Keresés

Részletes keresés

Nohabf Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33244
Az itteni bemutatkozasomnal ott a cimem:-) Meg nem ertem haza,jovok a melobol,otthon majd nezek mailt.
Előzmény: V43-1073 (33243)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33243

Ja, de előtte írj rám, hogy tudjam a címed :-)

Előzmény: Nohabf (33236)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33242

Nemsoká' kereslek apróságokkal mailen.

Előzmény: Nohabf (33236)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33241

Köszi a Gömböcös infókat!

Sajnálom szegény gépet, mert amilyen nagy lendülettel összerakták anno a 008-ból...volt rá némi remény, hogy újból járni fog. Kár, hogy nem volt lehetőség a megmentésére.

A 006-os felújításának örülök, szegény eléggé rohadt volt már.. bár motorikusan az utóbbi 12 évben számomra ismeretlen volt, de ha azóta nem volt komolyabban hozzányúlva, akkor az is ráérett már.

A 020-assal mit tudni? Régen láttam járni.

Előzmény: Nohabf (33236)
Nohabf Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33240

OFF

 

Ennyi erővel rizst is termelhettél vona:-)))

 

ON

Előzmény: akóR (33239)
akóR Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33239

Legfőképp a nem kazános végű turcsija !!

Az belülről több vizet látott, mint a krumpli földem tavaly..., pedig azt naponta több órán keresztül árasztottam :-)))

Előzmény: Nohabf (33236)
ES_64_F4_157 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 33238

Akinek lesz lehetősége fotózzon,és tegye itt közzé,ha lehetséges!!! :-)))

Előzmény: Ep128 (33237)
Ep128 Creative Commons License 2012.01.25 0 0 33237

De ezeket nem csinálhatják (elvileg) mind a Füstiben, ott nincs erre lehetőség (felszerelés), stb.

Ellenben nagyon jó hír, kíváncsi lennék a lakatolás folyamatára (képekben)... :-)

Amolyan "ilyen volt - ilyen lett" -féle sorozatra.

(Hátha valaki 1x-1x tűzközelbe kerül...)

Előzmény: Nagymedve017 (33233)
Nohabf Creative Commons License 2012.01.25 0 0 33236
Nagyon helyes a 006-osra mar nagyon rafert.
Előzmény: Nagymedve017 (33233)
150-es vonal Creative Commons License 2012.01.25 0 0 33235

Ez örömteli!

De új alkatrészeket kap, vagy még használhatókat. Főtengelyt is csapágyazzák, vagy marad ahogy van?

Teljes lakatolás, vagy a gitt "ápol és eltakar" variáció?

Szerintem a szín az mindegy, maradhat a narancs, mert ez is "kultikus" színe a járműnek! Csillogó narancs is jó szín. :-)

Megmarad és ez a lényeg, számolnak vele.

Előzmény: Nagymedve017 (33233)
jakkk Creative Commons License 2012.01.25 0 0 33234

Ezek igazán jó hírek! Mind a kettő! :)

Előzmény: Nagymedve017 (33233)
Nagymedve017 Creative Commons License 2012.01.25 0 0 33233

A 017-es új aggregátort fog kapni, új generátorral a vonatfűtéshez.
A 006-os Teljes motorfelújításon esik át és a kaszni is meg lesz javítva. A javítás után teljes festést fog kapni, de nem tudom, hogy csíkos, vagy netán marad narancs.
Jelenleg ennyi információval tudok szolgálni.

Előzmény: jakkk (33232)
jakkk Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33232

Ez mit jelent pontosabban?? Csak nem festést - ami a 006-ot illeti.

Előzmény: Attila2235 (33229)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33231

Nagyon helyes!

Előzmény: Attila2235 (33229)
Tastam Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33230

 Az utolsó változat az esélyes, mivel 120-as.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (33222)
Attila2235 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33229

M61 006, 2761017 Füstiben szépül/ujjul.

nohab Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33228
Nem nagyon volt már addigra ('97 tavasza) elég vontatómotor alá, legalábbis nem annyi, hogy értelme lett volna elindítani, mert pár hónap múlva valamelyiknek újra meg kellett volna állnia.
A 013 igazi esélye 1998 novembere volt, amikor a 006 motorja kifeküdt, és a forgóvázaival a 013 meg tudott volna indulni szinte azonnal (ez Tapolcán megoldható csere lett volna), de végül inkább Sv-n átdaruzták a két főgépcsoportot, és a 006 indult újra a hónap végén. Mivel azon a télen az M61 állományt csökkenteni kellett és a döntéhozó korábbi beo gépe a 006 volt, valszeg ez döntötte el a kérdést (bár szegény 013 optikailag már valóban nem volt a csúcson ekkor). Szegény Gömböc pedig ment a levesbe a következő daráláskor, ahogy addig is tervezve volt.
Előzmény: V43-1073 (33217)
gxy_gfx Creative Commons License 2012.01.24 0 0 33227

010 festése RAL-skálával illesztve, kisebb eltérésekkel:

 

Bordó alapszín: 3004

Csík: 9001

 

Pályakotró, tető stb. szürkéje: 7037 kb. 75% + 7036 kb. 25%

(emögött az a történet, hogy annak idején csak „azt kapod, ami van”-szürke volt hozzá)

 

Ütköző, akkuszekrény, forgóvázak stb.: 9004 (páran 9011-et mondanának; nagy különbség nincs a kettő között)

 

Vezetőállás, géptér falának régi zöldje: kb. 6019

 

Vezetőállás új színe (amit egyszer felújítunk, az már ilyen lesz): 1001

A vezetőállásokon a perforált burkolatot apránként lecseréljük; ami anno festett farostlemez volt, azt rétegelt lemezzel pótoljuk és csak színtelen lakkot kap, a fémburkolat meg RAL 1001 lesz (a tetőelemek belső burkolata már ilyen).

 

Géptér új színe (szintén fokozatos az áttérés): 7023

 

 

002 fényezése lényegében a standard RAL 2002, 1017 és 7031, csak ugye eléggé ki van fakulva.

 

Előzmény: boskóévi (33225)
medve81 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 33226

Nagyon köszönöm! Szerintem most már boldogulok!

Előzmény: #1. (33224)
boskóévi Creative Commons License 2012.01.20 0 0 33225

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni nohab festés ügyben. Milyen festéket használjak és hol lehet ilyet kapni. Esetleg egy pár fotót is tudnátok küldeni a molnr0623@freemail.hu. Segítségeteket előre is köszönöm.

#1. Creative Commons License 2012.01.20 0 0 33224

                              

 

 

A 19-es táblája mindkét oldalról.

Előzmény: medve81 (33206)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33223

Még a leónak is jobban örülnék, mert még nem volt alkalmam üzemközben látni. De a Nohab határtalan örömet okozna :-)

A vonatösszeállításból is következtetni lehet a vonat sebességéről is. Milyen kocsikkal szokott menni?

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (33222)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33222

Meg kéne tudni a menetrendjét. Ha a menetrendje 80-as, akkor Leó lesz, ha 100-as, akkor Nohab, ha meg 120-as, akkor Szili.

Előzmény: V43-1073 (33221)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33221

Neee...! :-)

Nem vagyok a típus ellensége, de Én a 020-as Nohabot álmodtam meg rá! :-)

Előzmény: m61019andras (33220)
m61019andras Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33220

Gondolom Szili, mint tavaly.

 

:-)

Előzmény: V43-1073 (33219)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33219

Meg tudná valaki írni, hogy a miskolci kocsonyafesztiválra a különvonatot milyen gép (szokta) fogja vinni?

Előre is köszönöm!

Nohabf Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33218

A sorrendet tudtam csak a miértet nem:-)

Előzmény: V43-1073 (33217)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33217

Viszont az érdekes, hogy a 008-as motorjával és fődinamójával gyakorlatilag üzemképessé tették a 013-ast, és mégsem jártak vele.

Előzmény: Nohabf (33216)
Nohabf Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33216

Most viszont passzolnom kell.

Előzmény: V43-1073 (33215)
V43-1073 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 33215

Oks, akkor egyezik :-)

A másik kérdésem, hogy a 001 ill. 002-es motorjáról tudsz közelebbi infót? Annyit tudok, hogy van egy beépítetlen motor a parkban...

Előzmény: Nohabf (33214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!