Egy angol lord nézegeti az autókatalógust és elhatározza, hogy az az autó kell neki, amit a leghosszabb gyártási időre vállalnak, mivel biztos az a legjobb. Olvassa is, hogy: Porsche - 2 hónap, Ferrari - 6 hónap, Rolls Royce - 1 év, Trabant - 5 év. El is határozza, hogy a Trabant kell neki, el is küld egy megrendelést gyárnak. A titkárnő azonnal rohan az igazgatóhoz és újságolja: - Igazgató Úr! Egy angol lord rendelt tőlünk kocsit! Az igazgató azonnal kiadja a feladatot: - A kocsit azonnal, soron kívül elkészíteni, a legjobb minőségben, minden extrával felszerelve! Két hét múlva egy konténerben meg is érkezik a Trabi a lordhoz. Az kinyittatja a konténert, megnézi, majd így szól a komornyikjához: - Na ez a német precizitás! Megrendeltem tőlük a kocsit és amíg kész nem lesz, elküldték a makettjét!
De azért egy érdekes kis hibrid lett: egy pick-up nak tervezett valami használhatatlanul kicsi platóval(legalább is kép alapján) személyautós mérettel. Azért a legjobbat kihozták belőle, így, hogy a terepjárós alvázat berakták a szabvány Moszkvics kaszni alá. Ha találsz a kész modellről képet, majd ne feledd el megosztani, azért kíváncsi vagyok, rá, hogy hogy fog mutatni.
1955-ben fejlesztették ki az M73-at, a Moszkvics 402 motorját kapta, kis darabszámban készült (inkább protoként emlegetik), végül 1957-ben a Moszkvics 410 került helyette gyártásba.
Azért köszi a többi képet is. Azt nem tudod, hogy ez modell alapjsira építették?
Amit múltkor adtál linket a megjelent összes modellről: a tervezőjét keresd meg és mond neki, hogy a színeket frissítse, mert a Moszkvics pl roszul szerepel. ;)
A pickup Gazról nem nagyon vannak képek, Orosz oldalakon is ezzel hirdetik, találtam ugyan másik fotót is, bár ezen meg nem sok látszik, viszont vannak modellek: 12.
Ha majd lesz az elejéről meg a hátuljáról is kép majd légysz szólj, az oldala az szinte ugyan az az, a lényeg meg az eleje hátulja lenne, ott változott sokat.
A folytatásos GAZ-ól jobb kép nincs valahol, mert ez megnyitva elég kockás?