Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32591

Ha Domonkoson lesztek, akkor a vonat végében lesztek szerintem!

Legalább is azt kértem az irodától, hogy a Domonkoson lakókat a vonat végébe tegyék, mert úgy passzolnak a megállások oda-vissza úton. remélem így is csinálják, de majd még rákérdezek!

Előzmény: m61019andras (32589)
m61019andras 2011.06.05 Creative Commons License 32590

VégülisTe is jössz?

 

 

Előzmény: Tastam (32586)
m61019andras 2011.06.05 Creative Commons License 32589

Ha a szállásból ki tudod számolni melyik kocsiban leszünk, akkor megköszönöm szépen a segítségedet. :-)

 

Előzmény: rutthin (32584)
m61019andras 2011.06.05 Creative Commons License 32588

Csíkszentdomonkoson lesz a szállásunk. Laci, Zsolt, Árpi jó fejek, örülnénk nekik. :-)

 

Előzmény: rutthin (32584)
rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32587

Azon a vonaton, amiről szó volt, nem volt Nohab!

A másik vonaton ott volt (lesz), és ott dolgozik is Kolozsvárig! Utána elvileg nem, de attól függ, a gyakorlat mit hoz...:-)

Előzmény: koller andor (32585)
Tastam 2011.06.05 Creative Commons License 32586

 A Nohab semmit, mert ott sem volt.

Előzmény: koller andor (32585)
koller andor 2011.06.05 Creative Commons License 32585

Mit csinált a nohab? Egyáltalán minek a vonatra?

Előzmény: rutthin (32577)
rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32584

Akkor Rákoson lesz a szállásotok?

Mert akkor a Lacit teszem előre kisérőnek!

Előzmény: m61019andras (32583)
m61019andras 2011.06.05 Creative Commons License 32583

Állítólag a mozdony utániban vagy a másodikban.  De ez nem megerősített dolog, csak azt mondták, hogy majdnem biztos. :-)

 

Előzmény: rutthin (32582)
rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32582

OFF

 

Lehet tudni, hogy melyik kocsiban lesztek a vonaton?

 

ON

Előzmény: m61019andras (32581)
m61019andras 2011.06.05 Creative Commons License 32581

"már kürítünk néhány piros-fehér-zöld cimkés Hargitait!:-)"

 

 Úgy legyen. :-)

 

Előzmény: rutthin (32577)
akóR 2011.06.05 Creative Commons License 32580

Értettem én amit leírtál..., s ahogy olvastam, Te ott is voltál.

Ezért írtam az előző hszt.-t :-))

Előzmény: rutthin (32579)
rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32579

Maradjunk annyiban, hogy a két Román villanygép helyett, 1 Román gép+a Tau vitte fel a szerelvényt.

Előzmény: akóR (32578)
akóR 2011.06.05 Creative Commons License 32578

Azért érdekes olvasni a sok megmondó ember hsz.-ét, aki " beszélt azzal, akinek mesélték "

ismereteivel leírja a tutit:-)))

Ezek szerint mégis csak a Tau oldotta meg a problémát :-)))

Előzmény: rutthin (32577)
rutthin 2011.06.05 Creative Commons License 32577

Nem féknehézmény volt ott, hanem az egyik GFR mozdony maradt fekve! Én elől hallottam a rádiózást erről! Már induláskor is döglődött a gép, aztán Középlok után végleg satu.

Mindegy, most mi megyünk elől felfelé! Mi ott leszünk időben, mire a GySEV-esek meg felérnek, már kürítünk néhány piros-fehér-zöld cimkés Hargitait!:-)

Előzmény: gmarc (32575)
gmarc 2011.06.04 Creative Commons License 32576

JA látom, Braun már megmagyarázta. :)

Előzmény: gmarc (32575)
gmarc 2011.06.04 Creative Commons License 32575

A Taurus szerintem semmit, bár ez a madéi állomásról nem volt jól látható, csak annyit tudtunk odalenn hogy nagyon nem megy nekik... Valószínűleg egy élőerő hátrament és megkönnyítette a nehezményt. :)

Előzmény: Bárdos Imre (32551)
Őzike győr 2011.06.04 Creative Commons License 32574

Javítás: Szombat.

Előzmény: Őzike győr (32573)
Őzike győr 2011.06.04 Creative Commons License 32573

Két kép visszamenőleg:

 

2011. május 7. vasárnap. Győrszentiván feszmentes. Kitológép: M61-019.

 

http://www.flickr.com/photos/54287115@N04/5773525752/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/54287115@N04/5772988253/in/photostream/

M62-260 2011.06.04 Creative Commons License 32572

Szép Estét!  Szomorú... Én a balesete előtt nemsokkal, a balesetet szenvedett vonat(1973) élén láttam, akkor 9 éves kisfiúként. Osztálykirándulásról jöttünk haza S8801-gyel Sümegről, Tapolcán amíg a szergej felvette a füredi részt, édesapámmal megnéztük a nohabot. Hazaértünk Keszthelyre és a tévéből értesültünk. Gyerekkori kedvencem volt a 4-es, sokszor láttam Keszthelyen. Nagyon elszomorodtam, amikor az első felvételeket megláttam a tévében.

Előzmény: nohab (32568)
Nohabf 2011.06.04 Creative Commons License 32571

Én meg ha jól emlékszem a másnapi ujságban láttam a fotót az elbukfencezett Négyesről......

Előzmény: gxy_gfx (32570)
gxy_gfx 2011.06.04 Creative Commons License 32570

Kb. ugyanakkor ért a vihar a pesti pocsokba is. Pont akkortájt válogattuk a marslakó-féle újságokat, ugye... a UP 666-os pályaszámú GP40-nel...

Előzmény: nohab (32568)
gxy_gfx 2011.06.04 Creative Commons License 32569

Ami a GM-EMD technika képességeit illeti, ha csak a főgépcsoportot nézzük, elég egy pillantást vetni kedvenc vonalamra: Ogulin-Knin-Split. 10-12 személykocsival is felmennek a 26 ezrelékeken, igaz nem 50-nel, nem is 40-nel, de felmennek. A tehereket meg 2 gép felhúzza, 16-645E motorral.

 

Ha már nem is GM, de mindenesetre EMD: 16-710-zel kegyetlen terepen visz mostanában igencsak nehéz vonatokat a Takargo. Az az egyik vonal, ahol az Euro4000 mellett más gép nem is igen rúghatna labdába. Ha valakit érdekel, megkérdezhetem majd az illetékesnél, hogy mimennyi(); amikor én ott voltam, inkább a forgóváz meg a TC-felfüggesztés érdekelt, a lejtviszonyok meg az elegytömeg akkor úgy "kimaradt"...

Előzmény: gmarc (32546)
nohab 2011.06.04 Creative Commons License 32568

12 éve ezekben a percekben haladt Tördemicen a Csíkos...

Vumurt89 2011.06.04 Creative Commons License 32567

nohab 2011.06.04 Creative Commons License 32566

Végülis rokon valahol...

Előzmény: koller andor (32524)
braun 2011.06.04 Creative Commons License 32565

nem volt ott semmi csoda. Papír szerint az akkora vonatra (tizensok kocsi meg a teknő) két villanygép kell, és ezt össze is kukázta a TFG, de már Madén se akart összeállni sehogy sem a dolog, mert az egyik gépet be se bírták üzemelni, utána meg folyamatosan levegős gondjai voltak. Elindultak felfelé, majd még a viadukt előtt megálltak. Meglehetős fejetlenség uralkodott, és mivel menni kellett, ezért született az a döntés, hogy akkor a teknő vigye fel a egész szerelvényt, amit meg is tett. Persze, ehhez kellett az is, hogy csontszáraz legyen az idő, különben még most is ott állnak.

Előzmény: m61019andras (32560)
vöri_ae 2011.06.04 Creative Commons License 32564

sima teher, 1 géppel (bár lehet volt tológép a vízválasztóig, de az akkor is csak 2...)

 

Előzmény: M62-238 (32543)
Tősgyökeres szentesi 2011.06.04 Creative Commons License 32563

Ja, hogy ez az esetnek is ma van az évfordulója?

Előzmény: Tisztelettel (32562)
Tisztelettel 2011.06.04 Creative Commons License 32562