Keresés

Részletes keresés

GOLAZ111 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432173

Azok nem '50 - es évek beli kocsik. A '80 - as években gyártotta a Talbot gyár. ICR a sorozatjelük, ha minden igaz. És SNCB mozdonnyal is szoktak járni.

Előzmény: benbe (432155)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432172

https://www.flickr.com/photos/simobest95/29395513846/

 

 

Keresés közben találtam egy érdekes dolgot. Mert persze megnéztem, hátha én emlékszem rosszul és nem is E444R mögött húzta a Fyra kocsikat. De így sem találtam meg. Egy facebookos csoportba tette fel valaki, szóval a keresés kb. reménytelen. 

Előzmény: benbe (432155)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 432171

140-esen megint leszakadt az a ki... felsővezeték.

Nem lehetne megoldani hogy ha egyszer vonatra száll az ember akkor ne 2-3 órás késéssel érje el a célját mert idén nyáron sem a Balaton északi vonalán sem a Szegedi vonalon valahogy nem sikerül abszolválni a menetrendet. Unokaöcsémet vihettem kecskemétről Ceglédre hogy elérje a Nyíregyházi vonatát.  Gratulálok. 

gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432170

Gondolatoddal  nagyon is  egyetértek, én is  örülnék  problemamentesebb közlekedési  kapcsolatoknak -  az utasok szempontjából is . Technikai rész  meg a  szervezés  az  egy más tészta.

Előzmény: segélyvonókészülék (432168)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432169

Ez nem az első eset (a VI. csonkából)

Aztán majd kiegészül az állomási technológiai utasítás: a VI. sz. csonkavágányon kiüzemelt állapotú vontatójármű nem tartózkodhat. Probléma megoldva.

hm

Előzmény: CsP50k (432139)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432168

Köszi, sajnos hivatalból eléggé vágom, hogy mi, hová, honnan, meg hogyan szokott jönni-menni.

 

De tudod, munkaügyileg nagyon jól, és annál is szívesebben meglennék a határállomások nélkül.

Előzmény: gjovar (432167)
gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432167

Közben  gondoltam  h  valami lehet,  mert  a kapellán  nem volt  semmi ilyen látható.

Tényleg  szervezéssel  az átkapcsolósdi  egyszerüsithető,vagy  legalábbis megszüntethető lenne a  személy részen.

A  teher az  más kérdés.  De  gondolj  bele, tegnap RJ 67  a  4.-re  érkezett,  ma  RJ  41 is,,  nem  tudom  miért, de szembe jött  AVALA  , stb.

.Ott  van  csak  egyet kiemeltem: REX  9405- - 06  , ez az 5.-re jön és megy./Ma a hangos szerint géphiány miatt kimaradt!/  Innen  szoktak Győr  felé is  inditani,  nem gyakran  az tény.  Ez a mai gyakorlat,  ha meg  késve  jön  valami, azt  Móváron  lehet esetleg fogni  néhány  percre. 

Előzmény: segélyvonókészülék (432164)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432166

A mozdony LTE bérlemény, amelyet az LTE-nek bedolgozó CRS mozdonyvezetője hagyott a VI. csonkában...

Előzmény: r1232 (432149)
kopaszsop Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432165

minden alkalommal megnézted minden nagysebességű inga végén is gépet, ugye? ;)

Előzmény: D F T (432152)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432164

Amit tolnak, tolnak, ami tud, gurul.

Nincs átkapcsolás, leégett valami gönc.

 

Még pár nap, és kiderül, hogy nem is kell ez az egész átkapcsolósdi, nélküle is mehet a bolt, szervezés kérdése, hogy minden oda guruljon be, ahonnét majd saját erőből mozdulnia kell... :)

Előzmény: gjovar (432163)
gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432163

hegyesben  kitolósdi van  ma?  délelőtt  3-4 diesel  sorakozott, egy kifele menő  RJ  mögött  M 47-es állt.   Csak  autóból  láttam.

sörösgigant Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 432162

Ha te mondod..... Elhiszem, legyen úgy. 

Mondjuk nehéz elképzelni, hogy csak úgy engedély nélkül vonatozhasson valaki. Lehet naív vagyok, de nehezen tudnám elképzelni...

Előzmény: V43 1359 (432161)
V43 1359 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432161

Az nem mérvadó, nekünk is van több magyar engedéllyel rendelkező, rendszeresen bejáró gépünk, aminek nincs H betű az oldalán...

Előzmény: sörösgigant (432160)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432160

Köszi...

Valóban a fene se gondolta volna, de ha DFT nem utal rá azt sem hogy megnézzem a rasztert az oldalán...

Előzmény: Törölt nick (432156)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432159

Kíváncsi leszek fognak e vele foglalkozni....

Előzmény: D F T (432152)
felucca_02 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432158

Azok a kocsik nem ötvenesévek, hanem hetvenesek vége, de inkább nyolcvanasok eleje...a Koploperekben is ezek futnak betétkocsiként. Egyébként jó példa arra, hogy ha van karbantartás, párévenként apgrédelés, akkor negyvenéves kocsik kiválóan kielégítik még a mai igényeket is, szóba sem kerül a kidobásuk. Azt nem tudom, hogy ezekben a kocsikban volt-e eredetileg pl. klíma?

Előzmény: benbe (432155)
PanzerMk5 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432157

A pontos szituáció ismerete nélkül tényleg csak találgatni lehet.

1. Ha lehetséges lett volna, nincs be-kijárat célszerű lett volna Kelenföld felé terelni. Ott ugye egyenesebb a pálya mint Sorút felé.

2. Sorúton ha nincs szembejövő vonat, szintén "áthaladhatott" volna. Ott is előbb-utóbb megáll.

Előzmény: aruzsi (432151)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432156

A látszat csal.

Ha nem lett volna engedélye, a gépet papíron már nem is tudták volna a vonatra sorozni, azaz Hegyesből már el sem jött volna.

Ne vedd kp-nak, amit az oldalán látsz (engedélyek tekintetében)

Előzmény: D F T (432152)
benbe Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432155

Azok a kocsik nem Fyra motorvonati betétkocsik voltak, hanem Fyra színtervre lekent '50-es évekbeli holland távolsági személykocsik. Azóta hagyományos NS színtervvel, új, NS TRAXX-okkal járnak, tehát tulajdonképpen visszatértünk a kilencvenes évek BeNeLux vonataihoz, csak nem bordó-sárga színben és nem használt vezérlőkocsival (ezt a technológiát a MÁV is ismeri).

 

Variáció: NS TRAXX Fyra színtervű kocsikkal

Másik: Railpool TRAXX NS kocsikkal

És az eredeti: Angel Trains TRAXX Fyra kocsikkal

Előzmény: GOLAZ111 (432128)
haha 1970 Creative Commons License 2016.09.18 -3 0 432154

Igazából ez egy sajnálatos dolog volt, de a helyzet kezelése az volt igazán felháborító! Íme egy saját magam(és kB 50 utas)  álltal átéllt történet! Az Avalával utaztunk Keletiben a jegyvizsgáló végig ment a szerelvények hogy aki Kiskunhalas elött akar leszállni annak Kőbánya-Kispesten le kell szállni és onnan busz viszi át az utasokat Soroksárra onnan vonat Kunszentmiklós-Tassig majd onnan másik vonat Kiskunhalasig! Na ez volt az elmélet! Gyakorlatban ez úgy nézett ki megérkeztünk Kökire ott a jegyvizsgálónak kellett telefonálni hogy mi van senki sehol mi meg állunk tanácstalanul hogy merre tovább, a topictársak többsége tisztában van vele hogy ott milyen egyszerű kijutnii a peronoktól az autóbuszokig ha valaki nem járt még ott, ezt megoldottuk mert én ismertem naggyából a járás, az igazi gond az volt hogy negyed kettőtöl fél háromig ott álltunk és akkor jött csak busz! Információt senki nem tudott ott adni jegyvizsgáló vagy egy illetékes MÁV alkalmazott sehol sem volt található! 

D F T Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432153

Sorúton ment át a balra. 

Előzmény: aruzsi (432151)
D F T Creative Commons License 2016.09.17 0 1 432152

Megkérdezem, hogy mit keresett ez a mozdony itt. Az oldalán lévó táblázat alapján nincs is magyar engedélye.

Előzmény: koller andor (432136)
aruzsi Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432151

Nem tudni még mi történt pontosan.

Az biztos, hogy a VI csonka a VI vágány és BK jobb egyenes menet kb. millió váltóval.

Valahol a balra kellett mennie. 4 lehetősége volt: FC két oldala és a BK két oldala. Én a legelső helyen áttettem volna, ahol lehet, mert aztán lefelé rendesen begyorsulhat.

 

Nem tudom, melyik váltót vágták fel. Hétfőn kiderül. Hogy itt pontosan ezt akarta mindenki, vagy kapkodás is volt, az is majd kiderül.

Előzmény: CsP50k (432147)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432150

Majd kiderül....

Előzmény: schlumberger (432148)
r1232 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432149

A mozdony LTE bérlemény.

Előzmény: Törölt nick (432138)
schlumberger Creative Commons License 2016.09.17 -1 1 432148

Ebből arra következtetek, hogy slusszkulcsprobléma.

Előzmény: sörösgigant (432144)
CsP50k Creative Commons License 2016.09.17 0 1 432147

Hogy át tették-e a balra vagy oda álltak a váltók...

Ha a végponton még váltót tudott felvágni Fradiban, akkor elég ráérősek voltak a toronyban, vagy vonat vágányút volt a balra amit nem lehetett olyan gyorsan feloldani?

Lehet tudni melyiket vágta fel?

 

(Szerencsére szabin vagyok, ma lettem volna nappal...)

 

Előzmény: aruzsi (432146)
aruzsi Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432146

Ha a VI csonkából indult, akkor a jobbra kellett volna mennie és aztán szépen végig a vonalon.

Valahol áttették a balra. Gondolom már FC végponton, mert Sorút KP-i oldalon bátorság akkora lejtő mellett.

Vajon mennyivel haladt már Sorút forgalmi előtt?

Előzmény: koller andor (432135)
aruzsi Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432145

"Precíz" cikk.

Volt balesetveszély. Kontrollálatlan kb. 80t gyorsul lefelé a sorúti lejtőn ...

Ja és nem Soroksáron vitték neki a sorúti nem létező bal vágány csonkájának.

Előzmény: schlumberger (432140)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.17 0 0 432144

Kiqrt Newton....-:) 

Előzmény: schlumberger (432141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!