A harmadik kocsiban (HSX-486) Rába D10 UTSLL 190 E2 motor van, TSBC63CSD11000001 a VIN száma, és 2001 december óta a Bács Voláné. Mechanikus ZF váltó lehet benne (?).
Így van, utálni csak a politikusokat szabad!!(főleg a tót politikusokat :D)
Ha nem gerjesztenék az ellentétet a magyarok és a szlovákok között olyanokkal, mint tavaly Dunaszerdahelyen, vagy pl. ezzel a nyelvtörvénnyel, az átlag polgárok nyugodtan élnének egymás mellett.Nekem élnek rokonaim a Felvidéken, nekik sincs semmi bajuk egy átlag szlovákkal, csak Slota, Meciar és a hasonlóak bandájával...
ON
Egy képet berakok, hogy ne csak egy hosszú OFFból álljon ez a hsz...
A C63.30a az a hatósági azonosítója ami nem egyezik a gyárival!A legjobb példa erre a 412-esek esete.Ott is mindent 30a-nak hisznek.Holott van 10a,10b,10c ami nálunk a legjellemzőbb pontszám.
A proto az C63.10-es-GTU-458,Rába D 10 utsll 160 e2 motorral,Voith D 863.3-as váltóval. A második kocsi az C 63.13-as Daf lt 160 g e 2 motorral,Zf s6-90u tipusú mechanikus váltóval.A harmadikat passzolom még nincs anyag róla.
Kicsit Offolok.Az emberek között én semmi feszültséget nem tapasztaltam pedig igen sokszor járok illetve jártam a felvidéken,ezt a politikusok gerjesztik.Stephensonnak is igaza van a tavalyi búcsúztatón is nagyon rendesek voltak,mindent adtak amit a szlovák rajongók is kaptak.Fantasztikusan szeretik az IKARUS-okat csak sajna nincs,vagy nem foglalkoznak nagyfelújításokkal és hát eljár az idő felettük.
Három darab van belőle és mindhárom különbözik akkor elég nehéz általánosítani. Ha azt írtad volna hogy a középső ajtó nincs előrébb hozva és mindegyik sima bolygóajtó, akkor szerintem jobb lett volna. :)
Azóta már kijavítottak. Tehát mostmár úgy hangzik a képaláírás, hogy ez az egyetlen helyis, manuális váltós C63as.
Szóval 3 Ik C63 készült: GTU-458 (Alba Volán, most Dunaújváros helyi) <-- automata, kifelé nyíló 2. és 3. ajtó GTU-551, aki azóta JMF-659 lett (Alba Volán, most Dunaújváros helyi) <-- manuális, előrébb tolt 2. ajtó HSX-486 (Bács Volán, helyközi üzem) <-- nagy valószínűséggel manuális, classic homlok és hátfal, más ismertetőjele nincs
Hogy a helyközis C63ason kívül miért raktak JMF-659be is manuálisat, fogalmam sincs :) Az szinte biztos, hogy nem az Alba Volán megrendelésére gyártották őket, mert akkor mindkettő manuális lett volna.
Tegnap az Északi Járműjavítónál. Van benn egy másik 311-es (talán Volános), egy 180-as BKV-s, egy 280-as Volános, egy 600-as troli és ő. Emellett két Csepel várja még a látogatókat.
Szeretik is az Ikarusokat, pl. Pozsonyban utálják a Solákat, és a 200-as Ikarusokat sírják vissza. Egyébként is, ha annyira "szeretnék" a magyarokat, akkor nem csináltak volna egy komoly megemlékezést a 200-asok kivonására: