologban jobb, mint amit a szalonban meg lehet venni (pl tesznek plusz zajszigetelést a motortérbe, kerékdobba). De ha nem preparált, akkor is általában a legmagasabb felszereltségűt tesztelik, ami zajszigetelésben is eltérhet egy alapfelszereltségűtől.

 

 

 

 

az enyémben multilink hátsó futómű van, így nem tudom, hogy a gyengébb motorral szerelt típusokhoz adott csatolt lengőkaros futó mennyivel rosszabb a zajban

 

 

Na pl ez sem mindegy. Az O2 mind multilink, de az O3 már csak az erősebb motorokhoz kapja meg (asszem 140 le-től felfelé).

 

-Y-

Előzmény: seniorvs (56796)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56797

És milyen jól gondolja, ha ő az, aki a Körúton ki akarja venni a táskádat a hátsó ülésről...

 

A tavaly elhíresült motoros táskalopó banda nem az ajtót nyitogatta, hanem nemes egyszerűséggel beverte az ablakot :-(

 

Sógornőm is az áldozataik között volt (bár nem a Körúton, hanem a Szentendrei úton történt az eset), be se volt zárva a kocsi ajtaja, mégsem az ajtót nyitották, hanem betörték az ablakot és azon keresztül vitték el a táskáját a pénzével együtt.

 

Szóval tényleg nem sok értelmét látom az automatikusan bezáródó ajtónak, mert amióta ez divatba jött, azóta a tolvajok a még nagyobb kárral és sérüléssel járó ablakbeverést választják.

Előzmény: VAG (56795)
seniorvs Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56796

Nekem meg éppen az tűnt fel, hogy az O3-nak milyen jó a zajcsillapítása. Különösen a motoré, az 1,8 csak nagyon pörgetve hallatszik, de akkor meg gyönyörű a hangja (nekem legalább is nagyon tetszik).

 

A futómű zaja is nagyságrendileg kisebb mint az előtte használt kocsijaimban (9. generációs (legújabb) Civic, Seat, Citroen C4 Picasso (barátomé, de sokat megyünk vele). Én ugyan éppen a gördülési zaj csökkentése érdekében nem kértem 17 collos felnit, de elégedett is vagyok vele.

 

Egyébként ha elolvasod az O3 teszteket, mindenütt dicsérik a csendességét az újságírók, és a gyári zaj adatok is a kategóriájában a legcsendesebbek közé sorolja az autót.

 

Pl.:

 

http://www.autonavigator.hu/teszt/skoda_octavia_combi_1_4_tsi_elegance_teszt-11314

 

Oldalszél érzékenység nálam egyáltalán nem jelentkezett, atom stabilan fekszi az utat mind egyenesben, mind húzósabb kanyarokba, de az enyémben multilink hátsó futómű van, így nem tudom, hogy a gyengébb motorral szerelt típusokhoz adott csatolt lengőkaros futó mennyivel rosszabb a zajban, és a stabilitásban. A tesztekben írták annak idején, hogy ezeknél (csatolt lengőkar)  jobban dübörög a futómű, nálam ez ismeretlen fogalom.

 

Nem lehet, hogy nálad valami műszaki hiba van a gépben?

Előzmény: Paragon1985 (56783)
VAG Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56795

"Ha be kell szálljon valaki járó motornál csak tépi a kilincset (és azt gondolja magába, hogy most ez a marha szándékosan csinálja)"

 

És milyen jól gondolja, ha ő az, aki a Körúton ki akarja venni a táskádat a hátsó ülésről...

Előzmény: Törölt nick (56780)
nohab Creative Commons License 2015.03.10 0 0 56794

Viszont, az autó futómű felöli zajcsillapítása egyszerűen szánalmas!

 

Hát nem az erőssége, hogy finom legyek.

Előzmény: Paragon1985 (56783)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56793

...a ki miből ült át esete. Nekem eddig az O3 kombi (2,0 CR) a legcsendesebb autóm.

Ezek voltak: Opel Astra F és G (benzinesek), majd Golf IV és V (1,9 PD). Mindegyik kombi.

Az utolsó Golfhoz képest: elöl SOKKAL csendesebb, hátul egy nagyon kicsit hangosabb.

Elöl főleg a motorzaj csillapítás tekintetében érzek nagy előrelépést.

Tény, hogy elöl és hátul is kicsit nagyobb döngéssel válaszol a futómű a kátyúkra pl.

Az O3 17-es alufelniken gurul, a Golf V 16-os vasfelnivel volt.

A szarabb úton jelentkező megnövekedett zaj erősen gumifüggő is szerintem.

Várom már, hogy visszakerüljenek a nyári Pirelli P7-esek :)

Most Dunlop SP Winter Sport 4D-ken gurulok, és pont az egyenetlen útfelületen jelentkező extra zaj a gyengesége szerintem.

A nagy szélben is SOKKAL jobban viselkedik az O3, mint a Golf V... Sokszor csak a szlalomozó kamionokat látva esik le, hogy mekkora szél van.

 

Minden, amit írtam, elsősorban autópályára vonatkozik, mivel ott megyek a legtöbbet.

Előzmény: Paragon1985 (56783)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56792

A Maxi-DOT színes szebb, mint a fekete-fehér :) Szebben animált (amikor vándorolsz a menüben pl.), talán a felbontása is jobb, de ez nem biztos.

A kétoldalú csomagtérborítás hasznos lehet, ha koszos dolgokat viszel. Az egyik oldala gumírozott, könnyen takarítható (nem ül bele a por).

Hálórendszert nem vennék gyárit...

A vezetői profil választással (xenon nélkül) a kormány rásegítést/klímát tudod állítani, ill. lesz pl. ECO módod, amivel hosszú utakon spórolhatsz 1-2 decit.

Kollégáknak dynamic csomag van, szerintem vagány az ülés, és jól tart. Nem ordibál a piros varrás. Azért, ha 90-100 kiló felett vagy, nem biztos hogy kényelmes. Nekem kicsit nyomta a széles hátamat, amikor beleültem. :)

A beprogramozható dolgokról találsz listát a neten, ide is felraktam egyszert. Kanyarkövető ködfényszóróért semmiképp se fizess :) Nekem lenne helyette egy első ülésfűtésem, ha több eszem van.

Hm, ami eszembe jutott még: a fekete ködlámpa szerintem sokkal jobban illik a kocsihoz. Nem ordít ott lenn egy (ill. 2) nagy ezüst valami. Emlékeim szerint csak párezer Ft a felár.

Lábtérvilágítás mindenképp pár ezresért :)

Alsó védőlemez felára nem rémlik, esetleg érdemes. Van egy elméletem, hogy nekem segít valamennyit a menetzaj megfogásában is.

 

 

Előzmény: Pierr_Kardán (56790)
MZ/Y Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56791

A maxi-dot -on egy csomó dolog megnézheő/beállítható. Pl. a hűtővíz valós hőfoka. Én gondolatban beikszeltem, de lehet, egy bt-os kütyü (van vagy 4-5 e ft) és egy ingyenes (vagy filléres) android app többet tud. A maxi-dot kétségkívül elegánsabb. :o)

 

A legutolsó: pl. (M)Ákos kolléga meg tudja csinálni, viszont nem szívesen nyúl(na) más autójához. Meg is értem. Szóval lehet, hogy neked kell megcsinálnod, de drága buli is lehet a vége... Értem én, hogy a márkakereskedők is élni akarnak valamiből, sőt lassan ebből élhetnek, de elég húzós az ára az 1-2 bit átírásának... Esetleg azt teheted, hogy ha a 20% kedvezmény fölött már nem nagyon akarnak semmit adni, felveted, hogy ezeket a kapcsolható dolgokat kapcsolják be grátisz. Hátha belemennek.

Előzmény: Pierr_Kardán (56790)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56790

Az autóvásárlási projekt kezd a végső szakaszába érni, már lelkesen ikszelgetem az extrákat az Elegance extráin felül a konfigurátorban, csak éppen némelyikről fogalmam sincs, hogy mit is jelentenek...

 

Mi az a "Maxi-DOT színes multifunkciós kijelző"? Mi többletet tud ez 28 eFt-ért?

 

A sima "Kétoldalú csomagtérborítás" különbözik valamiben a "Simply Clever" csomagban lévő csomagtérborítástól? És mit jelent a Simply Clever csomagban lévő "Multimédiás eszköztároló"?

 

Mi az a "Flotta csomag"? Mennyivel nagyobb generátort és akkut adnak mondjuk egy 1,6-os dízelhez ebben a csomagban, mint alapesetben? Ez miért nem rendelhető a 1,2 TSI-hez?

 

Csomagtéri hálórendszer a Skodától érdemes venni (16,5 eFt-ért), vagy van olcsóbban egyszerűbb utángyártott? Tévedés ne essék, nem az ára riaszt el, hanem az, hogy ennyi hálóval az összes hal kifogható a Balatonból. Nekem úgy tűnik, hogy feleennyi háló is elég lenne...

 

Akinek új autója van és az új SWING rádió van benne, az elmondhatná, hogy ez mennyivel gyengébb az (új?) Bolerónál?

 

A "Vezetői profilválasztás" funkciója nagyjából tiszta, a kérdésem az, hogy a valóságban mennyire hatásos ez egy 1,4 TSI-ben, vagy 1,6 CRDI-ben? (Mert azt látom, hogy ez sem rendelhető az 1,2 TSI-hez...)

 

Nagyon szürke az Elegance belseje (bézs belsőt most nem akarok, az előző autó olyan volt, meguntam), ezért a Dynamic ülést rendelném a piros/fekete kárpittal. A Dynamic csomaghoz eleve adott a 3 küllős kormány, ennek ellenére ha multifunkciós kormányt akarok, akkor a 3 küllős verzió 42 eFt-al többe kerül, mint a 4 küllős verzió. Úgy érzem, hogy kétszer fizettetik ki a 3 küllős kormány felárát...

 

Illetve ha bárkinek van ötlete értelmes extrákra, azt jelezze (DSG, Xenon, tolatókamera, navigáció, stb. nem fér bele a keretbe).

 

Persze az az infó is jöhet, hogy mit ne rendeljek drága pénzen, mert az itt kábellel és szoftverrel rendelkező kollégák egy üveg pálinkáért beprogramozzák :-)) Inkább nekik adom a pálinkát, mint a márkakereskedőnek a sok zsét.

vm69 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56789

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 1999-es Skoda Oktavia 1.9 TDI 110Le , hidegen pöcre indul az autó,de sajnos melegen nagyon hosszan indul. Mi lehet a probléma valaki tud segíteni?
Köszönöm előre is!

stevie-13 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56788

Vallom , hogy egyre könnyebb jó kocsit találni

 

 

Ez egy érdekes állítás, hallod-e? ;-)

 

2008 után az újautó-értékesítés gyakorlatilag megszűnt Magyarországon. A csúcs időszakhoz (2003-2005) képest az eladások a negyedükre, harmadukra estek vissza, ezeknek az autóknak is egy része re-export, tehát a rekord alacsony nettó árak miatt külföldi kereskedők nálunk veszik meg az általuk értékesítendő autót, mert olcsóbb nálunk, mint a amennyiért az otthoni importőrtől hozzájuthatna. A fennmaradó rész túlnyomó többsége flottákhoz megy, ezek gyakran alapfelszereltségű, alap motorizáltságú, egyenszínű tucatautók.

 

A magán autóvásárlók szinte mind a használt piac felé fordultak, aki megmaradt, az is lényegesen ritkábban cseréli az autóját, mint korábban.

 

A használtautó piacon elképesztő vákuum alakult ki, sokkal több a vevő a jó minőségű autókra, mint amennyi ilyen eladó autó egyáltalán létezik. A vákuumot a kintről nepperkedés céljára behozott autók tízezrei töltik ki, ez akadályozza meg, hogy - mint a szocializmusban - a fiatal használt autók ára megközelítse az új árakat.

 

Mint írtam, ismerősnek keresünk fiatal Golf kombit. Elég sok autót megnéztünk, és még azok között is, amik a fotók és a leírás alapján jónak tűntek, a valóságban nagyobb részt rettenetes autók voltak. Volt egy jó vétel: a beállított autóvadász jelzése után már a hirdetés megjelenése után egy-két órával indultunk is megnézni, de a szervizes átvizsgálást csak másnapra tudtuk időzíteni - és azalatt valaki hopp, el is vitte az autót.

 

Szerintem ennyire még sosem volt nehéz jó minőségű fiatalt használt autót venni, mint most, és a helyzet  csak egyre romlani fog, amíg be nem indul az új autók kereskedelme.

 

 

Előzmény: Bagolylaci (56766)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56787

Kevésbé tartom az életszerünek, hogy jól megtörnek egy 4 - éves kocsit majd évekre kivonják a forgalomból , és két év mulva javitassák ki eladásra - ugymond...

 

 

Pedig a hosszabb időre a forgalomból kivont (viszonylag új és értékes) autók esetében elég gyakori a totálkár, illetve a totálkárral való trükközés.

 

Ha valaki nagyon akarja, leírhatom, hogyan működik.

 

De szerintem ez is olyan, mint a véreshurka. Aki szereti, ne nézzen utána, hogyan készül.

 

Előzmény: Bagolylaci (56766)
olomana Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56786

Az előző autómban volt magától bezáródó ajtó, de azt külön gombbal nyitni kellett, ha ki akart bárki szállni - engem borzasztóan idegesített. Szerintem egyszerűbb, ha bezárod akkor, amikor szükségesnek ítéled meg.

olomana Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56785

Úgy tűnik, lassan én vagyok az egyetlen O3 tulajdonos, aki maradéktalanul elégedett az autójával. Nekem az égvilágon semmi bajom nincs vele. De az is lehet, hogy csak nagyon igénytelen vagyok :-).

pavarotti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56784

"

Ami a fogyasztást illeti az 1,4 16 V-s Octi motornak , nekem sosem sikerült 8-alá levinni vegyesben , igaz a futásnak kb. 70- 80 % - helyi városi forgalom többnyire 1-2 km-es távokkal sok inditgatással. Pedig rendszerint egyedül járkálok vele , csomagok és  klima nélkül értve az átlagfogyasztást

Országuton pedig 85- 90 - el járok tatásan - pályán meg még egyszer sem voltam vele másfél éve mióta nálam van ...Szerinted igy helyén van / lehet / a 8 - 8-,2 -es átlagfogyasztás. ?

"

 

Egy pár dolog, egy 1,4 16V BCA motort hajtok egy 2006-os Tourban (2. tulajként)

- városi 1-2km-re értelmetlen fogyasztást nézni, összehasonlíthatatlan.

- országúton síkon az 1.4 BCA-nak egy 1-es Octaviában 90 körü fedkomp szerint 5-5,5 körül (inkább alulról) kell(ene) lennie a fogyasztásnak (jó tesztpálya lehet pl. Békás-Szentendre egy rövidebb szakasza)

- egy történet/tanulság: az autó bő fél éve elkezdte enni a vizet. Sem ingadozás, sem hab a vízben, sem víz az olajban, sem látható vízpárakipufogás és nem is nagy mértékben, de megbízhatóan 3-4dl/800-1000km körül. 2x nyomáspróba ill. hosszú vacillálás után bontás, hengerfej --> a felújítás után érezhetően 4-5dl/100km-rel csökkent a fogyasztás. (persze logikailag nem meglepő, de nem hittem volna, hogy ennyire egyértelműen/ilyen nagymértékben. Ebből persze önmagában nem egyértelműen lesz "megtérülő beruházás" az új hengerfejtömítés, de azért ez már anyagilag is érezhető előny/"kompenzáció").

- általában városi/országúti használatban járok, előretekintően spórolós:) (de ritkán, szükség esetén dinamikus) üzemmódban, ma pl. Gazdagrétről É-Pesti agglomerációba, tehát keresztül a városon (!)(kb. 45 km) este fél6-fél7 viszonylatban 5.7-tel állt meg a fed-komp.

- általában 7-800km között tankolok, de 800 fölött elmenne majd'mindig egy tankkal -> most elég sokat országutaztam + ld. előző pont -> jó eséllyel 900km felett fogok vele tankolni.

Előzmény: Bagolylaci (56761)
Paragon1985 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56783

Ha már O3, akkor még egy kis adalék. Valóban érzékeny a szélre, ezt most az utóbbi napokban tapasztaltam. A beltér lehetne kicsit vidámabb, de nem olyan vészes a fekete szín. (Bézs gyerek mellett kilőve..)

 

Viszont, az autó futómű felöli zajcsillapítása egyszerűen szánalmas! Nem akarok negatívabb jelzőt használni mert ki kéne pontozni. Direkt mentem ugyan azon az útvonalon egy mezei sima H Astrával és a 25 éves 124-es Mercimmel. A Merci minden úthibát, foltot, útrepedést, elkent. Nem is lehetett hallani szinte semmit a futómű felől. A H Astra kicsit gyengébb volt, de még az is szépen eldolgozta az út egyenetlenségéből eredő zajokat.

 

Viszont az Octavia, bocsássatok meg nekem, de kritikán aluli. Azt is hallom az utastérben ha más anyagból készült az útburkolat és kicsit rücskösebb a felülete. Egy kis repedés az úton, autópályán és már erősíti is fel az utastér. Pici kátyúk, apró úthibák nagyon hangosak és zavaróan szűrődnek be. Látom a kicsi huplit, készülök a hangos ütődésre. Pl. a régi 1-es úton Pest alatt, soha fel nem tűnt, hogy olyan 20km más minőségű aszfaltból van. Itt az Octaviánál azonnal, sajnos idegesítően hangos, zajos alig vártam, hogy vége legyen, minden a gumi rezonanciáját erősítette fel. Kb feleségem Ignise szól ilyen szarul.  

 

Persze lehet én vagyok túl kényes, és másnak ez fel sem tűnt, de ebben a tekintetben többet vártam. Egyébként a 124-es Merci futóműve, kényelme, csendessége, anyagos minősége nem is hasoníltható össze a Skodáéval. Jó, az egyik egy lomha himbálózó hajó, de akkor is 25 év, ami nem kevés az autógyártásban. Én ebben a tekintetben többet vártam, de legalább egy csendes kényelmes utazást, az úthibákból eredő zajok nélkül! Nem tudom ezen segítene-e valamilyen utólagos szigetelés...? 

robi25 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56782

Néha a feleslegesnek tünő extrák is beválhatnak. Igy jártam a sötétedő tükrökkel, amig egy használt autómban véletlenül nem volt. Magamtól sose próbáltam volna ki és hozzászoktam, mostaniban nincs és hiányzik. A bezáródó ajtók is hasznosak lehetnek, ha olyan környéken járkálsz...amúgy balesetnél nyilnak, ezt sajnos már próbáltam. 

Előzmény: Törölt nick (56780)
zida Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56781

ugyan ez a kérdés az 20km/h-nál bezáródó ajtózárra

 

Ezt így lehet:

https://www.youtube.com/watch?v=FVEz7it48s8

Nekem nem volt alapból, én bekapcsoltam, szerintem hasznos dolog.

Előzmény: gomboc-artur (56778)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56780

 a coming home és a leaving home funkció

Én se értettem soha, pedig magyarázták, amiután beteszem a garázsba és kihúzom a kulcsot, még világít a beltér egy ideig, amikor kinyitom az autót (vagy beteszem a kulcsot a gyujtásba) akkor felgyúl a xenon, nem kell sokat vesződni vele. Be van állítva gyárilag valahogy. 

20km/h-nál bezáródó ajtózárra

Nekem hálistenek nem zár be semmit soha, szerintem baleset esetén veszélyes, kapcsoltasd ki valahogy, egy idegesítő szolgáltatás. Ha be kell szálljon valaki járó motornál csak tépi a kilincset (és azt gondolja magába, hogy most ez a marha szándékosan csinálja). 

O2 FL a kanyarfényt

Passz. Nekem nincs, de talán mégis, az egyik kocsinál, nemtom. 

 

 

 

Előzmény: gomboc-artur (56778)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56779

Beleültem a szomszéd fél éves O3-as sedanjába (29ekm), CR TDI 15o lovas.

Nemtom milyen felszereltségű az autó, (a Skoda kereskedésből vette itt a városba, a rémhülye ügynök biztos nem vette a fáradságot, hogy beszámoljon az újdonságokról, de mondjuk a srácot sem sokat érdekli), 21e euróba került ÁFÁ-val és metál (gyöngyház) kékes-szürke színű. Van benne USB-s rádió, digitális klíma, xenon, ködlámpa, fekete fehér maxidot, 6-os kézi váltó. A motor szépen megy, csendes alapjáraton (picit varrógépes) és jól húz, a kerekei 16 colos lemezfelnik, a felfüggesztés szépen veszi a huplikat. Ami nagyon nem tetszett az a beltér szaga és a sötét üléskárpít. 

A srác egy O1 TDI 11o lovas sedanból űlt át, amit ujonnan vett vagy 12 éve hajtott (45oe km), szóval nem friss skodás, azt mondja, hogy az O3 könnyű kocsi és érzékenyebb a szélre mind a O1-es. Sokat számít a felni, a 16 lemezfelnikkel sehogy se néz ki a kocsi.

Jól meg kell nézzem a színt is, most a fehér metalizált tetszik, meg a felszereltséget is, mert ez az autó olyan semmilyen benyomást keltett.    

gomboc-artur Creative Commons License 2015.03.09 0 0 56778

Sziasztok kellene egy kis segítség 

 

O2 FL a kanyarfényt be lehet-e kapcsolni és ha igen akkor melyik menü pontban van mert  angol a szoftware amivel csinálnám és nem teljesen világon a műszaki angol 

ugyan ez a kérdés az 20km/h-nál bezáródó ajtózárra ill mit csinál pontosan a coming home és a leaving home funkció

 

 

köszi aga

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!