Telefon:42/460-277Telefax:42/595-033Honlap:http://www.kszgysz.hu/nyirmeh.htmVezető:Pámer László ügyv. igazgató (20/9216-893)Kapcsolattartó:Poór FErenc ügyv. igazgató (20/9216-894)
A kállói utcán van egy körforgalom. A belváros felől a második kihajtón (az első a kéményseprő utca) kell kimenni Nagykálló irányába (vagy Nyírbátor van kitáblázva nem emlékszem pontosan). A körforgalom után kb 100m-re vasúti átjáró. Az átjáró után kb. 50 m-re jobbra egy kis utca, azon felmész, és kb. 50 m-re szemben kék kerítéssel a telep. Ha vannak éppen buszok, azt már meglátni innen. A vasútállomásról vagy az autóbuszállomásról mennek ide buszok talán a 2, 2Y, de érdeklődj, nem tudom biztosan, régen nem utaztam már busszal Nyíregyházán:-( Egyébként ez egy sima méh telep. Nyíregyházán úgy ismerik, hogy Kállói úti Méh telep, vagy régen SZÁÉV (Szabolcs megyei Állami Építő Vállalat) telepnek nevezték.
Ui: BPR-637 -ről nem tud valaki valamit? Borsod Volános 280-as. Régen sokat utaztam vele.
Tudom melyik buszról van szó, mondták is itt többen hogy a motorja elég totálkáros, a VT pedig azzal "fenyegetett" hogy a motort veszi ki belőle, aminek semmi értelme nem lett volna. A továbbiakról van valami elképzelés? Ez a motor lesz felújítva, vagy ki lesz cserélve?
A Pannónia forumrol vagyok. Ma kaptam ezt az emilt, hátha érdekel valakit.
Bocs a zavarásért.
Feri.
Gerlei Tamás, Kukla László, dr. Lovász György
Az Ikarus évszázados története
dedikált példányok
A népszerű kötet szerzői újabb példányokat dedikáltak,
így amennyiben a múltkor lemaradt volna, most ismét
lehetősége van dedikált példány rendelni. A megrendelőknek egy
12 db-os Ikarus képeslapcsomagot is küldünk ajándékba.
Kiadó: Maróti Könyvkereskedés és Könyvkiadó Kft.
Méret: 211 × 297 mm,
Terjedelem: 352 oldal
Nyelv: magyar
Borító: keménykötés
Bruttó ár: 9.700 Ft
A szerzők dedikálnak
A könyv megrendeléséhez kattintson ide!
Maróti Könyvkereskedés Kft.
1205 Budapest, Nagykőrösi út 91.
Tel./fax: 285-6608, e-mail: info@marotikonyvker.hu
www.marotikonyvker.hu
Amennyiben szeretne leiratkozni hírlevelünkről, kattintson az alábbi linkre:
www.marotikonyvker.hu/newsletter/unsubscribe.html
A harmadik kocsiban (HSX-486) Rába D10 UTSLL 190 E2 motor van, TSBC63CSD11000001 a VIN száma, és 2001 december óta a Bács Voláné. Mechanikus ZF váltó lehet benne (?).
Így van, utálni csak a politikusokat szabad!!(főleg a tót politikusokat :D)
Ha nem gerjesztenék az ellentétet a magyarok és a szlovákok között olyanokkal, mint tavaly Dunaszerdahelyen, vagy pl. ezzel a nyelvtörvénnyel, az átlag polgárok nyugodtan élnének egymás mellett.Nekem élnek rokonaim a Felvidéken, nekik sincs semmi bajuk egy átlag szlovákkal, csak Slota, Meciar és a hasonlóak bandájával...
ON
Egy képet berakok, hogy ne csak egy hosszú OFFból álljon ez a hsz...
A C63.30a az a hatósági azonosítója ami nem egyezik a gyárival!A legjobb példa erre a 412-esek esete.Ott is mindent 30a-nak hisznek.Holott van 10a,10b,10c ami nálunk a legjellemzőbb pontszám.
A proto az C63.10-es-GTU-458,Rába D 10 utsll 160 e2 motorral,Voith D 863.3-as váltóval. A második kocsi az C 63.13-as Daf lt 160 g e 2 motorral,Zf s6-90u tipusú mechanikus váltóval.A harmadikat passzolom még nincs anyag róla.