Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skt15 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56899

Audi közel 2 millió. Szerintem VW-nek 5 felett kell lennie..

 

Előzmény: Gianniz (56898)
Gianniz Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56898

A VW eladások soha nem szakadtak be. Az egész konszern szárnyal, az eladások folyamatosan nőnek minden márkánál. A Skoda átlépte az 1 milliót, de VW-ből meg elmegy 4 millió.

Előzmény: Octi19 (56882)
Gianniz Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56897

Én sem osztom, a Fabia1-el nekem több gondom volt, mint a Roomsterrel. Igaz, csak apró-cseprők, pl. csomagtartó teleszkóp, központi zár, ilyenek. A PD motorok természeten hibátlanok, csippelve, pörgetve is.

 

A Roomster 1.9 TDI most lépte át a 200.000 KM-t, vagyis épp kinőtt a tini korból. Még sokat fog szolgálni.

Előzmény: nohab (56892)
skt15 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56896

"pláne Audi autókon lehet eladott egységenként magasabb a profit, de ezt ellensúlyozza a Skoda eladott darabszáma."

 

Audiból majdnem 2x annyit adnak el, mint Skoda-ból....

Előzmény: stevie-13 (56895)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56895

onszernszinten, illetve a részvényesek szemszögéből teljesen mindegy, hogy melyik fogy melyik kárára, de ha másképpen nem, akkor a modellskálázással azért igyekeznek arra, hogy a márkák ne elsősorban egymás elől vegyék el a vásárlóerőt, hanem konszernen kívüli más márkáktól!

 

 

Pontosan ezért van Audi, Volkswagen, Skoda és Seat márka.

 

A VW, pláne Audi autókon lehet eladott egységenként magasabb a profit, de ezt ellensúlyozza a Skoda eladott darabszáma.

 

Sűrű fillér kontra ritka forint.

 

 

Előzmény: Octi19 (56894)
Octi19 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56894

...azért abban a Coca Cola hasonlat tényleg nem volt teljesen analóg, mert egyrészt filléres termék egy autóhoz képest, illetve a kóla és a fanta nem egymással konkurál, hiszen az egyik ilyen a másik meg olyan, hanem a Pepsi hasonló termékeivel...

...és valószínűleg az sem véletlen, hogy egyik anyamárkának sincsenek azonos ízű termékei a már bejáratott termékein kívül...

 

 

Konszernszinten, illetve a részvényesek szemszögéből teljesen mindegy, hogy melyik fogy melyik kárára, de ha másképpen nem, akkor a modellskálázással azért igyekeznek arra, hogy a márkák ne elsősorban egymás elől vegyék el a vásárlóerőt, hanem konszernen kívüli más márkáktól!

Előzmény: stevie-13 (56891)
Totti100 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56893

Sziasztok!

 

Cserélt már valaki OIII-on első ablaktörlő lapátokat? Sajnos én nem kapok sehol sem hozzá, csak gyári lenne, az meg 18000ft-ért nem a legjobb.

nohab Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56892

Már hány éve zuhan a Skodák kezdeti minősége... Egyre inkább ócska kispórolt sz.... lesznek.

 

Közel 20.000 km-t tekertem egy O3-ba, 300 körül O1-be  és mivel a családbanO2 is van, nem osztom a nézetet. Vannak dolgok, amik nem tetszenek az O3-on, de ha a valós árát nézed, nem a listaárat, akkor sokat kapsz a pénzedért.

 

A VW minőségre jobb autó mint a Skoda, de ez így volt 1996-ban is, amikor az O1 megjelent, sőt, azzal a szomorúszürke műszerfallal még egy kicsit messzebbről is követték mint ahonnan ma követi az O3.

 

Méretre viszont a Skodák nagyobbak.

Előzmény: Csacsiterelő (56879)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56891

Ezzel a C-C-s hasonlattal csúsztatsz azt remélem te is tudod! Egyébként meg konszernen belül az egyes márkák közt igenis van verseny még akkor is ha olykor korlátokba (ami saját maguk) ütköznek. A hierarchiát világosan és ha kell erővel fenn akarják tartani.

 

 

Annyira kibaszottul unom, hogy olyanokkal kell vitatkoznom, aki nem értik, mitől megy a villamos....

Előzmény: Csacsiterelő (56887)
jgkfgkf Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56890

Mert már a határon kamionszámra cserélik. :)

Előzmény: seniorvs (56886)
skt15 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56889

Akkor nézd meg azokat....

Előzmény: Csacsiterelő (56888)
Csacsiterelő Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56888

Nem az össz darabszámot kell nézni. Octavia, Superb és a VW megfelelői. 

 

Előzmény: skt15 (56885)
Csacsiterelő Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56887

Ezzel a C-C-s hasonlattal csúsztatsz azt remélem te is tudod!

 

Egyébként meg konszernen belül az egyes márkák közt igenis van verseny még akkor is ha olykor korlátokba (ami saját maguk) ütköznek. A hierarchiát világosan és ha kell erővel fenn akarják tartani.

Persze egyébként együtt és külön külön is küzdenek a francia, japán... egyebek ellen.

Előzmény: stevie-13 (56883)
seniorvs Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56886

A kétség jogos, de biztos, hogy nem így történt, mert ott voltam, amikor megjött az autószállító kamionon az autóm, és már akkor láttam, hogy ezek a gumik vannak rajta.

Előzmény: olomana (56881)
skt15 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56885

"Túl sokan veszik még így is a VW-hez képest."

 

Csak ez nem igaz.

Nézd meg a VW eladási darabszámait, majd utána a Skoda darabszámait mondjuk 10 évre visszamenőleg minden évben.

Rá fogsz jönni, hogy "sehol sincs".

 

Előzmény: Csacsiterelő (56879)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56884

Rosszindulatú feltevés, de nem cserélhette le a kereskedő?

 

 

Szinte biztosan nem.

 

Tegnapi saját felvétel egy Skoda márkakereskedésből:

 

 

(Ugyanaz a Nexen gumi egy felextrázott Rapidon.)

Előzmény: olomana (56881)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56883

Szerintem nagyon nem esett jól a VW-nek a Skoda kezdeti óriási sikere,

 

 

A Coca-Cola igazgatótanácsi ülésén nem nézik, mennyi a Coca-Cola, a Sprite, a Fanta, a Ginger Ale meg a többi brand részesedése.

 

A VW Gruppe harcol a franciák, a japánok, az olaszok meg a többiek ellen.

Előzmény: Octi19 (56882)
Octi19 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56882

Konszernszinten, na ja... de amúgy? Szerintem nagyon nem esett jól a VW-nek a Skoda kezdeti óriási sikere, amúgy nem konszernszinten... Azért csuklottak párat amikor a Passat a Golf és a Jetta eladási "beszakadtak" a Superb, és az egyes és kettes Octavia miatt!
Persze, konszernszinten jól esett nekik... :-)

Előzmény: stevie-13 (56880)
olomana Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56881

Rosszindulatú feltevés, de nem cserélhette le a kereskedő? Tudom, hogy kicsi a valószínűsége, de ugye mindenki látott már karón varnyút.

stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56880

Túl sokan veszik még így is a VW-hez képest.

 

 

Gondolkozz el ezen.

 

A VW-nek konszern szinten teljesen mindegy.

Előzmény: Csacsiterelő (56879)
Csacsiterelő Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56879

"Ilyen szintű fillérbaszást látva teljesen elmegy a kedvem a márkától."

 

Még csak most jutottál idáig? Már hány éve zuhan a Skodák kezdeti minősége... Egyre inkább ócska kispórolt sz.... lesznek. De nem kell ezen meglepődni, az anya cég pozicionálja így. Túl sokan veszik még így is a VW-hez képest.

Előzmény: nohab (56878)
nohab Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56878

Azért a Skoda meggondolhatná, hogy egy 180 LE-s autót ilyen gumival ad ki

 

Ilyen szintű fillérbaszást látva teljesen elmegy a kedvem a márkától.

Szerintem ez megérne egy Totalcar-cikket, amiben megkérdeznék a PoHu-t, hogy akkorezmosthogy'?

Előzmény: seniorvs (56875)
nohab Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56877

Én írnék egy levelet a PoHu-nak, csatolva a Nexen gumi tesztlapját, hogy ha szerintük nem oda való az autójuk a palettán, ahová a Nexen a gumik között, akkor szíveskedjenek valami normálisat adni hozzá.

Előzmény: seniorvs (56858)
olomana Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56876

Én saját szakállamra lecseréltettem. Kicsit ráfizettem, de olyan gumival vettem át az autót, amilyennel én akartam.

Előzmény: seniorvs (56875)
seniorvs Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56875

Köszi, hogy utána néztél :)

 

Természetesen amikor megjött az autó én is elolvastam minden netes tesztet, véleményt amit fel lehetett találni, így az elmélettel tisztában voltam. Az ősszel volt fenn a gumi az autón, mentem vele kb 4300 km-t, ez alatt kopott 0,6 mm-t, pedig nem hajtottam nagyon.

 

Nem olyan tragikusan rossz, mert akkor már kidobtam volna, de azért óvatos vagyok vele. A tapadás szárazon egész jó, a vizet megtiszteljük, a zaj nem tragikus, de a téli Conti TS 850-nél hangosabb (mondjuk annak lágyabb az anyaga is). A fogyasztást nem veszem észre, hogy megdobná, de nincs is mihez viszonyítani.

 

Így marad, amíg nem kopik le (ahogy elnézem azért erre nem kell sokat várni), aztán veszek valami prémiumot. Nagyon tetszik ebben a méretben, hogy jelentősen olcsóbb a gumi, mint az előző autómhoz, amihez 225/45R17-es gumik kellettek.

 

Azért a Skoda meggondolhatná, hogy egy 180 LE-s autót ilyen gumival ad ki, ez igazán nem volt szép tőlük. Amikor megpróbáltam elintézni, hogy cseréljék ki, akkor azt mondták, hogy volt már több ilyen próbálkozás, de a PH mindig azzal utasította el a kérést, hogy a gumi minden paraméterében megfelel a gyári előírásoknak. Pedig még azt is felajánlottam, hogy ráfizetek a másik gumira, de akkor sem engedték.

Előzmény: stevie-13 (56865)
stevie-13 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56874

Ezt egyébként sosem értettem, hogy ha már ezer féle extra közül lehet választani egy autónál, akkor a gumi fajtáját miért nem lehet extraként választani.

 

 

A Kia C'eed-nél az első években szerepelt az extralistán a Michelin gumi.

Előzmény: olomana (56872)
seniorvs Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56873

Egyetértünk😃

Előzmény: olomana (56872)
olomana Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56872

Ezt egyébként sosem értettem, hogy ha már ezer féle extra közül lehet választani egy autónál, akkor a gumi fajtáját miért nem lehet extraként választani. Van akinek a csendesség lenne fontos, van, akinek más tulajdonság. Szerintem sokkal értelmesebb "extra" lenne néhány ma kapható okosságnál.

Előzmény: seniorvs (56858)
olomana Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56871

Annyiért már egész jó bicikligumit lehet kapni. Igaz, abban kevesebb anyag van, az egész kb 200g, de lehet, hogy jobb minőségű a kategóriáján belül.

Előzmény: Pierr_Kardán (56860)
olomana Creative Commons License 2015.03.11 0 0 56870

Az enyém Conti Premiumcontact 5-tel jött.

Előzmény: seniorvs (56858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!