Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Nohabf 2011. jún. 3. Creative Commons License 32559

Oké:-)

Előzmény: m61019andras (32558)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32558

Akkor ott biztosan találkozunk, Sárospatakon meg ne gondolkozz, gyere. :-)

 

Előzmény: Nohabf (32539)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32557

Ha én hazudok, akkor az is hazudik, aki másnap nekem mesélte ( ték ). Volt is anno erről valami írás is a topicon.

Akit érdekel keresse vissza.

Lehet, hogy nem pont így volt, amit akkor hallottam, azt írtam le.

 

Szó szerint : erődemonstrációnak nevezték.

 

Előzmény: M62-238 (32538)
Nohabf 2011. jún. 3. Creative Commons License 32556

És környezetbarát mert nem eregette  a füstöt:-)

Előzmény: Vendégsín (32555)
Vendégsín 2011. jún. 3. Creative Commons License 32555

Be kellett röffenteni a Taurust. :-) Aztán volt ájulás a román vezérek részéről, amikor úgy fölrántotta a 15 kocsis szerelvényt a két román mozdonnyal, mint valami játékvonatot. :-)

 

Biztos Taurusnak álcázott MTON volt...

Előzmény: m61019andras (32536)
koller andor 2011. jún. 3. Creative Commons License 32554

Ezt nehezen hiszem el, sőt!

Előzmény: m61019andras (32536)
jakkk 2011. jún. 3. Creative Commons License 32553

azt se szabad elfeledni, hogy a két elektroputri közül az egyik döglött volt... :) én úgy tudom, hogy ez volt a fő gond, nem a fék.

Előzmény: Bárdos Imre (32551)
jakkk 2011. jún. 3. Creative Commons License 32552

:) azért , mert én nem leszek ott, hogy beleálljak a t. fotós képébe... (lásd. szürke trikós egyén..) bocs...

Előzmény: gmarc (32548)
Bárdos Imre 2011. jún. 3. Creative Commons License 32551

És a Taurusnak hogy sikerült megoldania a problémát? Mit tett, hogy megszűnt a nehézmény?

Előzmény: gmarc (32546)
Nohabf 2011. jún. 3. Creative Commons License 32550

Valamikor biztosan.

 

Bővebbet egyenlőre nem tudok.

Előzmény: BROWN628-8 (32549)
BROWN628-8 2011. jún. 3. Creative Commons License 32549

Üdvözlet! Szeretném megkérdezni, hogy esetleg Üllőn is tesz-e villámlátogatást.

Előzmény: Nohabf (32527)
gmarc 2011. jún. 3. Creative Commons License 32548

Miért is? Kolozsváron előfogatcsere van, akkor szabadra kerül a 017-es elöl. :)

Előzmény: jakkk (32547)
jakkk 2011. jún. 3. Creative Commons License 32547

az első kép idén sajnos megismételhetetlen lesz... :( ;)

Előzmény: m61019andras (32521)
gmarc 2011. jún. 3. Creative Commons License 32546

A Csíksomlyónak tavaly féknehezménye volt, azért nem bírt vele a 2 Elektroputri.

 

Ami a GM-EMD technika képességeit illeti, ha csak a főgépcsoportot nézzük, elég egy pillantást vetni kedvenc vonalamra: Ogulin-Knin-Split. 10-12 személykocsival is felmennek a 26 ezrelékeken, igaz nem 50-nel, nem is 40-nel, de felmennek. A tehereket meg 2 gép felhúzza, 16-645E motorral.

Előzmény: Bárdos Imre (32541)
Bárdos Imre 2011. jún. 3. Creative Commons License 32545

Ez igaz, de attól még a Tau besegíthetett. :)

Előzmény: M62-238 (32543)
M62-238 2011. jún. 3. Creative Commons License 32544

Szergej inkább föleg 10-20 km/h-nál.

Előzmény: ES_64_F4_157 (32542)
M62-238 2011. jún. 3. Creative Commons License 32543

Nem tehervonatról volt szó,2 Csaurusznak meg a személyvonat biztos nem akadály.

 

Előzmény: Bárdos Imre (32541)
ES_64_F4_157 2011. jún. 3. Creative Commons License 32542

Arra - sokak szerint - csak a Nohab lenne képes!

 

Két Nohabbal szinte biztos!!! :-)))

Előzmény: Bárdos Imre (32541)
Bárdos Imre 2011. jún. 3. Creative Commons License 32541

Egyik szakmabeli barátom - mozdonyvezetőként ment nyugdíjba - minden évben elmegy ezzel a különvonattal. Ő beszélgetett a helyi mozdonyvezetőkkel. Ők elmondták, hogy a pálya papíron csak 25 ezrelékes, de valójában 27 - 30 között van, ám akkor már fogas pálya kéne, így ennyit vallottak be. Hajdanán a gőzös világban vonó+2 előfogat+2 toló felállásban továbbították ott a vonatokat. Ma is gyakori a vonó+előfogat+toló, pedig ezek azért már kicsit nagyobb teljesítményű gépek, igaz a vonatok is combosabbak. (Predeálnál én is láttam tehervonatot ilyen felállásban.) Azt nem tartom kizártnak, hogy a magyar Tau besegített a két CFR gépnek, de azt sem igazán hiszem el, hogy egyedül felrántotta volna a vonatot a hegytetőre. Arra - sokak szerint - csak a Nohab lenne képes! :)

Előzmény: M62-238 (32538)
Nohabf 2011. jún. 3. Creative Commons License 32540

Sárospatakon még gondolkozom.

Előzmény: m61019andras (32535)
Nohabf 2011. jún. 3. Creative Commons License 32539

A Székely Gyors még nem biztos viszont a 109-109-re már nekem is megvan a jegyem:-)

Előzmény: m61019andras (32534)
M62-238 2011. jún. 3. Creative Commons License 32538

Azért ez elgondolkodtató 2x6tengely és 10ezer kW kevés,a Tau meg egyedül visz mindent,ezt az hiszi el akinek mesélték.

Előzmény: m61019andras (32536)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32537

Igen, találkozunk? :-)

 

Előzmény: Tastam (32525)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32536

Tavaly azért ketten sem bírták föltornázni a vonatot a Gyimesekbe. :-)

Mármint a két román gép.

Be kellett röffenteni a Taurust. :-) Aztán volt ájulás a román vezérek részéről, amikor úgy fölrántotta a 15 kocsis szerelvényt a két román mozdonnyal, mint valami játékvonatot. :-)

Előzmény: koller andor (32524)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32535

Ja és Sárospatak? :-)

 

M61 - 017 és V43 - 1001. Jó kis előfogat. :-)

Előzmény: Nohabf (32522)
m61019andras 2011. jún. 3. Creative Commons License 32534

Akkor majd nézlek. :-) Melyik oldalon leszel?

 

109,109 játszik, már meg is van a jegy. :-)

 

 

Előzmény: Nohabf (32522)
Nohabf 2011. jún. 2. Creative Commons License 32533

Bizony.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (32530)
Nohabf 2011. jún. 2. Creative Commons License 32532

Sajnos passzolnom kell.

Előzmény: M61008 (32531)
M61008 2011. jún. 2. Creative Commons License 32531

Esetleg a mérőkörútról tudnál írni h mikor, merre várható?

Előzmény: Nohabf (32527)
Tősgyökeres szentesi 2011. jún. 2. Creative Commons License 32530

Szentes is ezen hely közé tartozik...:)

Előzmény: Nohabf (32529)