Keresés

Részletes keresés

Nohabf Creative Commons License 2012.06.09 0 0 34234

Tizes-dorombolás máról csak nektek és külön Vendégsínnek:-)

 

emd710g Creative Commons License 2012.06.09 0 0 34233

És akkor most megnyomjuk a beillesztés gombot is...

 

Előzmény: emd710g (34232)
emd710g Creative Commons License 2012.06.09 0 0 34232

Tessék, be(láb)zoomoltam neked. :)

Előzmény: blzs (34231)
blzs Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34231

Előzmény: emd710g (34211)
Tastam Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34230

 Este is ott volt.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (34229)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34229

Reggel Szolnokon látták.

Előzmény: hori27 (34228)
hori27 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34228

A 019-el miújság?

Dash 9 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34227

Amit kevesebbszer tapogatsz, az könnyebben lejön. ;-)

Előzmény: Vendégsín (34226)
Vendégsín Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34226

Arra meg gondolni sem merek, hogy...

 

Pedig így van.

És hagyomány, hogy gyakorlati oktatáson (bármilyenen) az oktató keze lesz a legkoszosabb. Viszont a nohabkosznál a személykocsi, teherkocsi, Taurus, Traxx, 363-as, 753-as, stb. koszát is könnyebb lemosni...

Előzmény: Dash 9 (34225)
Dash 9 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34225

Na várjunk csak! Most Te voltál NoHAB tipusismereti oktatáson? Az már maga szentségtörés!!!

 

Arra meg gondolni sem merek, hogy Te tartottad!!!

 

(Mivé fajul a világ!) :-)

Előzmény: Vendégsín (34220)
Nohabf Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34224

A háziállatai biztos szabin vannak, hát nem maradt más mint a Turcsiorrú:-))

Előzmény: Mad Scientist (34223)
Mad Scientist Creative Commons License 2012.06.08 0 0 34223

Így jár, aki túl sokat simogatja :-)))

Előzmény: Vendégsín (34220)
Nohabf Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34222

Azért mert ragaszkodó típus:-)))

 

Hozzád ragaszkodik:-))

Előzmény: Vendégsín (34220)
2SC2240 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34221

Azért, hogy utána legyen, ami a jövőben elrettent a Tujcikáktól. :-PPPPP

Előzmény: Vendégsín (34220)
Vendégsín Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34220

Miért van az, hogy a nohabot típusismereti oktatás után alig lehet lemosni a kézről?

TraXxFan Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34219

Köszöntem, lehet hogy meglátogatom. :)

Előzmény: emd710g (34211)
cssz74 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34218

:D

Előzmény: emd710g (34212)
emd710g Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34217

"Én sehogyan sem tudom" - ajjaj, ha te sem, akkor ki? :)

Előzmény: Bárdos Imre (34215)
k.fecó Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34216

Arról van valakinek infója, hogy a 17-es Nohab pályaszáma meg fog-e változni

618 vagy 619 kezdetűre, vagy marad a jelenlegi?

Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34215

Én sehogyan sem tudom, bár a pletykát már hallottam. Konkrétumot viszont nem ismerek vele kapcsolatban. Egy másik "nyulas balesetről" tudok pontosabbat (idősebb vasutasoknak ismerős a meghatározás) de ez Vasgyár - bocs, Kőbánya-Kispest - bejáraton történt a '80-as években.

Előzmény: emd710g (34212)
Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34214

Nagylaposhoz még találtam némi adalékot a szolnoki segélykocsi kivonulási naplójában, illetve egy MOL-os iratban:

 

Az M61,013 psz. mozdony 1964. április 3-án 255 órakor a 4660. sz. vonatot továbbítása közben Nagylapos állomás biztonsági határjelzőn belül nem állt meg és 40 km/h sebességgel a Mezőtúr felől bejáró tehervonatba ütközött. Az erősen megrongálódott, 1. sz. forgóvázával sikamlott mozdonyon kívül 15 teherkocsi is kisiklott, illetve felborult. A roncsok beemelése április 5-én 030-kor ért véget. Az M61 013 psz. gépet Mezőtúrról az 424,210 psz. mozdony Szajolba vontatta, de az útközben kétszer leakadt, így végül a szajoli deltában megfordítva to­vábbították Szolnokra. Az elszenvedett súlyos sérülések pontos felmérésére Halvorsen úr, a Nohab gyár főkonstruktőre május 14. és 29. között Budapesten tartózkodott, és az Északi Jár­műjavítóban rész vett az M61 013 és a május 9-én ismeretlen helyen és körülmények között ütközéses balesetet szenvedett M61 008 psz. mozdonyok kimérésében.

 

 

Előzmény: Törölt nick (34198)
emd710g Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34213

Mint kiderült, Bp. felé ment.

Előzmény: vonatles (34205)
emd710g Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34212

Imre tényleg jobban tudja a részleteket (főleg, ha nem csak legenda az egész, amire azért van némi esély), de valamikor réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban tolatás közben összetörtek néhány nyulat szállító vagont Dombóváron. A legenda szerint az egész állomás tele volt ugráló nyulakkal. Ezért lettek nyulasok, illetve a szolgálati hely Nyúl York.

Előzmény: cssz74 (34209)
emd710g Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34211

Pécs, Villány, Magyarbóly, országhatár, Magyarbóly, Villány. Hétfő reggelig megtekinthető Villány állomás 8. vágányán.

Előzmény: TraXxFan (34210)
TraXxFan Creative Commons License 2012.06.07 0 0 34210

íme NyúlYorkban reggel, délután 8014-ről már nem láttam :D merre ment tovább?
http://indafoto.hu/entin96/image/15703281-e77ca367/user 

Előzmény: vonatles (34206)
cssz74 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 34209

És az mi?

talán:

"én, sir Lancelot és Galahead, kirontunk a nyúlból..."

Vagy mi? :)

Előzmény: emd710g (34208)
emd710g Creative Commons License 2012.06.06 0 0 34208

Na de annak is van története, hogy miért lettek nyulasok. :)

Előzmény: M62-238 (34207)
M62-238 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 34207

Régen UjDombóvár UD és őket becézték nyulasokoknak,innen a Nyúl York.

Előzmény: emd710g (34203)
vonatles Creative Commons License 2012.06.06 0 0 34206

Odaért, már Dombóváron van.

Előzmény: vonatles (34205)
vonatles Creative Commons License 2012.06.06 0 0 34205

Eddig még Bátaszéken nem haladt, egyáltalán elindult már K.félegyházáról?

Előzmény: emd710g (34203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!