Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ugyörgy Creative Commons License 2016.11.19 0 0 30510

Igazad van, valóban a burkolat lejön a gombokról. Én azért vettem ki őket, mert az izzócserénél kíváncsi voltam, meg a tartó panel könnyebben mozgatható, ha a két (csak elektromos  )kapcsoló nincs már benne.

A képen látható a lamella mozgató rudazat.

Előzmény: Landsmann_ (30507)
stegere Creative Commons License 2016.11.19 0 0 30509

Enyém pont ilyen...próbáltam kicsit befújni,de nem javult ...a hátsó kesztyűtartóba tettem egy kis csavarhúzót erre az esetre.....

Előzmény: petzl85 (30508)
petzl85 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 30508

Sziasztok!

Két napja tulaja vagyok egy 2003-as wagon r+ glx-nek,1.3 75lovas változat!

Az autó remek egy dolgot kivéve ,mikor le akarom hajtani a hátsó üléssort a jobb oldalon simán megy,viszont a bal oldali be van ragadva és az istennek sem tudom lenyitni!

Ötletek?A neten nem találtam róla semmit!

Landsmann_ Creative Commons License 2016.11.18 0 0 30507

Most nem emlékszek pontosan, de nekem úgy rémlik, a tekergető gombokat egyiket sem vettem le. Le sem jöttek. 

Előzmény: ugyörgy (30506)
ugyörgy Creative Commons License 2016.11.18 0 0 30506

Szia.

Igen, ezeken a legtöbbünk már túl van.

Óra burkolat: ahogy Landsmann kollega írta, ferdén fölfelé és magad felé. Ekkor már látszik a középkonzol két fölső csavarja. Rádiót vedd ki, a speciális L alakú (vagy hasonló) kivevőszerszámmal. Rádiótartó doboz csavarjai kijönnek ezután. Szivargyújtóról a vezetéket húzd le, anyát tekerd le és vedd ki az egészet. Tekerd ki a középkonzol maradék csavarjait, vedd le a levegő keringetés tolóka gombját és a három tekerő gombot. Valamelyik (talán a venti) nem szélső állásban, hanem talán kettes állásban jön ki. Ezután a középkonzolt bátran tépd le.

Kétezres fordulat ok, az ECU bedúsít, pár km és gázpedál állás változás után beáll a normális alapjárat/üresjárat.

És igen, a hangszórókat is cseréltem(tük) az elsőnél kicsit trükkös csavarhúzó kell a kiszedéshez, mert nehéz hozzáférni a csavarhoz.

Előzmény: ifjattila (30502)
Dzsonszii Creative Commons License 2016.11.18 0 0 30505

Helló!

A nehéz indítás oka lehet a szoruló önindító csapágy is. Aprópénzből meg tudja csinálni egy hozzáértő mester. Pécsen a Pálfi autóvillamosság-ot ajánlom.

Előzmény: ifjattila (30502)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.11.17 0 0 30504

Az óra burkolatot magad felé és kissé felfelé le kell tépni. Be van pattintva. Alatta lesz talán 2 csavar, azt kell kivenni. De ki kell venni a rádiót is és a bagótartót. Azt hiszem a bagótartó mögött is vannak csavarok. Igen, a belső keringtetés tolókapcsoló gombját le kell szedni mielőtt a középkonzolt leszeded.

Előzmény: ifjattila (30502)
giornalista Creative Commons License 2016.11.17 0 0 30503

a kék füstölés általában szelepszárszimmering. 50-60 ezer körül cserélik. a füstölésen kívül más bajt nem csinál elvileg, ráérsz megcsináltatni, ha egyáltalán. 

Előzmény: ifjattila (30502)
ifjattila Creative Commons License 2016.11.17 0 0 30502

Sziasztok!

Április óta vagyok Wagon R tulajdonos. Egy 2003-as 1,3-as 16 szelepes  75 lóerős személyében. Több kérdésem is lenne.

Az első, induláskor füstpamaccsal indul, és azért csipegeti az olajat is (július elején lett lecserélve az olaj, akkor vettem 4 litert, a végét most öntöttem bele és kb. 4000 km mentem, mikor beletöltöttem az olaj végét közép nívó környékén lehetett).Mondták már páran, hogy az olaj csipegetés lehet a szelepszár szimering elöregedése miatt is. Kompressziót mértem, 12 bar környékén volt minden henger, igaz a gyertyák nagyon rossz állapotban voltak, amint lehetett (azaz másnap) cseréltem is őket.

Indulások nekem is nehézkesek, leginkább reggelente, már cseréltem aksit és újak a gyertyák is, de megváltást nem hozott, nem indul pöccre, vagy ezt azért ne is várjam el? Induláskor ami még zavar, hogy 2000-es fordulat környékén bőg a motor, ez normális?

 

A belsőtérben is belefutottam egy hibába, amit ha jól gondolom akár házilag is lehet orvosolni, de szeretnék hozzá segítséget kérni. A fűtés hőmérséklet kapcsolója és a levegő irányítás kapcsolója rakoncátlankodott. A hőfok kapcsoló megjavult (és esküszöm tényleg pár hónapig nem volt jó nem tudtam teljesen melegre csavarni, mielőtt kattant volna megakadt, de ősszel rendbe jött), viszont a levegő irányítás most sem jó. A bovden által mozgatott csappantyú finoman jár, és a húzni húzza a bovden, de vissza már nem megy. Ha jól tippelek, akkor magával a kapcsolóval van a baj, és azt szeretném kibontani a műszerfal mögül. A kérdésem az lenne, hogy ennek hogy érdemes nekiállni? Ha jól tippelek, akkor az óra burkolatát kell előbb lepattintani, és ott lesz 2 csavar ami a középső rész tetejét fogja, a többit meg csak bolhák, ugye? És igen tudom, hogy a belsőkeringetés gombját inkább én vegyem le mint, hogy bújjam a bontókat miatta, az autórádió csatija eloxidálódott és akkor kicsit meg kellett bontani a műszerfalat, akkor kerestem egy fél órát a gombot. Nah de az óránál a burkolatot hogyan kell levenni?

 

Még mindig a belsőtér. Valaki próbálta már kicserélni a gyári hangszórókat akár elől a műszerfalban, akár hátul a kalaptartó felett? Esetleg a hangszórók kábelét újrahúzni?

 

 

 

GeriSoft07 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 30501

Szorul a zárbetét IS nálam, mert mindig ezzel nyitotta az előző tulaj is. megkopott, mozgatni kell néha a kulccsal.

ÉS befagy a rudazat télen, úgy, se kulcs, se pöcök, se motor, se a belső kallantyú nem nyitja, nem is kattan, mert megakad a kilincs szerkezet belül :(

Előzmény: ugyörgy (30500)
ugyörgy Creative Commons License 2016.11.15 0 0 30500

Tapasztalatom szerint nem a zárbetét szorul, hanem a zárszerkezet. (azért írom, mert kb. két hónapja javítottam :) ). Ehhez a művelethez kiszedtem az ablak mozgató mechanika egy részét és az üveg vezető sint is. A szerkezetet rögzítő csavarok kiszedése még semmit nem jelent, mert a mozgató rudazatok (nyitó fültől, zártól  és a reteszelő úszótól) még benne vannak. A zár mechanika egy szépen kreált, zárt házban van, a kiszedéshez ET keze kellene. Igazából akárhogy csavargattam, forgattam, a rudazatokat nem tudtam (további bontások nélkül) kiakasztani, ezért az ajtóból sem jött ki. Nagyon nehezen egy résen befújtam némi bicikli láncszprét és sokkal jobban mozgott a szerkezet. Az ajtó bordái ragyogóan viszik a bőrt a kézfejről :(( Az ablakemelő mechanika zsírozása is megtörtént, szuper lett. Ez egy belépő szintű Wagon ajtajáról van szó.

 

Előzmény: GeriSoft07 (30498)
stegere Creative Commons License 2016.11.15 0 0 30499

Sziasztok.

Hátha vkit érdekel...

14-es alessio 2 jó nyári gumival eladó...

 

Felpróbáltam a wagonra ...és jó rá  :)

 

Érd :: 06302586897-Kemencén van...

 

GeriSoft07 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 30498

Kit ajánlotok kelet-Pest / Maglód / XVII ker környékén a következőre: 

- WR+ amihez 1db gyári kulcs volt, ez egy 2003-as AT, nem másolható a kulcs, csak gyári kulcs kapható, van egy csip nélküli kulcs pluszban csak ajtót nyitni :(

- a csomagtér ajtó zár motor meghalt, csak kulccsíl nyílik (motor forog, fogaskerék tört a zárban)

- a vezető oldali ajtó zárja nehezen jár (a zárbetét) és sajnos a mechanikában van valami gebasz, hidegben a szerkezet befagy, tehát nem a betét, hanem a rudazat. Se a pöcök nem húzható fel, se a motor nem nyitja ki, se a belső kallantyú, amíg be nem melegszik és ki nem olvad

 

Ebből eredően kellene nekem 

- 2 kulcs ami jó az immohoz

- 3 zár ami nem fagy be :)

 

hogy ez komplett zárbetét csere, egy TK-s autóból teljes garnitúra csere + immo tanítás, vagy gyujtáskapcsolóbetét cserével, vagy akármivel, az ugye 5-6 variáció, de kit keressek aki megoldja?

gopeti Creative Commons License 2016.11.11 0 0 30497

Tisztelt márkatársak! :)

Segítséget szeretnék kérni. Néhány hónapja vásároltam a feleségemnek a régi 3 ajtós A-s corsa-ja helyére egy suzuki wagon r+-t mert az megbízható:( . Ez 99-es évjárat, még az első Japán változat. Egyik délután hazaérkezett rendben, azután soha többé nem indult be. Néhányszor előfordult már hogy nem indult be elsőre, ekkor kivette a kulcsot, átfordította, ismét megpróbálta, és akkor beindult. Aztán napokig minden rendben. De most semmi, az önindító teker, de nem indul. Van-e ezeknek valami tipushibája, ami a legvalószínűbb ilyen esetben? Sajnos a környékünkön semmi megbízható szerelőt nem ismerek, az autót így mozgatni sem nagyon tudom, de némi segítséggel megpróbálnám megoldani. Előre is köszönöm a hozzászólást. Üdv: Peti  

joebazi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 30496

Tudja esetleg vki, hogy az elso ulesek fejtamlajanak a rogzito helyet, hogyan lehet kiszerelni. Tehat, az ules szet van szedve atomjaira (ulesfutes project 2.0), es a lyuk, amibe belecsuszik a fejtamla, az tartja a hattamlat borito szovetet. Nem tudom elegge ertheto voltam-e ? :D Tehat ezt a muanyag huvelyt, szeretnem kiszerelni az ules femkeretjebol.

 

stegere Creative Commons License 2016.11.07 0 1 30495

Az a baj  h a legtöbbje Degecen született :) 

Előzmény: tomi2107 (30494)
tomi2107 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 30494

Az a baj az első lett elba...va mindig máshoz vittem volt hogy kértem had nézzem meg  hogy csinálja egyik oldalt 5t a másik ldalt 7t nyomásal jött ki az alig 1000km futott csapágy nem simlizett akkor skf et raktunk bele én vettem elöttem rakta be az kb 500km ment el.De az is igaz egyre nehezebb normális embert találni amit tudok megcsinálok magam de van amihez se szerszámom se tehetségem nincs meg  de igazad van messziről kerülni kell öket :D Valahol lejeb irtam is hogy olyanhoz vittem akibe megbizom nekem volt oktatóm mikor még autószerelönek tanultam az öreg miota hozzányult azóta patent a gép :D de majd kiderül kedden megy vizsgára :D 0

Előzmény: stegere (30492)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 30493

Gondolom nem az autógyárak szerszámoztak fel gördülőcsapágy gyártásra, hanem megrendelik a csapágy gyártótól, ha így van, akkor szám alapján lehet kapni, ha nem, akkor tévedtem.

Előzmény: h.c.s (30491)
stegere Creative Commons License 2016.11.05 0 0 30492

Szia. 

 

Miért vittek ugyanahhoz a mekkmesterhez a verdát 4-szer ???

 

Engem egyszer ba...ott át egy    át akartam húzni a keritésen de elugrott..

 

Azóta is mekkmesternek hivom és messziről köszön előre :) 

Előzmény: tomi2107 (30490)
h.c.s Creative Commons License 2016.11.04 0 0 30491

Nemtom csapágyboltban hogyan veszel kerékcsapágyat szám alapján....

Ezek speciális méretűek, szerintem lehet válogatni

http://alkatreszek.hu/autotipus/suzuki/wagon/wagon_r_mm_2000_05/14791/felfuggesztes_kormanyzas/kerekcsapagy/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1

Előzmény: sanyooo1 (30489)
tomi2107 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 30490

Szia sajnos nem viszont ez volt az a pont ahol majdnem eladtam a kocsit 4x cseréltem elsöcsapágyat 6 hónap alatt és ez nem vicc a legolcsobtol a legdrágábbig  mire bontott kerékagy került bele rájöttem nem a márka számít hanem ki és hogyan teszi bele mert ha 1x is ferdén vagy mellépréseli akkor kuka az agy nagyon kibuktam mert mindenki a szelepszárszimeringel van kiakadva de számoljunk egy kicsit 4 csapágy csere ugye duplán  4x futómüállítás és vágül bonott lett plusz ugye munkadíj stb hát beleugrott annyiba mint a hírhedt szimering. Szóval probálok segíteni persze rakhatsz bele mást is csak figyelj oda ki rakja be mert én megjártam vele nagyon 

Előzmény: sanyooo1 (30489)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 30489

Hali!

2002-es, 76 LE Wagon első kerékcsapágy számát tudja valaki? Cserélni kéne, de valami jobbat szeretnék és csapágyboltból, ezért kéne a száma. 

Köszönöm.

opi064 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30488

Ha a gumiméret nekem szólt, akkor köszi! 

Előzmény: baritibi (30487)
baritibi Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30487

Üdv!wagon r nyári gumi 165/60 r14, téli 155/65 r14 gyári felnin tök jó, amúgy sem támogatom az alu felnit, főleg télen, nem látod a lukat  a minőségi aszfalton, aztán meg mehetsz görgöztetni.Az acél felni sokkal jobban birja, de azt is tönkre lehet vágni.Amugy azért érdemes télire vékonyabb kereket feltenni, mert igaz hogy a futófelület vékonyabb, de magasabb is, pláne hogy mélyebb a bordája, és könnyebben kapaszkodik a csúszós uton.

Fogyasztás:1000 ccm normál esetben 6-7 lityi minimum, télen, sportos tempónál akár 10!is lehet.

Nekem a sima 76 lovasom hosszu távon ingázva nyáron 5.5, télen 6.3 volt.50-50 km oda, vissza.

Amikor közelebb jártam melózni, akkor viszont város, hosszutáv, bemelegités:télen volt hogy 8,75-öt mértem.

Most ignis motorosom van, de télen sem evett többet 6,5-nél.

Remélem tudtam segíteni, üdv

opi064 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30486

Köszi!

 

Előzmény: ugyörgy (30485)
ugyörgy Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30485
Előzmény: opi064 (30484)
opi064 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30484

Üdv! Valaki tudja, hogy a 2004-es Wagon gyári lemezfelnijére rárakható a 155/65R14 gumi?  Hivatalosan a 165/60R14 a rávaló, de a keskenyebbik gumit is hozza a katalógus.

tomi2107 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 30483

No szio akkor viszont jó hir könnyen hozzáférsz a tetö kárpitot csak bontsad le egy nagyobb villás kulcs aszem 17 es kell illetve 2 csatit huzd szét.A rossz hír az hogy ilyen tömités a világon nincs antenna talp meg főleg csak bontva,amúgy van de csak gyári suzukiéknál és  jol vigyázz a talpra mert abba van a jel erősítő .megoldás olcsó gagyi antenna talpat rendelsz pl aliexpress kb 1000ft és abool kiveszed a tömitést.A piac tele van  univerzális antenna talpal csakhogy ennek kocka a rögzítése és ott is van egy tömítés  viszont az ujjaknál se a csati nem stimmel se az hogy jel erősítő nincs bennük ez a gyári és itt a másik

Előzmény: agyilagzokni (30482)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.10.31 0 0 30482

Nálam hátul van az antenna. Mindenesetre biztató, hogy a motort és a hátsó hidat, valamint a lökhárítókat és az üzemanyag tartályt nem kell kiszerelni hozzá. :)

Előzmény: Sea-ya (30479)
giornalista Creative Commons License 2016.10.31 0 0 30481

3 hengerrel indulhatott. gyertyák, gyújtás, kábelek, stb. ellenőrzése. 

Előzmény: Pikker (30478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!