Így megoldódott az injektor kételyes csonkjának homálya is számomra. Köszönöm a hathatós segítségedet. Este vissza is kötöm, így akkor minden a helyére kerül.
Bemattultak a fényszóróim, eléggé rendesen. Szinte sárga az üveg (műanyag) és alig jön át a fény rajta. Próbált már itt valaki políroztatni, milyenek a tapasztalatok? Tudom, hogy a drágább lakkozásos megoldás lehet a jó, de esetleg volt valaki, aki ilyet konkrétan csinált? Ajánlani tudtok valakit aki szépen dolgozik? 9-3 SportSedan, 2004.
Eldőlt. ~2 hét múlva beszámolja egy kereskedő új autó vásárlásba. De szívesebben válnék meg tőle úgy, hogy valaki olyannak adom, aki igazán ezt az autót szeretné.
Saab 9-3; 1.9 TiDS; 2007/7; 141.500km; műszaki 2016/9; első tulajdonos; 1.599.000 HUF
Így felnyitott szemmel, gyorsan keresgéltem és olvastam a technikai info - szakaszos benzinbefecskendezés cikket. A sejtésem úgy néz ki hogy jó volt. Az egy szellőző csonk. :)
Épp említeni akartam, h a húgom 1994-es Corsája is 1.4i volt, úgyhogy 20 évesen az már nem lehet karbis, főleg, h akkor már Eur2 motor volt a kötelező.
Ha érdekel, itt a dokumentálás, képek formájában. A vezérmútengely és a szelephimbák kopása itt most nem lényeg. (300 ekm van benne, 20 éves és már sokáig nem terveznek vele)
Gondolom az ott elvileg egy szuszogó lenne, mert a rajta lévő kupakon is volt furat, szóval elviekben ha így marad se lehet szerintem nagy probléma.
A 3 napos hétvégém ráment. A hengerfej tömítés megadta magát és keveredtek a folyadékok. Akadt viszont más érdekesség is. A karter visszavezetés teljesen el volt tömítődve olajsárral nagyjából 5-10cm hosszan. A cső átmérője egyébként mint egy hüvelykujj. Az olajteknőt szó szerint le kellett vésni, mert a parafatömítést valami ragasztó anyaggal megkenték. Utána ugye eltávolítani a tömítést. A motorolaj szűrő csöve szinte teljesen el volt rakódva szóval csoda hogy volt egyáltalán olajnyomás. A motor teljes kitakarítására egy nap elment 1 nap szétbontás, 1 nap összeszerelés + kuplung csere meg ugye a tömítések cseréje.
Van egy X12SZ B corsa motorjának a karburátora. A karburátoron van egy csonk amin levegőt fúj ki, viszont azon a csonkon volt egy gumi szerű dugó amin volt egy vékony furat. Ez a dugó szétmállott rajta. Nem tudod hogy az mi lehet, és hogy mi célt szolgált?